Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy Zadanie: „Termomodernizacja budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwierczów
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-10
  • ZamawiającyGmina Świerczów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00032780
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy
Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska

1.5.2.) Miejscowość: Świerczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774196170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy
Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8056ba5-7d1b-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012159/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Obiekt: Rozbudowa z przebudową budynku Urzędu Gminy Zadanie: „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Świerczowie wraz z budową dźwigu osobowego – rozbudowa budynku”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych
osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:1) TOŻSAMOŚĆ
ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Świerczów, REGON: 000543829 jest: Wójt Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112
Świerczów. Z administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres siedziby administratora.2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pisemnie na adres
siedziby Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail:
biuro@centrumcyfryzacji.pl;3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy
będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym
obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków
prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora
celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne
w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub
dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.
b, c oraz f RODO.4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych
mogą być udostępniane upoważnionym pracownikom Administratora, członkom organów
Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora,
podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne
oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z
zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom
uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe
Wykonawcy mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania
przepisami prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie
niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane
przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności
ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.
2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa, w tym w zakresie archiwizacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan
prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie
wymienione prawa wymagają pisemnej formy.7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU
NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu,
miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.8)
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i
zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.9) INFORMACJA O
DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem
niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie
będzie możliwe jej zawarcie.10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA
TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo
trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.11)
INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU:
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.01.2022.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Istniejący obiekt będący siedzibą Urzędu Gminy jest obiektem dwukondygnacyjnym i częściowo podpiwniczonym. Obiekt pochodzący sprzed 1945 r wykonany w technologii tradycyjnej posiada ściany murowane z cegły ceramicznej, strop nad piwnica odcinkowy na belkach stalowych ,nad parterem drewniany, nad I piętrem w części zachodniej pod dachem stromym strop drewniany, w części wschodniej (płaskiej betonowy). Pokrycie w części wschodniej stropodach kryty papą z izolacją termiczną nie udokumentowaną, w części poddasza wysokiego dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką cementową. Wejście na poddasze i dach przez właz na I p po rozkładanych schodach. Elewacja w częściach docieplona styropianem o przeciętnej grubości 5 cm.
Występujące instalacje: wod.-kan., elektryczna, informatyczna, CO zasilane z zewnątrz.
Zakres przebudowy:
a) przebudowa stropodachu w wykonaniem więźby dachowej drewnianej w części stropodachu płaskiego i wykonanie pokrycia blachą dachówkową, w części wysokiej (dach stromy) wymiana pokrycie na blachę dachówkową. Stropodach w całości docieplony wełną mineralną grubości 20 cm. Strop poddasza dodatkowo obudowany płytami cementowo-wiórowe zwiększającymi odporność na ogień. Na poddaszu wysokim umiejscowiona będzie centrala wentylacyjna oparta na 2 belkach stalowych HEB 120. Należy przebudować właz na dach w części wysokiej poddasza.
b) strop nad parterem i Ip pod dachem wysokim należy przebudować dla uzyskania odporności ogniowej EI, wg układu warstw jak na rysunkach. Istniejące schody łączące parter piętro i część stropu należy rozebrać i w tym miejscu wykonać strop na belkach stalowych. Po odkryciu belek stropowych należy je wzmocnić w zależności od ich stanu technicznego po uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.
c) istniejące posadzki podlegają rozbiórce i wykonane w nowym układzie, na parterze pod posadzkami ułożona izolacja termiczna ze styropianu grub. 20cm na gruncie w celu uzyskania izolacyjności termicznej. W pomieszczeniach mokrych i na korytarzach parteru posadzki gres a piętrze na korytarzu i wszystkich pomieszczeniach biurowych wykładzina rulonowa PCV.
d) istniejące okna drewniane należy wymienić na nowe o wymiarach i kształcie jak istniejące, a od strony granicy z sąsiadem okna o odporności ogniowej EI 60 zaznaczone na rzutach.
e) wszystkie drzwi wewnętrzne wymienić na nowe o wymaganej szerokości w świetle ościeżnic 90 cm
f) ściany i ścianki należy przebudować w nowym układzie do komunikacji w nowej klatce schodowej z dźwigiem osobowym.
g) docieplenie ścian zewnętrznych wykonać stosując wełnę mineralną grub. 20 cm i wyprawę cienkowarstwową silikonową z dodatkiem antyglonowym. Istniejące docieplenie ze styropianu należy usunąć przed ułożeniem nowego z wełny mineralnej

KLATKA SCHODOWA

usytuowana od strony północnej budynku istniejącego mieści dźwig osobowy oraz schody o wymiarach zgodnych z warunkami technicznymi. Konstrukcja klatki schodowej:
· fundamenty w postaci ław betonowych zbrojonych podłużnie, ława wschodnia w układzie
schodkowym nawiązuje do fundamentów części podpiwniczonej budynku istniejącego
· ściany fundamentowe z bloczków betonowych M-6 na zaprawie cementowej
· ściany dźwigu osobowego z cegły pełnej kl. 15 na zaprawie cementowej, dźwig osobowy o dwóch przystankach, napędzie hydraulicznym i udźwigu 450 kg, prędkość nominalna 0,52-0,62 m/s, szerokość drzwi teleskopowych 0,90 m
· ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych
· stropy i schody monolityczne żelbetowe
· konstrukcja dachu drewniana więźba z pokryciem blachą dachówkową
· docieplenia stropu i ścian zewnętrznych z wełny mineralnej
· docieplenie posadzki na gruncie ze styropianu
· stolarka drzwiowa oddzielająca klatkę schodową od pozostałych części o klasie EI 30
· posadzki z płytek gres o dużej odporności na ścieranie

SALA KONFERENCYJNA - SALA ŚLUBÓW

położona od strony północnej klatki schodowej jest częścią parterową niepodpiwniczoną ze stropodachem na
drewnianych wiązarach kratowych.
· fundamenty w postaci ław żelbetowych
· mury fundamentowe z bloczków betonowych M-6
· ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych zakończone wieńcem żelbetowym
· stropodach z sufitem podwieszonym do wiązarów kratowych ocieplony wełną mineralną 20 cm, pokrycie blachą dachówkową
· posadzka z klepki dębowej na leju w układzie warstw jak na rysunkach przekroju
· stolarka okienna PCV, drzwi wejściowe aluminiowe w kolorze stolarki
· schody zewnętrzne betonowe z wykończeniem płytkami klinkierowymi nad schodami daszek ochronny o konstrukcji drewnianej

POCHYLNIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

usytuowana przed wejściem do klatki schodowej wykonana z bloczków betonowych i nawierzchni z kostki betonowej grub. 6 cm. Balustrady stalowe o wymiarach zgodnych z WT.

Instalacje sanitarna i elektryczna:
Projektowana rozbudowa obejmuje roboty w części rozbudowywanej i przebudowywanej:
· roboty demontażowe
· montaż instalacji wody i kanalizacji sanitarnej wraz z przystosowaniem sanitariatu dla niepełnosprawnych
· montaż instalacji centralnego ogrzewania niskotemperaturowego z elementami grzejnymi w postaci grzejników i ogrzewania podłogowego zasilanego z pompy ciepła z dolnym źródłem w postaci sond gruntowych o głębokości do 100m.
· montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji z odzyskiem ciepła. Budynek wymianę ciepła ma zorganizowaną w całości za pomocą wentylacji mechanicznej z dwoma jednostkami centralnymi obsługującymi w podziale na istniejący i nowy. Podział z uwagi na charakter użytkowania obiektu.
· montaż instalacji elektrycznej z oszczędnym źródłem ciepła w postaci oświetlenia LED, dostosowaniem zabezpieczeń ewakuacji i zastosowaniem fotowoltaiki.

Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia stanowiącymi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262210-6 - Fundamentowanie

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45410000-4 - Tynkowanie

45421120-1 - Instalowanie progów

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego
ofertaodpowiadawszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako
najkorzystniejsza,tj. uzyskaław sumie największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów
oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.

2. Warunki udziału w postępowaniu:

2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.


2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.

2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizował (zakończył): - co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie, odbudowie lub przebudowie obiektu kubaturowego na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych);
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej:
a) Kierownik z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
UWAGA:
− Kierownik budowy/robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
− Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ.

1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

1.2. Do oferty Wykonawca dołącza:

a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ
w zakresie wskazanym w Rozdziale VA ust. 1 i 2 i w Rozdziale XV ust. 1 i ust. 2 stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale VB, ust. 2 SWZ.

1.3. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VB, ust. 1 pkt. 1.2 SWZ składają odrębnie:
1.3.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
1.3.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1.4.1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w Rozdziale VB ust. 1 ppkt 1.4.1. SWZ
1.4.2. zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VD ust. 3 i 4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy
1.4.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:

- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,

1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale VB, ust. 1, ppkt. 1.4.1. SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1.7. Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.1. i ppkt 1.4.2., pkt 1.5 SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
1.8. Kosztorysy ofertowe. Zamawiający dopuszcza złożenie kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej.
1.9. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1.1. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z zał. nr 5 do SWZ, zawierającego:
a) Kierownik z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
2.1.2. Wykaz robót należytego wykonania zadania zgodnie z pkt. 2.4 SWZ – zał. nr 9 do SWZ wraz z referencjami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również naminiPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI