Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy połączenia drogowego klasy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy połączenia drogowego klasy L ul. Bolesława Śmiałego z ul. Benedyktyńską oraz przebudowy ul. Benedyktyńskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-20
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy połączenia drogowego klasy L ul. Bolesława Śmiałego z ul. Benedyktyńską oraz przebudowy ul. Benedyktyńskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy połączenia drogowego klasy L ul. Bolesława Śmiałego z ul. Benedyktyńską oraz przebudowy ul. Benedyktyńskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea9f7ee-0bbd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007830/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Koncepcja programowo-przestrzenna budowy połączenia drogowego klasy L ul. Bolesława Śmiałego z ul. Benedyktyńską oraz przebudowy ul. Benedyktyńskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20764

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia i przedłożenia dokumentów został szczegółowo opisany w pkt 8 SWZ.
1. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy, „w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, (…), oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
1.1. Forma elektroniczna oznacza opatrzenie dokumentu (pliku) elektronicznego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1.2. Rygor nieważności opisany w pkt 8.1. SWZ dotyczy zatem przypadków niedochowania formy złożenia następujących dokumentów:
1.2.1. Formularza Oferty i dołączanych do niego innych dokumentów, w tym Wykazu dodatkowego doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 6.1.2. SWZ., składających się na sensu stricte treść oferty Wykonawcy.
1.2.2.Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy, tj. "oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji", o których mowa w pkt 6.1.6. SWZ, składanych samodzielnie przez Wykonawców, zgodnie z pkt 6.1.6. lit. a SWZ.
1.2.3. Oświadczeń z art. 125 ust. 1 ustawy składanych – na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy – przez podmioty, o których mowa w pkt 6.1.6. lit. b SWZ, tj. podmioty, które nie są Wykonawcami, ale udostępniają Wykonawcy swoje zasoby w celu wykazania spełniania określonego warunku/ów udziału w postępowaniu.
1.2.4. Pełnomocnictw, o których mowa w pkt 6.1.3. lit. b SWZ.
2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia, inne niż wymienione w pkt 8.1 SWZ, w tym w szczególności:
2.1. podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.2. SWZ, w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.5. SWZ (tzw. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 ustawy),
2.2. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, o których mowa w pkt 6.1.3. SWZ – inne niż pełnomocnictwa, odpisy lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – a zatem dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio:
2.2.1. wykonawcy,
2.2.2. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,
2.2.3. podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
2.2.4. podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach – jeżeli dotyczy,
2.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 6.1.4. SWZ,
2.4. przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 6.1.2. SWZ,
2.5. inne niż ww. informacje, oświadczenia lub dokumenty,
o ile przepisy szczególne nie dopuszczają dodatkowych form lub sposobów ich "sporządzania i przekazywania" - przekazywane są w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a zatem z zachowaniem tej samej formy i postaci co dokumenty wymienione w pkt 8.1. SWZ, z tą różnicą, iż w przypadku niedochowania formy i/lub postaci przekazania brak jest sankcji nieważności.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (por. art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Ponadto, zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi zał. nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-10.271.75.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 609756,10 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: „Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej budowy połączenia drogowego klasy L ul. Bolesława Śmiałego z ul. Benedyktyńską oraz przebudowy ul. Benedyktyńskiej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 721 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załączniku do niej. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy oraz załącznikach do niego, przy czym warunki udziału w postępowaniu zostaną ograniczone relewantnie do powtarzanego zakresu zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 18 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 49

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 51

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

A. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy –spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:

1. posiadają doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonali i opracowali (tzn. zakończyli) łącznie:

1.1. co najmniej jedno opracowanie (koncepcję techniczną, zwaną dalej „KT” lub projekt budowlany, zwany dalej „PB”) w zakresie projektowania ulicy lub stanowiącej całość funkcjonalną sieci ulic klasy technicznej D, L lub Z, o łącznej długości co najmniej 750 m, w granicach administracyjnych miasta.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

1.2. co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji ulicznej, w granicach administracyjnych miasta, obejmujący Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, zakończony uzyskaniem ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

2.1. koordynatorem, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, koordynował co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) w zakresie projektowania ulicy lub stanowiącej całość funkcjonalną sieci ulic klasy technicznej D, L lub Z, o łącznej długości co najmniej 750 m, w granicach administracyjnych miasta.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.2. analitykiem ruchu, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał łącznie co najmniej trzy analizy przepustowości skrzyżowań dla:
a) skrzyżowania zwykłego bez sygnalizacji świetlnej w granicach administracyjnych miasta (co najmniej jedna analiza),
oraz
b) ronda w granicach administracyjnych miasta (co najmniej jedna analiza),
oraz
c) ronda turbinowego w granicach administracyjnych miasta (co najmniej jedna analiza).
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.3. kosztorysantem, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej dwa kosztorysy (opracowane w ramach KT lub PB) w zakresie inwestycji drogowych o wartości kosztorysowej co najmniej 5 milionów zł brutto (każdy kosztorys).
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.4. specjalistą w zakresie projektowania infrastruktury rowerowej, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) w zakresie projektowania dróg rowerowych lub stanowiącej całość funkcjonalną sieci dróg rowerowych, o łącznej długości co najmniej 300 m, w granicach administracyjnych miasta.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.5. specjalistą w zakresie projektowania infrastruktury ulicznej, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) w zakresie projektowania ulicy lub stanowiącej całość funkcjonalną sieci ulic klasy technicznej D, L lub Z, o łącznej długości co najmniej 750 m, w granicach administracyjnych miasta.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.6. specjalistą z zakresu analiz środowiskowych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, opracował co najmniej jeden wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji drogowej, w granicach administracyjnych miasta, obejmujący Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, zakończony uzyskaniem ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.7. specjalistą w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.8. specjalistą w zakresie projektowania sieci ciepłowniczych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania sieci ciepłowniczych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.9. specjalistą w zakresie projektowania sieci gazowych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania sieci gazowych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.10 specjalistą w zakresie projektowania sieci elektroenergetycznych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania sieci elektroenergetycznych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.11 specjalistą w zakresie projektowania sieci telekomunikacyjnych, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe techniczne;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jedno opracowanie (KT lub PB) dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania sieci telekomunikacyjnych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

2.12. specjalistą w zakresie architektury krajobrazu, który łącznie:
- posiada wykształcenie wyższe w zakresie architektury krajobrazu;
- posiada doświadczenie, tj. w ciągu ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu, wykonał co najmniej jeden projekt dla inwestycji drogowej w zakresie projektowania terenów zielonych.
Uwaga! Porównaj treść uwag z relewantnym punktem w SWZ (brak możliwości technicznej skopiowania pełnej treści uwag).

Uwaga! Zamawiający dopuszcza by jedna (ta sama) osoba skierowana do realizacji zamówienia łączyła w sobie kwalifikacje i doświadczenie wymagane powyżej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się tą samą osobą w ramach spełnienia wymagań, o których mowa w punktach 2.1.-2.12. powyżej o ile będą one odpowiadały wymogom poszczególnych warunków wymaganych dla poszczególnych osób.

B. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy oraz zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o których mowa w pkt 6.1.6.1. SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.2. SWZ odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie), wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1. SWZ.

2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ - na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dowody określające czy usługi wskazane w Wykazie dodatkowego doświadczenia osób wskazanych do realizacji zamówienia, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, zostały wykonane należycie oraz inne dokumenty, w celu ewentualnego uzyskania dodatkowych punktów i poprawnego ustalenia ich liczby, w kryterium oceny ofert o którym mowa w pkt 18.3. SWZ, zgodnie z wymogami opisanymi w tym punkcie – jeśli dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł i utrzymać je nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. Sposób wnoszenia wadium został szczegółowo opisany w pkt 12 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 1 pzp, zostały szczegółowo opisane w pkt 7 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera wzór umowy (z załącznikami), który stanowi załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie wymaga realizacji zamówienia przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne, czy innych wykonawców objętych dyspozycją przepisu art. 94 ust. 1 ustawy.

2. Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę): osób wykonujących czynności: koordynatora, specjalisty w zakresie projektowania infrastruktury ulicznej, specjalisty w zakresie projektowania infrastruktury rowerowej, specjalisty w zakresie analiz środowiskowych.
Wykonywanie tych czynności polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1320 ze zm.).
Osoby wskazane powyżej będą zatrudnione na podstawie stosunku pracy, co najmniej w następujących okresach:
1) koordynator – od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru Etapu trzeciego;
2) specjalista w zakresie projektowania infrastruktury ulicznej – od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru Etapu pierwszego;
3) specjalista w zakresie projektowania infrastruktury rowerowej – od dnia zawarcia umowy do dnia podpisania protokołu odbioru Etapu pierwszego;
4) specjalista w zakresie analiz środowiskowych – od dnia podpisania protokołu odbioru Etapu pierwszego do dnia podpisania protokołu odbioru Etapu trzeciego.
Uwaga! Wymóg ten nie dotyczy składających oferty: osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych czynności na rzecz spółki.

3. Zamawiający, w granicach określonych przepisem art. 462 i nast. ustawy, dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podaje nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.

4. W niniejszym postępowaniu komunikacja odbywa się przy użyciu miniPortalu, ePUAPu oraz poczty elektronicznej. Szczegóły dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego i Wykonawców zostały określone w pkt 9 SWZ. Oznaczenie odbiorcy (Zamawiającego) w formularzach ePUAP: GMINA MIEJSKA KRAKÓW-MIASTO NA PRAWACH POWIATU (31-004 KRAKÓW, WOJ. MAŁOPOLSKIE). Adres skrzynki ePUAP: /UMKr/SkrytkaESP Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dok. zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20894, zwanej w SWZ „stroną internetową prowadzonego postępowania”. Sposób porozumiewania sięstron w niniejszym postępowaniu oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów został szczegółowo opisany w pkt 9 SWZ.

5. Kontynuacja sekcji III pkt 3.6. ogłoszenia znajduje się w pkt 8 SWZ.

6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu został określony w pkt 6 SWZ.

7. Uwaga do sekcji 4.2.10) - prawidłowy zapis winien brzmieć:
Wykonawca wykona Przedmiot umowy w terminie do 103 tygodni, liczonych od daty zawarcia umowy. Wykonanie Przedmiotu umowy nastąpi w etapach i terminach:
1) Etap pierwszy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy - w terminie do 50 tygodni od dnia zawarcia umowy;
2) Etap drugi, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy - w terminie do 60 tygodni od dnia zawarcia umowy;
3) Etap trzeci, zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy - w terminie do 103 tygodni od dnia zawarcia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę hali produkcyjnej z biurami - Skawina
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę hali produkcyjnej z biurami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI