Opracowanie dla Zamku Królewskiego na Wawelu Państwowych Zbiorów Sztuki wielobranżowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie dla Zamku Królewskiego na Wawelu Państwowych Zbiorów Sztuki wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji Zamku (budynek nr 4): pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej wspomagającej wentylację grawitacyjną oraz prace budowlano- konserwatorskie w pomieszczeniach Skarbca Koronnego wraz z modernizacją i budową instalacji.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaDialog konkurencyjny
  • ZamawiającyZamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-21
  • Numer ogłoszenia769550-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 769550-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki: Opracowanie dla Zamku Królewskiego na Wawelu Państwowych Zbiorów Sztuki wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji Zamku (budynek nr 4): pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej wspomagającej wentylację grawitacyjną oraz prace budowlano- konserwatorskie w pomieszczeniach Skarbca Koronnego wraz z modernizacją i budową instalacji.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, krajowy numer identyfikacyjny 00027600900000, ul. Wawel  5 , 31-001  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 124 225 155, e-mail zamek@wawel.org.pl, faks 124 215 177.
Adres strony internetowej (URL): www.wawel.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą zostać złożone w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 8, 31-001 Kraków, Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dla Zamku Królewskiego na Wawelu Państwowych Zbiorów Sztuki wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji Zamku (budynek nr 4): pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej wspomagającej wentylację grawitacyjną oraz prace budowlano- konserwatorskie w pomieszczeniach Skarbca Koronnego wraz z modernizacją i budową instalacji.
Numer referencyjny: DZP-282-9/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dla Zamku Królewskiego na Wawelu Państwowych Zbiorów Sztuki wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. "Modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji Zamku (budynek nr 4): pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji mechanicznej wspomagającej wentylację grawitacyjną oraz prace budowlano- konserwatorskie w pomieszczeniach Skarbca Koronnego wraz z modernizacją i budową instalacji”

II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71200000-0
71210000-3
71221000-3
71222000-0
71310000-4
71320000-7
71311000-1
71312000-8
71318000-0
71321000-4
71322000-1
71327000-6
71328000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie przedmiotem dialogu konkurencyjnego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej o wartości minimum 140 000,00 zł brutto (słownie: sto czterdzieści tysięcy), a obejmującej budowę lub modernizację instalacji systemów bezpieczeństwa w budynku lub budowli wpisanych do rejestru zabytków, obejmujących co najmniej: system sygnalizacji pożaru i system sygnalizacji włamania i napadu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie wykazanie się spełnianiem tego warunku udziału w postępowaniu może polegać na wykazaniu się takim doświadczeniem przez jednego z takich Wykonawców, oraz2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 2.1 co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Głównego Projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;2.2 co najmniej jedną osobą która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Konstruktora posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;2.3 co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektanta Instalacji Elektrycznej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;2.4 co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektanta Instalacji Sanitarnej i Wentylacyjnej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku osób, których uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane zostały na gruncie wcześniej obowiązujących przepisów i którychzakres jest mniejszy Zamawiający dopuszcza wskazanie przez Wykonawcę większej liczby osób, które zostaną skierowane do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektantów, odpowiednio: instalacji sanitarnej, instalacji wentylacyjnej lub instalacji i urządzeń cieplnych, posiadających uprawnienia do projektowania w specjalnościach instalacyjnych, odpowiednio: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub wentylacyjnych lub wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, a także wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.2.5 co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Projektanta Instalacji Niskoprądowych, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.2.6. co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana do wykonywania przedmiotu zamówienia w roli Architekta Oświetlenia, a która posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe, tj. opracowała co najmniej jedną koncepcję aranżacji oświetlenia zrealizowanej wystawy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazanie się spełnianiem tego warunku udziału w postępowaniu (o którym mowa w pkt 2) może polegać na dysponowaniu poszczególnymi osobami, o których mowa powyżej przez więcej niż jednego z Wykonawców lub na spełnieniu tego warunku samodzielnie przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż sytuacja, w której Wykonawca sam dysponuje osobami, które zostaną skierowane do wykonywania zamówienia, a więc gdy tytułem prawnym do powoływania się przez Wykonawcę na dysponowanie tymi osobami jest stosunek prawny istniejący bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a tymi osobami, mamy do czynienia z dysponowaniem bezpośrednim. W sytuacji dysponowania bezpośredniego nie dochodzi do korzystania z potencjału podmiotu trzeciego i Wykonawca nie ma obowiązku składania dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego.Gdy Wykonawca powołuje się na osoby należące do innych podmiotów tj. podmiotów, które dysponują tymi osobami (a udostępnienie następuje, np. w postaci oddelegowania pracownika przez pracodawcę do wykonywania pracy u innego przedsiębiorcy) mamy do czynienia z sytuacją dysponowania pośredniego, co prowadzi do obowiązku złożenia przez Wykonawcę dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego.Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane w zakresie warunku udziału w postępowaniu określonego powyżej, w odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uznaje się uprawnienia do wykonywania zawodu, które spełniają warunki określone w Ustawie z dn. 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2 zdanie ostatnie stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca złoży, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy trzech, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż trzech, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego trzech Wykonawców, wyłonionych na podstawie kryteriów selekcji. 3. W takim przypadku, o którym mowa w pkt. 2, przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu konkurencyjnego Zamawiający będzie kierował się liczbą wykonanych usług, wskazanych przez Wykonawcę, a potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3.1. Informacji i wymagań dotyczących prowadzonego postępowania, w ten sposób, że:a) za każdą dodatkową należycie wykonaną usługę powyżej liczby wymaganej warunkiem, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.3.1. Informacji i wymagań dotyczących prowadzonego postępowania, Wykonawca otrzyma jeden punkt, przy czym punktacji będzie podlegać nie więcej niż pięć dodatkowych usług. b) za wykazanie, że dodatkowa należycie wykonana usługa, o której mowa w pkt a) obejmowała również zaprojektowanie (oprócz bezwzględnie wymaganych: systemu sygnalizacji pożaru i systemu sygnalizacji włamania i napadu) także innych systemów zabezpieczeń, takich jak: kontrola dostępu, telewizja przemysłowa (CCTV), bezprzewodowy system zabezpieczenia eksponatów, Wykonawca otrzyma dodatkowo jeden punkt za każdy taki system zabezpieczeń, przy czym nie więcej niż trzy dodatkowe punkty (w odniesieniu do każdej wykazanej usługi)Przez „usługę” Zamawiający rozumie realizację dokumentacji projektowej objętej jedną umową. Należyte wykonane usług, które wskaże Wykonawca w ramach potwierdzenia spełniania kryteriów selekcji, musi zostać potwierdzone dowodem.4. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3 wszyscy wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego trzech Wykonawców, w przypadku których wartość zrealizowanych usług podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa. W sytuacji, gdy po przeprowadzeniu selekcji, o której mowa w pkt. 3, na pozycji trzeciej uplasuje się dwóch lub więcej Wykonawców o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający zaprosi do dialogu konkurencyjnego tego Wykonawcę, w przypadku którego wartość zrealizowanych usług podlegających ocenie w ramach kryteriów selekcji, będzie najwyższa.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Doświadczenie personelu Wykonawcy 0,00
Cena oferty 0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
1. Opis obiektu: Zamek królewski na Wawelu wraz z zabudową Wzgórza Wawelskiego został wpisany do Rejestru Zabytków Miasta Krakowa, gdzie figuruje pod numerem „A-7”. Wzgórze Wawelskie obejmuje działkę ewidencyjną nr 533, obręb 1 Śródmieście, której granice wyznaczają zewnętrzne mury fortyfikacji Wawelu. Zespół zabudowy zamku królewskiego [zamku wyższego tj. rezydencji królewskiej] zajmuje wschodnią część wzgórza.Zamek Królewski na Wawelu jest budynkiem złożonym z czterech skrzydeł wzniesionych wokół pięciokątnego nieumiarowego dziedzińca. Skrzydło zachodnie powstało w latach 1502-1507 w wyniku przebudowy gmachu gotyckiego, skrzydło północne powstałe w latach 1507-1516 z częściowym wykorzystaniem murów i pomieszczeń gotyckich, skrzydło wschodnie wzniesione w latach 1520-1533 i kurtyna południowa powstała w latach 1530-1533. To budynek trójkondygnacyjny, częściowo podpiwniczonym, otoczonym krużgankami od strony dziedzińca, pokryty dachamidwuspadowymi z okazałymi okapami nad II piętrem galerii krużganków.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych na prace modernizacyjne i budowlano-konserwatorskie wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i opinii, zgodne z aktualnymi zapisami art. 33 – art. 35 Ustawy prawo budowlane oraz ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Zakres zamówienia obejmuje także: uzyskanie w imieniu Zamawiającego stosownych decyzji o zatwierdzeniu projektu i uzyskania pozwolenia na budowę, świadczenie dla Zamawiającego w trakcie postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (realizowanych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia) usług doradczych, w szczególności w zakresie odpowiedzi na pytania zgłaszane w trakcie procedury przetargowej,pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją projektową.Zamawiający przewiduje podział dokumentacji stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania na:a) dotyczącą budynku nr 4, tj. Zamku (dalej „Dokumentacja nr 1”) orazb) dotyczącą Skarbca Koronnego, tj. pomieszczenia parteru skrzydła północnego Zamku (pomieszczenia oznaczone numerami: 042 do 059) (dalej „Dokumentacja nr 2”)Dokumentacja nr 1 musi obejmować projekty:1) instalacji:a) elektrycznej, b) oświetlenia (podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego),c) systemów bezpieczeństwa: SSWiN - system sygnalizacji włamania i napadu, SKD – system kontroli dostępu, TVD – telewizja dozorowa, BSOE bezprzewodowy system ochrony eksponatów,d) sieci teletechnicznej,e) robót towarzyszących modernizacji instalacji 2) zabezpieczenia przeciwpożarowego: modernizacji systemu SAP: gaszenie Stałe urządzenia gaśnicze – 12 instalacji Novec1230,światłowód – komunikacja wewnątrz budynkowa, instalacja SSP –system sygnalizacji pożaru, roboty towarzyszące modernizacji zabezpieczeń pożarowych.Dokumentacja nr 2musi obejmować projekty:1) instalacjia) elektrycznej,b) oświetlenia (podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego)c) systemów bezpieczeństwa:SSWiN – systemu sygnalizacji włamania i napadu, SKD – systemu kontroli dostępu, TVD – telewizji dozorowej, BSOE – bezprzewodowego systemu ochrony eksponatówd) sieci teletechnicznej,e) pomiaru klimatu – rozbudowa istniejącego systemu bezprzewodowego,f) wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie2) zabezpieczenia przeciwpożarowego: modernizacji systemu SAP, światłowoduwewnątrz budynkowego do komunikacji SSP, instalacji systemu sygnalizacji pożaru.3) robót budowlanych towarzyszących aranżacji nowej ekspozycji stałej w Skarbcu Koronnyma. robót modernizacyjnych i budowlanych,b. robót towarzyszących wystawie (instalacje teletechniczne),4) prac konserwatorskicha) robót konserwatorskich,b) prac towarzyszących robotom konserwatorskim (podłoga, wyburzenia, parapety, wymiana grzejników) 3. Na każdą z dwóch Dokumentacji składają się:a) Projekty zagospodarowania działki lub terenu oraz projekty architektoniczno-budowlane wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami lub pozwoleniami, które muszą zostać opracowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609) w liczbie egzemplarzy wymaganej przepisami praw oraz dodatkowo: dwa egzemplarze projektów zagospodarowania działki lub terenu i architektoniczno-budowlanego w wersji papierowej (takich samych jak dołączane do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę), elektronicznej kopii projektu w formatach .pdf na dwóch nośnikach danych (treść wersji elektronicznej musi być identyczna z treścią dokumentacji w formie papierowej, kompletu rysunków w wersji elektronicznej w formacie .dwg na dwóch nośnikach danych; b) Projekty techniczne uzupełniające i uszczegółowiające projekty architektoniczno-budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do przygotowania oferty i realizacji robót budowlanych. Projekty techniczne muszą uwzględniać wymagania określone w §5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•¬2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). Forma i liczba egzemplarzy: taka sama jak w przypadku projektów zagospodarowania działki lub terenu i projektów architektoniczno-budowlanych;c) Specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w §13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•¬2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),w formie papierowej w ilości trzech egzemplarzy oraz elektronicznej, na jednym nośniku danych, w formacie .pdf.d) Przedmiary robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § 6-10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września•2004 r. wsprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, w formie papierowej w ilości trzech egzemplarzy oraz elektronicznej: na jednym nośniku danych, w formacie .pdf oraz na dwóch nośnikach danych, w formacie .xml oraz pliku w programie służącym do tworzenia przedmiarów i kosztorysów. Przedmiary muszą zawierać kody CPV dla poszczególnych elementów kosztorysowych oraz zawierać dane w odniesieniu do rysunków i STWiORe) - Kosztorysy inwestorskie, które muszą zostać opracowane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389), w ilości dwóch egzemplarzy w formie pisemnej i elektronicznej (na jednym nośniku), w formacie .xml oraz pliku w programie służącym do tworzenia przedmiarów i kosztorysów. Zamawiający wymaga, aby kosztorysy inwestorskie zostały opracowane z określeniem cen jednostkowych metodą uproszczoną, zgodnie z § 4 ust 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym; Kosztorysy muszą zawierać kody CPV dla poszczególnych elementów kosztorysowych oraz zawierać dane w odniesieniu do rysunków i STWiORf) Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ)i przekazana Zamawiającemu w formie pisemnej (dwa egzemplarze) i elektronicznej, na jednym nośniku danych, w formacie .pdf, pliki o maksymalnej wielkości 30 MB.4. Zamawiający informuje, że związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) przywołane wyżej rozporządzenia, wydane odpowiednio na podstawie art. 31 ust 4 i 33 ust 3 uchylanej Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) utracą moc obowiązującą. Dokumentacja będzie musiała być zgodna z aktami wydanymi na podstawie art. 34 ust 2 oraz art. 103 ust 4 Ustawy przywołanej w zdaniu pierwszym.5. Wszystkie elementy Dokumentacji podlegają uzgodnieniu przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego i winny być sporządzone w sposób umożliwiający uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego.6. Zamawiający przewiduje, że wszystkie roboty budowlane objęte zakresem Dokumentacji będą realizowane w czynnym obiekcie, bez wyłączenia ruchu turystycznego ( za wyjątkiem części nowoprojektowanej częściskrzydła północnego, tj. nowej części Skarbca Koronnego na parterze budynku Zamku).Zamawiający oczekuje w trakcie dialogu ustalenia zasad etapowania robót budowlanych, wyznaczenia stref wykonywania prac (tak aby nie dochodziło do jednoczesnego wyłączania większej powierzchni z normalnego użytkowania), jak również wyszczególnienia zakresów robót, tak aby ich koszty można było przypisać do konkretnych źródeł finansowania.7. Uczestnictwo Wykonawcy w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane, które mają zostać wykonane w oparciu o opracowaną przez niego dokumentację projektową:a) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego będzie zobowiązany doprzygotowywania odpowiedzi na pytania dotyczące treści dokumentacji projektowejsporządzonej przez Wykonawcę, składane w trakcie procedury przetargowej przez podmiotyzainteresowane realizacją robót budowlanych, w terminie dwóch dni roboczych, a jeżeli sięto okaże niezbędne – także zmianę lub uzupełnienie dokumentacji projektowej. Zamawiającykażdorazowo wyznaczy dodatkowy termin na przekazanie ww. modyfikacji jednak nie więcejniż trzy dni robocze;b) Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego będzie zobowiązany do udzielaniaodpowiedzi lub wydawania opinii w przypadku zaproponowania w ofercie przez podmiotzainteresowany realizacją robót budowlanych materiałów lub urządzeń o parametrachrównoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca będziezobowiązany do wydania na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego pisemnej opiniina temat spełniania przez te produkty minimalnych wymagań;c) W przypadku wniesienia przez podmiot zainteresowany realizacją robót budowlanychodwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej Wykonawca lub osoba przez niegooddelegowana będzie miał obowiązek osobistego stawiennictwa wraz z Zamawiającym narozprawie w Krajowej Izbie Odwoławczej z siedzibą w Warszawie w terminie wyznaczonymprzez KIO i złożenia odpowiednich wyjaśnień – tyle razy ile to będzie konieczne. Za każdestawiennictwo przed KIO Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe wwysokości 500 zł brutto (słownie: pięćset złotych), a w przypadku, gdy Zamawiający niezapewni Wykonawcy dojazdu do siedziby KIO - dodatkowo dokona zwrotu kosztów takiegodojazdu w zryczałtowanej wysokości odpowiadającej cenie za przejazd w obydwie stronypociągiem PKP Intercity w wagonie II klasy;d) Na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane prowadzonego w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, w ramach wynagrodzenia umownego, będzie on zobowiązany do udzielania Zamawiającemu wszelkich informacji niezbędnych do jego prawidłowego zakończenia. Wcześniejsze dokonanie przez Zamawiającego odbiorów dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku udzielania wyjaśnień, uzupełnień dokumentacji, rysunków.7.Realizacja nadzoru autorskiego:a) W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego, w rozumieniu art. 20 prawa budowlanego,b) Zmiana osoby projektanta po opracowanie dokumentacji, może nastąpić jedynie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego osoby wyznaczonej przez Wykonawcę i jej pisemnego oświadczenia o przejęciu obowiązków projektanta, wynikających z art. 20 prawa budowlanego i obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie musi zawierać: datę przekazania/przejęcia obowiązków między projektantami oraz zgody na scedowanie/przejęcie wszystkich obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia.c) W ramach nadzoru autorskiego projektant jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającegodo: pełnienia podstawowych obowiązków wynikających z przepisów prawa (w szczególności: art. 20 ust. 1 pkt 4, art. 36 a ust. 6, art. 57 ustawy Prawo Budowlane) oraz do: - wyjaśniania wątpliwości i udzielania wyjaśnień dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji podczas realizacji robót budowlanych;- udzielania odpowiedzi w siedzibie Zamawiającego lub biurze budowy, o ile taką potrzebę zgłosi Zamawiający;- analizowania wniosków o zmianę rozwiązań i roszczeń Wykonawcy robót związanych z dokumentacją projektową, w tym: określania przyczyn proponowanych zmian; określania zakresu wprowadzanych zmian (istotna/ nieistotna zmiana zatwierdzonego projektu budowlanego); opiniowania parametrów ujętych w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;- udziału w: komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub inspektora nadzoru, w odbiorach częściowych, końcowym, gwarancyjnych oraz odbiorze ostatecznym robót budowlanych oraz w czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia projektowanych zdolności użytkowych obiektów;- doradzania w innych sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, objętych regulacjami przepisów prawa na podstawie których przygotowano przedmiot zamówienia;- pisemnego potwierdzania kwalifikacji i zmiany zgodnie z art. 36a ustawy Prawo Budowlane oraz w dzienniku budowy, w ciągu pięciu dni od przedłożenia rozwiązań jednak nie później niż dzień przed rozpoczęciem realizacji robót zamiennych;- uczestniczenia w postępowaniu zmierzającym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, jeżeli obowiązek jego pozyskania zostanie na Zamawiającego nałożony, w szczególności w zakresie autoryzacji zmian w dokumentacji powykonawczej.d) Termin realizacji opisanych w niniejszym punkcie obowiązków zostanie każdorazowo wyznaczony przez Zamawiającego. Wykonawca może wnosić o zmianę wskazanego terminu zrealizowania obowiązków wyłącznie w pierwszych dwóch dniach realizowania obowiązków nadzoru autorskiego. Zamawiający jest zobowiązany zająć stanowisko w tej sprawie w czasie dwóch dni roboczych od wpłynięcia wniosku.e) Podstawę podjęcia czynności nadzoru autorskiego przez Wykonawcę stanowi wezwanie przekazane przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela w terminie nie krótszym niż dwa dni robocze przed wyznaczoną datą rozpoczęcia wykonywania zobowiązania związanego zpełnieniem nadzoru autorskiego. Wezwania takie może zostać przekazane pocztą elektroniczną.8. Zasady płatności:a) Za wykonanie Dokumentacji Zamawiający zapłaci Wykonawcy 80% wynagrodzenia umownego. b) Za wykonanie usług doradztwa w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, które mają zostać wykonane w oparciu o opracowaną Dokumentację – 10% wynagrodzenia umownego (po 5% w odniesieniu do postępowań dotyczących każdej z dwóch Dokumentacji),c) za wykonanie usługi nadzoru autorskiego – 10% wynagrodzenia umownego (po 5% w odniesieniu do postępowań dotyczących każdej z dwóch Dokumentacji),d) W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych lub z realizacji samych robót budowlanych odpowiednia część wynagrodzenia, o której mowa w pkt b lub c nie zostanie Wykonawcy wypłacona.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.
Wstępny harmonogram postępowania:
Wstępny harmonogram postępowania:1 składanie i otwarcie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – 29 grudnia 2020 r.;2 zaproszenie do dialogu konkurencyjnego –ok. 05 stycznia 2021 r.;3. Prowadzenie dialogu – 7 do 11 stycznia 2021 r.4. zaproszenie do złożenia ofert –ok. 11 stycznia 2021 r.;5. składanie i otwarcie ofert –ok. 21 stycznia 2021 r. ;6. wybór najkorzystniejszej oferty –ok. 30 stycznia 2021 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:
1.Zamawiający, zgodnie z treścią art. 60c ust. 1a ustawy Pzp, podał w sekcji IV.2.2) kryteria oceny ofert w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, tj.: 1.1. Doświadczenie personelu Wykonawcy, 1.2. Cena oferty. Znaczenie powyższych kryteriów oceny ofert, Zamawiający określi w treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po przeprowadzeniu dialogu konkurencyjnego. 2. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został określony w niniejszym ogłoszeniu oraz w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały wskazane w dokumentach zamówienia zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego. 4. Wzory: Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń, zostały udostępnione Wykonawcom, celem ułatwienia udziału w postepowaniu i usprawnienia postępowania, na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi zostać sporządzony w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawcy na usługi elektryczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI