Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach projektu: Budowa ścieżki rowerowej relacji Wiechlice – Szprotawka - Leszno Dolne - Leszno Górne – granica z województwem dolnośląskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 45
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach projektu: Budowa ścieżki rowerowej relacji Wiechlice – Szprotawka - Leszno Dolne - Leszno Górne – granica z województwem dolnośląskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8551760e-17ae-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048300/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach projektu: Budowa ścieżki rowerowej relacji Wiechlice – Szprotawka - Leszno Dolne - Leszno Górne – granica z województwem dolnośląskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zaprojektowania i budowy ścieżki rowerowej relacji Wiechlice - Szprotawka- Leszno Dolne -Leszno Górne – granica z województwem dolnośląskim o długości ok. 12,70 km w szczególności:
1) część opisową składającą się z:
- opisu ogólnego przedmiotu zamówienia,
- opisu wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia (w tym m.in. warunków wykonania i odbioru robót budowlanych),
2) część informacyjną składającą się w szczególności z:
- dokumentów potwierdzających zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów (w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego),
- przepisów prawnych i norm związanych z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego,
- innych posiadanych informacji i dokumentów niezbędnych do zaprojektowania robót budowlanych, w tym m.in.: mapy do celów projektowych (opracowanej z uwzględnieniem wznowienia w niezbędnym zakresie granic działek przeznaczonych pod inwestycję); wyników badań gruntowo-wodnych wraz z opracowaniem dokumentacji geotechnicznej; zaleceń konserwatorskich konserwatora zabytków; inwentaryzacji zieleni; porozumień, zgód oraz warunków technicznych związanych z budową ścieżki rowerowej.
Zakłada się , że w większości planowana ścieżka rowerowa będzie projektowana w ciągu dróg publicznych.
Lokalizacja obejmować będzie w szczególności następujące nieruchomości :
1) obręb Wiechlice – działki Nr : 360/52; 498; 501; 505/2
2) obręb Leszno Dolne – działki Nr : 608; 392;459/1; 371; 198/2; 190; 209/2; 243/2; 244; 457/2;
3) obręb Leszno Górne – działki Nr 423; 424/1; 429,415/6; 414; 412/3; 27/14; 27/15; 27/16; 27/17; 27/6; 27/11; 558; 556/3; 556/2; 559
Zakres i forma Programu funkcjonalno-użytkowego powinny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – Dz.U. Nr 202, Poz. 2072 z 2004 r. z późn. zm.
W ramach zamówienia Wykonawca powinien w szczególności:
1) uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowej inwestycji (na podstawie KIP),
2) uzyskać decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji,
3) opracować mapę do celów projektowych w skali 1:500. W ramach opracowania mapy do celów projektowych należy ustalić stan prawny granic działek, po których przebiega inwestycja, a w przypadku nieuregulowanego stanu prawnego tych granic przeprowadzić procedurę wznowienia lub ustalenia granic,
4) opracować opinię geotechniczną. Na potrzeby opracowania opinii geotechnicznej należy wykonać otwory geotechniczne o głębokości min. 2,0 m, w ilości min. 4 szt. na 1 km ścieżki rowerowej (co ok. 250 m),
5) opracować część rysunkową PFU zawierającą co najmniej:
- plan sytuacyjny inwestycji na mapie do celów projektowych (przebieg ścieżki rowerowej wraz z urządzeniami odwadniającymi oraz ew. zakres przebudowy urządzeń obcych i innej infrastruktury),
- wstępną niweletę ścieżki rowerowej,
- przekroje konstrukcyjne ścieżki rowerowej,
6) uzyskać zalecenia konserwatorskie,
7) przeprowadzić inwentaryzację zieleni i opracować szacunkowy operat wyrębu drzew,
8) uzyskać uzgodnienia i/lub warunki techniczne przebudowy kolidującej infrastruktury od gestorów sieci zlokalizowanych w obrębie inwestycji,
9) uzyskać uzgodnienie koncepcji przekroczenia drogi krajowej nr 12 z GDDKIA – Oddział w Zielonej Górze,
10) uzyskać uzgodnienie koncepcji przebiegu ścieżki w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 297 z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,
11) uzyskać warunki zasilania doświetlenia przejść dla pieszych/ przejazdów dla rowerzystów na drogach publicznych (w przypadku konieczności),
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę polegające na wykonaniu Dokumentacji Projektowej lub Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy , rozbudowy przebudowy ścieżki rowerowej o dł. min 8 km wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
- dysponuje lub będzie dysponował osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, tj.:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
wymagane wadium 1000 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: mini portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni