Opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności podłoża oraz metod oceny hazardu sejsmicznego z punktu widzenia bezpieczeństwa lokalizacji obiektów jądrowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-08
  • ZamawiającyPaństwowa Agencja Atomistyki
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00406939
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności podłoża oraz metod oceny hazardu sejsmicznego z punktu widzenia bezpieczeństwa lokalizacji obiektów jądrowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Agencja Atomistyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000907473

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@paa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.paa.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Bezpieczeństwo jądrowe i ochrona radiologiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności podłoża oraz metod oceny hazardu sejsmicznego z punktu widzenia bezpieczeństwa lokalizacji obiektów jądrowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7535b6a6-21ad-41b8-a240-e9a484bbacd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224403/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności podłoża oraz metod oceny hazardu sejsmicznego z punktu widzenia bezpieczeństwa lokalizacji obiektów jądrowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7535b6a6-21ad-41b8-a240-e9a484bbacd1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne sprzętowe i systemowe w celu korzystania z usług określone zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami zawarty został w Rozdziale I ust. 5 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ Rozdział XVI

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 172/2024/DBJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy dotyczącej wskazania metod badań i metod oceny sejsmiczności podłoża oraz metod oceny hazardu sejsmicznego z punktu widzenia bezpieczeństwa lokalizacji obiektów jądrowych. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71352100-1 - Usługi sejsmiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721600-3 - Usługi ochrony przed promieniowaniem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w rozdziale XI SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu Wykonawcy w zakresie bezpieczeństwa jądrowego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Autoryzacja Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności zawodowej – posiadania doświadczenia tj. należytego wykonania lub wykonywania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług, których łączna wartość wynosi nie mniej niż 70 000,00 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), polegających na tworzeniu publikacji naukowych lub dokumentacji projektowych z obszaru sejsmiki.
Do przeliczenia na PLN wartości usług określonych w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski (NBP) z dnia składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunek. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby muszą łącznie spełniać warunek.
b) zdolności zawodowej – potencjał kadrowy - dysponowania przez okres realizacji zamówienia osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. dysponowania co najmniej dwuosobowym zespołem (w tym minimum jedną osobą zatrudnioną na umowę o pracę – w wymiarze np. ¼ etatu, wykonującą w trakcie realizacji umowy czynności polegające na koordynacji pracy zespołu Wykonawcy oraz kontaktach z Zamawiającym podczas całego okresu obowiązywania umowy), w skład którego muszą wchodzić:
- koordynator prac (koordynatorem może być jeden ze specjalistów wymienionych poniżej),
- 2 specjalistów ds. sejsmologii/sejsmiki.
Każdy ze specjalistów ds. sejsmologii/sejsmiki:
 posiada wykształcenie wyższe w dziedzinie sejsmologii/sejsmiki,
 w ostatnich 5 latach przed terminem składania ofert zdobył doświadczenie zawodowe w zakresie tworzenia publikacji naukowych lub dokumentacji projektowych w dziedzinie sejsmologii/sejsmiki i jest autorem lub współautorem minimum 3 publikacji lub dokumentacji w tym zakresie.
Uwaga: wszystkie wymagania dla danego specjalisty muszą być spełnione łącznie.
Przez posiadanie wykształcenia wyższego w określonej dziedzinie Zamawiający rozumie ukończenie wyższych studiów magisterskich w dziedzinie sejsmologii/sejsmiki lub posiadanie tytułu naukowego magistra, doktora, doktora habilitowanego lub profesora w tej dziedzinie.
Przez publikację naukową Zamawiający rozumie artykuł w czasopiśmie naukowym lub w formie książki, opisujący oryginalne badania naukowe i wynikające z nich wnioski, lub zbierający w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac.
Przez dokumentację projektową Zamawiający rozumie zbiór informacji dotyczących planowanych prac, takich jak wielkość, rodzaj i przeznaczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ, Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SWZ, Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających wymaganiom określonym w Rozdziale III ust. 1 pkt 4 lit. a, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ,
Wykaz osób odpowiadający wymaganiom określonym w Rozdziale III ust. 1 pkt 4 lit. b dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu, doświadczeniu i podstawie do dysponowania tymi osobami: wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Formularzem oferty – stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ – sporządzonym zgodnie z wzorem zmieszczonym na platformie e-Zamówienia, Formularzem Wykonawcy kalkulacja cenowa i inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia sporządzonym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia – sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia – sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy),
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy).
4) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia (w tym również wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum) oferta wraz z załącznikami mogą być podpisane przez nich wszystkich lub przez pełnomocnika, ustanowionego zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Stosowne pełnomocnictwo winno być podpisane przez
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z formą reprezentacji każdego z nich.
Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
okresu na jaki zostało ustanowione, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
2) zaciąganie zobowiązań,
3) złożenie oferty,
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców wraz z ofertą natomiast Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa każdy z wykonawców na wezwanie jeżeli oferta okaże się najkorzystniejsza.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunków ich wprowadzenia został określony w paragrafie 14 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Dostawa i montaż mebli biurowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Łomża-etap I”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi stokowej w oddz. nr 134, 133, 132, 129 i 127 w leśnictwie Ślemień.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI