Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów Etap II
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKostomłoty
WojewództwoDolnośląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-06-29
ZamawiającyGmina Kostomłoty
Data publikacji ogłoszenia2021-06-14
Numer ogłoszenia2021/BZP 00081850
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081850 z dnia 2021-06-14
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane ˜Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Kostomłoty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 931934992
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003218/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów - II etap
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜http://www.bip.kostomloty.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.miniportal.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Mini Portalu. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Mini Portalu.Instrukcja została zamieszona na https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜PIFZ.271.15.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Odbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogdanów
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności technicznej lub zawodowej:• Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie drogi w zakresie podobnym do wskazanego w postępowaniu za kwotę minimum 800 000,00 zł brutto. • Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby:Kierownik Budowy – doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub inne odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów; kierowanie jako kierownik budowy co najmniej jedną budową;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
˜10 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.2. Zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego lub gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności:a) terminu wykonania robót wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany – gdy zmiana spowodowana jest okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. konieczność zmiany terminu przekazania terenu budowy lub okoliczności, które ujawniły się bądź powstały w trakcie realizacji przedmiotu umowy, utrudniające bądź uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, np. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury itp.;b) zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany (wprowadzenie rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie wraz z ewentualną zmianą wynagrodzenia Wykonawcy): - gdy okoliczności, które ujawniły się bądź powstały albo uzyskano o nich informacje w trakcie realizacji przedmiotu umowy, wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy, np. konieczność zmiany dokumentacji projektowej, warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury bądź innymi obiektami lub urządzeniami, roboty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zadania ujawnione podczas realizacji prac i potwierdzone protokołem konieczności sporządzonym przez strony umowy itp.;- gdy niemożliwe będzie wykonanie robót na nieruchomości, w szczególności z przyczyn technicznych;c) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpi nadzwyczajna zmiana stosunków lub siła wyższa;d) odpowiednich postanowień umowy (w szczególności wynagrodzenia)- gdy wystąpi zmiana przepisów, które mają zastosowanie do niniejszej umowy (w szczególności zmiana stawki podatku VAT);e) odpowiednich postanowień umowy - gdy wystąpią zmiany organizacyjne stron, np. zmiana osób wskazanych w § 10 niniejszej umowy, zmiana adresów stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
Szukam wykonawcy instalacji fotowoltaicznej.
Jeśli to możliwe będę wdzięczna za informację odnośnie orientacyjnej ceny instalacji 5kw. Montaż na dachu pokrytym blachą na rąbek. Realizacja Sobótka. Będę wdzięczna za przesłanie oferty.
Jak wzrost o np 3 kwh wpływa na cenę całej instalacji?