Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 Radzyń Chełmiński – Łasin – Rozdroże,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 Radzyń Chełmiński – Łasin – Rozdroże, odc. Radzyń Chełmiński – Łasin od km 0+000 do km 2+000, dł. 2,000 km
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-05
  • ZamawiającyWojewództwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035335
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 Radzyń Chełmiński – Łasin – Rozdroże, odc. Radzyń Chełmiński – Łasin od km 0+000 do km 2+000, dł. 2,000 km

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52-3705717

1.5.8.) Numer faksu: 52-3705716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 Radzyń Chełmiński – Łasin – Rozdroże, odc. Radzyń Chełmiński – Łasin od km 0+000 do km 2+000, dł. 2,000 km

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a9393d-9e63-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 538 od km 0+000 do km 2+000, dł. 2 km

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/446920

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/446920

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej1. Komunikacja w postępowaniu o udzieleniezamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniulub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń międzyZamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2020 r. poz. 344 z późn.zm.), Zamawiający zalecastosowanie formatu pdf.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszejniż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienialub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (załącznik nr 2 do SWZ), składa się,pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym.3. Komunikacja w postępowaniu odbywa się za pośrednictwemPlatformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz4. W przypadkuawarii platformy, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwempoczty elektronicznej – email: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl5. Regulamin korzystania z PlatformyZakupowej znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin6. Zamawiającyinformuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania,pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innychczynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje7.Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl toprzeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, zwłączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe oprzepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnejrozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, tel. 52 37 05 713, email: sekretariat@zdw-bydgoszcz.pl.2. Jeżeli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresuprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówieniapublicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się zInspektorem Ochrony Danych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Dworcowa 80, 85-010Bydgoszcz, tel. 52 37 05 733, e-mail: iod@zdw-bydgoszcz.pl.3. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem oudzielenie niniejszego zamówienia publicznego.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawieprzepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019z późn.zm.).5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz w celu archiwizacji.6. Obowiązek podaniaprzez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pani/Pan:1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.17.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1,88 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres niniejszego zadania wchodzą w szczególności następujące elementy robót:1) frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni, 2) ułożenie projektowanych warstw nawierzchni jezdni (w tym siatki zbrojeniowej), 3) ścinkę i umocnienie poboczy, 4) regulację wysokościową zjazdów, 5) odtworzenie oznakowania poziomego, 6) montaż słupków hektometrażowych7) odtworzenie rowów odwadniającychSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7Pzp, do wysokości 10% wartości szacunkowej zamówienia - zakres robót polegujących na powtórzeniupodobnych robót zgodny z zakresem wskazanym w Rozdziale III SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto zawykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty. Zamawiającyofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza obliczona wg wzoru Pc = (Oferta z najniższą ceną/Oferta oceniana) x 60 pkt2) Kryterium „Okres udzielonej gwarancji” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanych ilości miesięcy udzielonej gwarancji na prace wykonane w ramach zamówienia podanych przez Wykonawcę w Formularzu oferty.Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium „Okres udzielonej gwarancji”, zostanie obliczona zgodnie z poniższym: Najdłuższy możliwy okres udzielonej gwarancji: 60 miesięcy od daty odbioru końcowego – 40 punktów;Pośredni możliwy okres udzielonej gwarancji: 48 miesięcy od daty odbioru końcowego – 20 punktów;Najkrótszy możliwy okres udzielonej gwarancji: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego – 0 punktów;Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez ofertę Wykonawcy wynosi: 40 pkt. Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji większy niż 60 miesięcy – otrzyma 40 pkt a do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.Wykonawca, który zaoferuje okres udzielonej gwarancji pomiędzy okresami wskazanymi powyżej tj. pomiędzy 36 a 48, 48 a 60 miesięcy - do umowy zostanie przyjęty okres gwarancji niższej z wskazanych wartości wynoszący odpowiednio 36 lub 48 miesięcy od daty odbioru końcowego i zostanie przyznana odpowiednia ilość punktów w zależności od przyjętej ilości miesięcy.Jeśli Wykonawca zaproponuje w formularzu oferty okres udzielonej gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub zadeklaruje okres równy 0 (zero) lub nie zostanie podany okres gwarancji, a z innych dokumentów nie będzie wynikało, że nastąpiła omyłka, oferta zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą sumę punktów Pc + Pg spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności zawodowej:a) Doświadczenie zawodowe:wykonanie należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej 1 zamówienia obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę, remont drogi/ulicy w technologii porównywalnej tj. wykonanie nawierzchni bitumicznych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000 000 PLN brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane.b) Kwalifikacje zawodowe osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: Kierownik Budowy – co najmniej jedna osoba:• posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności, który posiada doświadczenie i realizował będąc w funkcji, zgodnie z Prawem Budowlanym, kierownika budowy lub kierownika robót drogowych,• doświadczenie zdobyte na stanowisku/stanowiskach: kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji minimum 1 zadania, w skład którego wchodziła budowa, rozbudowa, przebudowa lub remont drogi o wartości robót budowlanych co najmniej 1 000 000 PLN brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : 1) Na potwierdzenie spełnienia przez wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) Wykaz osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu,zamawiający zamiast podmiotowych środków dowodowych, żąda oświadczenia wykonawcy oaktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp –oświadczenie o którym mowa w § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów luboświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 r. poz. 2415).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

BRAK

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składana w postępowaniu zawiera:1) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIIIcz. 1 pkt 1;2) Formularz ofertowy;3) Kosztorys ofertowy;4) Pełnomocnictwo do reprezentowaniawszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnieumowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnikmoże być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 5) Dokumenty z których wynika prawo dopodpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa;6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeśli dotyczy;7)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII cz. I pkt 5 dotyczące robót/usług/dostaw, którewykonają poszczególni Wykonawcy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia – jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, októrymmowa w ust. 2, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawiezamówienia publicznego.3. W odniesieniu do Wykonawców wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane zrealizacjązamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jesttouzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu.4. Jeżelizostaławybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,zamawiającymoże żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopiiumowyregulującej współpracę tych Wykonawców.Informacja dla wykonawców wspólnieubiegającychsię o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja)5. W przypadku wspólnegoubiegania sięo zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu,spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanymprzezZamawiającego - załącznik nr 2 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczeniatepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniulubkryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianiewarunkówudziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.6. W odniesieniu do warunków dot.wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający sięo udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonająrobotybudowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, októrymmowa powyżej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają doofertyoświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonająposzczególniwykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy,stanowiącym Załącznik do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygoremnieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie prac wykończeniowych - Toruń
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie prac wykończeniowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI