„Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I - nadzór inwestorski”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I - nadzór inwestorski”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-27
  • Numer ogłoszenia544168-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 544168-N-2020 z dnia 2020-05-27 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy: „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I - nadzór inwestorski”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Adama Mickiewicza   15 , 85-071  Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 (52) 33 91 100, e-mail waldemar.baczynski@wody.gov.pl, faks +48 (52) 33 91 200.
Adres strony internetowej (URL): https://wodypolskie.bip.gov.pl/; https://bydgoszcz.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/; https://bydgoszcz.wody.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
ePUAP: /pgwwp-by/skrytkaesp

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofywania i zmiany ofert. Zamawiający wymaga by oferta została złożona przez ePUAP.
Adres:
adres skrzynki ePUAP: /pgwwp-by/skrytkaesp

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I - nadzór inwestorski”
Numer referencyjny: BD.ROZ.2810.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I”, lokalizacja gmina Trzcianka, powiat czarnkowsko – trzcianecki, województwo wielkopolskie. Kanał Małgosia jest ciekiem naturalnym, uregulowanym o szczególnym znaczeniu dla rolnictwa. Kanał bierze swój początek we wsi Siedlisko, a uchodzi do rzeki Bukowa w okolicy wsi Biernatowo. Planowana odbudowa zachowa istniejący charakter cieku, pozytywnie wpłynie na ekosystem obszarów położonych wzdłuż niego, a racjonalne i kompleksowe wykorzystanie odbudowanych budowli wodnych przyczyni się do uporządkowania gospodarki wodnej. Zakres nadzorowanych prac obejmuje:● Odbudowa korytaW ramach zadania przewiduje się odbudowę koryta cieku z przywróceniem następujących parametrów:- szerokość dna: na odcinku od km 0+000 do km 4+549 – b=2,0 m, na odcinku od km 4+549 do km 5+327 – b=1,5 m, - nachylenie skarp: 1:1,5 i naturalne,- niweleta dna: 0,3 – 2,67 ‰, - ubezpieczenie brzegów: na odcinku od km 0+000 do km 4+549 kiszka faszynowa2 x Ø 20 cm o łącznej długości około 8,88 km,na odcinku od km 4+549 do km 5+327 kiszka faszynowa1 x Ø 20 cm o łącznej długości około 1,55 km,powyżej kiszki faszynowej (na obu odcinkach) pas darniny szerokości 0,5 m i obsiew skarp mieszanką traw,- zabudowa kruszywem mineralnym występujących wyrw, - wycinka z karczowaniem drzew i krzewów – około 515 szt. drzew, głównie olszy czarnej oraz łącznie około 244 m2 krzewów, rosnących w około 37 skupiskach o powierzchni od1 m2 do 140 m2,- rozplantowanie urobku z odbudowy koryta wzdłuż cieku warstwą o grubości 15 – 20 cm na długości 10 m wraz z jego zagospodarowaniem poprzez uprawę płużną w technologii kołowej jednoetapowej z mechanicznym wysiewem nasion w ilości 120 kg/ha, - odmulenie wylotów rowów bocznych na długości 5,0 m i ubezpieczenie kiszką faszynową1 x Ø 10 cm na długości 3,0 m, łącznie 25 wylotów. ● Budowle towarzyszące Zakres zadania obejmuje:- całkowitą rozbiórkę przepustu zlokalizowanego w km 1+996, - rozbiórkę i budowę w tym samym miejscu nowych przepustów, w ilości 11 szt., w tym4 przepustów z piętrzeniem, zlokalizowanych w km: 0+135, 0+524 (z piętrzeniem), 0+685, 0+851, 1+092 (z piętrzeniem), 1+711, 2+662, 4+045 (z piętrzeniem), 4+836, 5+089(z piętrzeniem), 5+153, - budowę nowego przepustu z piętrzeniem zlokalizowanego w km 5+327, - rozbiórkę i budowę w tym samym miejscu nowych zastawek, w ilości 2 szt., zlokalizowanych w km: 1+398, 3+339, - budowę kamiennego przepędu dla bydła o szerokości 10,0 m i długości 14,3 m, zlokalizowanego w km 2+814.

II.5) Główny kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71247000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-16
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-16

II.9) Informacje dodatkowe: Nadzór będzie wykonywany w okresie od podpisania umowy, złożenia oświadczeń o podjęciu obowiązków inspektora nadzoru do WINB i przekazania placu budowy do zakończenia zadania, przez co należy rozumieć dokonanie przez Zamawiającego odbioru końcowego i podpisanie protokołu odbioru końcowego z wykonawcą robót budowlanych zadania „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I”. Przewidywany termin zakończenia robót do 16.11.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej trzy usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, z których co najmniej jedna usługa dotyczyła robót hydrotechnicznych regulacyjnych, umocnieniowych rzek i kanałów, o wartości umowy o roboty budowlane minimum 500.000,00 zł, oraz wykonał je w sposób należyty;2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego:● uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi udzielone w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie) lub inne (np. w specjalności wodno – melioracyjnej) wydane wg wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w branży hydrotechnicznej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz zrzeszonego we właściwej izbie samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117)i posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej IIB wraz z wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału wpostępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz usług (zał. nr 6 SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia i aktualne zaświadczenie z PIIB. Wykaz osób zamieszczony jest w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowaw art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. Informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniuo udzielenie zamówienia (zał.nr 4 SIWZ). 2. OFERTA WSPÓLNA -Zamawiający, dopuszczamożliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej wrozumieniu art. 23 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następującewymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja prowadzona będzieprzez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynikatakie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą. 4) W odniesieniu do warunków określonych w pkt7.2 SIWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertęwspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ichpotwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.5 SIWZ. 5) Każdy z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw dowykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 i 3 SIWZ), aktualne nadzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających sięwspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w zakresie, wktórym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunkiudziału w postępowaniu.6)Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest dowykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wtakim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 i 10.4 SIWZ składa każdy zWykonawców występujących wspólnie. 3.WYKONAWCA ZAGRANICZNY - 1)Jeżeli Wykonawcama siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania maosoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ,zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniemosoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miałdotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organemsamorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 12.1 SIWZodnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się. 4. Pełnomocnictwo,określające zakres umocowania, musi być złożone w oryginale albo kopii poświadczonej notarialnie ipodpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, naktórego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcy, w postaci dokumentu elektronicznego alboelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wraz zpełnomocnictwem należy złożyć, w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego albo elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem, dokumenty, z którychwynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.8.1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 400,00 zł (sześćset złotych 00/100)8.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:8.2.1 pieniądzu;8.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;8.2.3 gwarancjach bankowych;8.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;8.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019, poz. 310 ze zm).8.3 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, w jej treści należy podać pełną nazwę Zamawiającego (Beneficjenta) - Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy ul. Adama Mickiewicza15, 85-071 Bydgoszcz. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.8.4 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 8.2.2-8.2.5 SIWZ, należy przekazać za pośrednictwem elektronicznych środków komunikacji (e-mail: zamowienia-bydgoszcz@wody.gov.pl, ePUAP: /pgwwp-by/skrytkaesp ) przed terminem i godziną składania ofert. Wiadomość należy opisać słowami: „WADIUM nr sprawy: BD.ROZ.2810.18.2020 – „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I” - nadzór inwestorski. Dokument powinien być wniesiony w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert.8.5 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego, 00-955 Warszawa, al. Jerozolimskie 7, Nr: 59 1130 1017 0020 1510 6790 0010. W tytule przelewu należy wpisać: „wadium w sprawie nr BD.ROZ.2810.18.2020 – „Odbudowa Kanału Małgosia – Etap I” - nadzór inwestorski.8.6 Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.8.7 Dowód wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca załączyć do oferty.8.8 Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp”.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:1) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 2) zmiany stawki podatku VAT, w zakresie przedmiotu zamówienia, w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie, 3) wystąpienia przeszkody o charakterze siły wyższej, klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń i dokonywanie odbiorów, pomimo dołożenia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane - termin wykonania umowy może być przedłużony za zgodą Zamawiającego. Na tę okoliczność Kierownik Budowy sporządzi wpis do Dziennika Budowy, który potwierdzi Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-05, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami wszczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 2 ), zawiadomień orazprzekazywanie informacji odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowieniabydgoszcz@wody.gov.pl We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniemZamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy: BD.ROZ.2810.18.2020. 2. MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - służą WYŁĄCZNIE doskładania/wycofywania i zmiany ofert. Zamawiający wymaga by oferta została złożona przez ePUAP.Adres skrzynki ePUAP: /pgwwp-by/skrytkaesp Wszelka pozostała korespondencja (pytania do treściSIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składanie przezWykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowieniabydgoszcz@wody.gov.pl 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP madostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeńoraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania zminiPortalu oraz Regulaminie ePUAP
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI