Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie PFU na zaprojektowanie, wybudowanie i uruchomienie instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PFU na zaprojektowanie, wybudowanie i uruchomienie instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1858acae-a001-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/140811/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/140811/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/136063/notice/public/details
2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać
co najmniej:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) włączoną obsługę JavaScript;
d) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
e) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.
3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
− dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
− jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony
dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
− Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie
Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
4. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
− dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),
− dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
6. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 29 Części I SWZ oraz w załączniku do Części V SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.52.2023.MM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego oraz: opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej wraz z opinią geotechniczną dla terenu przeznaczonego pod realizację Instalacji, określenie szacunkowej wartości zamówienia polegającego na zaprojektowaniu, wybudowaniu, uruchomieniu i przeprowadzeniu wstępnej eksploatacji Instalacji, weryfikacja i aktualizacja modelu finansowego dla Przedsięwzięcia posiadanego przez Zamawiającego lub stworzenie nowego modelu finansowego dla Przedsięwzięcia, opracowaniu propozycji warunków udziału w postępowaniu i kryteriów oceny ofert dla Procedury wyboru Wykonawcy Robót. Opracowane dokumenty zostaną wykorzystane do przeprowadzenia postępowania przetargowego na zasadach Prawa zamówień publicznych na zaprojektowanie, wybudowanie, uruchomienie i przeprowadzenie wstępnej eksploatacji instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie, które będzie realizowane w formule Zaprojektuj – Wybuduj w oparciu o tzw. „żółty FIDIC”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji prac objętych prawem opcji Wykonawca będzie odpowiedzialny za wspieranie Zamawiającego podczas przeprowadzania Procedury wyboru Wykonawcy Robót, w tym w szczególności:
1) za przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania do PFU zadawane przez wykonawców w ramach Procedury wyboru Wykonawcy Robót oraz doradztwo przy ocenie poprawności złożonych w Procedurze wyboru Wykonawcy Robót ofert w zakresie technologicznym;
2) za pełnienie roli biegłego w zakresie technologicznym w Procedurze wyboru Wykonawcy Robót i reprezentowanie Zamawiającego w Krajowej Izbie Odwoławczej w przypadku zgłoszenia odwołań do prowadzonego postępowania przetargowego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag:
a) „Cena zamówienia brutto” (C) – 70 pkt;
b) „Doświadczenie personelu w technologiach przetwarzania odpadów” (DT) – 30 pkt;
2. W trakcie oceny kolejno ocenianym ofertom zostaną przyznane punkty:
2.1. W kryterium „Cena zamówienia brutto” (C) punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:
C = (najniższa zaoferowana cena zamówienia brutto / cena zamówienia brutto badanej oferty) x 70
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
2.2. Punkty w kryterium „Doświadczenie personelu w technologiach przetwarzania odpadów” (DT) zostaną przyznane wg poniższego schematu:
Wykonawca otrzyma punkty za dodatkowe doświadczenie osoby, o której mowa w Rozdziale II pkt 6.2.2.2. lit a) SWZ, wskazane w tabeli zawartej w pkt. II Formularza oferty. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- za wykazanie się doświadczeniem opisanym w pkt. 6.2.2.2. lit. a), tj.: doświadczeniem przy realizacji minimum jednego:
• programu funkcjonalno-użytkowego oraz koncepcji techniczno-technologicznej
lub
• programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu technologicznego,
dla biogazowni komunalnej bądź biogazowni bazującej na odpadach komunalnych co najmniej w 50%, która weszła w fazę realizacji (definicja fazy realizacji zgodnie z postanowieniami pkt. 6.2.2.2 lit a) SWZ);
Wykonawca otrzyma 0 pkt. W przypadku gdy Wykonawca pozostawi
w Formularzu oferty w pkt. II w tabeli w poz. 1. puste pole lub uzupełnione niezgodnie z pkt 6.2.2.2. lit. a) SWZ otrzyma 0 pkt.
- za każdy dodatkowo wykonany program funkcjonalno-użytkowy lub projekt technologiczny dla biogazowni komunalnej lub bazującej na odpadach komunalnych co najmniej w 50% – 10 pkt.
- za każdą dodatkowo wykonaną koncepcję techniczno-technologiczną dla biogazowni komunalnej lub bazującej na odpadach komunalnych co najmniej w 50% - 5 pkt.
Wykonawca w niniejszym kryterium może otrzymać maksymalnie 30 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu w technologiach przetwarzania odpadów
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę polegającą na opracowaniu poniższych opracowań:
− programu funkcjonalno-użytkowego oraz koncepcji techniczno-technologicznej
lub
− programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu technologicznego,
biogazowni komunalnej bądź biogazowni bazującej na odpadach komunalnych co najmniej w 50%, która weszła w fazę realizacji, za łączną kwotę minimum 200 000 zł brutto, przy czym wartość usługi polegającej na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego nie może być mniejsza niż 150 000,00 zł brutto. Przez fazę realizacji Zamawiający rozumie co najmniej uzyskanie pozwolenia na budowę dla ww. inwestycji.
Wykonawca wykazując spełnienie warunku może wykazać się jedną umową obejmującą cały zakres usługi wskazany powyżej lub maksymalnie dwiema umowami, przy czym jedna musi obejmować opracowanie programu funkcjonalnego, a druga opracowanie koncepcji techniczno-technologicznej lub projektu technologicznego.
Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, warunek o którym mowa w pkt. 6.2.2.1. SWZ musi zostać spełniony
w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej (potencjału osobowego), jeżeli wykaże,
że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia, osobami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe lub doświadczenie wskazane poniżej, przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, specjalizującą się w technologiach przetwarzania odpadów, która wykaże się doświadczeniem przy realizacji minimum jednego:
- programu funkcjonalno-użytkowego oraz koncepcji techniczno-technologicznej
lub
- programu funkcjonalno-użytkowego oraz projektu technologicznego,
dla biogazowni komunalnej bądź biogazowni bazującej na odpadach komunalnych co najmniej w 50%, która weszła w fazę realizacji. Przez fazę realizacji Zamawiający rozumie co najmniej uzyskanie pozwolenia na budowę;
b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wyznaczoną do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wyznaczoną do sprawowania funkcji projektanta, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania bez ograniczeń, w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, stosownie do wymogów określonych w ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831 ze zm.) lub odpowiadających im ważnych uprawnień, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia
z postępowania:
1.1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
1.1.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
1.1.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
1.1.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
1.1.4. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
1.1.5. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny;
1.1.6. art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy;
1.1.7. art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy;
1.1.8. art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy
Oświadczenie Wykonawca może sporządzić zgodnie wg wzoru określonego w Części IV załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, jakie na wezwanie Zamawiającego mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1.1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Okres 10 lat, o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Wykaz powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.2.2.1. SWZ i sporządzony wg wzoru określonego w Części IV załącznik nr 4 do SWZ.
1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykaz powinien być zgodny z wymaganiami określonymi w pkt. 6.2.2.2 SWZ i sporządzony wg wzoru określonego w Części IV załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r.,
poz. 1497 ze zm.).
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.) oraz. W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru
określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, SWZ składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem
muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy zawartymi w części V SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/140811/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
„Cena zamówienia brutto” (C) – 70 pkt
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełen tytuł postępowania: „Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego do przeprowadzenia postępowania przetargowego na zaprojektowanie, wybudowanie i uruchomienie instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów z produkcją biometanu przy ul. Zabranieckiej 4 w Warszawie.”