Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprow. ścieków do obcych podm. z ob. zarz. przez GDDKiA Oddział w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-03-15
  • ZamawiającyGENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00012353
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprow. ścieków do obcych podm. z ob. zarz. przez GDDKiA Oddział w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 06

1.5.8.) Numer faksu: 42 233 96 08; 233 96 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdddkia.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprow. ścieków do obcych podm. z ob. zarz. przez GDDKiA Oddział w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b8dfc07-7a87-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011019/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie operatów wodnoprawnych na sieci dróg krajowych w GDDKiA Oddział w Łodzi

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gddkia.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z Platformy:- w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;- w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – należy w zakładce Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,-dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego:- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mb/s;- komputer klasy PC lub MAC, o następującejkonfiguracji: pamięć min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;- włączona obsługa JavaScript;-zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”.Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf,.jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików wformacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie określa się limitu liczbyplików.Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „pobierz paczkę”, a następnie „pobierz wszystkie załączniki organizatora”.Ofertę, dokumenty i oświadczenia należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że Administratorem danychosobowych Wykonawcy jest Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874Warszawa, tel. (022) 375 88 88, e-mail:kancelaria@gddkia.gov.pl. 2. W sprawach związanych zprzetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, zapośrednictwem adresu e-mail: iod@gddkia.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celuprzeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celuarchiwizacji. 4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieńpublicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobiearchiwalnym i archiwach.5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym z uwzględnieniem przepisów w zakresie zamówień publicznych, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.6. Dane osobowe Wykonawcy będąprzechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowegonastępującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą równieżWykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymiWykonawcami umowy).7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo:-dostępu do danych. Wprzypadku, gdy wykonanie obowiązku związanego z prawem dostępu do danych wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;-sprostowania danych, ich usunięcia orazograniczenia przetwarzania na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu iRady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego wzakresie niezgodnym z przepisami. Żądanie sprostowania danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówieniapublicznego w zakresie niezgodnym z przepisami. Wystąpienie z żądaniem ograniczeniaprzetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego; -wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych. 8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwićZamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolnościwykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy zpostępowania lub odrzuceniem jego oferty.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Ogłoszenie pkt RODO (obowiązek informacyjny)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: O.Ł.D3.2413.1.2021.dpw

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprowadzania ścieków do obcych podmiotów z obiektów zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi”.W zakres zamówienia wchodzi m.in.:1. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne dla drogi ekspresowej S8 od km 129+629 do km 232+738.2. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z terenu MOP kat I Chojny w 140+655 km przy drodze ekspresowej S8.3. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Chojny w 140+655 km przy drodze ekspresowej S8.4. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Dąbrowa Wielka w 165+055 km przy drodze ekspresowej S8.5. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Dąbrowa Wielka w 165+055 km przy drodze ekspresowej S8.6. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do odbiornika obcego podmiotu z MOP kat. I Paprotnia w 186+055 km przy drodze ekspresowej S8.7. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do odbiornika obcego podmiotu z MOP kat. I Paprotnia w 186+055km przy drodze ekspresowej S8.8. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Sięganów w 196+857 km przy drodze ekspresowej S8.9. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Sięganów w 196+857 km przy drodze ekspresowej S8.10. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Guzew w 221+918 km przy drodze ekspresowej S8.11. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Guzew w 221+918 km przy drodze ekspresowej S8.12. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. II Guzew w 221+918 km przy drodze ekspresowej S8.13. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. II Guzew w 221+918 km przy drodze ekspresowej S8.14. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z MOP kat. I Ciosny północ i MOP kat. I Ciosny południe w 347+250 km przy autostradzie A2.15. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód lub usługi wodne dla odcinka drogi krajowej nr 74 (numer drogi i kilometraż historyczny: nr 8 na odcinku od km 231+044 do km 234+730 oraz od km 263+815 do km 264+545) aktualny od km 7+497 do km 11+183 oraz od km 38+558 do km 39+228.16. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód lub usługi wodne dla odcinka drogi krajowej nr 83 od km 25+668 do km 61+474.17. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na pobór wody na Obwodzie Drogowym w Wodzinie.18. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych oraz ścieków przemysłowych z Obwodu Drogowego w Wodzinie.19. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z Obwodu Drogowego w Wodzinie.20. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód lub usługi wodne dla mostu w ciągu drogi krajowej nr 12 w miejscowości Przygłów.21. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód lub usługi wodne dla odcinka autostrady A1 Stryków – Tuszyn od km 295+850 do km 335+937,65.22. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód lub usługi wodne dla odcinka drogi krajowej nr 72 do rowu melioracyjnego „D-B” w km 12+900, a następnie do kanału Sędów Wilkowice w km 7+500 Praga – Poddębice.23. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Skoszewy Zachód w 299+800 km autostrady A1.24. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Skoszewy Zachód w 299+800 km autostrady A1.25. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Skoszewy Wschód w 299+800 km autostrady A1.26. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Skoszewy Wschód w 299+800 km autostrady A1.27. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z OUA i SPO Wartkowice przy autostradzie A2.28. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z OUA i SPO Wartkowice przy autostradzie A2.29. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Bolimów w km 410+900 przy autostradzie A2.30. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z MOP kat. I Mogiły w km 410+900 przy autostradzie A2.31. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Bolimów w 410+900 km autostrady A2.32. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z MOP kat. I Mogiły w 410+900 km autostrady A2.33. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków bytowych do wód lub do ziemi z OUA Nieborów przy autostradzie A2.34. Opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód z OUA Nieborów przy autostradzie A2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: 1. CENA 60 % = 60 pkt2. DOŚWIADCZENIE osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia 40% = 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem:- w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 10 operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z dróg min. klasy G, każdy operat dla długości odcinka min. 5 km.Za drogę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r.o drogach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2068).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z nich musi wykazać spełnienie warunku w całości.Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW (Tom I SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty powinny by złożone za pośrednictwem Platformy zakupowej https:// gddkia.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotówudostępniających zasoby, w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW (Tom I SWZ);3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW (Tom I SWZ), w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW (Tom I SWZ); 5) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp; 6) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW (Tom I SWZ).Pełna nazwa zamówienia brzmi: Opracowanie operatów wodnoprawnych i uzyskanie decyzji pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód, usługi wodne oraz wprowadzania ścieków do obcych podmiotów z obiektów zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Łodzi.
2021-03-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę - piec się nie włącza - Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę - piec się nie włącza. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI