Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawcz. i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawcz. i inwent. wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego na terenie NBK.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBystrzyca Kłodzka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-11-10
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00254144
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawcz. i inwent. wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego na terenie NBK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Międzyleśna 3

1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawcz. i inwent. wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego na terenie NBK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e362fc-3bf6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00074709/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawczymi i inwent. wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego na terenie NBK

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia dofinansowany jest przez Unię Europejską w ramach projektu nr: POIS.02.04.00-00-0021/18-00 pn. „Program ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego Cypripedium calceolus na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: ”Platforma”).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl („Platforma”).Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: „Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawczymi i inwentaryzacją wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego Cypripedium calceolus na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka.” – znak sprawy: SA.270.5.2021. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o: podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 346 z późn. zm.);podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r. poz. 816 z późn. zm.).
Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
-dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
-dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;-do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
9.Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:stały dostęp do sieci Internet;,posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,-zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2. Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy jest PGL LP Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka, Międzyleśna 3, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, tel.: 74 8110504, e-mail:bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Marek Urbaniak, za pośrednictwem telefonu 502537912 lub adresu e-mail: marek.urbaniak@wroclaw.lasy.gov.pl;3.Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie metodyki ochrony obuwika pospolitego wraz z pracami przygotowawczymi i inwentaryzacją wraz z monitoringiem stanowisk w ramach Programu ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego Cypripedium calceolus na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka. – znak sprawy: SA.270.5.2021 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4.Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5.Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.6.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;b)obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja działań mających na celu poprawę stanu ochrony obuwika pospolitego:
1. Prace przygotowawcze:
a) zebranie materiałów (literatura dotycząca biologii obuwika, jego rozmieszczenia
i zasobów w Polsce i w Europie, ocena stopnia zagrożenia);
b) zebranie materiałów (publikowanych i niepublikowanych) dotyczących aktywnej ochrony obuwika w Polsce i w Europie;
c) zebranie materiałów dotyczących zmienności genetycznej i badań genetycznych prowadzonych dotąd na obuwiku w Polsce i Europie;
d) podsumowanie zebranych materiałów w postaci raportu zawierającego dotychczasowy stan wiedzy (ważne! - stanowić będzie punkt wyjścia i odniesienia dla wszelkich dalszych działań)
Wskazane stanowiska obuwika pospolitego znajdują się w granicach obszaru Natura 2000 Pasmo Krowiarki, są objęte planami zadań ochronnych, które delegują na zarządcę gruntów obowiązek utrzymania we właściwym stanie ochrony powyższych siedlisk.
2. Inwentaryzacja stanowisk obuwika pospolitego na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka:
a) wizytacja znanych stanowisk obuwika, charakterystyka populacji, analiza cech biometrycznych;
b) poszukiwania obuwika w miejscach ich potencjalnego występowania (ok. 550 ha);
c) raport podsumowujący prace terenowe;
d) baza danych GIS, baza zdjęć fotograficznych;
e) koszty konsultacji z zewnętrznymi ekspertami.
3. Opracowanie planu (metodyki) ochrony obuwika pospolitego na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka:
a) opracowanie metodyki zawierającej na podstawie zebranych danych (bazy wiedzy) oraz wyników inwentaryzacji, szczegółowy plan działań z zakresu ochrony czynnej mający na celu poprawę stanu ochrony stanowisk obuwika;
b) w ramach metodyki poszczególne zadania z zakresu ochrony czynnej będą dostosowane do indywidulanych uwarunkowań poszczególnych stanowisk obuwika pospolitego.
4. Wykonanie monitoringu stanowisk:
a) monitoring stanowisk będzie realizowany jako ocena działań z zakresu ochrony czynnej;
b) monitoring będzie polegać na ocenie stanu ilościowego i cech biometrycznych poszczególnych osobników. W ramach realizacji powyższych zadań celem jest poprawa stanu zachowania istniejących stanowisk obuwika pospolitego w Nadleśnictwie Bystrzyca Kłodzka. Wskazane zabiegi są realizowane w ramach projektu finansowanego ze środków funduszy Unii Europejskiej POIiŚ (Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko) pn. "Program ochrony czynnej stanowisk obuwika pospolitego Cypripedium calceolus na terenie Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka"Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.

Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż : 20 000,00 zł.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu prac z zakresu inwentaryzacji przyrodniczej i monitoringu przyrodniczego na kwotę nie mniejszą niż 25 000,00 zł brutto.
b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować
co najmniej jedną osobą na stanowisku eksperta posiadającą:
(a) wykształcenie:
(i) wyższe co najmniej studia pierwszego stopnia lub studia drugiego stopnia, lub jednolite studia magisterskie zdobyte na kierunku (ochrona środowiska lub nauki biologiczne, tj. : - biologia lub ekologia lub ekologia i zarządzanie zasobami przyrody/środowiska, lub biologia środowiskowa lub nauki rolnicze - rybactwo, zootechnika; nauki leśne - leśnictwo)
albo
(ii) średnie i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie ocen oddziaływania na obszary chronione, w tym na obszary Natura 2000, monitoringów przyrodniczych, sporządzania raportów z prac terenowych wraz z oceną oddziaływania inwestycji na
środowisko przyrodnicze
oraz

(b) doświadczenie polegające na uczestnictwie w co najmniej jednej inwentaryzacji przyrodniczej siedlisk przyrodniczych/gatunków roślin wraz z opracowaniem raportów/sprawozdań z prac terenowych.

c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu warunku dotyczącego potencjału technicznego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana Umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca nie może przenieść praw, obowiązków oraz wierzytelności na podmioty trzecie bez pisemnej, pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego.
3. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana ta nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
2) wartość zmiany wynagrodzenia nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy:
a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęski żywiołowe i udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację prac,
b) zmiany będące następstwem działania osób trzecich, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności,
c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu zamówienia,

2)Zmiana wynikająca ze zmian przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego:
a. zmiana może nastąpić jeżeli zmiany przepisów będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez wykonawcę
3) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
a. zmiana może nastąpić jeżeli zmiany przepisów będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez wykonawcę
4) Zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne .
a. zmiana może nastąpić jeżeli zmiany przepisów będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez wykonawcę
5) Zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018r. o pracowniczych planach kapitałowych
5. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Propublico

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-09

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI