Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Mostach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Mostach od ulicy Wałowej do ulicy Spacerowej, Mechelinkach przy ul. Nadmorskiej , Mostach przy ul. Gdyńskiej i Szkolnej oraz w Dębogórzu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKosakowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-01
  • Numer ogłoszenia520039-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 520039-N-2019 z dnia 2019-03-01 r.

Urząd Gminy: Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Mostach od ulicy Wałowej do ulicy Spacerowej, Mechelinkach przy ul. Nadmorskiej , Mostach przy ul. Gdyńskiej i Szkolnej oraz w Dębogórzu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Żeromskiego  69 , 81-198  Kosakowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail kosakowo@zgwrp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kosakowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kosakowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kosakowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016, poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Mostach od ulicy Wałowej do ulicy Spacerowej, Mechelinkach przy ul. Nadmorskiej , Mostach przy ul. Gdyńskiej i Szkolnej oraz w Dębogórzu
Numer referencyjny: ZP.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 4 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Kosakowo: CZĘŚĆ 1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części obrębu Mosty gmina Kosakowo, od ulicy Wałowej do ulicy Spacerowej, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/15/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r. CZĘŚĆ 2 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nieruchomości przy ul. Nadmorskiej w Mechelinkach gmina Kosakowo, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/16/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r CZĘŚĆ 3 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mosty gmina Kosakowo, w rejonie ulicy Gdyńskiej i Szkolnej, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/17/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r CZĘŚĆ 4 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część obrębu Dębogórze, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/14/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r.

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj. o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają, łącznie: Dla części 1 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem w skład którego, wchodzić będzie: a) główny projektant, osoba, posiadająca kwalifikacje do projektowania w planowaniu przestrzennym oraz posiadająca doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła, w okresie ostatnich 5 lat jako główny projektant - minimum 3, w tym 1plan o powierzchni nie mniejszej niż 100ha, b) specjalista ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko, Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba prognoz, które sporządziła w okresie ostatnich 5 lat: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c) specjalista ds. komunikacji. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów w zakresie rozwiązań komunikacyjnych - liczba opracowań w wyżej wymienionym zakresie, które sporządziła: minimum 2. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie planu w zakresie rozwiązań komunikacyjnych d) specjalista ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu Dla części 2 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem w skład którego, wchodzić będzie: a) główny projektant, osoba, posiadająca kwalifikacje do projektowania w planowaniu przestrzennym oraz posiadająca doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła, w okresie ostatnich 5 lat jako główny projektant - minimum 3, w tym 1plan o powierzchni nie mniejszej niż 50ha, b) specjalista ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko, Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba prognoz, które sporządziła w okresie ostatnich 5 lat: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c) specjalista ds. komunikacji. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów w zakresie rozwiązań komunikacyjnych - liczba opracowań w wyżej wymienionym zakresie, które sporządziła: minimum 2. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie planu w zakresie rozwiązań komunikacyjnych d) specjalista ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu Dla części 3 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem w skład którego, wchodzić będzie: a) główny projektant, osoba, posiadająca kwalifikacje do projektowania w planowaniu przestrzennym oraz posiadająca doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła, w okresie ostatnich 5 lat jako główny projektant - minimum 3, w tym 1plan o powierzchni nie mniejszej niż 50ha, b) specjalista ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko, Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba prognoz, które sporządziła w okresie ostatnich 5 lat: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c) specjalista ds. komunikacji. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów w zakresie rozwiązań komunikacyjnych - liczba opracowań w wyżej wymienionym zakresie, które sporządziła: minimum 2. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie planu w zakresie rozwiązań komunikacyjnych d) specjalista ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu Dla części 4 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował zespołem w skład którego, wchodzić będzie: a) główny projektant, osoba, posiadająca kwalifikacje do projektowania w planowaniu przestrzennym oraz posiadająca doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła, w okresie ostatnich 5 lat jako główny projektant - minimum 3, w tym 1plan o powierzchni nie mniejszej niż 100ha, b) specjalista ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko, Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – liczba prognoz, które sporządziła w okresie ostatnich 5 lat: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, c) specjalista ds. komunikacji. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów w zakresie rozwiązań komunikacyjnych - liczba opracowań w wyżej wymienionym zakresie, które sporządziła: minimum 2. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie planu w zakresie rozwiązań komunikacyjnych d) specjalista ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Osoba z wykształceniem minimum wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów – ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Wykonawca (każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; cen oraz informacji o doświadczeniu projektanta zawartych w ofertach. - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – Załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych Zamawiający żąda następujących dokumentów 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 4. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego północnej części obrębu Mosty gmina Kosakowo, od ulicy Wałowej do ulicy Spacerowej, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/15/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r. Przedmiotem opracowania planu jest uporządkowanie struktury przestrzennej w postaci wykonania jednolitego aktu prawa miejscowego dla całego obszaru, pokrytego obecnie kilkoma miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego uchwalonymi w latach 1999 – 2017 oraz wprowadzenie zmian w rozwiązaniach komunikacyjnych obszaru. W zakresie gruntów rolnych objętych planem - utrzymanie ich rolniczego charakteru zgodnie z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Powierzchnia opracowania projektu planu wynosi ok.100ha. Zamówienie obejmuje: komplet opracowań sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiającymi uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opisanego w punkcie 1 niniejszego § : - rysunek planu w skali 1: 1000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, komunikacja, - tekst planu, - prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby), - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, - uzasadnienie, b) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, c) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich załączników i materiałów niezbędnych do wyłożenia i uchwaleniem planu, e) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej: - część opisową pliki w formacie PDF i Word , - część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego, f) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem, g) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, h) udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego nieruchomości przy ul. Nadmorskiej w Mechelinkach gmina Kosakowo, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/16/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r. Przedmiotem opracowania planu jest zmiana warunków zagospodarowania terenu, dla którego aktualnie obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. W szczególności zmiana dotyczy wprowadzenia funkcji usług publicznych na gruntach gminnych oraz zmiany wynikające ze złożonych wniosków o zmianę planu. Powierzchnia opracowania projektu planu wynosi ok.16ha. Zamówienie obejmuje: komplet opracowań sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiających uchwalenie przez radę gminy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opisanego w punkcie 1 niniejszego § : - rysunek planu w skali 1: 1000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, komunikacja, - tekst planu, - prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby), - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, - uzasadnienie, b) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, c) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich załączników i materiałów niezbędnych do wyłożenia i uchwaleniem planu, e) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej: - część opisową pliki w formacie PDF i Word , - część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego, f) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem, g) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, h) udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obrębu Mosty gmina Kosakowo, w rejonie ulicy Gdyńskiej i Szkolnej, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/17/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r. Przedmiotem opracowania planu jest zmiana warunków zagospodarowania terenu, dla którego aktualnie obowiązują miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. W szczególności zmiana dotyczy wprowadzenia funkcji usług publicznych na gruntach gminnych oraz zmiany wynikające ze złożonych wniosków o zmianę planu. Powierzchnia opracowania projektu planu wynosi ok.16ha. Zamówienie obejmuje: komplet opracowań sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiających uchwalenie przez radę gminy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opisanego w punkcie 1 niniejszego § : - rysunek planu w skali 1: 1000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, komunikacja, - tekst planu, - prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby), - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, - uzasadnienie, b) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, c) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich załączników i materiałów niezbędnych do wyłożenia i uchwaleniem planu, e) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej: - część opisową pliki w formacie PDF i Word , - część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego, f) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem, g) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, h) udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego część obrębu Dębogórze, w granicach określonych na załączniku graficznym do uchwały Nr V/14/2018 Rady Gminy Kosakowo z dnia 20 grudnia 2018r. Przedmiotem opracowania planu jest określenie przeznaczenia i zasad zagospodarowania ternu zarówno dla istniejącej Bzy Paliw oraz terenów przyległych, stanowiących w studium uikzp tereny łąk i upraw rolnych. Wprowadzenie powiązań komunikacyjnych: drogi łączącej wieś Dębogórze z drogą wojewódzką nr 100 oraz skrzyżowania ulicy Chmielnej z ul. Pomorską. Opracowanie projektu planu wiązać się będzie ze zmianą przeznaczenia gruntów leśnych na cele nieleśne i gruntów rolnych na cele nierolnicze. Powierzchnia opracowania projektu planu wynosi ok.180ha. Zamówienie obejmuje: komplet opracowań sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, umożliwiającymi uchwalenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego opisanego w punkcie 1 niniejszego § : - rysunek planu w skali 1: 1000 lub 1:2000 – plansza podstawowa w kolorze, inżynieria, komunikacja, - tekst planu, - prognozę skutków wpływu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne (w razie potrzeby), - prognozę skutków finansowych uchwalenia planu, - uzasadnienie, b) uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii do projektu planu zgodnie z art.17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, c) przygotowanie zawiadomień do wysyłki o wyłożeniu projektu planu oraz ogłoszeń wymaganych przepisani ustawy i planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, d) przygotowanie dla wójta gminy projektów uchwał dot. przedmiotu umowy oraz wszystkich załączników i materiałów niezbędnych do wyłożenia i uchwaleniem planu, e) przekazanie uchwały wraz z załącznikami w formie papierowej – wydruk w 5 egz. oraz w wersji elektronicznej: - część opisową pliki w formacie PDF i Word , - część graficzną w formacie PDF oraz DWG lub innym, wskazanym przez Zamawiającego, f) przygotowanie wojewodzie dokumentacji formalno-prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy Kosakowo w celu oceny zgodności z prawem, g) przygotowanie podsumowania przeprowadzonej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, h) udział w dyskusji(ach) publicznej, komisji urbanistyczno-architektonicznej, komisjach i sesji rady gminy oraz spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI