Odnowa zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnowa zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNałęczów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyGmina Miejska Nałęczów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00066648
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowa zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Nałęczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nałęczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-150

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 50 14 500

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dsatola@naleczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://naleczow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9157c13f-bed9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066648

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004097/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Zagospodarowanie zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie w zakresie architektoniczno – budowlanym” oraz „Zagospodarowanie terenów zielonych zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie” współfinasowanego ze środków EFRR w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 7 Ochrona dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 7.1 Dziedzictwo kulturowe i naturalne.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umnaleczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata: URZĄD MIEJSKI
WNAŁĘCZOWIE oraz poczty elektronicznej adres e-mail: dsatola@naleczow.pl .2. Ofertę,
oświadczenia,o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczenie o którym mowa w art. 117. ust. 4, podmiotowe środki dowodowe,
pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci
elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,
.doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ i oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy) składa się, pod
rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisemosobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający
wyznacza następujące osobydo kontaktu z Wykonawcami: Dominika Satoła, dsatola@naleczow.pl4.
Wykonawca zamierzającywziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP.Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. 5. Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały wRegulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP). 6. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. 7. Za datę przekazania
oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych
osobowychjest: Gmina Nałęczów Ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów Nr telefonu 81 501 45 00Nr faksu 81
501 41322) Inspektor ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie, adres email:
adrian.dziura@lokalneogniwo.pl.3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
cRODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
wtrybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.4) odbiorcami danych osobowych będą osoby
lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74ust. ustawy Pzp. 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowyprzekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.6) obowiązek
podaniadanych osobowych bezpośrednio dotyczących osób fizycznych (w szczególności osób
fizycznychskierowanych do realizacji zamówienia, podwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego
osobąfizyczną, osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
pełnomocnikapodwykonawcy oraz podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, np. dane osobowe
zamieszczone wpełnomocnictwie, członka organu zarządzającego oraz podmiotu będącego osobą
fizyczną), jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniuo udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają zustawy Pzp.7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) osoby fizyczne posiadają:a) Na podstawie
art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących.b) na podstawie art. 16 RODO
prawo dosprostowania danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
wzakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jegozałączników.c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.d) prawo do wniesienia skargi do
PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych
osobowychnarusza przepisy RODO.9) nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo dousunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20RODO.b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odnowa zabytkowego Parku Zdrojowego w Nałęczowie.
W ramach zamówienia przewidziano m.in.:
1) prace związane z gospodarką zabytkowym drzewostanem, a także nowe nasadzenia zieleni wysokiej i niskiej (w tym m.in.: zakładanie kwietników, mulczowanie, sadzenie bylin, sadzenie roślin okrywowych, runa parkowego i paproci, sadzenie krzewów róż sadzenie drzew i krzewów, ściółkowanie, zabiegi agrotechniczne, zakładanie trawników dywanowych, przygotowanie gruntu, obrzeża trawnikowe, rekultywacja istniejących trawników, siew);
2) przesadzenie części młodych nasadzeń drzew i krzewów kolidujących z projektowaną kompozycją zieleni;
3) zabiegi pielęgnacyjne w tym: pielęgnacja drzew i krzewów, niskiego żywopłotu, roślin okrywowych, runa, paproci i bylin, pielęgnacja kwietników, pielęgnacja trawników i łąki;
4) budowę obiektów małej architektury parkowej według zachowanych materiałów archiwalnych: leżalni (w tym: roboty ziemne i rozbiórkowe, fundamenty, komora techniczna, więźba dachowa, podłoga i posadzka, schody i pochylnia, roboty elewacyjne, dekoracyjne i wykończeniowe), altany na wyspie (fundamenty, elementy nośne konstrukcji, więźba dachowa, roboty wykończeniowe), "Źródła Miłości" (roboty tynkarskie, okładziny elewacyjne i detale kamienne, misa kamienna, posadzki i schody terenowe), nawierzchnie utwardzone - plac przed altaną, nawierzchnia dojścia do leżalni z kostki brukowej, aleja na wyspie;
5) schody na wyspie
6) pielęgnację zieleni w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Pielęgnacja polega na:
- podlewaniu w zależności od potrzeb,
- odchwaszczaniu,
- nawożeniu,
- usuwaniu odrostów korzeniowych,
- zabezpieczenie krzewów i bylin na zimę,
- wymianie uschniętych i uszkodzonych krzewów i bylin,
- uzupełnianiu warstwy ściółki z kory.
Podczas realizacji prac ziemnych związanych z inwestycją należy prowadzić badania archeologiczne w formie nadzoru: nadzór należy powierzyć uprawnionemu specjaliście archeologowi; na prowadzenie badań archeologicznych należy uzyskać odrębne zezwolenie LWKZ zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako
ofertęnajkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej
2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym podobny zakres i charakter oznacza wykonanie prac pielęgnacyjnych oraz nasadzeń zieleni na obszarze nie mniejszym niż 5 ha wpisanym do rejestru zabytków, a także wykonanie obiektów architektonicznych lub konserwacji obiektów na terenie wpisanym do rejestru zabytków o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto,
w tym prace obejmujące swoim zakresem pielęgnację zieleni i/lub wykonania nowych nasadzeń o wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby,składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
dodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub
innypodmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,
będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3do SWZ.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do ofertyoświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy. Wzóroświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim
przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy
zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunkówudziału w postępowaniu.3. UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonająposzczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.4.
Oświadczenia idokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywane zmiany do umowy zawiera § 27 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI