Odnowienie stawu w Krajewicach, renowacja rowów śródpolnych oraz nasadzenia przydrożne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnowienie stawu w Krajewicach, renowacja rowów śródpolnych oraz nasadzenia przydrożne drzew na obszarze Gminy Gostyń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostyń
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-13
  • Numer ogłoszenia572129-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572129-N-2018 z dnia 2018-06-13 r.

Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia: Odnowienie stawu w Krajewicach, renowacja rowów śródpolnych oraz nasadzenia przydrożne drzew na obszarze Gminy Gostyń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, krajowy numer identyfikacyjny 52573100000, ul. ul. Rynek  2 , 63800   Gostyń, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 065 5752110-13, e-mail um@gostyn.pl, faks 655 752 142.
Adres strony internetowej (URL): www.biuletyn.gostyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.biuletyn.gostyn.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.biuletyn.gostyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (kancelaria) lub Wydział Gospodarki Komunalnej, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie stawu w Krajewicach, renowacja rowów śródpolnych oraz nasadzenia przydrożne drzew na obszarze Gminy Gostyń
Numer referencyjny: GK.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie realizowane jest w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie „Zachowania dziedzictwa lokalnego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskich Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Warunki jakie stawia Zamawiający w poszczególnych częściach zamówienia: Dotyczy części I: Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w Renowacja istniejącego zbiornika wodnego (projekt, SST, przedmiarem robót w cz. I- załącznik nr 8) i obejmuje m.in.: Roboty przygotowawcze poprzez ścinanie i karczowanie trzciny i dzikiej roślinności porastającej staw. Oczyszczenie powierzchni dna, skarp i brzegu stawu wraz z usunięciem zanieczyszczeń, gruzu i śmieci. Załadunek, wywóz i utylizacja roślinności, zanieczyszczeń ponosi Wykonawca. Naprawa i konserwacja mostku przy stawie (odbicie istniejącej cegły i przemurowanie z cegły klinkierowej). Oczyszczenie i odmulenie stawu z osadów i namułu wraz z utylizacją. Ukształtowanie brzegu poprzez wzmocnienie linii brzegowej poprzez ułożenie faszyny. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miejskiego. Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu. Dotyczy części II: Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania obejmuje odmulenie, odkrzaczenie rowów, oczyszczenie przepustów w m. Czajkowo oraz m. Stary Gostyń (przedmiar i kosztorys ofertowy/nakładczy – załącznik nr 8a) m.in.: Odmulenie rowów w m. Czajkowo na działce ewidencyjnej nr 33 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 400 mb wzdłuż działek ewidencyjnych nr 32,31,30/2 oraz 25, odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 130 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 64, odmulenie dwóch przepustów na długości 19 mb, odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 80 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 68, odmulenie przepustu na długości 5 mb. Odmulenie rowów w m. Czajkowo na działce ewidencyjnej nr 134/1 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 330 mb wzdłuż działek ewidencyjnych nr 133/2, odmulenie przepustu na długości 5 mb. Odmulenie rowów w m. Stary Gostyń na działce ewidencyjnej nr 74 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 80 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 221/1, odmulenie przepustu na długości 6 mb. Urobek powstały z odmulenia rowów melioracyjnych wskazanych w pkt. 2.1 i 2.2 zostanie zadysponowany w porozumieniu z Sołtysem wsi Czajkowo, który wskaże miejsce na terenie sołectwa Czajkowo do jego składowania. Urobek powstały z odmulenia rowu melioracyjnego wskazanego w pkt. 2.3 należy zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie ma uzgodnionego miejsca składowania urobku z sołtysem wsi Stary Gostyń. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miejskiego. Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu. Dotyczy części III: Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania obejmuje nasadzenia śródpolne i przydrożne w m. Krajewice i obejmuje (przedmiar i kosztorys ofertowy/nakładczy – załącznik nr 8b) m.in.: nasadzenia śródpolne i przydrożne z drzew gatunku: lipa drobnolistna Tilia mordata Mill. (70 szt.), rozmieszczenie na długości 0,3 km na następujących warunkach: dostarczone sadzonki powinny być zgodne z normą PN-R-67023 [3] i PN-R-67022 [2], właściwie oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość pnia, numer normy, sadzonki drzew i krzewów powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy: drzewa zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, zdrewniałe, zahartowane oraz o prawidłowo uformowanej koronie, w fazie bezlistnej; korona drzewa wyprowadzona na wysokości min. 2,2 m od pow. gruntu z pędami min. 3 letnimi, równomiernie rozgałęziona o pokroju charakterystycznym dla gatunku i odmiany; pień drzewa prosty o obw. mierzonym na wys. 1m wynoszącym nie mniej niż 12- 14 cm; bryła korzeniowa dobrze przerośnięta w pojemniku lub jucie zabezpieczonej siatką i śr. 45-55cm; pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany; przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne; u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona; pędy korony u drzew i krzewów nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych; pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, przewodnik powinien być praktycznie prosty; blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowicie zarośnięte blizny na przewodniku w II wyborze, u form naturalnych drzew. Wady niedopuszczalne: silne uszkodzenia mechaniczne roślin, odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, martwice i pęknięcia kory, uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika, dwupędowe korony drzew formy piennej, uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką. Wymagania dotyczące sadzenia drzew i krzewów są następujące: pora sadzenia – jesień, wiosna, lato, miejsce sadzenia – działka ewidencyjna nr 62 w m. Leciejewo Sołectwo Krajewice, drzewa sadzić w doły o głębokości 70 cm zaprawione ziemią urodzajną, całość nasadzeń podlać 3-krotnie w odstępach 4 dniowych. Pierwsze podlanie zaraz po posadzeniu, roślina w miejscu sadzenia powinna znaleźć się do 5 cm głębiej niż wtedy gdy rosła w szkółce, zbyt głębokie lub płytkie sadzenie utrudnia prawidłowy rozwój rośliny, korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć, po sadzeniu drzewa zabezpieczyć 3 palikami okrągłymi (średnicy min. 7-9cm) połączonych ze sobą klapkami dystansowymi przy użyciu gwoździ lub wkrętów oraz przytwierdzenie drzew do konstrukcji przy użyciu taśmy o szer. min. 2cm., wykonać ogrodzenie z siatki wysokości 1,5 m na istniejących słupkach drewnianych - zabezpieczenie drzew przez zwierzętami. Każda siatka długości min 1mb na każde drzewo, korzenie roślin zasypywać sypką ziemią, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45112710-5
77211600-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dla części nr I: Wykonawca musi wykazać, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 10.000,00 zł. Dla części II i III: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części nr I: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę o wartości 10.000,00zł PLN polegającej na m.in. na przebudowie, renowacji i/lub odmuleniu zbiornika wodnego (np.: jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik p.poż, zbiornik wodociągowy). Dla części II i III: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126), składa informację: a) z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Tylko dla części nr I: 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie za zgodność z oryginałem). 2. Dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z pkt. VI.3. SIWZ: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotę o wartości 10.000,00zł PLN polegającej na m.in. na przebudowie, renowacji i/lub odmuleniu zbiornika wodnego (np.: jezioro, staw, zalew, zbiornik retencyjny, oczko wodne, zbiornik p.poż, zbiornik wodociągowy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Kosztorys ofertowy - składany wraz z ofertą. 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 3. Wymagane pełnomocnictwa, jeśli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, ze zm.) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie wykonanie usług związanych z czyszczeniem wpustów, studni, kolektorów kanalizacji deszczowej, separatorami i osadnikami.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób wymienionych przez strony do realizacji umowy, 3) zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, 4) zmiany podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji niniejszej umowy; (w tym wypadku, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy lub podwykonawców dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 wymienionej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia), 5) uzgodnień w zakresie sposobu świadczenia usługi, 6) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usługi o czas ich trwania, 7) wystąpienia proceduralnych przesunięć wyboru wykonawcy oraz podpisania z nim umowy na realizację zamówienia o czas ich wystąpienia, 8) umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia w przypadku, gdy ilość usług będzie mniejsza od zakładanych przez Zamawiającego, 9) zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót może nastąpić w przypadku: gdy występują niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót budowlanych w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami wymagającymi odpowiednich warunków jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialności, wystąpienia zmian, odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej i zachodzi potrzeba wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Marzena Paluszkiewicz, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, mpaluszkiewicz@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 39, Bogusław Pakuła, Wydział Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17; bpakula@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 37, Marta Szymańska, Wydział Organizacyjny, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr 8; mszymanska@um.gostyn.pl, tel. 65 575 21 26, w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Odnowienie stawu wraz z zagospodarowaniem w m. Krajewice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania opisany jest szczegółowo w Renowacja istniejącego zbiornika wodnego (projekt, SST, przedmiarem robót w cz. I- załącznik nr 8) i obejmuje m.in.: Roboty przygotowawcze poprzez ścinanie i karczowanie trzciny i dzikiej roślinności porastającej staw. Oczyszczenie powierzchni dna, skarp i brzegu stawu wraz z usunięciem zanieczyszczeń, gruzu i śmieci. Załadunek, wywóz i utylizacja roślinności, zanieczyszczeń ponosi Wykonawca. Naprawa i konserwacja mostku przy stawie (odbicie istniejącej cegły i przemurowanie z cegły klinkierowej). Oczyszczenie i odmulenie stawu z osadów i namułu wraz z utylizacją. Ukształtowanie brzegu poprzez wzmocnienie linii brzegowej poprzez ułożenie faszyny. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miejskiego. Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112000-5, 45112710-5, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Odnowienie rowów melioracyjnych – odmulenie w m. Czajkowo, m. Stary Gostyń.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania obejmuje odmulenie, odkrzaczenie rowów, oczyszczenie przepustów w m. Czajkowo oraz m. Stary Gostyń (przedmiar i kosztorys ofertowy/nakładczy – załącznik nr 8a) m.in.: Odmulenie rowów w m. Czajkowo na działce ewidencyjnej nr 33 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 400 mb wzdłuż działek ewidencyjnych nr 32,31,30/2 oraz 25. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 130 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 64. odmulenie dwóch przepustów na długości 19 mb, odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 80 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 68., odmulenie przepustu na długości 5 mb, Odmulenie rowów w m. Czajkowo na działce ewidencyjnej nr 134/1 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 330 mb wzdłuż działek ewidencyjnych nr 133/2., odmulenie przepustu na długości 5 mb. Odmulenie rowów w m. Stary Gostyń na działce ewidencyjnej nr 74 obejmuje m.in. odmulenie rowu melioracyjnego zamulonego na długości 80 mb wzdłuż działki ewidencyjnej nr 221/1., odmulenie przepustu na długości 6 mb. Urobek powstały z odmulenia rowów melioracyjnych wskazanych w pkt. 2.1 i 2.2 zostanie zadysponowany w porozumieniu z Sołtysem wsi Czajkowo, który wskaże miejsce na terenie sołectwa Czajkowo do jego składowania. Urobek powstały z odmulenia rowu melioracyjnego wskazanego w pkt. 2.3 należy zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający nie ma uzgodnionego miejsca składowania urobku z sołtysem wsi Stary Gostyń. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w dni powszednie w godz. od 8:00 do 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu Miejskiego. Prace muszą być wykonane do końca umownego terminu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112000-5, 45112710-5, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Nasadzenia śródpolne i przydrożne w m. Krajewice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamawiający wymaga, aby każda część przedmiotu zamówienia była objęta okresem gwarancji/rękojmi, która rozpocznie swój bieg od daty odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego. Zakres rzeczowy przedmiotowego zadania obejmuje nasadzenia śródpolne i przydrożne w m. Krajewice i obejmuje (przedmiar i kosztorys ofertowy/nakładczy – załącznik nr 8b) m.in.: nasadzenia śródpolne i przydrożne z drzew gatunku: lipa drobnolistna Tilia mordata Mill. (70 szt.), rozmieszczenie na długości 0,3 km na następujących warunkach: Dostarczone sadzonki powinny być zgodne z normą PN-R-67023 [3] i PN-R-67022 [2], właściwie oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość pnia, numer normy. Sadzonki drzew i krzewów powinny być prawidłowo uformowane z zachowaniem pokroju charakterystycznego dla gatunku i odmiany oraz posiadać następujące cechy: Drzewa zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, objawów niewłaściwego nawożenia i agrotechniki, zdrewniałe, zahartowane oraz o prawidłowo uformowanej koronie, w fazie bezlistnej; Korona drzewa wyprowadzona na wysokości min. 2,2 m od pow. gruntu z pędami min. 3 letnimi, równomiernie rozgałęziona o pokroju charakterystycznym dla gatunku i odmiany; Pień drzewa prosty o obw. mierzonym na wys. 1m wynoszącym nie mniej niż 12- 14 cm; Bryła korzeniowa dobrze przerośnięta w pojemniku lub jucie zabezpieczonej siatką i śr. 45-55cm; Pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany; Przyrost ostatniego roku powinien wyraźnie i prosto przedłużać przewodnik; System korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne; u roślin sadzonych z bryłą korzeniową, bryła korzeniowa powinna być prawidłowo uformowana i nie uszkodzona; pędy korony u drzew i krzewów nie powinny być przycięte, chyba że jest to cięcie formujące, np. u form kulistych; pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone, przewodnik powinien być praktycznie prosty; blizny na przewodniku powinny być dobrze zarośnięte, dopuszcza się 4 niecałkowicie zarośnięte blizny na przewodniku w II wyborze, u form naturalnych drzew.. Wady niedopuszczalne: silne uszkodzenia mechaniczne roślin, odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, ślady żerowania szkodników, oznaki chorobowe, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i częściach naziemnych, martwice i pęknięcia kory, uszkodzenie pąka szczytowego przewodnika, dwupędowe korony drzew formy piennej, uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, złe zrośnięcie odmiany szczepionej z podkładką. Wymagania dotyczące sadzenia drzew i krzewów są następujące: pora sadzenia – jesień, wiosna, lato, miejsce sadzenia – działka ewidencyjna nr 62 w m. Leciejewo Sołectwo Krajewice, drzewa sadzić w doły o głębokości 70 cm zaprawione ziemią urodzajną, całość nasadzeń podlać 3-krotnie w odstępach 4 dniowych. Pierwsze podlanie zaraz po posadzeniu, roślina w miejscu sadzenia powinna znaleźć się do 5 cm głębiej niż wtedy gdy rosła w szkółce, zbyt głębokie lub płytkie sadzenie utrudnia prawidłowy rozwój rośliny, korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć, po sadzeniu drzewa zabezpieczyć 3 palikami okrągłymi (średnicy min. 7-9cm) połączonych ze sobą klapkami dystansowymi przy użyciu gwoździ lub wkrętów oraz przytwierdzenie drzew do konstrukcji przy użyciu taśmy o szer. min. 2cm., wykonać ogrodzenie z siatki wysokości 1,5 m na istniejących słupkach drewnianych - zabezpieczenie drzew przez zwierzętami. Każda siatka długości min 1mb na każde drzewo, korzenie roślin zasypywać sypką ziemią, a następnie prawidłowo ubić, uformować miskę i podlać.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45112000-5, 45112710-5, 77211600-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI