Opracowanie II części prac przedprojektowych dla zadania pn.: "Budowa (870m) i modernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie II części prac przedprojektowych dla zadania pn.: "Budowa (870m) i modernizacja (1339m) obwałowania w km 45+400 - 47+200, rzeka Wisłoka, w miejscowości Brzeźnica".
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-20
  • Numer ogłoszenia613267-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613267-N-2020 z dnia 2020-11-20 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie: Opracowanie II części prac przedprojektowych dla zadania pn.: "Budowa (870m) i modernizacja (1339m) obwałowania w km 45+400 - 47+200, rzeka Wisłoka, w miejscowości Brzeźnica".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59A, 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Hanasiewicza  17B , 35-103  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 (17) 853 74 00, , e-mail rzeszow@wody.gov.pl, , faks +48 (17) 853 64 21.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie II części prac przedprojektowych dla zadania pn.: "Budowa (870m) i modernizacja (1339m) obwałowania w km 45+400 - 47+200, rzeka Wisłoka, w miejscowości Brzeźnica".
Numer referencyjny: RZ.ROZ.2810.135.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie II części prac przedprojektowych dla zadania pn.: "Budowa (870m) i modernizacja (1339m) obwałowania w km 45+400 - 47+200, rzeka Wisłoka, w miejscowości Brzeźnica".1. Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego2. Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z niezbędnymi załącznikami3. Opracowanie przyrodnicze 4. Operat wodnoprawny5. Projekt budowlany6. Projekt zagospodarowania terenu-inwentaryzacja drzew i krzewów

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-10-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-10-29

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia1) Rozpoczęcie: z dniem zawarcia umowy2) Zakończenie: do 29.10.2021 r., w tym:a) Opracowanie wariantowania lokalizacyjnego i technologicznego - do 31.05.2021r.b) Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - do 31.05.2021r.c) Opracowanie przyrodnicze - do 29.10.2021r.d) Operat wodno prawny - do 29.10.2021r.e) Projekt budowlany - do 29.10.2021r.f) Projekt zagospodarowania terenu-inwentaryzacja drzew i krzewów - do 29.10.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca musi wykazać się co najmniej następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:a)Projektant (1 osoba), z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień, wykazująca się doświadczeniem, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jako autor/współautor co najmniej jednego projektu budowlanego w dziedzinie gospodarki wodnej, dotyczącego budowy lub przebudowy lub rozbudowy wałów przeciwpowodziowych, w oparciu o który uzyskano decyzję o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie w zał. nr 7 do SIWZ: - nazwy zamówień, tj. nazwy przedsięwzięć, dla których sporządzone zostały, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na przedmiotowe zamówienie, projekty budowlane w dziedzinie gospodarki wodnej, dotyczące budowy lub przebudowy lub rozbudowy wałów przeciwpowodziowych, w oparciu o który uzyskano decyzję o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych.- inwestorów, dla których zostały wykonane ww. zamówienia, - informacje dot. wydania na podstawie projektu budowlanego decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych (data, znak/numer decyzji i organ wydający decyzję).b) co najmniej 1 ekspert ds. oddziaływania na stan wód, który powinien: - ukończyć, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia magisterskie albo studia inżynierskie na kierunkach: biologia, inżynieria środowiska lub ochrona środowiska;, - potwierdzić autorstwo/współautorstwo w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert na przedmiotowe zamówienie, co najmniej 1 (jednego) raportu o oddziaływaniu na środowisko, w oparciu o które uzyskano decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach. Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie w zał. nr 7 do SIWZ: - nazw zamówień, tj. nazw przedsięwzięć, dla których sporządzone zostały, w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert na przedmiotowe zamówienie, raporty o oddziaływaniu na środowisko, w rozumieniu Ustawy z dnia 03.10.2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w oparciu o które uzyskano decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach,- zakresów opracowań ww. zamówień (tj. raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko), - inwestorów, dla których zostały wykonane ww. zamówienia, - informacji dot. wydania na podstawie ww. raportów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (data, znak/numer decyzji i organ wydający decyzję). c) co najmniej 1 eksperta ds. oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie flory oraz co najmniej 1 eksperta ds. oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie fauny Każdy z ww. ekspertów powinien: - ukończyć, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, co najmniej studia magisterskie albo studia inżynierskie na kierunkach: biologia, ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub leśnictwo, - potwierdzić uczestnictwo, w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert na przedmiotowe zamówienie, w wykonaniu co najmniej 1 (jednego) raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w części obejmującej wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej oraz przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie odpowiednio flory/fauny), w oparciu o które uzyskano decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach, Doświadczenie należy wykazać poprzez podanie w zał. nr 7 do SIWZ: - nazw zamówień, tj. nazw przedsięwzięć dla których sporządzone zostały, w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, raporty o oddziaływaniu na środowisko, w rozumieniu Ustawy z dnia 03.10.2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, w których ww. eksperci brali udział w wykonywaniu inwentaryzacji przyrodniczej, - zakresów opracowań ww. zamówień (tj. raportów o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko), w których ww. eksperci brali udział w wykonaniu tych zamówień w części obejmującej wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej oraz przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie odpowiednio flory/fauny, - inwestorów, dla których zostały wykonane ww. zamówienia, - informacji dot. wydania na podstawie ww. raportów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (data, znak/numer decyzji i organ wydający decyzję). Stanowisko Projektanta oraz stanowisko Eksperta ds. oceny oddziaływania na środowisko przyrodnicze w zakresie odpowiednio flory i fauny oraz Eksperta ds. oddziaływania na stan wód może pełnić jedna osoba z zastrzeżeniem, że będzie ona spełniać łącznie wszystkie wymagania określone dla tych stanowisk.2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców warunek określony w ppkt 1 powinien być spełniony przez wszystkie te podmioty łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 7 - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg podanego wzoru „Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia”, wskazanych zgodnie z pkt. III.1.3 Ogłoszenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; Załącznik nr 1 - Zakres rzeczowo finansowy; Załącznik nr 2 - Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę;Załącznik nr 3 - Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania;Załącznik nr 4 *- Pełnomocnictwo; Załącznik nr 5* - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów; * jeżeli dotyczyoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający, niezależnie od pozostałych przypadków przewidzianych w umowie, dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w następujących okolicznościach:1) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy,2) sytuacji niezależnych od stron umowy,3) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy,4) w przypadku konieczności udzielenia zamówienia niezbędnego do wykonania przedmiotu umowy lub w szczególny sposób z nim powiązanego, 5) w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub terminów realizacji poszczególnych zakresów przedmiotu umowy, określonych w § 2 wraz z konsekwencjami z tego wynikającymi w sytuacji, gdy:a) wystąpią przerwy w wykonaniu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,b) wystąpią opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności wynikające z:- przedłużających się procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania, - konieczności prostowania błędów i istniejących rozbieżności w ewidencji gruntów,c) Wykonawca zakończy realizację przedmiotu umowy przed terminem lub realizację poszczególnych zakresów przedmiotu umowy przed upływem terminów, określonych w § 2 umowy. 6) jeżeli w związku z przyznaniem środków finansowych na realizację przedmiotu umowy albo na skutek zmian warunków ich przyznania, konieczna jest zmiana zapisów umowy dotyczących w szczególności zasad rozliczeń i warunków płatności za wykonanie przedmiotu umowy,7) jeżeli wprowadzenie zmian do umowy pociąga za sobą konieczność zmiany zapisów umowy dotyczących fakturowania lub procedury odbioru przedmiotu umowy,8) w razie konieczności zmiany nazwy zadania w trakcie realizacji przedmiotu umowy.2. Zmiana ustalonego w umowie wynagrodzenia nastąpi wyłącznie, gdy zaistnieją zdarzenia objęte regulacją § 4 ust. 5 umowy.3. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej przed wprowadzeniem zmiany, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności, uzasadniających jej dokonanie. Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. W przypadku okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zostanie poinformowana niezwłocznie o ich zaistnieniu i o konieczności zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2021-01-13, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1) Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane wraz z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy. 2) Celem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, Wykonawca korzysta z opcji „Zgłoś udziałw postępowaniu”, a następnie wypełnia wszystkie wymagane pola, zaznacza właściwe opcje oraz załącza pliki, wszczególności pliki Formularza oferty, oświadczeń, dokumentów. Zamawiający zaleca aby poszczególne pliki byłyopatrywane nazwą umożliwiającą ich identyfikację, np.: „oferta” itd. Szczegółowy sposób złożenia oferty zawieraInstrukcja dla Wykonawców dostępna na Platformie pod adresem http://www.przetargi.wody.gov.pl/wp/instrukcjadlawykonawc/3795,Instrukcja-dla-Wykonawcow.html 3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeżejako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku. W przypadku zastrzegania informacjistanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć je podczas składania oferty wPlatformie opcją „Tajemnica przedsiębiorstwa”. 4) Celem złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest pobrać plik zawierający wszystkie pliki składające się na ofertę, zapisać go na dysku. Następnie uruchomić program do podpisuelektronicznego, podpisać zapisany plik generując plik z rozszerzeniem .xades. Plik ten następnie należy wysłać naPlatformę. Złożenie podpisanej oferty odbywa się po użyciu opcji „Podpisz ofertę”. Szczegółowy sposób podpisaniaoferty zawiera Instrukcja oferenta dostępna na Platformie. 5) Ofertę przesłaną z pominięciem pkt 4) powyżej Zamawiający będzie traktował jako niezłożoną ze względu na brak jej integralności, o której mowa w § 3 ust. 2 pkt 2)rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacjielektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywaniadokumentów elektronicznych. 6) Oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą nie należyszyfrować – załączone pliki są automatycznie szyfrowane po zamieszczeniu ich na Platformie i do upływu terminuskładania ofert są one niewidoczne zarówno dla Zamawiającego, jak i dla innych Wykonawców. 7) Wykonawca możeprzed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem funkcji „Wycofaj ofertę”. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 8) Wykonawca może przedupływem terminu do składania ofert zmienić ofertę za pośrednictwem funkcji „Modyfikuj ofertę”. Proces modyfikacjioferty przebiega etapowo, najpierw jest anulowana aktualna oferta, a następnie wyświetlany jest formularz składanianowej oferty. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji dla Wykonawców dostępnej na Platformie. 9)Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty. 10)Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.01.2021 r. o godz. 10:00 w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej wRzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów. 11) Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć wsesji otwarcia ofert. 12) W związku z koniecznością przeciwdziałania zagrożeniom związanym z COVID-19uczestnictwo w sesji otwarcia ofert będzie możliwe wyłącznie poprzez transmisję on-line. 13) Link do transmisji on-linezostanie udostępniony w dniu otwarcia ofert na Platformie. Transmisja zostanie uruchomiona wraz z rozpoczęciem sesjiotwarcia ofert. 14) Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie iotwarcie Ofert za pomocą Platformy. 15) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w związku zpostępowaniem przetargowym: Łukasz Gacek, tel.: tel. +48 17 853 74 45. Osobą uprawnioną do porozumiewania się zWykonawcami w związku z zagadnieniami technicznymi: Jolanta Falińska, tel.: +48 17 853 74 11. 16) Stosownie do art.93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowegopostępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub częściprzedmiotowego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W przypadku unieważnienia na podstawie ww. przesłanki,Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien i drzwi - Tyczyn
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry. Chciałbym skorzystać z ulgi termomodernizacyjnej i wymienić okna i drzwi w programie czyste powietrze. Potrzebuję wyceny okien, drzwi i usługi montażowej. Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI