Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058222
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-916f3632-b7aa-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Odnowa budynku dworca kolejki wąskotorowej w Przeworsku wraz z otoczeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb898f7-4241-406a-81dd-0577714e0cd7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb898f7-4241-406a-81dd-0577714e0cd7,ePUAP:PZD-Przeworsk,pzd_przeworsk@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającyma Wykonawcami, zgodnie z pkt 3.4. SWZ, odbywa się wyłącznie przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej za pośrednictwem: miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb898f7-4241-406a-81dd-0577714e0cd7 ePUAPu: PZD-Przeworsk poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu mini Portal oraz Warunkach korzystaniaz elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).10.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy dozłożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.10.4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datęich przekazania na ePUAP.10.5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musibyć zgody z wymaganiami określonymi w: rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w związku z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zawarta jest w rozdziale 3.7. SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1382113,82 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Postanowienia ogólneBranża budowlana:ETAP I - REMONT/WYMIANA DACHU, STROP NAD NIŻSZĄ CZĘŚCIĄ BUDYNKU- Stropodach - roboty rozbiórkowe- Strop nad parterem- cz. niższa- Ściany i elementy żelbetowe poddasza- Kominy -Dach - konstrukcja i pokrycieETAP II - ROZBIÓRKA GANKU, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ- Rozbiórka istniejącego ganku- Nadproża stalowe- Stolarka okiennaETAP IV - IZOLACJA PIONOWA I POZIOMA FUNDAMENTÓW, DRENAŻ OPASKOWY, SKUCIE TYNKÓW W PIWNICY- Izolacja pionowa fundamentów- Drenaż opaskowy wraz z zasypaniem wykopów- Skucie tynków w piwnicach- Izolacja pozioma fundamentówETAP IV - WNĘTRZE BUDYNKU, SCHODY ZEWNĘTRZNE ORAZ PLATFORMA DLA NIEPŁNOSPRAWNYCH- Dobudowa klatki schodowej- Likwidacja klatki schodowejETAP V - WNĘTRZE BUDYNKU - PIWNICE- Ściany działowe- Renowacja tynków w pomieszczeniach piwnic- Podłoga na gruncie poziom -1- Stolarka drzwiowaETAP V - WNĘTRZE BUDYNKU - PARTER- Roboty rozbiórkowe- Roboty murowe- Tynki , oblicowania wewnętrzne, malowanie- Podłoża i posadzki- Stolarka drzwiowaETAP V - WNĘTRZE BUDYNKU - I PIĘTRO- Roboty rozbiórkowe- Roboty murowe- Tynki , oblicowania wewnętrzne, malowanie- Podłoża i posadzki- Stolarka drzwiowaETAP V - Schody zewnętrzne - zejście do piwnicyETAP V - Schody zewnętrzne - wejście główne- Platforma schodowa dla niepełnosprawnychETAP VI - REMONT ELEWACJI- Remont elewacji- Obróbki blacharskie- Cokół z płytek klinkierowych, daszek nad wejściem- Tablica z nazwą stacjiETAP VII - ZAGOSPODAROWANIE TERENU- Płytka odbojowa- Remont płyty peronu- Ogrodzenie- Regulacja toruBranża elektryczna:Wewnętrzne linie zasilające + rozdzielnieInstalacja wewnętrznaInstalacja odgromowaInstalacja dedykowana zasilania komputerów - DATAInstalacja komputerowa LANLinia kablowa oświetlenia zewnętrznego - YKY 5x6mm2 L=55/80mETAP III. Przyłącza:Sieć wodociągowa z przyłączami i węzłem wodomierzowym:- Sieć wodociągowa z przyłączami- Węzeł wodomierzowyPrzyłącz kanalizacji sanitarnejDrenażBranża sanitarna:Instalacje wod-kan1. Instalacja wody zimnej ciepłej i cyrkulacji:- Roboty montażowe- Roboty budowlane2. Instalacja kanalizacji:- Roboty montażowe- Roboty budowlaneInstalacje c.o.1. Kotłownia:2. Roboty montażowe instalacji3. Roboty budowlaneInstalacja gazowaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:Załącznik nr 4 do SWZ – Projekt budowlanyZałącznik nr 5do SWZ – Decyzja konserwatorskaZałącznik nr 6 do SWZ – STWiORZałącznik nr 7 do SWZ – Przedmiar robót (przedmiar robót ma charakter pomocniczy)Załącznik nr 10 do SWZ – Projekt umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie stosował następujące kryteriaoceny ofert: Cena oferty brutto – waga 60% Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane prace – waga 40%Oferty oceniane będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszejoferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach.Podczas oceny ofert wartości przeliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.P = C + G - łączna liczba zdobytych punktówgdzie:P – suma liczby punktów uzyskanych w kryteriach „Cena oferty brutto” i „Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane prace”C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty brutto”G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane prace”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia na instalacje, urządzenia i wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający poniższe warunki:6.1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108ust 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ww. ustawy.6.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotuzamówienia – Wykonawca w okresie realizacji zamówienia musi posiadać ubezpieczenieod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.Zakres ubezpieczenia powinien obejmować zwłaszcza odpowiedzialność deliktową,kontraktową, odpowiedzialność cywilną pracodawcy za szkody wyrządzone pracownikomoraz osobom trzecim przebywającym w granicach terenu realizacji inwestycji. Ubezpieczenieobejmować powinno również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców(w rozumieniu art. 6471 Kodeksu cywilnego).6.1.3. posiadają zdolność techniczną do realizacji przedmiotu zamówienia –Wykonawca musiwykazać wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej, o wartości nie mniejszejniż 1 000 000,00 zł, mającej w swym zakresie rozbudowę lub przebudowę budynku,wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jejrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostaływykonane.Przez jedną robotę budowlaną Zamawiający rozumie jeden kontrakt lub jedną umowę.Rozbudowa lub przebudowa może dotyczyć każdego typu budynku. Wartościw walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniegokursu złotego w stosunku do euro tj. 4,2693na podstawie obwieszczenia Prezesa UrzęduZamówień Publicznych z dnia 1 stycznia 2021 r. (Monitor Polski poz. 11 z 2021 r.).Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.6.1.4. posiadają zdolność zawodową do realizacji przedmiotu zamówienia – Wykonawca musidysponować osobą lub osobami posiadającymi aktualne uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych doprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.:1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważneuprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarciaofert,2) kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, od którychnabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarcia ofert,3) kierownika robót sanitarnych posiadającego uprawnienia do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeńwentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważneuprawnienia, od których nabycia minęły minimum pełne 3 lata, licząc do dnia otwarciaofert.Za dysponowanie przez Wykonawcę osobami/osobą posiadającymi/posiadającą aktualneuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi Zamawiający ma na myślidysponowanie tymi osobami/tą osobą w sposób bezpośredni czyli gdy stosunek prawnyłączy Wykonawcę bezpośrednio z daną osobą, w szczególności w przypadku umowyo pracę, samozatrudnienia czy umowy o świadczenie usług podpisanych bezpośrednioz osobą.Powyższe funkcje kierownika robót z pkt 6.1.4. ppkt 1-3 może pełnić jedna osoba o ile jejuprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przezto uprawnienia budowlane zapewniające prawo do wykonywania na terenie Polski zawoduinżyniera budownictwa wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz odpowiadające im ważne uprawnieniabudowlane, które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolności technicznej lubzawodowej, Zamawiający zażąda:9.1.1. wykazu robót budowlanych stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ zgodnie z zapisami6.1.3.SWZ wraz z dowodami określającymi, czy roboty te zostały wykonane należycietj. referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługibyły wykonywane, bądź oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyno obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wyżej wymienionychdokumentów;9.1.2. wykazu stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ zawierającego wskazanie osoby/osób,która/które będzie/będą pełnić funkcję kierownika budowy/robót i która/które będzie/będąuczestniczyła/uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, zgodnie z zapisami w pkt 6.1.4.SWZ. Załącznik ten stanowi informację dotyczącą kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia tych osób niezbędnych do wykonania zamówienia, a takżezakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowaniatymi osobami. Uprawnienia osoby/osób wymienionej/wymienionych w wykazie Wykonawcawinien złożyć przed przekazaniem terenu budowy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta zostałaoceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda następujących dokumentów:9.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczeniawskazanych w art. 108 ustawy Pzp, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jejzłożeniem;9.2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, żeWykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniemZamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminuskładania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wrazz odsetkami lub grzywnami lub zawarł porozumienie w sprawie spłat tych należności9.2.3. zaświadczenia lub innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnejZakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lubwłaściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznegopotwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego niewcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniemskładek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innymdokumentem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przedupływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek naubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarłporozumienie w sprawie spłat tych należności;9.2.4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencjii Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca w pkt XIV Formularza ofertystanowiącego załącznik nr 1 do SWZ wpisał poprawny adres strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu bezpłatne pozyskanie ww. dokumentów, Wykonawca nie jest zobowiązany do ich złożenia;9.2.5. oświadczenia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi 30 000,00zł (trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składnia ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za wniesione jeżeli wpływ środków na rachunek bankowy Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Jeżeli wadium wnoszone jest w gwarancjach lub poręczeniach Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do jego wystawienia (wystawcę dokumentu). Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa wadium za pomocą jednego ze środków komunikacji elektronicznej określonego w pkt 3.4. SWZ przed upływem terminu składania ofert lub załącza do oferty. 8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczeń, musi zawierać w szczególności: określenie postępowania (jego nazwę, nr postępowania i nr zadania, na które składane jest wadium), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji lub poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. 9. Z treści dokumentu wadialnego wniesionego w sposób, o którym mowa w pkt 13.7. SWZ, winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust.2 pkt3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 10. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp.11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcyubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (lidera)do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzyubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialnośćza wykonanie umowy. Do oferty należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo z którego treścimusi wynikać do której czynności powołano pełnomocnika - lidera (np. reprezentowaniew postępowaniu, zawarcia umowy) i jakiego postępowania dotyczy.8.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ musi być podpisany przez osobę/osobyreprezentującą/reprezentujące wszystkich Wykonawców na podstawie stosownegopełnomocnictwa lub podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia,2) Załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie.8.4. Wszystkie dokumenty określone w pkt 8.1. SWZ, pod rygorem nieważności, należy złożyćw postaci dokumentu elektronicznego – musi być opatrzony kwalifikowanym podpisemelektronicznym, bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy zgodnie z Kodeksem cywilnym, art. 436, art. 439 i art. 455 ustawy Pzp. Zakres dopuszczalnych zmian określa §12 projektu umowy (Załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” na ePUAP: PZD-Przeworsk i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/beb898f7-4241-406a-81dd-0577714e0cd7

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI