Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-08
  • ZamawiającyUniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00007594
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001325767

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ceglana 35

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-514

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/3581200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmadej@uck.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uck.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-191a2285-6f97-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005467/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im.prof.K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.uck.katowice.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.uck.katowice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę sporządza się w języku polskim. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .txt, .rtf, , .odt. Ofertę, a także oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy https://portal.smartpzp.pl/uck/elearning. Minimalne wymagania sprzętowe do obsługi Platformy: przeglądarka internetowa Mozzila Firefox ver. 46 i późniejsze, Google Chrome ver. 45 i późniejsze lub Opera ver. 37 i późniejsze, Internet Explorer 11. Przeglądarki zalecane: Mozzila Firefox, Google Chrome lub Opera 2. Oprogramowanie Java ver. 1.8. (UWAGA ver. 1.8. WYMAGANA). Do poprawnego działania aplikacji niezbędne jest również zainstalowanie oprogramowania Szafir. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy https://portal.smartpzp.pl/uck/elearning.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się będzie drogą elektroniczną, w szczególności:a) przekazanie ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP następuje za pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą) dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck. b) w pozostałych przypadkach komunikacja może odbywać się za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/uck lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: kmadej@uck.katowice.pl (Zamawiający preferuje komunikację za pomocą poczty elektronicznej).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 17.8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, Tel. 32 3581200 fax. 32 251-84-37 lub 32/358-14-32, adres strony www: https://www.uck.katowice.plb) inspektorem ochrony danych w Uniwersyteckim Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach jest Pan Patryk Rozumek tel. 32 3581 524, iod@uck.katowice.plc) uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w lokalizacji przy ul. Medyków 14 – DZP.3813B.2021d) odbiorcami uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 17 ustawy PZP; e) uzyskane w niniejszym postepowaniu dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, f) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących danej osoby jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do uzyskanych w postępowaniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): UWAGA c.d. punktu RODO (obowiązek informacyjny) h) osoba, której dane osobowe dotyczą posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jej dotyczących (Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;i) nie przysługuje osobie, której dane osobowe dotyczą:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. j) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego .k) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.381.3B.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na odtworzeniu po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w lokalizacji przy ul. Medyków 14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej w treści: OPZ) oraz dołączonej dokumentacji projektowej stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Przedmiotem umowy jest:a) usuniecie skutków pożaru i utylizacja odpadówb) wykonanie przez Wykonawcę, przy użyciu własnych materiałów robót budowlanych (zwanych dalej Robotami) według OPZ oraz dokumentacji projektowej;c) wyposażenie przez Wykonawcę remontowanych pomieszczeń w zakresie opisanym w OPZ oraz dokumentacji projektowej,d) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności oraz dokumentacji techniczno-ruchowej, instrukcji obsługi i kart gwarancyjnych dostarczonego wyposażenia,e) uzyskanie odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w tym odbioru końcowego zakończonego protokołem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy, modernizacji lub budowy w szczególności obejmującej instalacje elektryczną i teletechniczną zawierającą co najmniej jedną rozdzielnię piętrową i instalację elektryczną izolowaną IT. (Zamawiający uzna warunek za spełniony również gdy w/w doświadczenie zostanie wykazane w różnych zamówieniach).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (stanowi wstępne potwierdzenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu) – załącznik 2 do SWZ – dołączyć do ofertyb) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w punkcie V SWZ (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;Oświadczenie, o którym mowa powyżej przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy w/w oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału (stanowi wstępne potwierdzenie że Wykonawca spełnia warunki udziału zamówienia) – załącznik 2 do SWZ – dołączyć do ofertyb) Wykaz robót budowlanych obejmujących doświadczenie polegające na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu, przebudowy, modernizacji lub budowy w szczególności obejmującej instalacje elektryczną i teletechniczną zawierającą co najmniej jedną rozdzielnię piętrową i instalację elektryczną izolowaną IT. (Zamawiający uzna warunek za spełniony również gdy w/w doświadczenie zostanie wykazane w różnych zamówieniach) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są: c) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,2) kosztorys szczegółowy przygotowany na podstawie załączonego przedmiaru,3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału – załącznik 2 do SWZ4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z wytycznymi w punkcie VI.6.1.d) SWZ6) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”. 7) Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznie terminu (osoba do kontaktu Michał Przygodzki – tel. 533336616 lub mprzygodzki@uck.katowice.pl)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 6. Termin realizacji.1. Termin na zrealizowanie wszystkich obowiązków Wykonawcy, a w tym wykonanie wszystkich Robót oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń Strony: do ……………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy-kryterium oceny) 2. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu określonego w ust. 1 w przypadku zaistnienia którejkolwiek z następujących okoliczności:a) opóźnienia przekazania Wykonawcy terenu Robót z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego;b) wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;c) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych; za siłę wyższą uważa się wystąpienie nieprzewidywalnych i niezawinionych przez żadną ze Stron zdarzeń, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy.3. Ewentualna zmiana terminu określonego w ust. 1 wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana taka będzie polegała na przedłużeniu terminu określonego w ust. 1 o okres nie dłuższy niż czas trwania okoliczności wskazanych w ust. 2.Par.17.3. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku:1) wstrzymania prac przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, warunków uniemożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego z powodu przesłanek natury ekonomicznej, użytkowej, organizacyjnej, technicznej; 3) wystąpienia prac dodatkowych i zamiennych, o ile konieczność ich wykonania wynika z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności Zamawiający nie mógł przewidzieć lub okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, 4) wystąpienia zdarzeń, na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie przedmiotu umowy w terminie;5) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych; za siłę wyższą uważa się wystąpienie nieprzewidywalnych i niezawinionych przez żadną ze Stron zdarzeń, których nie dało się przewidzieć przy zawieraniu umowy.4. Wszystkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają każdorazowo formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.5. W razie wystąpienia robót dodatkowych ich wartość zostanie określone w oparciu o stawki zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W razie braku odpowiednich stawek w kosztorysie wartość robót dodatkowych zostanie ustalona wg średnich cen dla województwa śląskiego bez kosztów zakupu z wydawnictwa Sekocenbud z kwartału poprzedzającego datę ich wykonania.6. W razie wystąpienia robót zamiennych zmiana wynagrodzenia Wykonawcy zostanie ustalona w oparciu o wartość robót, które nie zostaną wykonane, wyliczoną na podstawie kosztorysu złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą, oraz wartość robót wykonanych w ich miejsce wyliczoną w sposób opisany w ust. 5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/uck.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-02

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

18.1. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP.18.5. Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środki ochrony prawnej” PZP.UWAGA: Pełna nazwa: Odtworzenie po pożarze (remont i wyposażenie) pomieszczeń Oddziału Chirurgii Przewodu Pokarmowego Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach w lokalizacji przy ul. Medyków 14
2021-02-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady brukarzy - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję poj. pracowników lub brygady brukarskiej do prac przy budowie parkingów, chodników, dróg. Praca na terenie Śląska. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI