Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Op dok proj dla zad pn.„Bud przed i żłobka w m Borek na dz nr ew. 1800 i 1801 w ram zad Bud przed z odd żłob na dz nr ew.789/9 w Krz oraz w Bor na dz nr ew. 1800 i 1801 – wyk dok proj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146484824
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Op dok proj dla zad pn.„Bud przed i żłobka w m Borek na dz nr ew. 1800 i 1801 w ram zad Bud przed z odd żłob na dz nr ew.789/9 w Krz oraz w Bor na dz nr ew. 1800 i 1801 – wyk dok proj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1732a773-ae59-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002039/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Budowa przedszkola samorzadowego z oddziałem żłobka na działce ew. nr 789/9 w Krzeczowie, budowa przedszkola samorządowego z oddziałem żłobka w Borku na działkach nr ew. 1800 i 1801 - wy. dok. projek.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu:https://miniportal.pl, ePUAPu: ESP ePUAP:/659xu7usnj/skrytka oraz poczty elektronicznej.zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać kontona ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłaniai odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaluoraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związkuz przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119.1), zwanego dalej„RODO” informuje się, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawaz siedzibą: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 00, e-mail: gmina@rzezawa.pl.2. W sprawachdotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Ins. ochrony danych, zktórym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie: nr tel.:14 6484818, elektronicznie:iod@rzezawa.pl.3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest – udział w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego pn: Op dok proj dla zadania pn.:„Bud przed i żłobka w m Bor nadz nr ew. 1800 i 1801, gm Rzezawa, woj. małopolskie” w ramach zadania pn. „Bud przed sam zoddz żłobka na działce nr ew.789/9 w Krze oraz w Borku na działkach nr ew. 1800 i 1801 – wykdok proj numerze RID.ZP.271.1.9.2021 z dnia 06.05.2021 r. prowadzonym w trybie podst beznegocjacji.4. Podstawa prawna przetwarzania:• art. 6 ust. 1 lit. c – RODO;• Ustawa z dnia 29 stycznia2014 r.- Pzp (t.j.Dz.U.2019.2019) zwana dalej ustawą Pzp.,5. Pani/Pana dane osobowe będąudostępniane odbiorcom tj. osobom i podmiotom zgodnie z art. 74 ustawy Pzp.,6. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7. Obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym zudziałem w postępowaniu o udzielenie zam. pub. Konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp.8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo dosprostowania swoich danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia ichprzetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.9. Nie przysługujePani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.10. Pani/Pana dane osobowenie będą przekazywane do państw trzecich.11. W odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.12. PrzysługujePani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nInformujemy, że w zam. pub. administratorem danychosobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzierównież:Zamawiający – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.Dotyczy to w szczególności: • Wyk. będącego osobą fiz., • Wyk. będącego osobą fiz. prowadzącąjednoosobową działalność gospodarczą• pełnomocnika Wyk. będącego osobą fiz. (np. dane osobowezam. w peł.), • członka organu zarządzającego Wyk., będącego osobą fizyczną (np. dane osobowezam.. w inf. z KRK), • osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowaniao udz. post.Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośredniopozyskał. Dotyczy to w szczególności:• Osoby fiz. skierowanej do realizacji zamówienia,•Podw./podmiotu trzeciego będącego osobą fiz.,• Podw./podmiotu trzeciego będącego osobą fiz., •Pełn. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fiz. np.• Członka organu zarządzającegopodwykonawcy/podmiotu trzeciego, będPodwy./podmiot trzeci – względem osób fiz., od których daneosobowe bezpośrednio pozyskał.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.9.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja Opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn.:„Budowa przedszkola i żłobka w miejscowości Borek na działkach nr ew. 1800 i 1801, gmina Rzezawa, woj. małopolskie” w ramach zadania pn. „Budowa przedszkola samorządowego z oddziałem żłobka na działce nr ew.789/9 w Krzeczowie oraz w Borku na działkach nr ew. 1800 i 1801 – wykonanie dokumentacji projektowej. Celem planowanego przedsięwzięcia budowlanego, dla którego w ramach niniejszego zamówienia należy opracować dokumentację projektową i uzyskać decyzje umożliwiające jego realizację jest budowa przedszkola i żłobka w Borku na działkach nr ew. 1800 i 1801, przy czym w budynku należy zaprojektować: - przedszkole 3- oddziałowe, zakładając po 25 dzieci w każdym oddziale- żłobek 2 – oddziałowy, zakładając po 12 dzieci w każdym oddziale- kuchnie wraz ze stołówką, kuchnia ma być przystosowana do gotowania posiłków na miejscu, w związku z tym z zakresie projektu jest opracowanie projektu technologii kuchni.Projekt technologii powinien być przedstawiony Zamawiającemu do zaopiniowania wraz z uzgodnieniem przez rzeczoznawcę do spraw sanitarno-epidemiologicznych.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie projektu koncepcyjnego i projektu technologii kuchni przez Zamawiającego. Przedszkole i żłobek mają być dostosowane dla osób niepełnosprawnych o różnych dysfunkcjach niepełnosprawności.Budowa przedszkola i żłobka w Borku polegać będzie na budowie obiektu zlokalizowanego na działkach o nr ewid. 1800 i 1801 w m. Borek, gm. Rzezawa, powiat bocheński, województwo małopolskie.Zamierzenie inwestycyjne obejmować ma budowę nowego obiektu przedszkola i żłobka wraz z kuchnią oraz pomieszczeniami administracji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży architektonicznej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byłwpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którymma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolnościtechnicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że: a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowejdotyczącej rozbudowy, budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchniużytkowej co najmniej 500 m2 o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł - każda. Przez budynekużyteczności publicznej zgodnie z Polska Klasyfikacją obiektów budowlanych należy rozumieć:Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali izakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej ( symbol PKOB: 1.12.126) .b) -dysponuje minimum jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane doprojektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub posiadającą inneuprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących wczasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień idoświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją opostawie dysponowania oraz doświadczenie minimum 5 letnie- dysponuje minimum jednymprojektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościkonstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadającepowyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wrazz informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego dowykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania orazdoświadczenie minimum 3 letnie- dysponuje minimum jednym projektantem posiadającymuprawnienia budowlane do projektowania w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresiesieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych bez ograniczeń lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym,wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz zinformacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego dowykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania orazdoświadczenie minimum 3 letnie- dysponuje minimum jednym projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub posiadającą inneuprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących wczasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień idoświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją opostawie dysponowania oraz doświadczenie minimum 3 letnie5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębnąofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lubinformacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od Wykonawcy należącego do tejsamej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią załącznika do SWZ. 2) Odpis lub informacja z KrajowegoRejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albowniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy tedostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lubusługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli zuzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny byćwydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu – zał. nr 5, 2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz zinformacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych dowykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami – zał. nr 6
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią załącznika do SWZ;2) Dokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo dopodpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentówdołączonych do oferty; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,zgodnie z treścią załącznika do SWZ;4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie ztreścią załącznika do SWZ;5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcyzasoby w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy; 7)Potwierdzenia doświadczenia projektanta branży architektonicznej będzie kopia decyzjipozwolenia na budowę, w treści której w zespole projektującym będzie wykazany projektktórego doświadczenie wykazuje Wykonawca, z klauzula ostateczności lub referencjewystawione projektantowi, którego doświadczenie wykazuje Wykonawca, w treści którychbędzie widniał zapis o wykonaniu dokumentacji projektowej dot. rozbudowy, przebudowy lubbudowy budynku użyteczności publicznej. Przez budynek użyteczności publicznej zgodnie zPolska Klasyfikacją obiektów budowlanych należy rozumieć: Ogólnodostępne obiekty kulturalne,budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynkikultury fizycznej ( symbol PKOB: 1.12.126)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty. Każdy w Wykonawców składa oświadczenie, dotyczące braku podstawdo wykluczenia, dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w zakresie w jakim każdy z Wykonawcówwykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.W przypadku Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący oświadczenia, będziespełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie posiadał wymagane doświadczenie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy tj. powodujących, żecharakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnego jej brzmienia, októrych mowa w art. 454 ust.2 ustawy Pzp.2. Dopuszczalna jest zmiana przedmiotowej umowyna podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp, w tym w sytuacjach jak niżej:1) koniecznośćzmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:a) w razie zmiany terminu(ów) zadaniainwestycyjnego objętego przedmiotem niniejszego zamówienia – odpowiednio do zmiany tychterminów w okolicznościach obiektywnie nie zależnych od Zamawiającego,b) w raziewstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lubwyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych,przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunkówatmosferycznych – odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tychokoliczności, c) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych usług niezbędnych dowykonania przedmiotu umowy,d) konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz,analiz, itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,e) wystąpienia siły wyższejuniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) zmianazakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których niemożna było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym: a) wynikającej z siły wyższej, wydaniadecyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięćuprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówieniapublicznego, warunków atmosferycznych,b) konieczność wykonania dodatkowych badań,ekspertyz, analiz, itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,3) zmiana wynagrodzeniaw wyniku zmian obowiązujących przepisów:a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia zapracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawyz dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,b) zmiany zasadpodlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawkiskładki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,c) jeżeli zmiany określone w lit. a, b będąmiały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.4) zmiany osób skierowanych dorealizacji zamówienia, w tym osób wyznaczonych do kontaktu z Zamawiającym, pod warunkiemże nowe osoby będą spełniały warunki określone w SWZ oraz w ofercie Wykonawcy, nawniosek Wykonawcy, zaakceptowany przez Zamawiającego w tym przypadku zmiana osób niewymaga sporządzania aneksu,5) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu dowskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdyWykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie,6) zmiana Podwykonawcy,na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającegona taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jakoPodwykonawca pierwotny,7) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz zdokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresieniezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmianyobowiązujących przepisów prawa,8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lubwynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwychorganów publicznych – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowaniapostanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub fakt7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy