Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-14
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00068932
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52edabd2-963a-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022057/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Odnowa elewacji budynku biurowego na terenie bazy w Niżatycach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde ePUAP:PZDPrzeworsk,
pzd_przeworsk@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, zgodnie z pkt 3.4. SWZ, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
 https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde
 ePUAPu: PZD-Przeworsk
 poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl
10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
10.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń
lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
ich przekazania na ePUAP.
10.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi
być zgody z wymaganiami określonymi w:
 rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do
zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w rozdziale 3.7. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 112638,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rozebranie obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne
2. Montaż obróbek blacharskich- parapety zewnętrzne
3. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 14·m,
4. Roboty przygotowawcze odbicie tynków zewnętrznych
-przyjęto 30% pow.
5. Uzupełnienie tynków zewnętrznych tynk renowacyjny cementowo wapienny
6. Usunięcie warstwy tynku nakrapianego (tarabony)
7. Gruntowanie podłoża
8. Nałożenie podwójnej warstwy kleju elewacyjnego na podwójnej siatce
9. Gruntowanie pod farbę
10. Prace wykończeniowe przy tynkach renowacyjnych, malowanie 2-krotne -
11. Rozebranie rur spustowych z blachy
12. Rury spustowe z blachy tytan-cynk

Kod według CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków (kod główny)
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45320000-6 - Roboty izolacyjne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
Załącznik nr 4 do SWZ – Program prac
Załącznik nr 5 do SWZ – Opinia konserwatorska
Załącznik nr 6 do SWZ – Kosztorys ofertowy
Załącznik nr 7 do SWZ – Przedmiar robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy)
Załącznik nr 10 do SWZ – Projekt umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie
stosował następujące kryteriaoceny ofert: Cena oferty brutto – waga 60% Gwarancja i rękojmia na
instalacje, urządzenia i wykonane prace – waga 40%Oferty oceniane będą punktowo dla każdego
kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszejoferty zdecyduje największa liczba zdobytych
punktów łącznie we wszystkich kryteriach.Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.P = C + G - łączna liczba zdobytych punktówgdzie:P –
suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferty brutto” i „Gwarancja i rękojmia na
instalacje, urządzenia i wykonane prace”C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty
brutto” G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i
wykonane prace”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:
6.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108
ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy.
6.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu
zamówienia – Wykonawca w okresie realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
Zakres ubezpieczenia powinien obejmować zwłaszcza odpowiedzialność deliktową,
kontraktową, odpowiedzialność cywilną pracodawcy za szkody wyrządzone pracownikom
oraz osobom trzecim przebywającym w granicach terenu realizacji inwestycji. Ubezpieczenie
obejmować powinno również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców
(w rozumieniu art. 6471 Kodeksu cywilnego).
6.1.3. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia –Wykonawca musi
wykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości nie mniejszej
niż 50 000,00 zł, mającej w swym zakresie remont elewacji lub całego budynku, rozbudowę lub przebudowę budynku, wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały
wykonane.
Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.
remont elewacji lub całego budynku, rozbudowę lub przebudowę budynku. Wartości
w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego
kursu złotego w stosunku do euro tj. na podstawie obwieszczenia Prezesa Urzędu
Zamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2021 r. (Monitor Polski poz. 11 z 2021 r.).
Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.
6.1.4. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musi
dysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne
uprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarcia
ofert,
Za dysponowanie przez Wykonawcę osobami/osobą posiadającymi/posiadającą aktualne
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający ma na myśli
dysponowanie tymi osobami/tą osobą w sposób bezpośredni czyli gdy stosunek prawny
łączy Wykonawcę bezpośrednio z daną osobą, w szczególności w przypadku umowy
o pracę, samozatrudnienia czy umowy o świadczenie usług podpisanych bezpośrednio
z osobą.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez
to uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonywania na terenie Polski zawodu
inżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,
którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lub
zawodowej, Zamawiający zażąda:
9.1.1. wykazu robót budowlanych stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z zapisami pkt.
6.1.3. SWZ wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane należycie
tj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi
były wykonywane, bądź oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionych
dokumentów;
9.1.2. wykazu stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ zawierającego wskazanie osoby/osób,
która/które będzie/będą pełnić funkcję kierownika budowy i która/które będzie/będą
uczestniczyła/uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, zgodnie z zapisami w pkt 6.1.4.
SWZ. Załącznik ten stanowi informację dotyczącą kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania
tymi osobami. Uprawnienia osoby/osób wymienionej/wymienionych w wykazie Wykonawca
winien złożyć przed przekazaniem terenu budowy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została
oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących dokumentów:
9.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia
wskazanych w art. 108 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem;
9.2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1
ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem
Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz
z odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności
9.2.3. zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub
właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed
upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
9.2.4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt XIV Formularza oferty
stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wpisał poprawny adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;
9.2.5. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

13.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia
wynosi 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych).
13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składnia ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
13.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
 pieniądzu,
 gwarancjach bankowych,
 gwarancjach ubezpieczeniowych,
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
13.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003
13.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za wniesione skutecznie,
jeżeli wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu
składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków).
13.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
13.7. Jeżeli wadium wnoszone jest w gwarancjach lub poręczeniach Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał takiego dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego
opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osoby upoważnione do jego wystawienia (wystawcę
dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego
opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Wykonawca składa wadium za pomocą jednego ze środków komunikacji
elektronicznej określonego w pkt 3.4. SWZ przed upływem terminu składania ofert lub załącza
do oferty.
13.8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczeń, musi zawierać w szczególności:
 określenie postępowania (jego nazwę, nr postępowania i nr zadania, na które składane jest
wadium),
 nazwę Wykonawcy,
 określenie Zamawiającego jako beneficjenta,
 wysokość gwarantowanej kwoty wadium,
 termin ważności gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania
ofertą,
 dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy
ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera)
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy
ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność
za wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo z którego treści
musi wynikać do której czynności powołano pełnomocnika - lidera (np. reprezentowanie
w postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.
6.3.2. W odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt 6.1.3 - 6.1.4. SWZ Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim
przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy.
8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ musi być podpisany przez osobę/osoby
reprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownego
pełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia,
2) Załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
8.4. Wszystkie dokumenty określone w pkt 8.1. SWZ, pod rygorem nieważności, należy złożyć
w postaci dokumentu elektronicznego – musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem cywilnym, art. 436, art.
439 i art. 455 ustawy Pzp. Zakres dopuszczalnych zmian określa §12 projektu umowy (Załącznik
nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku na ePUAP: PZD-Przeworsk i udostępnionego również na miniPortalu.Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu,w szczegółach danego postępowania miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/32951c16-8d7a-4c82-97c3-cd4a6946bdde

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie pięciu domów jednorodzinnych - Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie pięciu domów jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI