Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu wieloletniego "Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie" - Etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-01
  • Numer ogłoszenia597823-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597823-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie: Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu wieloletniego "Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie" - Etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35137588600000, ul. ul. Wielicka  265 , 30663   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 582 011, e-mail usd_zp@inetria.pl, faks 126 581 081.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalzdrowia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.szpitalzdrowia.pl/o-szpitalu/zamowienia-publiczne-i-bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty z zachowaniem formy pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie lub przesłać za pośrednictwem oparatora pocztowego lub firmy kurierskiej.
Adres:
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych pok. 2H-06b, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej - dla programu wieloletniego "Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie" - Etap II
Numer referencyjny: EZP-271-2-52/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia stanowi usługa polegająca na opracowaniu koncepcji architektoniczno-funkcjonalnej oraz instalacyjnej – dla programu wieloletniego „Przebudowa i rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego W Krakowie – Etap II”. 2. Opracowanie koncepcji jak w pkt. 1 w dla zakresu ujętego w załączniku nr 4 do SIWZ - Program Inwestycji Budowlanej pn. „Przebudowa i Rozbudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie” etap II” 3. Koncepcję należy wykonać w oparciu o: a. Dokumentację techniczną wykonana w 2012,2013 i 2014 roku przez Archicenter Sp.K.,Sp.J. Kraków zgodnie z opisem w zał. Nr.1, dokumentację techniczną wykonaną przez PROMEDICUS Kraków w 2017 r. b. ustalenia z użytkownikiem na etapie wykonywania koncepcji, c. inwentaryzacje wykonane przez Wykonawcę, d. dokumentacje archiwalne Zamawiającego. 4. Celem inwestycji jest uzyskanie obiektów szpitalnych spełniających oczekiwania funkcjonalne Zamawiają-cego oraz wszelkie standardy techniczne i sanitarne oraz normy i wymagania przepisów . Wykonana na podstawie koncepcji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia dokumentacja techniczna winna za-pewnić dostosowanie podlegających przebudowie budynków i obiektów do wymagań określonych w Roz-porządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 5. Koncepcja winna obejmować rozwiązania logistyczne i budowlano-instalacyjne umożliwiające wykonanie prac w czynnym obiekcie zgodnie ze schematem jak poniżej: a. wykonanie przebudowy budynku Centrum Ambulatoryjnego Leczenia Dzieci w dwóch etapach tak by zapewnić możliwość udzielania świadczeń ambulatoryjnych w skomasowanych na czas remontu porad-niach i oddziałach, b. przebudowa budynków Centralnego Laboratorium Szpitala (D,D-1,E) poprzedzona rozbudową budynku, tak by po wykonaniu i uruchomieniu części nowej przejęła ona dotychczasowe funkcje części istniejącej na czas jej przebudowy, c. budowa budynku dla Centrum Perinatologicznego, Oddziału Psychiatrii Dziecięcej oraz Oddziału Pe-diatrycznego dla Chorób Infekcyjnych i Przewlekłej Respiratoroterapii w jednym etapie, d. budowa dwóch parkingów wielokondygnacyjnych na łącznie 600 pojazdów oraz remont terenu przyle-głego z drogami, sieciami i małą architekturą wykonany w dwóch etapach tak by zapewnić dojazdy i par-kowanie, e. wykonanie remontu budynku gospodarczo-garażowego w jednym etapie, 6. W trakcie wykonywania koncepcja winna być uzgadniana na bieżąco z wyznaczonymi przedstawicielami Szpitala i uzyskać akceptację przed wydaniem wersji ostatecznej. 7. Zamawiana koncepcja winna obejmować inwentaryzację uproszczoną budynków Szpitala objętych niniej-sza koncepcją z naniesionymi funkcjami pomieszczeń. 8. Koncepcja architektoniczno -funkcjonalna i instalacyjna składająca się z następujących elementów: 1) Część opisowa i graficzna, w tym: a. Koncepcja zagospodarowania terenu obejmująca opis koncepcji zagospodarowania terenu oraz ca-ły teren szpitala w skali 1:500, zawierający usytuowanie wszystkich budynków i budowli objętych ni-niejsza koncepcja i nieobjętych nią, usytuowanie placów postojowych, dróg wewnętrznych, identyfi-kacje dojazdów pożarowych, placów manewrowych, chodników, elementów małej architektury i zie-leni, naniesione proponowane trasy przebiegu instalacji zewnętrznych z rozróżnieniem kolorystycz-nym ich rodzajów, b. Koncepcja architektoniczna programowo-przestrzenna i instalacyjna projektowanych obiektów w tym: i. opis przyjętych rozwiązań, założenia ideowe, opis w zakresie technologii i wyposażenia wraz z wytycznymi dla wszystkich branż, ii. w odniesieniu do pkt. 5. opis organizacji przebudowy oraz przyjętych rozwiązań budowlanych, instalacyjnych i ppoż. zapewniający możliwość etapowej realizacji inwestycji w sposób zapew-niający ciągłość działania szpitala, iii. opis koncepcji architektonicznej, rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych, konstrukcyjnych, technicznych w odniesieniu do nowej kubatury oraz obiektów przebudowywanych, iv. rzuty wszystkich kondygnacji i dachów w skali 1:200, v. przekroje w ilościach niezbędnych do odczytania koncepcji autora w skali 1:200, vi. elewacje w skali 1: 200, vii. Cześć technologiczna w skali 1:200 wraz z podstawowym wyposażeniem, viii. Koncepcja rozwiązań (magistrale i źródła pokazane w schematach) instalacji wewnętrznych zawierająca opracowania dotyczące następujących instalacji:  wodno-kanalizacyjnych, ciepłej wody użytkowej, technologicznych wód uzdatnionych  ciepłowniczych: centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, pary technologicznej  wentylacyjno-klimatyzacyjnych:  elektrycznych i teletechnicznych w tym szczególnie oprogramowania strukturalnego c. Koncepcja rozwiązań modernizacji układu zasilania elektroenergetycznego sporządzona na pod-stawie wykonanego przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia aktualnego i docelowego bilansu mocy zapotrzebowanej – zestawionego z mocy obliczonej wskaźnikowo i rzeczywistej na podstawie przewidywanej ilości i wielkości odbiorników I i II kategorii szczególnie większej mocy, obejmująca i zabezpieczająca: wymaganą pewność zasilania, dostawę energii elektrycznej właści-wej jakości, określenie obciążeń dla zasilań: podstawowego, rezerwowego, awaryjnego i bezprzer-wowego, ukształtowanie i przebiegi sieci niskiego napięcia, 9. Wartość kosztorysowa inwestycji z wyszczególnieniem 7 grup kosztów, w tym: pozyskanie działki budowla-nej, przygotowanie terenu i przyłączenie obiektów do sieci, budowa obiektów podstawowych, instalacje, za-gospodarowanie terenu i budowa obiektów pomocniczych, wyposażenie, prace przygotowawcze projekto-we obsługa inwestorska oraz szkolenie i rozruch technologiczny. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji dla całości zadania i poszczególnych zadań jak w zał. Nr.4 do SIWZ – PROGRAM INWESTYCJI BUDOWLANEJ pn. „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA UNIWERSY-TECKIEGO SZPITALA DZIECIĘCEGO W KRAKOWIE etap II” 11. Wyliczenie planowanych kosztów inwestycji (ZZK/WKI), określonych w programie – zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 12. Treść i forma przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Zał.nr.1 „Programu Wieloletniego na lata 2009-2014 pn. Przebudowa USD w Krakowie” oraz wystarczająca do uzyskania decyzji o lokalizacji inwestycji, opracowania projektu budowlano -wykonawczego i stanowić załącznik do aplikacji do funduszy europej-skich. 13. Wykonawca jest zobowiązany przed sporządzeniem oferty dokonać sprawdzenia zakresu robót na podsta-wie wszystkich dostępnych materiałów oraz własnej wiedzy fachowej. Zamawiający zaleca także przepro-wadzenie wizji lokalnej obiektu w celu uzyskania wszystkich informacji do poprawnego przygotowania ofer-ty. 14. Dokumentacja winna być przekazana również w wersji elektronicznej (na płycie CD): a. opisy i zestawienia w formacie: .doc+.xls ( MS WORD, Excel2003) i .pdf b. rysunki i schematy w formacie .dwg (AutoCAD) i .pdf 15. Forma pisemna musi być tożsama z formą cyfrową dokumentacji. a. w oddzielnym egzemplarzu Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienie dokumentacji w wersji .pdf będące załącznikiem do SIWZ na wykonanie robót tj. bez kosztorysu inwestorskiego 16. Dokumentacja techniczna koncepcji winna obejmować: a. część architektoniczno – budowlaną, b. wytyczne technologiczne dla modernizowanych i nowych obiektów i części podlegającej aktualizacji dokumentacji, c. instalacje elektryczne ( modernizacja zasilań, rozbudowa rozdzielni NN, instalacje siły i światła) – w tym jeśli wymagana przebudowa i rozbudowa stacji trafo zasilającej budynki oraz teren będący przedmio-tem projektowania z wykonaniem analizy mocy, d. instalacje teletechniczne ( telef. nagłaśniania, sygnalizacja p. poż., AZART, przywoławcza, ogólnoszpi-talna sieć strukturalna, monitoring medyczny, CCTV, KD, odwzorowanie parametrów urządzeń technicz-nych i ewentualnie inne wymagane przepisami lub uzgodnione z zamawiającym w trakcie weryfikacji koncepcji), e. instalacje wentylacji mechanicznej z chłodzeniem pomieszczeń, AKPiA (BMS), f. instalacje pary technologicznej, c.o., wod-kan., chłodu dla klimatyzacji, g. gazy medyczne, h. wszelkie wymagane przepisami instalacje p.poż., i. wszelkie inne urządzenia i instalacje (w tym montowane na stałe urządzenia rehabilitacyjne) uzgodnio-ne na etapie weryfikacji koncepcji, j. wizualizację reprezentatywnych wnętrz pomieszczeń wraz z podstawowym wyposażeniem w 3D. Po-nadto jeśli wymagane dla realizacji zadania: i. badania geologiczne podłoża, ii. opinię konstrukcyjną jeśli wymagana, iii. materiały do uzyskania decyzji ULICP jeśli wymagana jest dla zadania, iv. inwentaryzację zieleni oraz inne wymagane w tym zakresie opracowania dla terenu inwestycji, v. inwentaryzację przebudowywanych obiektów w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia, vi. zaktualizowaną mapę sytuacyjno-wysokościową, vii. raport oddziaływania na środowisko jeśli wymagany, viii. inne dokumenty i opracowania konieczne do prawidłowej realizacji zadania. 17. Podstawowe założenia rozwiązań w zakresie instalacyjnym, wykończeniowym oraz zastosowanych mate-riałów, urządzeń i sprzętu winny być na bieżąco w trakcie projektowania uzgadniane z przedstawicielami zamawiającego. 18. W ramach ceny oferty wykonawca wykona szkicową koncepcję do uzgodnienia z Zamawiającym. 19. Koszty wszelkich koniecznych uzgodnień, ekspertyz, map, pomiarów itp. obciążają Wykonawcę.

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-26

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnego warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający ustanawia następujące wymagania minimalne: wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na sumę gwa-rancyjną nie niższą niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający ustanawia następujące wymagania minimalne: w zakresie doświadczenia wykonawcy - wykonawca zobowiązany jest wykazać, że okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu prac pro-jektowych dotyczących obiektów szpitalnych przy czym jeden dla obiektu szpitalnego o po-wierzchni nie mniejszej niż 10 000 m.kw obejmujących co najmniej trzy dokumentacje projekto-we, o łącznej wartości prac projektowych min. 1 000 000,00 zł brutto ii. kwalifikacji i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia – wykonawca zobowią-zany jest wykazać, że powoła i skieruje do realizacji zamówienia zespół w skład którego wejdą osoby posiadające minimum pięcioletnie doświadczenie w projektowaniu obiektów ochrony zdrowia, w tym szpital, legitymujące się wykształceniem kierunkowym oraz posiadające upraw-nienia:  do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej;  do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;  do projektowania bez ograniczeń specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;  do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej; 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt. 1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce za-mieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) na okoliczność spełniania warunku opisanego w Sekcji III. pkt.1.2) , potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy lub inny dokument potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 000 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia; 2) na okoliczność spełniania warunku opisanego w Sekcji III. pkt. 1.3) wykaz wykonanych usług zwierający informacje dotyczące ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod-miotów na rzecz, których usługi były wykonywane wraz z dowodami potwierdzającymi, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) na okoliczność spełniania warunku opisanego w Sekcji III. pkt. 1.3) wykaz osób, które wykonawca skieruje do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości świadczonych usług zawierający informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do należytego wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności oraz wskazanie podstawy dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie własne wykonawcy, 3) Stosowne Pełnomocnictwo. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawia-jący Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezen-towania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 złotych, (słownie dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku zamawiającego): BGK o/Kraków, 49 1130 1150 0012 1146 4720 0009 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – sprawa EZP-271-2-52/2018. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 ppkt.2-5) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty, o których mowa powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres, związania ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 8. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniej-sza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów po-twierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro-nie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Termin realizacji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego §, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy między innymi w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie jest możliwe w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 3 z uwagi na: a) konieczność uzyskania dodatkowych zgód, opinii, ekspertyz, decyzji administracyjnych, b) siłę wyższą, c) wystąpienie trudności organizacyjnych po stronie Zamawiającego; d) zmianę harmonogramu finansowania (Ministerstwa Zdrowia) 2) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu umowy, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy – również obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), ze względu na: a) przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, które w razie ich przyjęcia: przyspieszą ukończenie Przedmiotu Umowy, obniżą koszt wykonania inwestycji lub w inny sposób będą korzystne dla Zamawiającego, 3) Zmiana podwykonawcy, z zastrzeżeniem, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana dopuszczalna jest pod warunkiem, że Podwykonawca wykaże, iż posiada kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie niższe niż Wykonawca w zakresie powierzonego zakresu Przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Informacje składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. – o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. 2003r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), co do których wykonawca nie później niż w terminie składania ofert za-strzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzulą: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2015, poz. 2164, z późn. zm.).
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje ekipy do malowania - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub ekipy do malowania. Prace na terenie Krakowa (budynki użyteczności publicznej). Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI