Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001262660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 7
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.legnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie dokum. projekt. na dobud. przewodów wentyl. grawit. wraz z wykonaniem inwent. istniejących przewod. wentyl.-komin. w budynk. mieszkal. gminy oraz w mieszk. gminy w budynk. wspólnot.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a2d438-1439-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00329500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096825/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/um_legnica
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_legnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na Platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NO-371-6/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w budynku mieszkalnym gminy przy ul. Kartuskiej 40.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w budynku mieszkalnym gminy przy ul. Kartuskiej 74.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w budynku mieszkalnym gminy przy ul. Fabrycznej 18.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w budynku mieszkalnym gminy przy ul. Żółnierzy II Armii Wojska Polskiego 21.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w mieszkaniach gminy w lokalach nr 1,2,3,5,6,7,8. w budynku mieszkalnym wspólnotowym przy ul. Daszyńskiego 8 .
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w mieszkaniach gminy w lokalach nr 1,2,3,4,7,8 w budynku mieszkalnym wspólnotowym przy ul. Daszyńskiego 5 .
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w mieszkaniach gminy w lokalach nr 1,2,6,7,9 w budynku mieszkalnym wspólnotowym przy ul. Czarnieckiego 24.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w mieszkaniach gminy w lokalach nr 1,2,3,5,7,8 w budynku mieszkalnym wspólnotowym przy ul. Jaworzyńskiej 111 .
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na dobudowę przewodów wentylacji grawitacyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji istniejących przewodów wentylacyjno – kominowych w mieszkaniach gminy w lokalu nr 7 (dwa lokale nr 7 na wspólnym przedpokoju) w budynku mieszkalnym wspólnotowym przy ul. Andersa 19.
Przedmiot zamówienia, obejmuje sporządzenie:
1) inwentaryzacji kominiarskiej istniejących przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych na etapie opracowywania inwentaryzacji (w 2 egz.),
2) projektu budowlanego składającego się z następujących elementów:
a) projektu architektoniczno-budowlanego (w 6 egz.),
b) projektu zagospodarowania terenu (6 egz.),
c) projektu technicznego (w 4 egz.) wraz z :
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
- oświadczeniem lub kopią oświadczenia projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno ¬-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego,
d) załączników, w tym informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji itp., w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) projektu Wykonawczego (w 4 egz.),
4) specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – STWiORB (w 4 egz.),
5) przedmiaru robót (w 4 egz.),
6) kosztorysu inwestorskiego (w 2 egz.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, przewiduje udzielanie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania w wysokości do 20% realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie udzielone odrębna umową, po przeprowadzeniu negocjacji mających na celu ustalenie warunków umowy.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane wg przyjętych kryteriów oceny
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem (każda osoba z co najmniej rocznym doświadczeniem) na stanowiskach projektantów z uprawnieniami budowlanymi w specjalności architektonicznej, instalacji elektrycznych, konstrukcyjno - budowlanej; osoby te powinny należeć do Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z tym, że osoby – obywatele państw członkowskich w rozumieniu ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2019 r. poz. 1117) udokumentują fakt wpisania na listę członków tych Izb przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia,
2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali przynajmniej 1 opracowanie dokumentacji projektowej związane z dobudową przewodów wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych lub mieszkalno-usługowych o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz wykonanych usług projektowych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ
b) dowodów określających czy wykazane w załączniku nr 5 zamówienia, zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dokumentacje zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
c) wykaz osób wykonujących przedmiot zamówienia tj. projektantów w branżach architektonicznej, konstrukcyjno – budowlanej, elektrycznej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a do SWZ, a w odniesieniu do osób – obywateli państw członkowskich w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( Dz. U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6b do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości:
- Część nr 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
- Część nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
- Część nr 3 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100),
- Część nr 4 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
- Część nr 5 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
- Część nr 6 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
- Część nr 7 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
- Część nr 8 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100),
- Część nr 9 – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100),
należy wnieść w terminie do dnia 28 maja 2024 r. do godz. 9:00.
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA:
46 1240 3464 1111 0011 1361 8513. Wadium winno wpłynąć na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu28 maja 2024 r. do godz. 9:00.
3. W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie określonej w ustawie, Wykonawca winien złożyć na Platformie zakupowej oryginał dokumentu wadialnego w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 składa ten z Wykonawców, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Wykonawcy występujący wspólnie przed podpisaniem umowy, winni przekazać Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców, podpisaną przez wszystkich Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/um_legnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-28 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. Zamawiający może przeprowadzić negocjacje w celu ulepszenia tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu (oferta podstawowa).
3. W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, do negocjacji Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone.
4. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji w kryterium: cena ofertowa.
5. Podczas negocjacji ofert Zamawiający zapewnia równe traktowanie wszystkich Wykonawców.
6. Zamawiający nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym Wykonawcom przewagę nad innymi Wykonawcami.
7. Prowadzone negocjacje mają charakter poufny.
8. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
9. Po zakończeniu negocjacji Zamawiający zaprosi Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
10. Ofertę dodatkową należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ.
11. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, wówczas wiążąca będzie oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
12. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w kryterium cena oferty niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
13. Oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu przestaje wiązać Wykonawcę w takim zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach kryterium cena oferty.
14. Oferta dodatkowa, która będzie mniej korzystna w kryterium cena oferty podlega odrzuceniu.