Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻywiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-21
  • ZamawiającyZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-13
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00243109
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY D/S EKOLOGII W ŻYWCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070558756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 22

1.5.2.) Miejscowość: Żywiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338612898

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zmge.zywiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmge.zywiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48e8c13b-df8d-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013124/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet X. Fundusze Europejskie na Transformację, Działanie: 10.15. Wykorzystanie endogenicznego potencjału podregionów górniczych.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48e8c13b-df8d-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48e8c13b-df8d-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej "RODO", informujemy, że: Administratorem danych osobowych Wykonawcy, jego pracowników, podwykonawców i pracowników podwykonawców oraz podmiotów udostępniających zasoby i ich pracowników jest Przewodniczący Zarządu Związku Międzygminnego ds. Ekologii, ul. Ks. Pr. St. Słonki 22, 34-300 Żywiec, e-mail: j.bednarz@zywiec.zmge.pl. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: j.lewicki@mpwik-zywiec.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenia analiz związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi, realizacji oraz rozliczenia umowy zawartej z wybranym Wykonawcą oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych oraz ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Dane osobowe zawarte w ofertach i załącznikach do ofert będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów dotyczących zamówień publicznych oraz dostępu do informacji publiczne, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 albo 15 lat (w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE), począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do danych. W przypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e lub f RODO);
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Informujemy, że pełna informacja RODO znajduje się w SWZ w pkt. 2

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN 5/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie programów funkcjonalno-użytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U z 2021 r. poz. 2454) dla każdej jednostki oddzielnie tj. Miasta Żywiec i Gminy Czernichów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
1) zostaną złożone przez wykonawców niewykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania;
2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryteria:
Cena (C) – 60 % = 60 pkt
Doświadczenie Kierownika Kontraktu (D) – 40 % = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Kontraktu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
Za spełniającego warunek dotyczący posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawcę, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
a) dwie usługi polegające na wykonaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub 1 km ścieżek rowerowych lub 1 km chodników wraz z parkingami i obiektami inżynierskimi na terenach cieków wodnych i z budową lub przebudową istniejących uzbrojeń terenu sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, sieci energetycznej oraz telekomunikacyjnej.
lub
b)dwie usługi polegające na wykonaniu programu funkcjonalno użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub 1 km ścieżek rowerowych lub 1 km chodników wraz obiektami inżynierskimi na terenach cieków wodnych lub w obrębie obiektów hydrotechnicznych i dwie usługi polegające na wykonaniu programu funkcjonalno użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę parkingów wraz z budową lub przebudową istniejących uzbrojeń terenu sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, sieci energetycznej oraz telekomunikacyjnej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie powyższy warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego:
Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- jedną osobą, pełniącą funkcję Przedstawiciela Wykonawcy – Kierownika Kontraktu posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika kontraktu (lub analogicznym stanowisku) przy realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub ścieżek rowerowych lub chodników wraz z parkingiem i obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne i z przebudową istniejących uzbrojeń terenu sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, sieci energetycznej oraz telekomunikacyjnej.
lub
jedną osobą, pełniącą funkcję Przedstawiciela Wykonawcy – Kierownika Kontraktu posiadającą doświadczenie na stanowisku kierownika kontraktu (lub analogicznym stanowisku) przy realizacji co najmniej:
a) jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub co najmniej 1 km ścieżek rowerowych lub co najmniej 1 km chodników
i
b) jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę parkingu (miejsc postojowych) z obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne i z budową/przebudową istniejących uzbrojeń terenu sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, sieci energetycznej oraz telekomunikacyjnej.”
UWAGA! W razie spełniania warunku przez wykonawców polegającego na wykonaniu przedsięwzięć opisanych powyżej w punktach a) i b), informujemy, że na potrzeby kryterium oceny ofert opisanego w punkcie 20.2.2. niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, należy je traktować jako jedną usługę.

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub co najmniej 1 km ścieżek rowerowych lub co najmniej 1 km chodników wraz z parkingiem i obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne.
lub
jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji:
a) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub co najmniej 1 km ścieżek rowerowych lub co najmniej 1 km chodników
i
b) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę parkingu (miejsc postojowych) z obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne i z budową/przebudową istniejących uzbrojeń terenu sieci wodno-kanalizacyjnej, gazowej, sieci energetycznej oraz telekomunikacyjnej.”

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę ścieżek pieszo-rowerowych lub ścieżek rowerowych lub chodników wraz z parkingiem i obiektem inżynierskim obejmującym co najmniej jeden obiekt mostowy.
lub
jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji:
a) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę ścieżek pieszo-rowerowych lub ścieżek rowerowych
i
b) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę parkingu (miejsc postojowych) i obiektem inżynierskim obejmującą co najmniej jeden obiekt mostowy

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej związanej z monitoringiem co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub ścieżek rowerowych lub chodników.

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub 1 km ścieżek rowerowych lub 1 km chodników wraz z parkingiem i obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne.
lub
jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji:
a) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę co najmniej 1 km ścieżek pieszo-rowerowych lub 1 km ścieżek rowerowych lub 1 km chodników
i
b) co najmniej jednego przedsięwzięcia polegającego na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej na budowę parkingu (miejsc postojowych) i obiektami inżynierskimi obejmujących cieki wodne.

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej dotyczącej co najmniej 1 km nasypów lub 1 km wałów lub wykonaniu obiektów inżynierskich obejmujących tereny cieków wodnych lub wykonania budowli hydrotechnicznych.

- jedną osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych od co najmniej 3 lat. Osoba ta musi mieć doświadczenie w uczestnictwie w zespole projektowym dla realizacji inwestycji związanych z oświetleniem zewnętrznym terenu o długości co najmniej 1 km.

Uwaga! - pełna informacja o warunkach udziału w postępowaniu znajduje się w pkt. 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo załączone do oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z podaniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba lub osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać, przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej Umowy:
1) W przypadku przesunięcia terminu do złożenia wniosku o dofinasowanie – o termin nie dłuższy niż ostateczny termin do złożenia wniosku;
2) Konieczności przesunięcia terminu realizacji Umowy lub innych terminów umownych, która jest wynikiem wystąpienia siły wyższej, o której mowa w § 10 Umowy,
3) W przypadku braku decyzji dotyczącej dofinansowania w terminie krótszym niż 3 miesiące od daty wskazanej w § 2 ust. 1 pkt 4 Umowy – o 3 miesiące licząc od dnia uzyskania decyzji dotyczącej dofinansowania wraz z uwagami do wniosku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-48e8c13b-df8d-11ee-a01e-f641a8763d5f

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-21 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 ustawy PZP, w art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI