Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyStołeczny Zarząd Infrastruktury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031534
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.3.) Oddział zamawiającego: SZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261849377

1.5.8.) Numer faksu: 261849168

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie PI, DPK, oraz pełnienie NA dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1bfe803-9b6a-11eb-90e5-2aec432e2be5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym nr 0951 na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej w Siedlcach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Wniosek Inwestycyjny znajduje się do wglądu w siedzibie Stołecznego Zarządu Infrastruktury, osoby do kontaktu p. Tomasz BALCER tel. 261 849 367, p. Magdalena NIEDZIŃSKA tel. 261 849 297.Wniosek Inwestycji znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Przedmiotowe dokumenty zostaną udostępnione po pisemnym wystąpieniu oferenta oraz wyrażeniu zgody przez Szefa SZI.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Stołecznego Zarządu Infrastruktury https://platformazakupowa.pl/pn/szi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Zarząd Infrastruktury Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa; inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Infrastruktury jest Pani Małgorzata Paciorkowska tel. 261 – 849-448; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zamówieniem publicznym/realizacją umowy tj. w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na opracowanie programu inwestycji, dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej – Sprawa 11/2021 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa PZP”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu inwestycji, dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego nr 01788 Dostosowanie pomieszczeń w części budynku nr 177 w kompleksie wojskowym nr 0951 na potrzeby Placówki Żandarmerii Wojskowej.Zamówienie będzie realizowane w etapach:• Etap I – opracowanie Programu Inwestycji,• Etap II – opracowanie Projektu Budowlanego,• Etap III – opracowanie Projektu Wykonawczego tj. Projekt Wykonawczy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie, Zestawienie Kosztów Zadania, harmonogram realizacji robót, wykaz urządzeń i materiałów z określeniem parametrów technicznych, w tym parametrów decydujących o równoważności urządzeń i materiałów, opis przedmiotu zamówienia na realizację robót budowlanych, scenariusz rozwoju zdarzeń w czasie pożaru,• Etap IV – pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób nabyte w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: a) Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca musi posiadać: a) kancelarię tajną lub inną niż kancelaria tajna komórkę organizacyjną odpowiedzialną za właściwe rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie materiałów niejawnych uprawnionym osobom, zorganizowaną i zabezpieczoną zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 22 lutego 2017 r. w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 683 z póź. zm.) lub Zarządzenia Nr 58/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 11.12.2017 r. (Dz. Urz. MON 2017 poz. 226) (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie) 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu 4) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca: a) musi posiadać akredytację systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego (dotyczy wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie) b) musi wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z informacją o wykonaniu co najmniej jednej pracy projektowej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie istniejącego budynku, który jest integralną częścią istniejącego obiektu użyteczności publicznej - o wartości co najmniej 250 000,00 zł. brutto (każda) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje. c) musi dysponować: projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej oraz przynależącymi do właściwego Oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa  projektantami branżowymi (w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej) posiadającymi pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;  projektantami systemów alarmowych posiadającymi: zaświadczenie lub świadectwo lub autoryzację ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 lub aktualne zaświadczenie lub świadectwo lub autoryzację ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych, zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; kierownikiem kancelarii lub inną osobą odpowiedzialną za przechowywanie, obieg i ewidencję materiałów niejawnych posiadającym pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;  inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz administratorem systemów teleinformatycznych posiadającym: pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenie bezpieczeństwa, aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zaświadczenie stwierdzające odbycia specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych wydane przez SKW lub ABW;  pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych posiadającym: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zaświadczenie stwierdzające odbycia specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanego przez ABW lub SKW.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentu potwierdzającego, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej/podmiot udostępniający zasoby/ podwykonawca). 2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej/podmiot udostępniający zasoby/ podwykonawca). 3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej/podmiot udostępniający zasoby/ podwykonawca). 4) oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 08 do SWZ) (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) akredytacji systemu teleinformatycznego potwierdzającego zdolność do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej wraz z ważną akredytacją systemu teleinformatycznego (oddzielnie składa lider/partner konsorcjum/wspólnicy spółki cywilnej/podmiot udostępniający zasoby/ podwykonawca); 2) wykazu wykonanych usług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (...) (Załącznik nr 03 do SWZ); 3) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 05 do SWZ); 4) oświadczenia dla projektantów o posiadaniu uprawnień budowlanych bez ograniczeń oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacania wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (Załącznik nr 07 do SWZ); 5) dla projektantów branżowych (w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, telekomunikacyjnej): upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa oraz aktualnego zaświadczenie stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; 6) dla projektantów systemów alarmowych: zaświadczenia lub świadectwa lub autoryzacji ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów zabezpieczeń technicznych stopni 1-4 lub aktualnego zaświadczenia lub świadectwa lub autoryzacji ukończenia kursów w zakresie projektowania systemów alarmowych, zaświadczenia o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, pisemnego upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa, aktualnego zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; 7) dla kierownika kancelarii lub innej osoby odpowiedzialnej za przechowywanie, obieg i ewidencję materiałów niejawnych: pisemnego upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa, aktualnego zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; 8) dla inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz administratora systemów teleinformatycznych: pisemnego upoważnienia kierownika jednostki organizacyjnej upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE lub poświadczenia bezpieczeństwa, aktualnego zaświadczenia stwierdzającego odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, zaświadczenia stwierdzającego odbycie specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych wydane przez SKW lub ABW; 9) dla pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych: poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej, zaświadczenia stwierdzającego odbycia specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydanego przez ABW lub SKW.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty (Załącznik nr 01 do SWZ) 2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 02 do SWZ (tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na dzień składania ofert. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składają odrębnie:- Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;- podmiot udostępniający zasoby na zasadach art. 118 ustawy PZP. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby- podwykonawcy, na których zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy 4. Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – na wzorze Wykonawcy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie)5. Wyceny ofertowe (Załącznik nr 04.1 do SWZ i Załącznik nr 04.2 do SWZ)6. Oświadczenie dotyczące kryterium doświadczenia osób wykonujących zamówienie (Załącznik nr 06 do SWZ)7. Oświadczenie w zakresie ochrony informacji niejawnych (Załącznik nr 18 do SWZ)8. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 11 do SWZ) 9. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostepniających zasoby (Załącznik nr 09 do SWZ)10. PełnomocnictwoGdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców lub do reprezentowana i zawarcie umowy, należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.11. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa12. Dowód wniesienia wadium W przypadku dokonania przelewu bankowego zaleca się załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji – oryginał dokumentu gwarancyjnego podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę (ubezpieczyciela) należy złożyć wraz z ofertą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć wraz z ofertą.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca wszelkie informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie znajdują się w SWZ do niniejszego postępowania na stronie internetowej Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy oraz SWZ.5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP) postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS,2) zmiany osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy,3) zmiany wykonawcy - Zamawiający może zaakceptować i wydać zgodę na zmianę wykonawcy w przypadku:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;4) zmiany albo rezygnacji podmiotu, na którego zasoby WYKONAWCA powołał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ust. 1 w/w ustawy PZP. Wówczas WYKONAWCA jest zobowiązany wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania;5) zmiana finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania prac projektowych lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych resortu Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy, 6) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy i wysokości wynagrodzenia (zmniejszenie, zwiększenie), gdy wyniknie jedna z niżej wymienionych okoliczności:a) w przypadku zmiany wymagań organizacyjno-użytkowych tj. zmiany zakresu rzeczowego wprowadzonego aneksem do Minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno-Użytkowych/Wniosku Inwestycyjnego,b) w związku ze zmianą technologii wykonania powodującą konieczność zrealizowania prac projektowych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych np. zmiana technicznych warunków zasilenia w media,c) gdy nastąpi wstrzymanie realizacji prac przedprojektowych przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac,d) występowania okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią (np. instytucje i ograny administracji państwowej oraz inne instytucje, w tym wojskowe, biorące udział w realizacji przedmiotu zamówienia) lub siły wyższej (zdarzenia, którego nie można było przewidzieć, któremu nie można było zapobiec, ani któremu nie można było przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie całości lub części jego zobowiązań) – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód (...)Ze względu na ograniczoną ilość miejsca - Zamawiający informuje, że pełne dane dot. rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajdują się w SWZ oraz wzorach umów do niniejszego postępowania umieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Maksymalny termin wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej – maksymalnie 185 dni w tym:a) Etap I – opracowanie Programu Inwestycji maksymalnie 75 dni od daty podpisania umowyb) Etap II – opracowanie Projektu budowlanego maksymalnie 80 dni od daty podpisania umowy c) Etap III – opracowanie Projektu wykonawczego (tj. projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ZKZ, inne wymagane opracowania) maksymalnie 110 dni od daty podpisania umowy d) Etap IV – pełnienie nadzoru autorskiego – od czasu rozpoczęcia do zakończenia robót budowlanych (wstępnie planuje się 20 nadzorów autorskich)Ze względu na ograniczoną ilość miejsca - Zamawiający informuje, że pełne dane dot. niniejszego postępowania znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ zamieszczonych na platformie zakupowej zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szi
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI