Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z PFU i zbiorczym zestawieniem kosztów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z PFU i zbiorczym zestawieniem kosztów dla zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Cukrowej i Krakowskiej w Szczecinie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-08
  • Numer ogłoszenia538029-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 538029-N-2020 z dnia 2020-05-08 r.

Uniwersytet Szczeciński: Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z PFU i zbiorczym zestawieniem kosztów dla zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Cukrowej i Krakowskiej w Szczecinie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt jest finansowany z Europejskiego Funduszu Spójności, Osi priorytetowej I – zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1- Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Działania są dofinansowywane zgodnie z zawartą umową nr POIS.01.03.01-00-0050/17-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński, krajowy numer identyfikacyjny 00120877700000, ul. al. Jana Pawła II  31 , 70-453  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4441151, e-mail czusk@univ.szczecin.pl, faks 91 4441065.
Adres strony internetowej (URL): https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/usz
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/usz

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://platformazakupowa.pl/pn/usz

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://platformazakupowa.pl/pn/usz

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji architektonicznej wraz z PFU i zbiorczym zestawieniem kosztów dla zadania inwestycyjnego „Termomodernizacja kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Cukrowej i Krakowskiej w Szczecinie”
Numer referencyjny: DP/371/64/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W zakresopracowania wchodzi między innymi: 2.1 Opracowanie pełnobranżowej koncepcji dla zadaniainwestycyjnego obejmujący cały zakres koniecznych do wykonania termomodernizacji, w tym międzyinnymi: • wykonanie wszystkich koniecznych prac przygotowawczych, analiz, obliczeń, uzyskaniawarunków technicznych przyłączenia, map do celów projektowych, wykonanie niezbędnych uzgodnień iuzyskanie stosownych wstępnych pozwoleń, uzgodnień i zgód na realizację planowanej inwestycji pn.:Termomodernizacja kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ulicy Cukrowej i Krakowskiej wSzczecinie” i uzyskanie planowanych wielkości wskaźników realizacji zamierzenia inwestycyjnego, •wykonanie pełnobranżowej koncepcji uwzględniającej wymagania inwestora oraz obowiązujące przepisy,w zakresie osiągnięcia planowanych wskaźników rezultatu dla inwestycji termomodernizacji kompleksubudynków oraz polepszenia warunków bezpieczeństwa ewakuacji dla budynku A; • opracowania dlaoptymalnej koncepcji szacowania kosztów inwestycji, które będą odzwierciedlały realne koszty jakiemusi ponieść inwestor na realizację inwestycji, • wykonanie wizualizacji koncepcji. 2.2 OpracowanieProgramu Funkcjonalno-Użytkowego dla optymalnego rozwiązania przyjętego w koncepcji, w tymmiędzy innymi: • opracowanie Programu Funkcjonalno Użytkowego dla zadania inwestycyjnego pn.„Termomodernizacja kampusu Uniwersytetu Szczecińskiego przy ulicy Cukrowej i Krakowskiej wSzczecinie” • wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów z podziałem na branże, grupy i rodzaje robótwystępujące przy realizacji zadnia inwestycyjnego oraz konieczne koszty usług projektowych i nadzoruautorskiego, • opracowanie wymagań dodatkowych stawianych przez Zamawiającego a związanych zrealizacją zadania inwestycyjnego .

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  6   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6

II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin realizacji niniejszego zamówienia: 6 miesięcy odzawarcia umowy, z zastrzeżeniem poniższych postanowień: 1. opracowanie pełnobranżowej koncepcjiwraz z szacowaniem kosztów rozwiązania dla zadania inwestycyjnego wraz z pozyskaniem niezbędnychuzgodnień, wytycznych i materiałów – do 90 dni od dnia podpisania umowy. 2. akceptacja koncepcji irozwiązań przez Zamawiającego – do 14 dni od momentu przekazania kompletnej pełnobranżowejkoncepcji wraz z szacowaniem kosztów rozwiązania; 3. opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z wszystkimi wymaganymi opracowaniami i uzgodnieniami – do 60 dni od wyborukoncepcji przez zamawiającego i Inżyniera Kontraktu 4. Sprawdzenie kompletności opracowanegoProgramu Funkcjonalno-Użytkowego – do 14 dni od momentu przekazania kompletnych opracowań PFUdo Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się w okresie ostatnichdziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, należytym wykonaniem co najmniej jeden programfunkcjonalno-użytkowy (opisujący przedmiot zamówienia w ramach ustawy PrawoZamówień Publicznych) lub wykonał pełnobranżowy projekt budowlany, dla przebudowy itermomodernizacji budynku użyteczności publicznej z wykorzystaniem instalacji ogniwfotowoltaicznych o mocy powyżej 10 kWp wraz z potwierdzeniem, że zamówienie te zostaływykonane należycie.Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują lub będądysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej następującymi osobamispełniającymi poniższe wymagania: co najmniej jedną osobę pełniącą rolę kierownika zespołu - architekta,która posiada uprawnienia do projektowania w specjalnościarchitektonicznej bez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzaniadokumentacji projektowych; Suma miesięcy doświadczenia musiwynieść minimum 36 miesięcy liczonych po uzyskaniuuprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową. Stąd doświadczenieosoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyćmiesiące/lata doświadczenia, co najmniej jedną osobę projektanta branży konstrukcyjnej posiadającąuprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnobudowlanejbez ograniczeń i która udokumentuje co najmniej 36-ciomiesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie sporządzaniadokumentacji projektowych. Suma miesięcy doświadczenia musiwynieść minimum 36 miesięcy liczonych po uzyskaniuuprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową. Stąd doświadczenieosoby powinno być podawane w taki sposób, by można było wyliczyćmiesiące/lata doświadczenia, co najmniej jedną osobę projektanta instalacji branży elektrycznejposiadającą uprawnienia do projektowania w specjalnościinstalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń i która udokumentuje conajmniej 36-cio miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresiesporządzania dokumentacji projektowych. Suma miesięcydoświadczenia musi wynieść minimum 36 miesięcy liczonych pouzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową. Stąddoświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by możnabyło wyliczyć miesiące/lata doświadczenia, co najmniej jedną osobę projektanta instalacji branży sanitarnejposiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i któraudokumentuje co najmniej 36-cio miesięczne doświadczeniezawodowe w zakresie sporządzania dokumentacji projektowych. Sumamiesięcy doświadczenia musi wynieść minimum 36 miesięcy liczonychpo uzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową. Stąddoświadczenie osoby powinno być podawane w taki sposób, by możnabyło wyliczyć miesiące/lata doświadczenia, co najmniej jedną osobę- specjalistę - weryfikatora założeń i rozwiązańprojektowych, posiadający uprawnienia do sporządzania świadectwcharakterystyki energetycznej, tj. ujętym w wykazie osóbuprawnionych do sporządzania świadectw charakterystykienergetycznej w centralnym rejestrze charakterystyki energetycznejbudynków prowadzonym przez ministra właściwego do sprawbudownictwa, oraz minimum 36 miesięczne doświadczenie wwykonywaniu świadectw charakterystyki energetycznej lubwykonywaniu modelowania energetycznego budynków (liczonym pouzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę zawodową); co najmniej jedną osobę -specjalistę ds. zabezpieczeńprzeciwpożarowych posiadający uprawnienia do wykonywania funkcjirzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, wpisaną nalistę rzeczoznawców prowadzoną przez Komendant GłównegoPaństwowej Straży Pożarnej, oraz minimum 36 miesięcznymdoświadczeniem zawodowym, (liczonym po uzyskaniu uprawnień/wpisu na właściwą listę);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt13, 14 i 21 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert; Wykluczenie wykonawcy następuje w przypadkach, o których mowaw art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a–c i pkt 14 PZP, gdy osoba, o której mowa w tychprzepisach została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. a–c,jeżeli nie upłynęło 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającegozaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określonyinny okres wykluczenia, zaś w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13lit. d i pkt 14 PZP, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana zaprzestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d, PZP, lub jeżeli nie upłynęły 3lata od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej zpodstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okreswykluczenia;b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wcelu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.c) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądulub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłatlub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydaniatakiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tychnależności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącegoporozumienia w sprawie spłat tych należności. Wykluczenie wykonawcy następuje wprzypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP, jeżeli nie upłynęły 3 lata oddnia odpowiednio uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej zpodstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okreswykluczenia lub od dnia w którym decyzja potwierdzająca zaistnienie jednej zpodstaw wykluczenia stała się ostateczna;d) aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobecniego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;Wykluczenie wykonawcy następuje, jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazuubiegania się o zamówienia publiczne.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestrualbo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organsądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lubmiejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkaniama osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępujesię je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorząduzawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny byćwystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równieżwykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługibyły wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinnybyć wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) wykazu osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnościodpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenianiezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępnepotwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wprzypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertęwspólną. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonymoświadczeniu. Ww. oświadczenie sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej iopatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym.. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasobyinnych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiajączobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami wstopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunekłączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiającyżąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innegopodmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówieniapublicznego; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innychdokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Dokumentpełnomocnictwa winien zostać złożony w postaci elektronicznej, opatrzony kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii, poświadczonej kwalifikowanym podpisemelektronicznym przez notariusza. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane pozamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejinformacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, żepowiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym wzałączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy zWykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Skrócenie terminu realizacji pełnobranżowej koncepcji wraz z szacowaniem kosztów rozwiązania dla zadania inwestycyjnego wraz z pozyskaniem niezbędnych uzgodnień, wytycznych i materiałów 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z SIWZ oraz uPZP
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-18, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI