NaPrzetarg nieograniczony na realizację zadania: ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
NaPrzetarg nieograniczony na realizację zadania: ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj” .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia540044-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540044-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach: naPrzetarg nieograniczony na realizację zadania: ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj” .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach, krajowy numer identyfikacyjny 00065711900000, ul. Rybickiego  1 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 46 8340821, , e-mail dzp@wsz-skier.pl, , faks 468 340 821.
Adres strony internetowej (URL): https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://szpitale.lodzkie.pl/skierniewice/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ul. Rybickiego1 kancelaria Szpitala w godzinie 8:00 do 15:00

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naPrzetarg nieograniczony na realizację zadania: ”Dostosowanie jednej Sali operacyjnej do kompatybilności z dwiema pozostałymi salami oraz przepisami prawa w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach -zaprojektuj i wybuduj” .
Numer referencyjny: WSZ.DAT.SZP.261.1/ 18 /2020r.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia będą roboty budowlane przeprowadzone w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ulica Rybickiego 1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Umowa z wyłonionym Wykonawcą będzie podpisana - termin wykonania zamówienia do 30 listopada 2020

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. I
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) , na jedno i wszystkie zdarzenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli: Wykonawca posiada zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że: C1) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia: - kierownikiem budowy (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi( liczone od dnia nadania uprawnień) w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania budową/nadzoru inwestorskiego nad min. 1 robotą budowlaną, inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej, o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości całości robót wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto. - kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi( liczonymi od dnia nadania uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania robotami budowlanymi/nadzoru inwestorskiego nad min. 1 robotą budowlaną branży elektrycznej, inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej, o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości całości robót wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto. - kierownikiem robót (1 osoba) z min. 5-letnimi uprawnieniami budowlanymi ( liczonymi od dnia nadania uprawnień) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który legitymuje się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z doświadczeniem pełnienia samodzielnego kierowania robotami budowlanymi/nadzoru inwestorskiego nad min. 1 robotą budowlaną branży sanitarnej, inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości całości robót wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł. brutto. (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 wykaz osób) - osobami, które będą pełnić funkcję projektantów posiadających uprawnienia w specjalnościach: 1). architektonicznej bez ograniczeń (projektant i sprawdzający) 2). konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (projektant I sprawdzający) 3). instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (projektant i sprawdzający) 4). instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń ( projektant i sprawdzający) Wykonawca projektu (projektant): z doświadczeniem polegającym na wykonaniu w sposób należyty co najmniej 2 dokumentacji projektowych o łącznym zakresie: projekt budowlany i projekt wykonawczy dla inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, w okresie ostatnich 5 lat i dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń**, doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont budynku należącego do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekty w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń**, doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego obejmującego budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont budynku należącego do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. branży, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekty w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń** doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 projektu budowlanego i wykonawczego branży sanitarnej w zakresie m.in. instalacji wentylacji mechanicznej i gazów medycznych dla inwestycji obejmującej budowę i/lub rozbudowę i/lub nadbudowę i/lub przebudowę i/lub remont budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta. - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekty w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń** doświadczenie polegające na opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w ww. specjalności co najmniej 1 projektu budowlanego i wykonawczego w zakresie m.in. instalacji elektrycznych wewnętrznych dla inwestycji polegającej na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remontu budynków należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, która będzie pełniła funkcję projektanta w ww. specjalności, - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń**, która będzie pełniła funkcję sprawdzającego projekty w ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza również możliwość, że Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającego uprawnienia łącznie w w/w specjalnościach, którą skieruje do realizacji zamówienia (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) C2). Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie i/lub rozbudowie i/lub nadbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektów należących do klasy 1264 wg. Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych, tj. budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o powierzchni i kubaturze odpowiednio nie mniejszej niż 200m2 i 600 m3 każdy, o wartości każdej z robót wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 zł brutto (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, każda w ramach odrębnego kontraktu, polegające na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie instalacji gazów medycznych, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz z informacją, o której mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane. UWAGA! W przypadku oferty składanej przez konsorcjum oraz przez wykonawcę, który polega na zdolnościach innych podmiotów, zamawiający wymaga by co najmniej jeden z podmiotów wykazał się wymaganym doświadczeniem. Oznacza to, że Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczeń o niższych niż wymagana wartość. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: zamawiający zaznacza, że warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie podlegać sumowaniu, w odniesieniu do wykazania się realizacją dwóch wymaganych robót. Oznacza to, że takim doświadczeniem powinien wykazać się albo wykonawca składający ofertę, albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum. Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wykażą zrealizowanie dwóch robót budowlanych, o których mowa w SIWZ, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej przez Zamawiającego liczbie. Zamawiający wyjaśnia dodatkowo, że w sytuacji, gdy wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (tj. nie zrealizował 2 robót), będzie polegał na zasobie innego podmiotu - podmiot ten będzie musiał wykazać zrealizowanie prac w tej właśnie liczbie. Powyższa zasada dotyczy również potwierdzenia spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do przedkładania dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimalnej 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający wyraźnie zaznacza, iż nie dopuszcza się sumowania wysokości sum ubezpieczenia z różnych polis ubezpieczeniowych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
A. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia: A.1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp - o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; A.3) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 22 ustawy Pzp - o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; A.4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
B. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: B.1) Kserokopia polisy potwierdzona za zgodność z oryginałem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 1 000 000,00 PL B.2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do siwz. B.3) Wykaz wykonanych robót budowlanych dotyczące przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
B.3) Wykaz wykonanych robót budowlanych dotyczące przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do siwz
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW – SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ a) FORMULARZ OFERTOWY wraz ze stroną tytułową – załącznik nr 2 i 2A do SIWZ. b) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium. c) Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. d) Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. e) Oświadczenie załącznik nr 4- Informacje zawarte ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. e.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XII. 1.e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1, 4, 5, 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia e.3) Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1.e). niniejszej SIWZ. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia – załącznik nr 3 SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Oświadczenie, o którym mowa powyżej, winno być złożone w oryginale podpisane przez Wykonawcę lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wyko-nawcę (przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). – W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stano-wiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub pod-mioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. – oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. C.2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1,4, 5,6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. C.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. XIII. 1. e). niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. C.4) Wykonawca zobowiązany jest złożyć zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – w zakresie, którego dotyczy. Zobowiązanie lub każdy inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w łącznej kwocie : 13 500,00 zł. ( słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych ) 2. Zamówienie nie jest podzielone na części ( pakiety) Informacje na temat wadium zawiera rozdział XV

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas trwania gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszystkie zapisy dotyczące umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferty w postępowaniu muszą być złożone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ocieplenia - Lutomiersk
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ocieplenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Rozbudowa sieci wodociągowych w Gminie Wieliczki 2020
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Usługa ubezpieczenia majątkowego Gminy Żukowo
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa sieci wodociągowych w Gminie Wieliczki 2020
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja (przebudowa) wraz z niezbędną infrastrukturą stawu retencyjnego Bielniki.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI