Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPieńsk
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-17
  • ZamawiającyGMINA PIEŃSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00117016
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIEŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesławiecka 29

1.5.2.) Miejscowość: Pieńsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-930

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757786511-513

1.5.8.) Numer faksu: 757786405

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowicki@piensk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piensk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60f2278a-e557-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001735/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gminy Pieńsk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.piensk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr sprawy, co
ułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną
zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub pocztyelektronicznej
na adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze
do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wykonawca
posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały wRegulaminie
korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxoraz
Regulaminie ePUAP.5) Wykonawca przystępującdo niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania zminiPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz
zobowiązuje się korzystając z miniPortaluprzestrzegać postanowień tegoregulaminu.6) Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania
oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji,oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę
ich przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna
(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
dedykowanegoformularzadostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We
wszelkiejkorespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują
sięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumentyelektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne
kopiedokumentów lub oświadczeń składane są przezWykonawcę za pośrednictwem Formularza
dokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszczarównież możliwość składania
dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń za
pomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób sporządzenia
dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi
być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RadyMinistrów z dnia 30 grudnia
2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych
dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o
udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewidujesposobu
komunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacjielektronicznej,
wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RozporządzeniaParlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej„RODO”)
(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych osobowych jestPani
Agnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować poprzez adres
email:iod@piensk.com.pl lubpisemnie na adres siedziby administratora;2) Administrator
wyznaczyłinspektora ochrony danych, zktórym może się Pani/Pan skontaktować poprzez
emailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochronydanych można się kontaktować we wszystkich
sprawachdotyczących przetwarzania danychosobowych oraz korzystania z praw związanych z
przetwarzaniemdanych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą wcelu realizacji procesu wyboruwykonawcy na podstawie prowadzonego
postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, anastępnie realizacji postanowień umownych
związanych z wykonywanymzamówieniem;4) w związku zprzetwarzaniem Pani/Pana danych w celach
wskazanych powyżej, daneosobowe mogą byćudostępniane innym odbiorcom lub kategoriom
odbiorców danych osobowych, napodstawie przepisówprawa oraz zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych, jeżeli wymaganebyłoby to w celurealizacji postanowień umownych,5) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będąpodejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieńpublicznych przez okres 4 latod dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiadaPani/Pan prawo do:a)dostępu do
danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czymadministrator może żądać odosoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanieżądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówieniapublicznego;b)
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16RODO, przyczym skorzystanie
z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania oudzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą– Prawo zamówień
publicznych;c) ograniczenia przetwarzania danychosobowych, na podstawie art.18 RODO, przy czym
wystąpienie z żądaniem nie ograniczaprzetwarzania danych osobowych doczasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego;d) wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danychosobowych narusza przepisy
RODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lubprzenoszenia danych osobowych,b)
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych;9)podanie danych osobowych jest
konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji
postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowałobrakiem możliwości rozpatrzenia oferty
złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ISM.03.271.PN.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3319344,42 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne w formie wykonania zaprojektuj i wybuduj celem ograniczenia niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec.
W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:
1. Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego starego typu (oprawy sodowe) na oprawy LED w ilości 1 383 szt. na terenie Gminy Pieńsk.
2. Wymiana istniejących linii oświetleniowych na terenie Gminy Pieńsk. Do wymiany przewidziano 8400m istniejących linii napowietrznych na linie izolowane typu AsXSn oraz 4120m istniejących linii kablowych na nowe linie wykonane kablami YAKY lub YAKXS
w rurach osłonowych.
3. Wymiana istniejących słupów oświetleniowych na terenie Gminy Pieńsk. Do wymiany przewidziano 130szt.
4. Dobudowa oświetlenia na terenie Gminy Pieńsk (słupy ocynkowane, wysięgniki, linia kablowa, oprawa LED) przewidywana ilość to 136 nowych punktów świetlnych.
5. Wykonawca w ramach zadania zaprojektuj i wybuduj wykona również niezbędną dokumentację techniczną, uzyskując niezbędne opracowania,uzgodnienia, zgody i decyzję w tym pozwolenia na budowę. Zapewni również nadzór nad budową w postaci autora dokumentacji technicznej i funkcji kierownika budowy. Po realizacji robót budowlanych należy również sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z niezbędnymi opracowaniami, certyfikatami, inwentaryzacjami powykonawczymi i pomiarami.
WAŻNE: Szczegółowy zakres zadania opisany jest PFU i wytycznymi audytu efektywności energetycznej. Dodatkowo Zamawiający załączył ewidencje oświetlenia drogowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100)
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji sieci oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 3 800 000 zł brutto. Powyższe warunki musi spełniać robota budowlana w jednym zadaniu inwestycjach.
b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznej, bez ograniczeń.
W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.
Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub
ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o
brakuprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o
ochronie konkurencji ikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innymwykonawcą, który
złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo
oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W
przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach
określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów
dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia
dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć
wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji
wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców
ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien
dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z
oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r.
wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,
jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji
wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury.
Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania
ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa
w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem
samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
ododpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówieniana sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 3000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony 00/100).
2.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeliokresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości,
daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz
załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym
dowodami, októrych mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie
jest wstanieuzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
3. Wykazu osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ichkwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacjąopodstawie do dysponowania tymi osobami.4. Dokumentów dotyczących podmiotu
trzeciego, w celuwykazania spełnienia, w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego
zasoby,warunków udziałuw postępowaniu jeżeliwykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Jeżeli z
uzasadnionejprzyczynywykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego
podmiotowychśrodkówdowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, którew
wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunkuudziału w
postępowaniu lubkryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza
doofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód
potwierdzającybrak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na
dzieńskładaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,
wskazanewSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub
notarialniepotwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje
Pełnomocnik oile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający
ma dostępbądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa
musijednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest
upoważniony. 4)Dowód wniesienia w adi u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie
postępowania oraz zokreśleniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddaniawykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia - jeżeliwykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub
sytuacji innychpodmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, o
czym mowa wpunktach IX.6.1) – 7).6)W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o
udzieleniezamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika.
Dokumentpełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć
dooferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw
szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich
wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z
określeniem adresusiedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 45 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Ograniczenie niskiej emisji poprzez przebudowę oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie gmin partnerskich Pieńsk i Węgliniec”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtakim
przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo
udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie
zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisaneprzez
upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii
poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w
taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców
występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z
wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na
podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu
określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden
wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz
rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców
wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiającyzobowiązujewykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, doprzedłożeniaumowy regulującej współpracę tych podmiotów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Nie dotyczy
2021-07-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI