Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, który będzie podstawą do realizacji kolejnego etapu zamierzenia inw., tj. budowy stanowiska badawczego wodorowego wysokociśnieniowego dla INiG-PIB
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKraków
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-04-08
ZamawiającyInstytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
Data publikacji ogłoszenia2021-03-23
Numer ogłoszenia2021/BZP 00021768
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021768 z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, który będzie podstawą do realizacji kolejnego etapu zamierzenia inw., tj. budowy stanowiska badawczego wodorowego wysokociśnieniowego dla INiG-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, który będzie podstawą do realizacji kolejnego etapu zamierzenia inw., tj. budowy stanowiska badawczego wodorowego wysokociśnieniowego dla INiG-PIB
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.inig.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inig.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określono w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych określona została w Rozdziale XVIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ 2711-1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania programu funkcjonalno-użytkowego (dalej: PFU), który będzie podstawą do realizacji kolejnego etapu zamierzenia inwestycyjnego tj. budowy stanowiska badawczego wodorowego wysokociśnieniowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, obiekt przy ul. Bagrowej 1, zgodnie z podanym opisem inwestycji (zał. nr 1).W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do:- przygotowania PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO,- uczestnictwa w przewidywanych konsultacjach opracowanej wersji PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO, stanowiących wstępne konsultacje rynkowe (w rozumieniu art. 84 Ustawy Prawo zamówień publicznych) do realizacji kolejnego etapu zamierzenia inwestycyjnego tj. ogłoszenia postępowania w formie "zaprojektuj i wybuduj", w którego efekcie powstanie stanowisko badawcze wodorowe wysokociśnieniowe,- przygotowania ostatecznej wersji PFU, tj. po zakończeniu konsultacji. Wykonawca zobligowany będzie do opracowania ostatecznej wersji PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO, uwzględniającego ewentualne wnioski z przeprowadzonych konsultacji,- pełnienia funkcji „konsultanta” podczas postępowania o udzielanie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy do realizacji zamierzenia inwestycyjnego (postępowanie w formie "zaprojektuj i wybuduj" prowadzone w oparciu o przygotowany PFU). W ramach tego etapu Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego, przygotowywać projekty odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie postępowania na wyłonienie wykonawcy projektu budowlanego w zakresie dotyczącym PFU, będącym podstawą opisu przedmiotu zamówienia w tym postępowaniu, do czasu jego rozstrzygnięcia, w ciągu 2 dni od dnia otrzymania wezwania do odpowiedzi na zadane pytania, oraz dokonać weryfikacji złożonych ofert.- świadczenie usługi "doradcy" dla zespołu projektowo-wykonawczego zamierzonego zadania, wybranego w wyniku przeprowadzenia postępowania w formie "zaprojektuj i wybuduj" – w postaci uczestniczenia w spotkaniach/naradach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniający warunek w zakresie "zdolności technicznej lub zawodowej" zostanie uznany Wykonawca, który:1. wykaże, że wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwie usługi wykonania dokumentacji projektowej wielobranżowej:obiektów laboratoryjnych (zawierającej instalację wentylacji mechanicznej wyciągowej i wymiany powietrza bytowego, instalację gazów technicznych, instalację systemu detekcji gazów niebezpiecznych).2 wykaże, że na etapie realizacji zamówienia będzie dysponował:a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w zakresie architektury, która wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwa projekty w zakresie swoich uprawnień (w tym co najmniej jeden projekt obiektu laboratoryjnego).b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i sprawdzenia projektów architektoniczno-budowlanych w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, która wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwa projekty w zakresie swoich uprawnień (w tym co najmniej jeden projekt obiektu laboratoryjnego).c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i sprawdzenia projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwa projekty w zakresie swoich uprawnień (w tym co najmniej jeden projekt obiektu laboratoryjnego).d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i sprawdzenia projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, która wykonała w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwa projekty w zakresie swoich uprawnień, w tym co najmniej jeden projekt w zakresie: - instalacji technologicznych gazów palnych lub - instalacji i sieci gazowniczych lub - stacji gazowych redukcyjno-pomiarowych lub - instalacji procesowych chemicznych. Doświadczenie przedstawione w tym zakresie podlegać będzie ocenie, zgodnie z opisem w rozdz. XIII.oraze) co najmniej jedną osobą, posiadającą doświadczenie w zakresie opracowywania technologii pomieszczeń laboratoryjnych lub obiektów nieliniowych gazowniczych, np. stacji gazowych, pomiarowych, redukcyjnych (technolog), stanowiących wytyczne do projektowania dla poszczególnych branż w oparciu o zebrane materiały oraz w zakresie koordynowania wszystkich zebranych informacji i uzgodnień międzybranżowych w spójną całość, która uczestniczyła w realizacji co najmniej dwóch usług wykonania dokumentacji projektowej wielobranżowej obiektów laboratoryjnych (zawierającej instalację wentylacji mechanicznej wyciągowej i wymiany powietrza bytowego, instalację gazów technicznych, instalację systemu detekcji gazów niebezpiecznych).Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;-oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykaz zrealizowanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających zakresem opisowi wskazanemu w rozdz. IV. pkt 4.1. SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór – zał. nr 4 do SWZ).-wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z opisem w rozdz. IV pkt 4.2 SWZ (wzór – zał. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określone zostały w Rozdziale VI SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy a) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej:- zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,- zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,- zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;b) w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności:- wprowadzenia przez właściwy organ państwowy na terenie RP stanu zagrożenia epidemicznego lub przedłużenia jego obowiązywania (w przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy taki stan będzie obowiązywał w kraju), stanu epidemii w rozumieniu ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, stanu nadzwyczajnego w rozumieniu art. 228 Konstytucji RP lub innego podobnego w skutkach stanu/ograniczeń, mających wpływ na realizację umowy, a będących w szczególności następstwem wystąpienia epidemii zakażeń i choroby zakaźnej wywołanych wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) lub innym wirusem bądź inną chorobą,- wystąpienia innego zdarzenia zewnętrznego, mającego wpływ na realizację umowy, którego strony nie mogły przewidzieć i które jest niezależne od działania stron, a którego skutkom nie można było zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności (siła wyższa).W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzednim, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy o czas trwania ww. stanu/ograniczenia bądź zdarzenia.Warunki zmian:- inicjowanie zmian – zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia,- wprowadzenie zmian wymaga zgodnej woli obu Stron,- forma zmian – w formie pisemnej – aneks do umowy, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://inig.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-07
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych.
Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe.
Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.