Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie karty inf. przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: Budowa kolejki linowej Zapopradzie - Malnik w Muszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie karty inf. przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: Budowa kolejki linowej Zapopradzie - Malnik w Muszynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da61294-4d06-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001396/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kolej gondolowa Zapopradzie - Góra Malnik (opracowanie dokumentacji)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie zakupowej.
2. Zamawiający (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedziałania platformy zakupowej) dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@muszyna.pl, zwietecha@muszyna.pl.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
4. Komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętość plików lub spakowanego katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB.
5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomość email dotyczącą komunikatów w sytuacji gdy Zamawiający opublikuje wiadomości publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowaną wiadomość zwaną wiadomością prywatną.
Szczegółowy opis dot. korespondencji elektronicznej określono w Rozdziale I, Podrozdział 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna.
2. Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych Panią Dorotę Sadowską. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: rodo@muszyna.pl.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.31.2021.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.271.31.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia wraz z pozyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia pn.: „Budowa kolejki linowej Zapopradzie – Malnik w Muszynie”.
Szczegółowy opis zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje:
a) opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej w zakresie stacji dolnej i górnej,
Stacja dolna:
- połączenie z istniejąca drogą im. Dr Seweryna Mściwujewskiego,
- parking podziemny,
- miejsca postojowe,
- budynek stacji m.in. maszynownia kolejki, perony do wsiadania i wysiadania, kasy biletowe, toalety, itp.
- zagospodarowanie terenu,
Działki przewidziane pod zagospodarowanie terenu dla stacji dolnej: 1159/1, 1159/2, 1154/4, 296/1, 294/1, 292/3, 290/3, 294/2, 317, 315, 314 obr. ewid. Muszyna.
Stacja górna:
- budynek stacji m.in. maszynownia kolejki, perony do wsiadania i wysiadania, kasy biletowe, toalety, bar-restauracja,
- zagospodarowanie terenu.
- zagospodarowanie terenu w zakresie połączenia stacji górnej kolejki z wieżą widokową zlokalizowaną na dz. ewid. nr 2245/1, 3682 obr. ewid. Muszyna.
Działki przewidziane pod zagospodarowanie terenu dla stacji górnej: 2243, 2244, 2245/6, 2245/1, 3682 obr. ewid. Muszyna.
Koncepcja architektoniczno – budowlana (projekt koncepcyjny), powinna być przygotowana przez architekta, który określi możliwości zabudowy wskazanych nieruchomości gruntowych. Powinna składać się z wizualizacji nieruchomości, rzutów poszczególnych kondygnacji, zestawień danych technicznych oraz przekrojów. Koncepcja architektoniczna ma stanowić bazę, na podstawie której można będzie stworzyć szczegółowe projekty inwestycyjne, w tym te, które będą załączane do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Koncepcja architektoniczno – budowlana powinna określać technologię budowy, rozmieszczenie obiektów, rodzaj konstrukcji, instalacje. Powinna składać się z części opisowej i graficznej. Cześć graficzna w formie rzutu, zawierającego rozkład poszczególnych budynków oraz pomieszczeń oraz proponowane aranżacje oraz wizualizacje obiektów, zagospodarowanie terenu. Część opisowa natomiast powinna być opisaniem pomysłów widocznych w części graficznej. Może być wzbogacona o fotografie podobnych rozwiązań. Ma stworzyć wyobrażenie efektu końcowego, ponieważ powinna przedstawiać takie elementy jak bryła budynku, kolorystyka, układ i rozmieszczenie poszczególnych obiektów, czy pomieszczeń.
b) opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia,
Karta informacyjna przedsięwzięcia powinna zawierać podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu, umożliwiające analizę kryteriów, o których mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, lub określenie zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z art. 69 w/wym. ustawy, w szczególności dane o:
1) rodzaju, cechach, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia,
2) powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu nieruchomości szatą roślinną,
3) rodzaju technologii,
4) przewidywanej ilości wykorzystywanej wody, surowców, materiałów, paliw oraz energii,
5) rozwiązaniach chroniących środowisko,
6) rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzanych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko,
7) możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
8) obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz korytarzach ekologicznych, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia,
9) przedsięwzięciach realizowanych i zrealizowanych, znajdujących się na terenie, na którym planuje się realizację przedsięwzięcia, oraz w obszarze oddziaływania przedsięwzięcia lub których oddziaływania mieszczą się w obszarze oddziaływania planowanego przedsięwzięcia - w zakresie, w jakim ich oddziaływania mogą prowadzić do skumulowania oddziaływań z planowanym przedsięwzięciem,
10) ryzyku wystąpienia poważnej awarii lub katastrofy naturalnej i budowlanej,
11) przewidywanych ilościach i rodzajach wytwarzanych odpadów oraz ich wpływie na środowisko,
12) pracach rozbiórkowych dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko
- z uwzględnieniem dostępnych wyników innych ocen wpływu na środowisko, przeprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów.
Karta informacyjna przedsięwzięcia jako dokument stanowiący załącznik do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia powinien być sporządzony w sposób odpowiadający wymaganiom organu przeprowadzającego postępowanie o wydanie tej decyzji, a jego forma i zakres tak dobrane, aby cały materiał nie wymagał zmian i uzupełnień formalnych. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia. Na etapie prowadzonego postępowania Wykonawca ma obowiązek uzupełniać i wyjaśniać treści według wskazań organu i na każde wezwanie w terminie wskazanym przez organ.
c) złożenie wniosku i uzyskanie:
- prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia z rygorem natychmiastowej wykonalności, stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wraz z nadaniem klauzuli ostateczności,
lub
- określającej zakres raportu oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
Wniosek o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia należy złożyć zgodnie z art. 74 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Lokalizacja przedsięwzięcia:
Dz. ewid. nr.: 2245/1, 3682, 2415/4, 2245/6, 2243, 2244, 2242, 2241, 2240, 2296, 2295, 2294, 2293/2, 2293/3, 2293/4, 2292/2, 3805, 3684/2, 3804/2, 2286, 2287, 3804/2, 2322, 2321/2, 2321/1, 2320, 2319, 2308/1, 3684/1, 2308/2, 2317, 2307, 2305/3, 2305/2, 2301/1, 3685, 2301/2, 2302/4, 1180, 551/1, 551/2, 563, 547/3, 547/2, 559/1, 559/2, 540/7, 552, 1182, 555, 556, 553/1, 553/2, 554, 557, 1163/1, 656, 655, 1201, 654/2, 653/2, 652/2, 654/1, 653/1, 652/1, 651, 1190/2, 1148/63, 610/3, 609, 1148/24, 1148/63, 608/2, 611/68, 610/10, 610/9, 608/4, 608/3, 465, 466, 467/1, 1170, 576/1, 575/1, 575/3, 574/3, 574/1, 1183, 573/6, 573/5, 575/2, 574/2, 573/2, 573/3, 1158/2, 1160/2, 319/2, 316/3, 316/4, 319/1, 320/1, 316/1, 317, 315, 314, 1159/1, 296/1, 294/1, 294/2, 1159/2, 292/3, 290/3, 1154/4 obręb Muszyna. Wymagania formalne
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami:
a) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
b) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
d) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna oraz polityką przestrzenną gminy,
e) Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.
Wszystkie papierowe kopie opracowań należy wykonać w wersji kolorowej,
Wersje elektroniczne powinny być uporządkowane, skatalogowane i opisane w sposób jasny i zrozumiały jednoznacznie wskazujący na zawartość,
Wszystkie dokumenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia (w tym również uzyskane opinie, warunki i uzgodnienia) należy zapisać w formie elektronicznej na oddzielnym nośniku – pamięć USB,
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w postaci dokumentów drukowanych w ilości 3 egz. oraz w formie elektronicznej z zapisem w formacie:
- .docx (pliki tekstowe) – zgodnie z programem Microsoft Word w wersji nie starszej niż 2010 oraz dodatkowo w .pdf
- .dwg (rysunki) – zgodnie z programem Autocad w wersji 2007 lub 2010 oraz dodatkowo .pdf, .jpg,
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego
71313440-1 - Usługi oceny wpływu na środowisko naturalne (EIA) dla projektu budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę – 60 pkt
b) Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia – 40 pkt
Punkty przyznawane za kryterium „Cena oferty (z podatkiem VAT)” oraz „Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na którą powinny się składać wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę
Wzór: C = [( Cn/Cb)*60]
C – łączna liczba punktów otrzymanych za kryterium cena brutto
Cn – cena najniższa brutto
Cb – cena wynikająca z oferty badanej brutto
Maksymalną ilość punktów w obrębie kryterium otrzyma oferta z najniższą ceną.
Kryterium nr 2: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
Punktacja za doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznana zostanie, jeżeli osoba ta w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała zadanie polegające na opracowaniu karty informacyjnej przedsięwzięcia obejmującego budowę i/lub, rozbudowę i/lub, przebudowę i/lub, modernizację kolejki linowej.
Punktacja za kryterium Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia przyznawana będzie w następujący sposób:
Wykonanie 1 karty informacyjnej przedsięwzięcia w powyższym zakresie - 10 pkt.
Wykonanie 2 kart informacyjnych przedsięwzięcia w powyższym zakresie - 20 pkt.
Wykonanie 3 kart informacyjnych przedsięwzięcia w powyższym zakresie - 30 pkt.
Wykonanie 4 i więcej kart informacyjnych przedsięwzięcia w powyższym zakresie - 40 pkt.
W celu otrzymania punktów w ramach niniejszego kryterium z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane zadania polegały na opracowaniu karty informacyjnej przedsięwzięcia obejmującego budowę i/lub, rozbudowę i/lub, przebudowę i/lub, modernizację kolejki linowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba jest ich autorem.
Zamawiający przyzna wykonawcy 0 pkt w ramach niniejszego kryterium w następujących sytuacjach:
1) nieprzedłożenia wraz z ofertą dowodów potwierdzających że wykazane zadania polegały na opracowaniu karty informacyjnej przedsięwzięcia obejmującego budowę i/lub, rozbudowę i/lub, przebudowę i/lub, modernizację kolejki linowej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert i/lub że zostały wykonane należycie i/lub że dedykowana osoba jest ich autorem,
2) nie wykazania doświadczenia osoby, którą wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia.
UWAGA:
Dowody potwierdzające, że wykazane karty informacyjne przedsięwzięcia, zostały wykonane należycie oraz, że dedykowana osoba była ich autorem muszą zostać załączone przez Wykonawcę do oferty, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu ani uzupełnieniu na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Punktacja końcowa oferty zostanie ustalona jako suma punktów otrzymanych za wszystkie kryteria obliczona wg wzoru P=C+D
P – ostateczna liczba punktów.
C - liczba punktów otrzymana za kryterium cena brutto.
D - liczba punktów otrzymana za kryterium doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i która będzie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia.
Oferta złożona przez Wykonawcę może otrzymać łącznie 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, którą Wykonawca dysponuje do wykonania niniejszego zamówienia i który będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zawartość oferty:
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ) oraz 6.2 SWZ (załącznik nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – (załącznik nr 4 do SWZ) - jeżeli dotyczy.
* Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców podlega wykluczeniu.
6.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany do umowy. Z uwagi na ograniczenia techniczne co do możliwości zastosowania znaków ,szczegółowe wymagania w zakresie zmian umowy określono w załączniku nr 3 do SWZ projektowane
postanowienia umowy oraz w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z uwagi na ograniczenia techniczne, co do możliwości zastosowania znaków, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunków jego wykonania określa SWZ oraz załączniki stanowiące jej integralną część.