Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Okresowe kontrole budowli hydrotechnicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_warszawa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Okresowe kontrole budowli hydrotechnicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ac44b78-155b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.63 Usługi związane z opracowaniem ocen stanu technicznego i stanu bezpieczeństwa budowli hydrotechnicznych - RZGW Warszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.wody.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, – komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wformie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
7. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
8 .Zamawiający informuje, że adres e-mail wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń
musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.70.2021/RZGW prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.70.2021/RZGW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
- Przeprowadzenie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Dębem
(art. 62 ustawy Prawo Budowlane) - Pompownia nr 2 w Pułtusk Bulwar 5
Brygady Saperów
- Przeprowadzenie pięcioletniej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Dębem
(art. 62 ustawy Prawo Budowlane) - Pompownia nr 2 w Pułtusk Bulwar 5
Brygady Saperów
4.2.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 „cena brutto” – waga 60%
2.2 „skrócenie terminu realizacji zadania” – waga 40%
- oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.1
Pt – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.2
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 0,6 x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
- za zaoferowanie skrócenia terminu realizacji zadania do:
- 40 dni – 40 punktów
- 45 dni – 20 punktów
- 50 dni – 0 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
I. Przeprowadzenie okresowych kontroli rocznych stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie Nadzoru Wodnego w Pułtusku dla następujących obiektów:
1. wał lewobrzeżny rzeki Narew w Pułtusku – lokalizacja: obręb 21 i 22 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk oraz Tocznabiel gm. Obryte, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:538703,12; Y: 641575,75
koniec wału X: 540564,46 Y: 642857,68
2. wał prawobrzeżny rzeki Narew w Pułtusku – lokalizacja: obręb 5, 14 i 20 miasta Pułtusk, gm Pułtusk, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:538822,18, Y: 641188,16, koniec wału X: 542282,94 Y: 641189,48
3. Śluza nr 1 – lokalizacja: obręb nr 5 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 542033,54 Y: 641264,07
4. Śluza nr 2 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539781,93 Y: 641532,62
5. Śluza nr 3 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539506,77 Y: 641359,32
6. Pompownia nr 1 – lokalizacja: obręb nr 20 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, współrzędne geograficzne X: 539488,93 Y: 641360,13
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
II. Przeprowadzenie okresowych kontroli pięcioletnich stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie Nadzoru Wodnego w Pułtusku dla następujących obiektów:
A. Śluza nr 1 – lokalizacja: obręb nr 5 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 542033,54 Y: 641264,07
B. Śluza nr 2 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539781,93 Y: 641532,62
C. Śluza nr 3 – lokalizacja: obręb nr 14 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539506,77 Y: 641359,32
D. Pompownia nr 1 – lokalizacja: obręb nr 20 miasta Pułtusk, gm. Pułtusk, , współrzędne geograficzne X: 539488,93 Y: 641360,13
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
− sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa osób,
b) środowiska
4.2.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 „cena brutto” – waga 60%
2.2 „skrócenie terminu realizacji zadania” – waga 40%
- oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.1
Pt – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.2
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 0,6 x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
- za zaoferowanie skrócenia terminu realizacji zadania do:
- 40 dni – 40 punktów
- 45 dni – 20 punktów
- 50 dni – 0 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie powiatu legionowskiego w gminie Nieporęt oraz na terenie powiatu wołomińskiego w gminie Radzymin, Zielonka, Marki, Tłuszcz, Klembów, Poświętne tj. na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wołominie (art. 62 ustawy Prawo Budowlane) dla następujących obiektów:
1. Obwałowanie L+P rzeki Długa km 5+450 - 12+000 (gmina Marki, Zielonka)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 497862,4 Y: 642220,6
X: 496276,4 Y: 647979,
X: 497887,4 Y: 642210,1
X: 496287,2 Y: 647962,9
2. Obwałowanie L+P rzeki Czarna km 0+000 – 3+800 (gmina Nieporęt)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 505165,5 Y: 638835,7
X: 503883,4 Y: 641447,1
X: 505228,7 Y: 638855,1
X: 503900,0 Y: 641471,1
3. Obwałowanie L+P rzeki Beniaminówka km 0+000 – 2+070 (gmina Nieporęt)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 508661,1 Y: 638545,3
X: 507851,5 Y: 640322,6
X: 508701,0 Y: 638520,8
X: 508222,0 Y: 639492,3
4. Jaz szandorowy na rzece Długiej km 18+088 (gmina Zielonka)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 495319.0 Y: 652344.5
5. Jaz zasuwowy na rzece Cienkiej km 13+047 (gmina Tłuszcz)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 508613.9 Y: 669484.9
6. Jaz zasuwowy na rzece Rządza km 16+267 (gmina Radzymin)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 509893.8 Y: 651131.4
7. Próg piętrzący na rzece Rządza km 22+940 (gmina Klembów)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 506715.3 Y: 654023.8
8. Jaz zasuwowy na rzece Rządza km 27+408 (gmina Klembów)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 506781.8 Y: 657769.9
9. Jaz dokowy na rzece Rządza km 43+158 (gmina Poświętne)
Współrzędne geograficzne obiektu
X: 498288.5 Y: 669097.7
4.2.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 „cena brutto” – waga 60%
2.2 „skrócenie terminu realizacji zadania” – waga 40%
- oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.1
Pt – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.2
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 0,6 x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
- za zaoferowanie skrócenia terminu realizacji zadania do:
- 40 dni – 40 punktów
- 45 dni – 20 punktów
- 50 dni – 0 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie :
I. rocznych okresowych kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wyszkowie dla następujących obiektów:
A. wał lewobrzeżny, wsteczne rzeki Prut, odc. Prut - Gzowo – lokalizacja: obręb Gzowo, Gmina Pokrzywnica, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:530246,48; Y: 643791,00, koniec wału X: 530327,63 Y: 644784,78
B. wał prawobrzeżny, wsteczne rzeki Prut odc. Prut - Gzowo – lokalizacja: obręb Gzowo, Gmina Pokrzywnica, powiat pułtuski, współrzędne geograficzne km 0+000 X:530282,09 Y: 643771,69, koniec wału X: 530637,38 Y: 644668,07
C. Jaz – rz. Rów A – lokalizacja: obręb Somianka, Gmina Somianka, powiat wyszkowski, , współrzędne geograficzne X: 524496,5 Y: 657148,1
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186,
z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
II. pięcioletnich okresowych kontroli stanu technicznego obiektów hydrotechnicznych na terenie objętym działaniem Nadzoru Wodnego w Wyszkowie dla następującego obiektu:
- wał przeciwpowodziowy rzeki Bug odc. Latoszek – lokalizacja; obręb Wyszków, Gmina Wyszków, powiat wyszkowski współrzędne geograficzne początek wału
X: 527151,5 Y: 666090,4 koniec wału X: 527624,5 Y: 666532,6
Zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.), kontrolą należy objąć w szczególności:
− elementy budowli narażone na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
− wybrane cechy obiektów i otoczenia oraz stan techniczny i przydatność do użytkowania całego obiektu budowlanego.
− sprawdzenie stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla:
a) bezpieczeństwa osób,
b) środowiska.
4.2.5.) Wartość części: 8130,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
2.1 „cena brutto” – waga 60%
2.2 „skrócenie terminu realizacji zadania” – waga 40%
- oddzielnie dla każdej części zamówienia.
3 Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P = Pc + Pt
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.1
Pt – liczba punktów w kryterium określonym w pkt 2.2
4 Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
.4.1 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert, wg poniższego wzoru:
Pc = (Cn : Cb) x 0,6 x 100
gdzie:
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
4.2 Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów w następujący sposób:
- za zaoferowanie skrócenia terminu realizacji zadania do:
- 40 dni – 40 punktów
- 45 dni – 20 punktów
- 50 dni – 0 punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
I. dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
1 w zakresie doświadczenia - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizowali lub realizują:
1.1 co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu rocznego przeglądu okresowego budowli, zgodnego z zapisami art. 62 ustawy Prawo budowlane.
1.2 co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu pięcioletniego przeglądu okresowego budowli, zgodnego z zapisami art. 62 ustawy Prawo budowlane
Wymogi pkt. 1.1 i 1.2 muszą być spełnione jednym zadaniem łącznie lub oddzielnymi zadaniami
2 zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia – dysponują:
2.1 osobą/osobami posiadającą/-ymi aktualne uprawnienia budowlane wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 poz. 1278.
2.2 osobą/osobami zrzeszoną/-ymi we właściwej izbie samorządu zawodowego – ustawa o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), posiadający ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Wymogi pkt. 2.1 i 2.2 muszą być spełnione jednocześnie, przez każdą z osób skierowanych do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
-oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w pkt 10.2.3, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
- oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
Niniejszy wykaz (sporządzony we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunku określonego w pkt 7.2.1 SWZ.
- dowody określające, czy usługi, o których mowa w pkt 10.4.1 zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, spełniających wymagania określone pkt 7.2.2 SWZ we wzorze stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Niniejszy wykaz powinien potwierdzać spełnianie warunku określonego
w pkt 7.2.2 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania ofert na daną część zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
- Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego dane należy wpisać w Formularzu oferty.
- Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
- W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
- Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których
te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
18.3 Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu:
- Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SWZ,
- Formularz cenowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2a do SWZ
- dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji,
np. uchwała właściwego organu Wykonawcy;
- pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
- jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi
w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy (treść oświadczenia zawiera formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ).
II . Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywać będą :
- prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. przeprowadzający okresowe kontrole budowli
na zasadach określonych w pkt. 4.9 SWZ oraz we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ