Opracowanie koncepcji dla budowy chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie koncepcji dla budowy chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania „Program budowy chodników – ul. Wańkowicza.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-12
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miasta Krakowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101644
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie koncepcji dla budowy chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania „Program budowy chodników – ul. Wańkowicza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 74 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie koncepcji dla budowy chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania „Program budowy chodników – ul. Wańkowicza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7152e6a5-d988-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101644

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.35 Budowa/przebudowa chodników „Program budowy chodników” Oprac. koncepcji dla budowy chodnika w ul. Wańkowicza na odcinku od wjazdu do os. Bud.komunalnych do al. Solidarności wraz z poszerzeniem jezdni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-14-vi-2021

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal ;
https://miniportal.uzp.gov.pl ; sekretariat@zdmk.krakow/pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej,
b)Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i
oświadczeń składanych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na
ePUAPoraz udostępnionego przez miniPortal -Formularz do komunikacji),
c) Przekazywanie
pozostałych dokumentów i oświadczeń może nastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za
pośrednictwememail:sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie
potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub
wiadomości,d)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP, e) W przypadku składania
oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilem
zaufanym, który jest środkiem identyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu
zaufanego.Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego
posiadacza w usługach podmiotów publicznych.Profil zaufany można założyć na stronie
https://pz.gov.pl/pz/index , f)W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem,posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza.Ponadto do używania podpisu z
wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych, g) W
przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań
technicznych organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratorem Pani/Pana
(Wykonawcy)danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków,
centrala tel.+48 12 61 67 000, fax: +48 12 61 67 417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl• inspektorem
ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek
Marmon,email:iod@zdmk.krakow.pl . • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.
6 ust. 1lit.
c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. •
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy
przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; • obowiązek
podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; • posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/VI/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji budowy/przebudowy chodnika na Ul. Wańkowicza od wjazdu do osiedla budynków komunalnych do al. Solidarności wraz z poszerzeniem jezdni i infrastrukturą towarzyszącą.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: projektowanych postanowień umowy (PPU) stanowiących załącznik nr 2 do SWZ; zakresu rzeczowego stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ oraz załącznika graficznego stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ
c) Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 24 – max. 36 miesięcy gwarancji (Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia
wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów.
Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 %
C - cena brutto - 60%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania,
otrzyma 60 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru
określonego w SWZ
G - długość oferowanego okresu gwarancji - 40%
Sposób oceny:
Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt
Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt
Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone
jako nie spełniające wymagań SWZ.
Za nie wskazanie w formularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie wszystkich
wskazanych okresów gwarancji nie otrzyma dodatkowych punków w tym kryterium oceny ofert. W
takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj.
okres 24 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali :
- co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu koncepcji lub dokumentacji projektowej polegającej na budowie chodnika na odcinku co najmniej 200 metrów.
2) dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia tj.: osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności: inżynieryjno-drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu (wzór)–
wg. zał. nr 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane
lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy - wg zał. nr 6 do SWZ
Uwaga!
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych
wspólnie z innymi wykonawcami, wówczas w powyższym wykazie usług
zobowiązany jest podać jedynie te usługi, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył.
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg
zał. nr 7 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty przedmiotowych środków
dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty:
a) wypełniony formularz oferty – wg zał. nr 1 do SWZ (wzór),
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 3 do SWZ (wzór),
c) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – wg zał. nr 4 do SWZ (wzór),
d) oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór),
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby własne – wg. zał. nr 10 do SWZ (wzór),
f) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby własne o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg. zał. nr 11 do SWZ,
g) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
h) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. „konsorcja oraz spółek cywilnych”).
i) Oryginał gwarancji lub poręczenia – jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż
w pieniądzu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W toku prowadzonego
postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się
o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem lidera (pełnomocnika) o którym
mowa w pkt. 1 w części V SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, każdy z wykonawców wraz z ofertą składa oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu wg zał. nr 4 do SWZ (wzór).4. Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy
ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o
niepodleganiu wykluczeniu wg zał. nr 4 do SWZ (wzór).5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie o
zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia – wg zał. nr 5 do SWZ (wzór). 6. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę
będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie należytego
wykonania umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać
wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z przesłankami
określonymi w Projektowanych Postanowieniach Umowy - załącznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty" dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art.108ust.
1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp.
2. Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez
zamawiającego przepisów Pzp przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX Pzp
3. Pełna nazwa zamówienia z sekcji II pkt 2.3.) brzmi: Opracowanie koncepcji dla budowy chodników wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania „Program budowy chodników – ul. Wańkowicza od wjazdu do osiedla budynków komunalnych do al. Solidarności wraz z poszerzeniem jezdni.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI