Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-25
  • ZamawiającyGmina Miasta Radomia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00156550
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483620876

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89d7f0f6-d11d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006615/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Lp. 120_Usługi doradcze w zakresie rozwoju (opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilości Miejskiej dla Radomskiego Obszaru Funkcjonalnego 2030+) (WFU)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/605170

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/605170

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postęp.
prowadzone jest w j. polskim za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/605170.
2.W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym zakresie
przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl. 4.Za
pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w
szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed
otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na
wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie
przekazywał Wykonaw. informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia
ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB
Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows
7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa, niż Internet Explorer, d)
włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na
platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw.
powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa RM z
09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający
rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf b) W celu ewentualnej
kompresji
danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7 Z
8.Ofertę składa się
pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie
składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis
bezpośrednio na
dokumentach, które następnie przesyła do systemu. Szczegół. info. w przedmiotowym
zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem
Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu -
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na
podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.; d) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów
prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej
„ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją
kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo do
żądania od administratora dostępu do danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania* - na podstawie
art.18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h) nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO*: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników. **: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał
w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.205.2022.EF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn. „Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+” (PZM GOFR) wraz z wykonaniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, przeprowadzeniem konsultacji społecznych, badaniami i aktualizacją modelu ruchu (obszar ROF) oraz promocją i jego prezentację przed radami gmin.
2. Plan Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Gmin Obszaru Funkcjonalnego Radomia 2030+ powinien być zgodny z aktualnym stanem wiedzy i wymogami prawa oraz być dopasowany do indywidualnych potrzeb
i uwarunkowań Zamawiającego. PZM GOFR będzie zawierał analizę obszarów strategicznych wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wraz z Gminami Obszaru Funkcjonalnego Radomia oraz interesariuszami pogłębionej analizy przedmiotowych obszarów, ich ewentualnego uzupełnienia oraz zaproponowania produktów analitycznych do każdego z nich. Prace te powinny zostać zrealizowane w toku konsultacji ze wszystkimi Gminami Obszaru Funkcjonalnego Radomia oraz interesariuszami.
3. Realizację przedmiotu zamówienia należy oprzeć o cykl 12 kroków planowania zrównoważonej mobilności miejskiej ELTIS (2 edycja) biorąc pod uwagę, iż niektóre czynności będą realizowane w różnych krokach – rozpoczęte w jednym kroku, kontynuowane i pogłębiane w kolejnym.
4. Zamawiający wyjaśnia, że w każdym przypadku, gdy mowa jest o planie zrównoważonej mobilności miejskiej (ang. Sustainable Urban Mobility Plan) rozumie się przez to dokument zgodny z wytycznymi Komisji Europejskiej wyrażonymi w dokumentach: "Guidelines – Developing and implementing a Sustainable Urban Mobility Plan, European Union 2013 r., i późniejszymi jego aktualizacjami lub "Guidelines for developing and implementing a Sustainable Urban Mobility Plan (2nd edition), European Union 2019 r. Plan zrównoważonej mobilności miejskiej zawiera m.in. diagnozę sytuacji mobilnościowej, udział społeczeństwa w proces opracowania dokumentu, strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko, plan, ewaluację oraz monitoring działań wskazanych w dokumencie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ oraz Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
1. Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy
zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60).
C = (Cn / Cb) x 60 pkt
gdzie:
C - ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb - cena oferty badanej.

2. Organizacja i metodyka procesu wypracowania PZM GOFR [OMP]
Komisyjnej ocenie podlega: dopasowanie oraz adekwatność zaprezentowanych przez Wykonawcę procesu i metodyki wypracowania PZM GOFR do przedstawionych przez Zamawiającego Obszarów Strategicznych, Głównych Produktów, Produktów Analitycznych i Pytań Operacyjnych, w tym:
• zachowanie spójnego procesu badawczego doprowadzającego do osiągnięcia efektów i pełnego oraz wiarygodnego udzielenia odpowiedzi na Pytania Operacyjne PZM GOFR, a także zintegrowanego wypracowania PZM GOFR i OOŚ, dzięki wyborowi odpowiedniej metodyki
i źródeł danych (w tym efektywnemu rozszerzeniu przedstawionych minimów metodycznych) oraz zaplanowaniu ich w czasie (realny harmonogram),
• zapewnienie w metodyce uwzględnienia wszystkich grup interesariuszy, w tym grup nie zgłaszających się normalnie do konsultacji społecznych, za pomocą odpowiedniego zestawu metod, wybór odpowiednich prób i kryteriów rekrutacji,
• adekwatna wielkość prób badawczych, adekwatne przyporządkowanie metod do etapów przygotowania Raportu Diagnostyczno-Strategicznego oraz przygotowania Projektu PZM GOFR;
• zakres prowadzonej analizy i optymalizacji efektywności oraz skuteczności poszczególnych postulowanych działań, w tym prognozowania i optymalizacji liczby użytkowników;
• zakres prowadzonej analizy wpływu transportu na środowisko oraz wypracowywania działań jego minimalizacji;
• spójność końcowego efektu z wytycznymi ELTIS, zamieszczonymi na stronie https://www.eltis.org/sites/default/files/sump-guidelines-2019_mediumres.pdf.
– liczba punktów możliwych do uzyskania - 20.
gdzie:
OMP – ilość punktów za kryterium „Organizacja i metodyka procesu wypracowania PZM GOFR”
Sposób przyznawania punktów w zakresie niniejszego kryterium został szczegółowo określony w Rozdziale XXIII SWZ.

3. Zrozumienie koncepcji aktualizacji modelu transportowego [ATM]
Komisyjnej ocenie podlega: opis najważniejszych kwestii, jakie zostaną podjęte podczas pracy nad modelem ruchu dla ROF. Zakresem opis obejmować powinien przyjęte założenia, wyjaśnienie propozycji doszczegółowienia modelu, a także procedury kalibracji i propozycję scenariuszy wraz z horyzontami prognostycznymi. Opis powinien być podstawą do dalszych prac nad modelem ruchu.
- liczba punktów możliwych do uzyskania – 20.
gdzie:
ATM – ilość punktów za kryterium „Zrozumienie koncepcji aktualizacji modelu transportowego”
Sposób przyznawania punktów w zakresie niniejszego kryterium został szczegółowo określony w Rozdziale XXIII SWZ.

Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P - liczba punktów uzyskana przez ofertę:
P = C + OMP + ATM

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja i metodyka procesu wypracowania PZM GOFR [OMP]

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrozumienie koncepcji aktualizacji modelu transportowego [ATM]

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunku:
Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że:

1.1. w zakresie doświadczenia - posiada niezbędne doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5*) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje usługi z należytą starannością, w zakresie:
a) co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu planu zrównoważonej mobilności miejskiej dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 100 000 mieszkańców, o wartości minimum 75 000 zł brutto
lub

co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentu związanego z zagadnieniami transportowymi dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 100 000 mieszkańców takiego jak: koncepcja rozwoju lub studium wykonalności lub polityka rozwoju lub plan lub strategia rozwoju, o wartości 75 000 zł brutto oraz co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentu związanego z zagadnieniami planowania przestrzennego dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 50 000 mieszkańców takiego jak: koncepcja rozwoju przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub polityka przestrzenna lub miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego plan o wartości 75 000 zł brutto

b) co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu prognozy oddziaływania na środowisko dla:
- programu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub
- polityki uwzględniającej zagadnienia transportowe lub
- planu uwzględniającego zagadnienia transportowe lub
- strategii uwzględniającej zagadnienia transportowe.

WAŻNE!!!
W przypadku wykazania co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentu związanego
z zagadnieniami transportowymi dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej
100 000 mieszkańców takiego jak: koncepcja rozwoju lub studium wykonalności lub polityka rozwoju lub plan lub strategia rozwoju, o wartości 75 000 Wykonawca obowiązkowo musi wykazać również co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentu związanego
z zagadnieniami planowania przestrzennego dla miasta lub obszaru funkcjonalnego liczącego co najmniej 50 000 mieszkańców takiego jak: koncepcja rozwoju przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub polityka przestrzenna lub miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego plan o wartości 75 000 zł brutto.

*) W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu Zamawiający dopuścił, zgodnie z § 9 ust. 4 pkt. 2) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, aby wykaz usług dotyczył usług wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż ostatnie 3 lata.

UWAGA!!!
W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.



Ww. wykonane lub wykonywane usługi muszą być potwierdzone dowodami określającymi, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
- w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

W sytuacji wykazania przez Wykonawców wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.

1.2. w zakresie potencjału osobowego - osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają niezbędne wykształcenie i doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
Kierownik projektu który:
o posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
o kierował zespołem, który opracował przynajmniej trzy analizy, dotyczące transportu dla obszaru o liczbie ludności min. 100 000 mieszkańców każdy, w tym:
- przynajmniej jedna obejmowała przeprowadzenie konsultacji społecznych,
- przynajmniej jedna obejmowała strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko,
- przynajmniej dwie dotyczyły również transportu publicznego.

Specjalista ds. planowania transportu, który:
o posiada wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne;
o jest współautorem co najmniej dwóch dokumentów strategicznych dotyczących transportu publicznego dla obszaru o ludności co najmniej 100 000 mieszkańców każdy.


Specjalista ds. planowania przestrzennego, który:
o posiada wykształcenie wyższe uprawniające do sporządzania dokumentów planistycznych (zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym): architektura
i urbanistyka, gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego albo urbanistyki;
o jest współautorem przynajmniej trzech dokumentów planistycznych lub operacyjnych dotyczących planowania przestrzennego lub rewitalizacji dla obszaru miasta o ludności minimum 50 000 mieszkańców każdy.

Specjalista ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko, który:
o posiada wykształcenie wyższe techniczne, przyrodnicze lub z zakresu nauk o Ziemi;
o jest współautorem co najmniej czterech strategicznych ocen oddziaływania na środowisko (Prognoz oddziaływania na środowisko) obejmujących swoim zakresem inwestycje transportowe.

Specjalista ds. konsultacji społecznych, który:
o posiada wykształcenie wyższe;
o przeprowadził co najmniej 10 dni konsultacji społecznych, w tym co najmniej 3 dotyczące transportu lub planowania przestrzennego.

Specjalista ds. prawnych, który:
o posiada wykształcenie wyższe oraz uprawnienie do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata;
o sporządził co najmniej trzy opinie dotyczące porozumień samorządowych w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym przynajmniej jedną, dotyczącą porozumienia w której stroną był samorząd innego szczebla niż gminny.

Funkcje o których mowa w punktach powyżej – z wyjątkiem funkcji Kierownika projektu – mogą być łączone, jednak każda z pięciu osób w ramach minimalnego zespołu projektowego powinna spełniać wymagania przynajmniej dla jednego ze specjalistów wskazanych powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII SWZ, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
– w formie Załącznik nr 8 do SWZ.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich
3 miesięcy - w formie Załącznika nr 9 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie
z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie Załącznika nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, zgodności oferowanych usług z kryteriami określonymi przez Zamawiającego w opisie kryteriów oceny ofert, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, jako przedmiotowy środek dowodowy, dokument pn. „Sposób realizacji PZM GOFR”, zawierający wyraźnie oddzielone elementy podlegające ocenie merytorycznej, tj.:
a) opis kontekstu badania, w celu dokonania oceny w związku z kryterium „Zrozumienie podstawowych wyzwań”, w którym Wykonawca dokona autorskiego przeglądu dokumentów strategicznych i na tej postawie uzupełni listę obszarów i zagadnień, na które odpowiada SUMP;
b) opis procesu wypracowania PZM GOFR (w tym SOOŚ), zawierający opis spójnej sekwencji działań prowadzących do wypracowania Głównych Produktów, Produktów Analitycznych, oceny i optymalizacji Rozważanych Działań oraz odpowiedzi na Pytania Operacyjne, w tym powiązanie Głównych Produktów, Produktów Analitycznych i Pytań Operacyjnych z metodami badawczymi, a także harmonogram działań wraz z opisem metod i efektów na każdym
z etapów;
c) szczegółowy opis metodyki przeprowadzania badań, w tym wielkości zastosowanych prób, sposób ich wyboru (w tym kwotowość) i sposób rekrutacji respondentów wraz z uzasadnieniem oraz przyporządkowaniem poszczególnych metod i prób do etapów projektu, tj. etapu Raportu Metodycznego, Raportu Diagnostyczno-Strategicznego i przygotowania Projektu PZM GOFR.
d) opis procesu aktualizacji modelu ruchu - opis najważniejszych kwestii, jakie zostaną podjęte podczas pracy nad modelem ruchu dla ROF.

Szczegółowe informacje w zakresie przedmiotowych środków dowodowych znajdują się w Rozdziale X SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 8 Rozdziału XI SWZ - składane wraz z ofertą (jeżeli dotyczy).
2) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu
udostępniającego zasoby, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (składane
wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy).
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie
wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
5) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdział XII SWZ (jeżeli dotyczy). W odniesieniu do
warunków dotyczących wykształcenia lub doświadczenia o których mowa w ppkt 1.4.1. i 1.4.2.
Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności
są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
6) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 4 Rozdział XI SWZ (jeżeli dotyczy).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia,
lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca,
który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby musi udowodnić
zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej
musi wskazywać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez
niego zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia lub
doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone - na druku stanowiącym
Załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia lub doświadczenia o których mowa w ppkt 1.4.1. i 1.4.2. Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
5. Oświadczenie o którym mowa w pkt. 4 sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
a) w pkt 4.2. Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
b) w pkt 4.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg wskazany:
- w ppkt. 1.4.1 lit. a) Rozdział VII SWZ będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie
w całości wskazanego w ppkt. 1.4.1 lit. a) zamówienia,
- w ppkt. 1.4.1 lit. b) Rozdział VII SWZ będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie wskazanego w ppkt. 1.4.1 lit. b) zamówienia.

W sytuacji, gdy jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie któregoś z zamówień wskazanych w ppkt. 1.4.1 Rozdział VII SWZ będzie musiał realizować tą część zamówienia, z którą wiąże się wykazany przez niego warunek.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian Umowy w zakresie:
1) zmiany zakresu/sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku:
a) rezygnacji lub wyłączenia z realizacji określonego zakresu Przedmiotu Umowy lub sposobu jego wykonywania przy jednoczesnym odpowiednim obniżeniu wynagrodzenia i/lub ewentualne przełożenie tych zmian na skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności,
2) innych zmian, które mogą dotyczyć:
a) oznaczenia danych dotyczących Stron wynikających z formalnie dokonanych zmian,
b) zmian osobowych w zakresie:
− zmian osób realizujących zamówienie na inne osoby, które spełniają wymagania określone
w SWZ,
− zmian osób reprezentujących Strony, z zastrzeżeniem § 5 ust. 4 (projektu umowy) zdanie trzecie.
2. Zmiana Umowy następuje w drodze aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/605170

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie wykonaniem Przedmiotu Umowy przez osobę (Kierownik projektu) zatrudnioną na podstawie Umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia, przez cały okres realizacji przedmiotu Umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia, najpóźniej w dniu zawarcia Umowy, dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie pracownika na podstawie umowy o pracę (przez którą rozumie się np. oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę lub kopię odpowiednio zanonimizowanej umowy o pracę).
1.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie Umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania:
1) dokumentacji w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny;
2) wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
1.3. Dokumenty oraz wyjaśnienia, o których mowa w pkt. 1.2. ppkt 1) i 2), Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym jednak niż 3 dni robocze.
1.4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów, o których mowa pkt. 1.1. i 1.2. w wymaganych terminach, albo jeżeli przedstawione dokumenty lub wyjaśnienia potwierdzają brak wymaganego zawarcia Umowy o pracę z osobą wymienioną w pkt. 1, Zamawiający jest uprawniony do naliczenia kary umownej określonej w § 12 ust. 2 projektu umowy.

2. Z przedmiotowego postępowania wyklucza się, zgodnie z treścią Rozdziału VIII SWZ, Wykonawcę w stosunku do którego
zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI