Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Oprac. dok. proj. przebudowy przejść dla pieszych polegającej m. in. na bud. doświetlenia w celu poprawy bezp. uczestników ruchu drog. w wybranych lok. miasta Krakowa .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 6167000
1.5.8.) Numer faksu: 12 6167417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Oprac. dok. proj. przebudowy przejść dla pieszych polegającej m. in. na bud. doświetlenia w celu poprawy bezp. uczestników ruchu drog. w wybranych lok. miasta Krakowa .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38f12c2e-a686-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044779
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000711/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.67 Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych polegającej m.in. na budowie oświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokali. m. Krakowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdmk.krakow.pl/informacje/tryb-podstawowy-art-275-pkt-1-znak-sprawy-12-iv-20213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal sekretariat@zdmk.krakow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. b) Zamawiający informuje, iż przekazywanie oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji). c) Przekazywanie pozostałych dokumentów i oświadczeń możenastąpić w sposób określony powyżej w lit. b) lub za pośrednictwem e-mail: sekretariat@zdmk.krakow.pl . Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania przesłanego za pośrednictwem e-mail pisma lub dokumentu lub wiadomości d) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej ePUAP. e) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, Wykonawca musi dysponować profilem zaufanym, który jest środkiemidentyfikacji elektronicznej, umożliwiający złożenie podpisu zaufanego. Profil zaufany to potwierdzony zestaw danych, które jednoznacznie identyfikują jego posiadacza w usługach podmiotów publicznych. Profil zaufany można założyć na stronie https://pz.gov.pl/pz/index . f) W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym, Wykonawca musi dysponować e-dowodem, posiadającym certyfikat podpisu osobistego, który potwierdza prawdziwość danych posiadacza.Ponadto do używania podpisu z wykorzystaniem e-dowodu konieczne jest posiadanie odpowiedniego czytnika kart zbliżeniowych. g) W przypadku składania oświadczeń i dokumentów w formie elektronicznej należy je podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym h) Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznych zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: • administratoremPani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, centrala tel. +48126167000, fax: +48126167417, email: sekretariat@zdmk.krakow.pl •inspektorem ochronydanych osobowych w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa jest Pan Leszek Marmon,e-mail: iod@zdmk.krakow.pl . • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. • odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; • obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu doPani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących; -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych *; -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO**; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; •nie przysługuje Pani/Panu: -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 12/IV/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych, polegającej m. in. na budowie doświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa, w ramach zadania: „Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.” Lokalizacje przejść dla pieszych dla każdej części wskazane zostały w Tabelach lokalizacji przejść dla pieszych, stanowiących załączniki do zakresu rzeczowego. Lokalizacje dla części I wskazane są w Tabeli dla części I (zał. 8a) b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III), zakresu rzeczowego z załącznikami stanowiącego załącznik nr 8, w tym: załącznik nr 8a Tabela lokalizacji przejść dla pieszych dla części I, oraz warunków technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III ).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji społecznych, zgodnie z Zarządzeniem nr 43/2021 Dyrektora ZDMK z dnia 12 marca 2021 r. oraz uwzględnienie w opracowywanej dokumentacji postulatów mieszkańców.c) Wymagany okres gwarancji:Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.d) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych, polegającej m. in. na budowie doświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa, w ramach zadania: „Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.” Lokalizacje przejść dla pieszych dla każdej części wskazane zostały w Tabelach lokalizacji przejść dla pieszych, stanowiących załączniki do zakresu rzeczowego. Lokalizacje dla części II wskazane są w Tabeli dla części II (zał. 8b). b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III), zakresu rzeczowego z załącznikami stanowiącego załącznik nr 8, w tym: załącznik nr 8b Tabela lokalizacji przejść dla pieszych dla części II do SWZ oraz warunków technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III oraz dodatkowe, tylko dla cz. II).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji społecznych, zgodnie z Zarządzeniem nr 43/2021 Dyrektora ZDMK z dnia 12 marca 2021 r. oraz uwzględnienie w opracowywanej dokumentacji postulatów mieszkańców.c) Wymagany okres gwarancji:Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.d) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiającyprzyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiającyprzyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej przebudowy przejść dla pieszych, polegającej m. in. na budowie doświetlenia w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w wybranych lokalizacjach miasta Krakowa, w ramach zadania: „Program budowy sygnalizacji świetlnych, doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.” Lokalizacje przejść dla pieszych dla każdej części wskazane zostały w Tabelach lokalizacji przejść dla pieszych, stanowiących załączniki do zakresu rzeczowego. Lokalizacje dla części III wskazane są w Tabeli dla części III (zał. 8c) b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą: Projektowanych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III), zakresu rzeczowego z załącznikami stanowiącego załącznik nr 8, w tym: załącznik nr 8c Tabela lokalizacji przejść dla pieszych dla części III do SWZ oraz warunków technicznych stanowiących załącznik nr 9 do SWZ (jednakowe dla każdej części od I-III ).Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia konsultacji społecznych, zgodnie z Zarządzeniem nr 43/2021 Dyrektora ZDMK z dnia 12 marca 2021 r. oraz uwzględnienie w opracowywanej dokumentacji postulatów mieszkańców.c) Wymagany okres gwarancji:Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone.d) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiającyprzyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość oferowanego okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Ocena ofert odbędzie się odrębnie dla każdej części zamówienia.2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ oraz otrzyma największą liczbę punktów wg wzoru N=C+G.Zamawiający przyjmuje że: 1 pkt = 1 % 2. C - Cena brutto: 60% Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 60 punktów, natomiastpozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według wzoru określonego w SWZ. 3. G - Długośćoferowanego okresu gwarancji: 40% Sposób oceny: Zaproponowany okres gwarancji 24 miesiące – 0 pkt; Zaproponowany okres gwarancji 36 miesięcy – 40 pkt. Oferty zawierające okres gwarancji krótszyniż 24 miesiące zostaną odrzucone jako nie spełniające wymagań SWZ. Za nie wskazanie wformularzu oferty okresu gwarancji lub wykreślenie obu wskazanych okresów gwarancji oferta nieotrzyma dodatkowych punktów w tym kryterium oceny ofert. W takim przypadku Zamawiającyprzyjmuje, że Wykonawca zaproponował najkrótszy okres gwarancji tj. okres 24 miesiące.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4