Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku „SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-30
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-03
  • Numer ogłoszenia580884-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580884-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury: opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku „SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 93010390600000, ul. ul. Obornicka  126 , 50-984  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 261 65 68 01, e-mail rziwroclaw.kancelaria@ron.mil.pl, faks 261 65 68 02.
Adres strony internetowej (URL): www.rziwroclaw.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie (adres poniżej), faksem (261-65-68-02) bądź e-mailem (rziwrocław.kancelaria@ron.mil.pl)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu, ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, kancelaria - pokój 101

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie ekspertyz technicznych zaprojektowanego i wybudowanego obiektu budynku „SPIKE" w zakresie systemów mających wpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniach warsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych
Numer referencyjny: 59/VII/WIB/20/U
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: i. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIAWykonana ekspertyza techniczna winna zawierać wszystkie elementy które są niezbędne do uzyskania prawidłowego funkcjonowania budynku „SPIKE", zgodnego z wymaganiami zamawiającego, osiągnięcia efektu rzeczowego tj. uzyskanie stałych stabilnych warunków temperaturowo-wilgotnościowych pomieszczeń warsztatowych. Ekspertyza techniczna obejmować będzie wyszczególnienie wszystkich niezbędnych robót i czynności na podstawie których, Zamawiający wykona prace prowadzące do skutecznego uzyskania stałych warunków temperaturowo-wilgotnościowych. Opracowana ekspertyza techniczna powinna obejmować sprawdzenie, ocenę wraz z zaleceniami oraz odnosić się w I części do istniejącej dokumentacji projektowej, a w II części do wykonanych robót i wykonanego stanu technicznego.W ramach opracowania dokumentacji projektowej należy wykonać:Zakres cześć I Ilość egzemplarzy. Klauzula1. Ekspertyza techniczna (dotycząca poprawności przyjętych założeń projektowych, wybranych rozwiązań technicznych oraz poprawności dokonanych obliczeń, ze wskazaniem zakresu niezbędnej poprawy dokumentacji projektowej. 2 ZastrzeżoneZakres- część II Ilość egzemplarzy. Klauzula2. Ekspertyza techniczna wykonanych robót instalacyjnych , stanu technicznego zamontowanych urządzeń układu, sprawności funkcjonowania układu pomiarowo - regulacyjnego w odniesieniu do dokumentacji projektowej na podstawie której wykonano roboty budowlane. W zakresie ekspertyzy technicznej jest: szczegółowe wskazanie rozwiązania technicznego i niezbędnych robót naprawczych oraz wskazanie podmiotu odpowiedzialnego za wadliwe działanie systemu NW-4. 2 ZastrzeżoneRealizacja:Część[Wykonawca dokona oceny dokumentacji projektowej na podstawie której wybudowano warsztatową część obiektu „SPIKE" w szczególności pod kątem: o poprawności przyjętych założeń projektowych a słuszności wyboru rozwiązań technicznych o weryfikacji toku obliczeń oraz uzyskanych wyników » ewentualnych błędów projektowychCzęść !!Wykonawca dokona oceny wykonanych robót,a w szczególności:® sprawdzi i oceni poprawność wykonania robót mających wpływ na uzyskanie wymaganych parametrów temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniu warsztatowym • wskaże przyczyny obecnej niemożności uzyskania tych parametrów (obszar działania systemu wentylacji mechanicznej NW-4, oraz powiązanych z riim układu: centralnego ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia, układu podczyszczania wody), 9 sporządzi inwentaryzację aktualnego stanu technicznego, przedłożywnioski z przeprowadzonej analizy, o przedstawi zalecenia dotyczące sposobów uzyskania wymaganych przez zamawiającego parametrów temperaturowo- wilgotnościowych SPIKE.II. DANE OGÓLNE I CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU1. Dane ogólne.1.1. Lokalizacja.Budynek warsztatowy jest zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego 2925 w Jastrzębiu, będący w zarządzie MON - RZI we Wrocławiu.1.2. Charakterystyka obiektu.Przedmiotowy budynek warsztatowy PPK SPIKE pełni funkcję warsztatowo - usługową. W obiekcie wykonywany będzie serwis, testy i naprawa dostarczanych pocisków. Istniejący budynek składa się z dwóch wydzielonych części: produkcyjna, techniczna i socjalno - administracyjna.1.2.1. Opis stanu istniejącego.Część produkcyjną (bunkier) wykonano, jako budynek wolnostojący, nadziemny o konstrukcji żelbetowej w wykonaniu zabezpieczającym ograniczenie skutków ewentualnej eksplozji elementów zawierających materiały wybuchowe. Dostęp personelu zapewniono przez korytarz wewnętrzny łącznik z części technicznej.Część obiektu która objęta jest zakresem ekspertyzy technicznej dotyczy pomieszczeń: Powierzchnia poszczególnych pomieszczeń: o pomieszczenie TR 003 - 46,82 m2- pomieszczenie TRC 004 - 31,88 m2- pomieszczenie AR 002/005 - 59,81 m2- pomieszczenie 001 - 50,70 m2- pomieszczenie 008 - 21,80 m2- korytarzS!i. ZAKRES OBJĘTY OPRACOWANIEMPrzedmiotowy zakres robót został wykonany na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez autorskie biuro projektów w roku 2018 r.Zakresem opracowania dokumentacji projektowej z 2016 r. objęte byty poniżej wymienione instalacje, które mają wpływ na stan obecny obiektu: » kotłownia wraz z odcinkiem ciepłociągu do budynku 224. » węzeł ciepłowniczy o instalacja wody ciepłej, zimnej i cyrkulacji « instalacja centralnego ogrzewania o instalacja wody ppoż. a instalacja wentylacji i klimatyzacji o instalacja zmiękczania wody -II etap z 2019 rDo dnia dzisiejszego mimo licznych prób regulacji całego układu systemów: centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, nie uzyskano stałych parametrów temperaturowo-wilgotnościowych mieszczących się w przedziale wymaganym przez zamawiającego (temperatura 20±2 °C ; wilgotność w przedziale 50-70%).W i części ekspertyzy technicznej należy:s przeanalizować i ocenić istniejącą dokumentację projektową pod względem poprawności założeń projektowych i słuszności wybranych rozwiązań technicznych i poprawności dokonanych obliczeń w odniesieniu do wyjściowych wymagań, o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, (szczegółowe rozwiązanie projektowe), który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne clo rozpoczęcia działalności warsztatu technicznego zgodniez przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego. -> Zalecenia i wnioski I części ekspertyzy będą podstawą do wykonania niezbędnej naprawczej dokumentacji projektowej.W H części ekspertyzy technicznej należy:o przedłożenie programu oraz metod pomiarów systemu NW-4 ® zbadać stan techniczny istniejących instalacji w przedmiotowym budynku, (w tym przeprowadzić pełną kompleksową diagnostykę wszystkich elementów i parametrów systemu NW-4 oraz układów z nim związanych), o przeanalizować działanie istniejących instalacji pod kątem spełnieniazałożonych wymagań projektowych. ® przedłożyć ekspertyzę w zakresie obecnie osiąganych parametrów, w odniesieniu do założeń pierwotnych dokumentacji projektowej.o przedłożyć wnioski i uwagi w tym zakresie, oraz program naprawczy, który pozwoliłby po jego zrealizowaniu uzyskać stałe wymagane parametry niezbędne do rozpoczęcia działalności warsztatów technicznych zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego, o wskazać podmiot odpowiedzialny za wadliwe działanie układu wentylacji- mechanicznej.W zakresie wykonywanych robót wykonawca dokona pomiarów i badań istniejących instalacji:• instalacja centralnego ogrzewania; a systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; o instalacji zmiękczania wodyo zalecenia i wnioski II części ekspertyzy będą podstawą do realizacji niezbędnych robót naprawczych oraz egzekucji roszczeń.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71250000-5
71330000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27536,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki wymagane od Wykonawców: 1. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wypełnienie formularza nr 1 tj. wykaz osób biorących udział w realizacji zadania którymi Wykonawca dysponuje):a) rzeczoznawcą budowlanym branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późniejszymi zmianami - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Ww. osoba powinna posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego, uprawnienia budowlane oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej (Wykonawcę) do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wraz z aktualnym zaświadczeniem o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych (ważne 5 lat) wystawione przez Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych.b) pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez SKW lub ABW oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego;c) inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkoleniaw zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony;d) administratorem systemu teleinformatycznego, który musi posiadać zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego przeszkoleniaw zakresie ochrony informacji niejawnych, wydane przez jedną ze służb tj. ABW lub SKW (art. 52 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych), poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez pełnomocnika ochrony.2. Wykonawca musi posiadać akredytowany system teleinformatyczny przeznaczony do przetwarzania informacji o klauzuli min. „ZASTRZEŻONE”;3. Wykonawca musi posiadać kancelarię lub pomieszczenie umożliwiające prowadzenie prac z niejawną dokumentacją zgodnie z opracowaną oraz zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej „Instrukcją sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE” oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony” (na potwierdzenie spełnienia tego warunku musi złożyć stosowne oświadczenie);4. Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowaną komórkę ds. ochrony informacji niejawnych zwaną „pionem ochrony” kierowana przez pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych;5. Ponadto wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedno opracowanie ekspertyzy technicznej budynku do przechowywania materiałów wybuchowych o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz cenowy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru;3) tabela elementów scalonych;4) formularz nr 2 – informacja o doświadczeniu wykonawcy;5) formularz nr 3 – wykaz osób biorących udział w realizacji zadania;6) formularz nr 4 – wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy;7) oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.2. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 23:59,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO",informuję, że: ■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rejonowy Zarząd Infrastruktury zsiedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław, tel. 261 65 67 01, kontakt z inspektorem danych wRejonowym Zarządzie Infrastruktury możliwy jest pod nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email:je.jastrzebski@ron.mil.pl; ■ inspektorem ochrony danych osobowych w Rejonowym ZarządInfrastruktury z siedzibą przy ul. Obornickiej 126, 50-984 Wrocław jest ppłk Jerzy Jastrzębki, kontakt:nr tel. 261 65 68 10 lub adresem email: je.jastrzebski@ron.mil.pl;* Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie zamówienia publicznego Nr: 59/VII/WIB/20/U pn: „Opracowanie ekspertyz technicznychzaprojektowanego i wybudowanego obiektu budowlanego SPIKE w zakresie systemów mającychwpływ na uzyskanie wymaganych warunków temperaturowo-wilgotnościowych w pomieszczeniachwarsztatowych obiektu w kompleksie wojskowym 2925 Jastrzębie”. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp"; ■ Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ■ obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ■ w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; ■ posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych;** - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO;*** - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ■ nieprzysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma budowlana zatrudni do budowy domów jednorodzinnych samodzielne brygady. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI