IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy trzech, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż trzech, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego trzech Wykonawców, wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. 3. W takim przypadku, o którym mowa w pkt. 2, przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego Zamawiający będzie kierował się liczbą wykonanych usług, wskazanych przez Wykonawcę, a potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3.1. Informacji i wymagań dotyczących prowadzonego postępowania, w ten sposób, że:a) za każdą dodatkową należycie wykonaną usługę powyżej liczby wymaganej warunkiem, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3.1. Informacji i wymagań dotyczących prowadzonego postępowania, Wykonawca otrzyma jeden punkt, przy czym punktacji będzie podlegać nie więcej niż pięć dodatkowych usług. b) za wykazanie, że dodatkowa należycie wykonana usługa, o której mowa w pkt a) obejmowała również zaprojektowanie (oprócz bezwzględnie wymaganych: systemu sygnalizacji pożaru i systemu sygnalizacji włamania i napadu) także innych systemów zabezpieczeń, takich jak: kontrola dostępu, telewizja przemysłowa (CCTV), bezprzewodowy system zabezpieczenia eksponatów, Wykonawca otrzyma dodatkowo jeden punkt za każdy taki system zabezpieczeń, przy czym nie więcej niż trzy dodatkowe punkty (w odniesieniu do każdej wykazanej usługi)Przez „usługę” Zamawiający rozumie realizację dokumentacji projektowej objętej jedną umową. Należyte wykonane usług, które wskaże Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania kryteriów selekcji, musi zostać potwierdzone dowodem.4. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3 wszyscy wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego trzech Wykonawców, w przypadku których wartość zrealizowanych usług podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa. W sytuacji, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3, na pozycji trzeciej uplasuje się dwóch lub więcej Wykonawców o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego tego Wykonawcę, w przypadku którego wartość zrealizowanych usług podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Doświadczenie personelu Wykonawcy |
0,00 |
Cena oferty |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
1. Opis obiektu: Zamek królewski na Wawelu wraz z zabudową Wzgórza Wawelskiego został wpisany do Rejestru Zabytków Miasta Krakowa, gdzie figuruje pod numerem „A-7”. Wzgórze Wawelskie obejmuje działkę ewidencyjną nr 533, obręb 1 Śródmieście, której granice wyznaczają zewnętrzne mury fortyfikacji Wawelu. Zespół zabudowy zamku królewskiego [zamku wyższego tj. rezydencji królewskiej] zajmuje wschodnią część wzgórza.Zamek Królewski na Wawelu jest budynkiem złożonym z czterech skrzydeł wzniesionych wokół pięciokątnego nieumiarowego dziedzińca. Skrzydło zachodnie powstało w latach 1502-1507 w wyniku przebudowy gmachu gotyckiego, skrzydło północne powstałe w latach 1507-1516 z częściowym wykorzystaniem murów i pomieszczeń gotyckich, skrzydło wschodnie wzniesione w latach 1520-1533 i kurtyna południowa powstała w latach 1530-1533. To budynek trójkondygnacyjny, częściowo podpiwniczonym, otoczonym krużgankami od strony dziedzińca, pokryty dachamidwuspadowymi z okazałymi okapami nad II piętrem galerii krużganków.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych na prace modernizacyjne i budowlano-konserwatorskie wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i opinii, zgodne z aktualnymi zapisami art. 33 – art. 35 Ustawy prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zakres zamówienia obejmuje także: uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych decyzji o zatwierdzeniu projektu i uzyskania pozwolenia na budowę, świadczenie dla Zamawiającego w trakcie postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (realizowanych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia) usług doradczych, w szczególności w zakresie odpowiedzi na pytania zgłaszane w trakcie procedury przetargowej,pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową.Zamawiający przewiduje podział dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania na:a) dotyczącą budynku nr 4, tj. Zamku (dalej „Dokumentacja nr 1”) orazb) dotyczącą Skarbca Koronnego, tj. pomieszczenia parteru skrzydła północnego Zamku (pomieszczenia oznaczone numerami: 042 do 059) (dalej „Dokumentacja nr 2”)Dokumentacja nr 1 musi obejmować projekty:1) instalacji:a) elektrycznej, b) oświetlenia (podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego),c) systemów bezpieczeństwa: SSWiN - system sygnalizacji włamania i napadu, SKD – system kontroli dostępu, TVD – telewizja dozorowa, BSOE bezprzewodowy system ochrony eksponatów,d) sieci teletechnicznej,e) robót towarzyszących modernizacji instalacji 2) zabezpieczenia przeciwpożarowego: modernizacji systemu SAP: gaszenie Stałe urządzenia gaśnicze – 12 instalacji Novec1230,światłowód – komunikacja wewnątrz budynkowa, instalacja SSP –system sygnalizacji pożaru, roboty towarzyszące modernizacji zabezpieczeń pożarowych.Dokumentacja nr 2musi obejmować projekty:1) instalacjia) elektrycznej,b) oświetlenia (podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego)c) systemów bezpieczeństwa:SSWiN – systemu sygnalizacji włamania i napadu, SKD – systemu kontroli dostępu, TVD – telewizji dozorowej, BSOE – bezprzewodowego systemu ochrony eksponatówd) sieci teletechnicznej,e) pomiaru klimatu – rozbudowa istniejącego systemu bezprzewodowego,f) wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie2) zabezpieczenia przeciwpożarowego: modernizacji systemu SAP, światłowoduwewnątrz budynkowego do komunikacji SSP, instalacji systemu sygnalizacji pożaru.3) robót budowlanych towarzyszących aranżacji nowej ekspozycji stałej w Skarbcu Koronnyma. robót modernizacyjnych i budowlanych,b. robót towarzyszących wystawie (instalacje teletechniczne),4) prac konserwatorskicha) robót konserwatorskich,b) prac towarzyszących robotom konserwatorskim (podłoga, wyburzenia, parapety, wymiana grzejników) 3. Na każdą z dwóch Dokumentacji składają się:a) Projekty zagospodarowania działki lub terenu oraz projekty architektoniczno-budowlane wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami lub pozwoleniami, które muszą zostać opracowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609) w liczbie egzemplarzy wymaganej przepisami praw oraz dodatkowo: dwa egzemplarze projektów zagospodarowania działki lub terenu i architektoniczno-budowlanego w wersji papierowej (takich samych jak dołączane do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę), elektronicznej kopii projektu w formatach .pdf na dwóch nośnikach danych (treść wersji elektronicznej musi być identyczna z treścią dokumentacji w formie papierowej, kompletu rysunków w wersji elektronicznej w formacie .dwg na dwóch nośnikach danych; b) Projekty techniczne uzupełniające i uszczegółowiające projekty architektoniczno-budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do przygotowania oferty i realizacji robót budowlanych. Projekty techniczne muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•¬2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Forma i liczba egzemplarzy: taka sama jak w przypadku projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno-budowlanych;c) Specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•¬2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),w formie papierowej w ilości trzech egzemplarzy oraz elektronicznej, na jednym nośniku danych, w formacie .pdf.d) Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w formie papierowej w ilości trzech egzemplarzy oraz elektronicznej: na jednym nośniku danych, w formacie .pdf oraz na dwóch nośnikach danych, w formacie .xml oraz pliku w programie służącym do tworzenia przedmiarów i kosztorysów. Przedmiary muszą zawierać kody CPV dla poszczególnych elementów kosztorysowych oraz zawierać dane w odniesieniu do rysunków i STWiORe) - Kosztorysy inwestorskie, które muszą zostać opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), w ilości dwóch egzemplarzy w formie pisemnej i elektronicznej (na jednym nośniku), w formacie .xml oraz pliku w programie służącym do tworzenia przedmiarów i kosztorysów. Zamawiający wymaga, aby kosztorysy inwestorskie zostały opracowane z określeniem cen jednostkowych metodą uproszczoną, zgodnie z § 4 ust 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; Kosztorysy muszą zawierać kody CPV dla poszczególnych elementów kosztorysowych oraz zawierać dane w odniesieniu do rysunków i STWiORf) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)i przekazana Zamawiającemu w formie pisemnej (dwa egzemplarze) i elektronicznej, na jednym nośniku danych, w formacie .pdf, pliki o maksymalnej wielkości 30 MB.4. Zamawiający informuje, że związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) przywołane wyżej rozporządzenia, wydane odpowiednio na podstawie art. 31 ust 4 i 33 ust 3 uchylanej Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) utracą moc obowiązującą. Dokumentacja będzie musiała być zgodna z aktami wydanymi na podstawie art. 34 ust 2 oraz art. 103 ust 4 Ustawy przywołanej w zdaniu pierwszym.5. Wszystkie elementy Dokumentacji podlegają uzgodnieniu przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego i winny być sporządzone w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego.6. Zamawiający przewiduje, że wszystkie roboty budowlane objęte zakresem Dokumentacji będą realizowane w czynnym obiekcie, bez wyłączenia ruchu turystycznego ( za wyjątkiem części nowoprojektowanej częściskrzydła północnego, tj. nowej części Skarbca Koronnego na parterze budynku Zamku).Zamawiający oczekuje w trakcie dialogu ustalenia zasad etapowania robót budowlanych, wyznaczenia stref wykonywania prac (tak aby nie dochodziło do jednoczesnego wyłączania większej powierzchni z normalnego użytkowania), jak również wyszczególnienia zakresów robót, tak aby ich koszty można było przypisać do konkretnych źródeł finansowania.7. Uczestnictwo Wykonawcy w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane, które mają zostać wykonane w oparciu o opracowaną przez niego dokumentację projektową:a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego będzie zobowiązany doprzygotowywania odpowiedzi na pytania dotyczące treści dokumentacji projektowejsporządzonej przez Wykonawcę, składane w trakcie procedury przetargowej przez podmiotyzainteresowane realizacją robót budowlanych, w terminie dwóch dni roboczych, a jeżeli sięto okaże niezbędne – także zmianę lub uzupełnienie dokumentacji projektowej. Zamawiającykażdorazowo wyznaczy dodatkowy termin na przekazanie ww. modyfikacji jednak nie więcejniż trzy dni robocze;b) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego będzie zobowiązany do udzielaniaodpowiedzi lub wydawania opinii w przypadku zaproponowania w ofercie przez podmiotzainteresowany realizacją robót budowlanych materiałów lub urządzeń o parametrachrównoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca będziezobowiązany do wydania na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego pisemnej opiniina temat spełniania przez te produkty minimalnych wymagań;c) W przypadku wniesienia przez podmiot zainteresowany realizacją robót budowlanychodwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej Wykonawca lub osoba przez niegooddelegowana będzie miał obowiązek osobistego stawiennictwa wraz z Zamawiającym narozprawie w Krajowej Izbie Odwoławczej z siedzibą w Warszawie w terminie wyznaczonymprzez KIO i złożenia odpowiednich wyjaśnień – tyle razy ile to będzie konieczne. Za każdestawiennictwo przed KIO Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe wwysokości 500 zł brutto (słownie: pięćset złotych), a w przypadku, gdy Zamawiający niezapewni Wykonawcy dojazdu do siedziby KIO - dodatkowo dokona zwrotu kosztów takiegodojazdu w zryczałtowanej wysokości odpowiadającej cenie za przejazd w obydwie stronypociągiem PKP Intercity w wagonie II klasy;d) Na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, w ramach wynagrodzenia umownego, będzie on zobowiązany do udzielania Zamawiającemu wszelkich informacji niezbędnych do jego prawidłowego zakończenia. Wcześniejsze dokonanie przez Zamawiającego odbiorów dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku udzielania wyjaśnień, uzupełnień dokumentacji, rysunków.7.Realizacja nadzoru autorskiego:a) W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 prawa budowlanego,b) Zmiana osoby projektanta po opracowanie dokumentacji, może nastąpić jedynie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego osoby wyznaczonej przez Wykonawcę i jej pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków projektanta, wynikających z art. 20 prawa budowlanego i obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie musi zawierać: datę przekazania/przejęcia obowiązków między projektantami oraz zgody na scedowanie/przejęcie wszystkich obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.c) W ramach nadzoru autorskiego projektant jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającegodo: pełnienia podstawowych obowiązków wynikających z przepisów prawa (w szczególności: art. 20 ust. 1 pkt 4, art. 36 a ust. 6, art. 57 ustawy Prawo Budowlane) oraz do: - wyjaśniania wątpliwości i udzielania wyjaśnień dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji podczas realizacji robót budowlanych;- udzielania odpowiedzi w siedzibie Zamawiającego lub biurze budowy, o ile taką potrzebę zgłosi Zamawiający;- analizowania wniosków o zmianę rozwiązań i roszczeń Wykonawcy robót związanych z dokumentacją projektową, w tym: określania przyczyn proponowanych zmian; określania zakresu wprowadzanych zmian (istotna/ nieistotna zmiana zatwierdzonego projektu budowlanego); opiniowania parametrów ujętych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;- udziału w: komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru, w odbiorach częściowych, końcowym, gwarancyjnych oraz odbiorze ostatecznym robót budowlanych oraz w czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanych zdolności użytkowych obiektów;- doradzania w innych sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, objętych regulacjami przepisów prawa na podstawie których przygotowano przedmiot zamówienia;- pisemnego potwierdzania kwalifikacji i zmiany zgodnie z art. 36a ustawy Prawo Budowlane oraz w dzienniku budowy, w ciągu pięciu dni od przedłożenia rozwiązań jednak nie później niż dzień przed rozpoczęciem realizacji robót zamiennych;- uczestniczenia w postępowaniu zmierzającym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, jeżeli obowiązek jego pozyskania zostanie na Zamawiającego nałożony, w szczególności w zakresie autoryzacji zmian w dokumentacji powykonawczej.d) Termin realizacji opisanych w niniejszym punkcie obowiązków zostanie każdorazowo wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca może wnosić o zmianę wskazanego terminu zrealizowania obowiązków wyłącznie w pierwszych dwóch dniach realizowania obowiązków nadzoru autorskiego. Zamawiający jest zobowiązany zająć stanowisko w tej sprawie w czasie dwóch dni roboczych od wpłynięcia wniosku.e) Podstawę podjęcia czynności nadzoru autorskiego przez Wykonawcę stanowi wezwanie przekazane przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela w terminie nie krótszym niż dwa dni robocze przed wyznaczoną datą rozpoczęcia wykonywania zobowiązania związanego zpełnieniem nadzoru autorskiego. Wezwania takie może zostać przekazane pocztą elektroniczną.8. Zasady płatności:a) Za wykonanie Dokumentacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy 80% wynagrodzenia umownego. b) Za wykonanie usług doradztwa w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które mają zostać wykonane w oparciu o opracowaną Dokumentację – 10% wynagrodzenia umownego (po 5% w odniesieniu do postępowań dotyczących każdej z dwóch Dokumentacji),c) za wykonanie usługi nadzoru autorskiego – 10% wynagrodzenia umownego (po 5% w odniesieniu do postępowań dotyczących każdej z dwóch Dokumentacji),d) W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych lub z realizacji samych robót budowlanych odpowiednia część wynagrodzenia, o której mowa w pkt b lub c nie zostanie Wykonawcy wypłacona.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
Wstępny harmonogram postępowania:
Wstępny harmonogram postępowania:1 składanie i otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 29 grudnia 2020 r.;2 zaproszenie do dialogu konkurencyjnego –ok. 05 stycznia 2021 r.;3. Prowadzenie dialogu – 7 do 11 stycznia 2021 r.4. zaproszenie do złożenia ofert –ok. 11 stycznia 2021 r.;5. składanie i otwarcie ofert –ok. 21 stycznia 2021 r. ;6. wybór najkorzystniejszej oferty –ok. 30 stycznia 2021 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
1.Zamawiający, zgodnie z treścią art. 60c ust. 1a ustawy Pzp, podał w sekcji IV.2.2) kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, tj.: 1.1. Doświadczenie personelu Wykonawcy, 1.2. Cena oferty. Znaczenie powyższych kryteriów oceny ofert, Zamawiający określi w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po przeprowadzeniu dialogu konkurencyjnego. 2. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został określony w niniejszym ogłoszeniu oraz w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały wskazane w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Wzory: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń, zostały udostępnione Wykonawcom, celem ułatwienia udziału w postepowaniu i usprawnienia postępowania, na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
29.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zostać sporządzony w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: