Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzeworsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyPowiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00045138
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku, ul. Słowackiego 17, 37-200 Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 016 648 97 24

1.5.8.) Numer faksu: 016 648 97 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd_przeworsk@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70361819-a9b5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045138

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001272/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 „Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowej relacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego ..."

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Solidarności Unii Europejskiej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e5ba5c67-f546-4c88-b092-445d6027568d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e5ba5c67-f546-4c88-b092-445d6027568d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz wregulaminie ePUAP.11.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w RegulaminieminiPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tegoregulaminu.11.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanychformularzy oraz do komunikacji wynosi150MB.11.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, októrym mowa w art.125 ust.1 upzp przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych, innychinformacji, dokumentów lub oświadczeń przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datęprzekazania na ePUAP.11.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów innych niżoferta i załączniki do oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres:pzd_przeworsk@wp.pl11.8.Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niżprzy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zawarta w rozdziale39.2Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZ.3311.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3302000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiotem zamówienia jest:„Odbudowa linii wąskotorowej Przeworskiej Kolei Dojazdowejrelacji Przeworsk-Dynów – zniszczenia toru kolejowego na odcinku km od 23+922 do 40+055 wmiejscowościach: Zagórze, Hadle Kańczuckie, Hadle Szklarskie, Jawornik Polski – GminaJawornik Polski, Szklary – Gmina Hyżne, Harta – Gmina Dynów wraz z odbudową obiektówmostowych w km 25+883 (m. Zagórze – Gmina Jawornik Polski), w km 28+175 (m. HadleSzklarskie – Gmina Jawornik Polski) oraz w km 28+874 (m. Hadle Szklarskie – Gmina JawornikPolski)”.Obejmująca:I. Obiekty inżynieryjne:1. Obiekt w km 23,922:- naprawa parapetuprzyczółka2. Obiekt w km 25,169:- naprawa parapetu przyczółka3. Obiekt w km 25,833:-naprawa podpór,- montaż i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej:- naprawawyposażenia- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczenie koryta rzeki,4. Obiekt wkm 27,502:- naprawa ściany przyczółka5. Obiekt w km 27,783:- naprawa narożnika przyczółkapołudniowego6. Obiekt w km 28,175:- naprawa podpór:- zabezpieczenie antykorozyjnekonstrukcji- naprawa wyposażenia- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczeniekoryta rzeki:7. Obiekt w km 28,874:- naprawa podpór - zabezpieczenie antykorozyjnekonstrukcji,- naprawa wyposażenia:- zabezpieczenie stożków z odbudową oraz oczyszczeniemkoryta: 8. Obiekt w km 31,537:- naprawa przyczółków 9. Obiekt w km 34,885:- naprawaprzyczółka 10. Obiekt w km 40,055:- naprawa skrzydełka północnego przyczółkaII. Tory i nasypyna odcinkach:1. Obiekt w km 25,120 oraz 25,180:- uzupełnienie nasypu kolejowego 2. Obiekt wkm 25,759 do 25,958:- remont toru kolejowego3. Obiekt w km 26,078-26,083:- uzupełnienienasypu kolejowego4. Obiekt w km 26,100-26,120:- uzupełnienie podsypki tłuczniowej5. Obiektw km 26,248-26,252:- uzupełnienie nasypu kolejowego6. Obiekt w km 26,474-26,494:- podbicieniestatecznego toru z regulacją w pionie 7. Obiekt w km 26,770-26,785:- uzupełnienie podsypkitłuczniowej8. Obiekt w km 26,850-26,950:- podbicie niestatecznego toru z regulacją w pionie9.Obiekt w km 27,000-27,400:- uzupełnienie podsypki tłuczniowej10. Obiekt w km 27,565-27,579:-uzupełnienie nasypu kolejowego11. Obiekt w km 27,590:- usunięcie uszkodzenia nawierzchnidrogowej na przejeździe w km 27,59012. Obiekt w km 27,820-27,880:- Uzupełnienie podsypki13. Obiekt w km 27,969-28,225:- remont toru kolejowego14. Obiekt w km 28,841-28,871;28,881-28,911 ( w sąsiedztwie obiektu w km 28,874):- Uzupełnienie podsypki tłuczniowej 15.Obiekt w km 31,493-31,496; 31,504-31,516:- uzupełnienie nasypu kolejowego 16. Obiekt w km31,896-31,903:- usunięcie z toru materiału z osuniętej skarpy17. Obiekt w km 31,898-31,903:-uzupełnienie warstwy humusu na skarpie18. Obiekt w km 32,563-32,570:- uzupełnienie nasypukolejowego19. Obiekt w km 32,573-32,587:- uzupełnienie nasypu kolejowego20. Obiekt w km32,595-32,608:- uzupełnienie nasypu kolejowego21. Obiekt w km 33,748-33,751:- uzupełnienienasypu kolejowego22. Obiekt w km 34,004-34,005:- uzupełnienie nasypu kolejowego23. Obiektw km 36,096-36,130:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jejwzmocnieniem(wykonanie zgodnie z odrębną dokumentacją)24. Obiekt w km 38,540-38,551:-uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem25. Obiekt w km 38,725-38,738:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem26. Obiekt w km39,165-39,195:- uzupełnienie nasypu po osunięciu skarpy wraz z jej wzmocnieniem27. Obiekt wkm 26,600-26,800; 28,300-28,500:- usunięcie z toru w obrębie podsypki zanieczyszczeń (błoto,gałęzie), grubość warstwy zanieczyszczeń od 5 do 15 cm28. Uzupełnienie brakujących słupkówhektometrowych:Głównym założeniem i celem prac remontowych przy zniszczonej powodziązabytkowej linii kolejowej Przeworsk-Dynów jest przywrócenie jej sprawności technicznej jakąposiadała przed katastrofą żywiołową z czerwca 2020 r. z zachowaniem walorów historycznych ikrajobrazowych obiektu. To umożliwi dalsze prace przy rewitalizacji całej linii, które mają dopierozostać przeprowadzane.Oryginalne obiekty składające się na całość zabytkowej trasy kolejkiwąskotorowej zachowają pierwotny charakter techniczno-architektoniczny a poprzezzaplanowane prace uzyskają strukturalne wzmocnienie i zabezpieczenie. Poniższy programremontowy jest programem ramowym, opartym na analizie technicznej sprawności obiektówsprzed i po powodzi i traktowany jest na zasadzie wyjątkowości, co potwierdza rozporządzeniePrezesa Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 roku (poz. 2124)4.1 Wykonawca przygotujedokumentację w celu uzyskania decyzji administracyjnej zezwalającej na wykonanie robót.4.2Szczegółowy zakres robót określają załączone projekty wykonawcze, kosztorys ofertowy,przedmiary robót, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru RobótBudowlanych, OPZ stanowiące załączniki do niniejszej SWZ. 4.2. Przy realizacji zamówieniaWykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używaniaw budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r.,poz. 1333 ze zm.) orazustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215 z późn. zm.)oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie.4.3. Materiały do wykonania zamówienia należyprzyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SWZ izałącznikach do niej.4.4. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych pracodpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010, zpóźn. zm.). Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych odbywa się na kosztWykonawcy.Materiały, które należy przekazać Zamawiającemu zostały określone wdokumentacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45221112-0 - Roboty budowlane w zakresie mostów kolejowych

45234116-2 - Budowa torów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 33.1. Przy wyborze i ocenianiu ofert niepodlegających odrzuceniuZamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. Cena – waga 60% 2. Udzielonagwarancja na roboty objęte zamówieniem – Waga 40%Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanieprzeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100pkt.Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie zgodnie z poniższymi zasadami: Ad 1)Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotuzamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Liczba punktów w kryterium Cena będzieobliczona na podstawie poniższego wzoru: najniższa cena brutto spośród złożonych (nie odrzuconych)ofertIlość punktów = ------------------------------------------- x 60 pkt cena brutto badanejofertyNajkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 60punktów. Ad 2) Kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem ” Ocenie podlegaćbędzie gwarancja na roboty objęte zamówieniem, podana w pełnych miesiącach .Wymagany przezZamawiającego okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 60 miesięcy. Liczbapunktów w kryterium ,,Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem” będzie obliczona napodstawie poniższego wzoru:G= Gob/Gn x 40% gdzie: G- liczba pkt przyznanych wykonawcy w tymkryterium Gob – oferowany okres gwarancji oferty badanej Gn – najkorzystniejszy oferowany okresgwarancji wśród oferowanych ofert40% - waga kryterium Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu dotego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. W przypadku niewypełnienia przezWykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie torównoznaczne z udzielaniem gwarancji na okres 36mc i taka tez wartość zostanie wzięta do oceny. Wprzypadku zaoferowania dłuższego niż 60 miesięcy okresu gwarancji do wyliczenia punktów zostanieprzyjęta wartość 60 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaproponowanyprzez wykonawcę. 33.2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie napodstawie poniższego wzoru: Lp = C+G gdzie:Lp – liczba punktów C – Punkty przyznane w kryteriumcena G - Punkty przyznane w kryterium udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem33.3. Zaofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyskanychwe wskazanych wyżej kryteriach uzyska największą liczbę punktów, uzyskaną w wyniku zsumowaniawszystkich kryteriów.33.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcywyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów luboświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przezZamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udzielona gwarancja na roboty objęte zamówieniem

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1 Warunki:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy;6.1.1 Nie podlegająwykluczeniu na podstawie art.108ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt.4 upzp;6.1.2 Spełniają warunkiudziału w postępowaniu o których mowa w art.112 upzp i którzy wykażą ich spełnienie napoziomie wymaganym przez Zamawiającego7. OPIS WARUNKÓW:7.1. Warunek dotyczącyzdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje tegowarunku.7.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie opisujetego warunku.7.3. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nieopisuje tego warunku.7.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;a)Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robotami budowlanymi opodobnym zakresie rzeczowym do robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia tj.roboty budowlane branży kolejowej polegające na remoncie, budowie, przebudowie, w tym conajmniej jedną robotą o wartości nie mniejszej 500 000,00 zł brutto oraz co najmniej jednejroboty dotyczącej obiektów inżynieryjnych (wiadukt, most) o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł brutto. Zamawiający zastrzega, że przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotębudowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. b) Wykonawca spełni warunek, jeżeliwykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami skierowanymi przezwykonawcę do realizacji zamówienia, tj. - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacjizamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnieniabudowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej wzakresie kolejowych obiektów budowlanych - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacjizamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie obiektówinżynieryjnych.Osoba pełniąca funkcję kierownika budowy winna posiadać co najmniej 18miesięczne doświadczenie w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkachnieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37 c ustawy o ochronie zabytków i opiece nadzabytkami. Uwaga: Przez uprawnienia budowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia wydanezgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) iRozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych,dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonychw art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowieńustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220 ze zm.) Ocena spełnianiaw/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia– nie spełnia”, w oparciu oinformacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego wSWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. pkt.4 upzp sporządzonychnie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie roboty, opodobnym zakresie rzeczowym do robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia tj. robotybudowlane branży kolejowej polegające na remoncie, budowie, przebudowie, w tym co najmniej jednąrobotą o wartości nie mniejszej 500 000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej roboty dotyczącej obiektówinżynieryjnych (wiadukt, most) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. (Zamawiającyzastrzega, że przez jedną robotę rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednejumowy/kontraktu/zlecenia), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określającychczy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa sąreferencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tychdokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające ich wykonanie i odpowiadające zadaniomwymienionym na załączonym druku nr 4 stanowiącym załącznik do SWZ.c).wykaz osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi tj.- co najmniej jedną osobąskierowaną do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcje kierownika budowy posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej kolejowej wzakresie kolejowych obiektów budowlanych - co najmniej jedną osobą skierowaną do realizacjizamówienia, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane dokierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w zakresie obiektówinżynieryjnych.Kierownik budowy winien posiadać co najmniej 18 miesięczne doświadczenie wrobotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lubinwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z wymaganiami określonymi w treści art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.Wykonawca przedłoży informacje na temat ichkwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do SIWZ . Uwaga: Przez uprawnieniabudowlane, Zamawiający rozumie uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawobudowlane (j.t Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju zdnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub ważne odpowiadające imuprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawcówzagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadachokreślonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowieńustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. 2020, poz. 220 ze zm.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

26.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą.26.2. Wprzypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenia i dokumentypotwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniuskłada każdy z Wykonawców.26.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówieniemogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty lub usługi dorealizacji których te zdolności są wymagane.26.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się ozamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługiwykonają poszczególni Wykonawcy wchodzący w skład np. konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Katalog przesłanek dokonania zmian umowy został określony w pkt 37 SWZ. , oraz w projekcieumowy W związku z zapisami art. 455 ust. 1 upzp Zamawiający przewiduje możliwość zmianyzawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku wystąpienia co najmniejjednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ichwprowadzenia: 37.3.1. Zmiana terminu realizacji umowy:37.3.3. Zmiany osobowe 37.3.4.Zmiana wynagrodzenia:37.3.5 Zmiana podwykonawców:37.3.6 Zmiana dokumentacjiprojektowej : 37.3.7. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawkiVAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy. Zamawiający dopuszczamożliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przezWykonawcę, b) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, naktóre Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzonepoprzez zmianę do kontraktu – aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającegodo wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stroniewnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.37.4. Dokonanienieistotnych zmian (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane Sz. U.. 2020.1333 z późn. zm) wynikających z zasad wiedzy technicznej niestanowi zmiany tej umowy jeżeli nie powoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcyoraz nie wykracza poza zakres zamówienia podstawowego. 37.5. Zamawiający zastrzega sobieprawo do dokonania zmiany umowy dopiero po rozpatrzeniu przedstawionych dowodówpotwierdzających okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w związku zpandemią COVID-19 na obszarze Polski.37.6. Zmiana umowy wymaga pod rygoremnieważności zachowania formy pisemnej. Ze względu na ograniczenia liczby znaków rozwinięcieczęści punktów zawiera SWZ ora projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e5ba5c67-f546-4c88-b092-445d6027568d

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI