Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIASTKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 14a
1.5.2.) Miejscowość: Pasieka
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598573201
1.5.8.) Numer faksu: 59 857 22 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miastko@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastko.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miastko
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fb5ff87-01a8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066264/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zam., a Wyk.odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej –Platforma).Wszelkie oświad., wnioski, zawiad. oraz inform., przekazywane za pośrednictwem Platformy, przekaz.są w zakł. Korespondencja. Dopuszcza się również korespond. za pomocą poczty elektr. email:miastko@szczecinek.lasy.gov.pl. W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestr. Wyk.podadresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wyk.rejestrując się akceptuje war. korzystania z Platformy, określ. w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobier. dok. postęp. niewymaga logowania. Maks. rozmiar plików przesył. za pośredn. dedykowanych formularzy do: złożenia,zmiany, wycofania oferty oraz do komunik. wynosi 100MB. Za pośr. Systemu można przesłać wiele pojed. plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawier. wiele pojed. plików. Ofertę orazoświadcz., składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.) lub w postaci elektr.opatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. złożenie, zmiana i wycof. oferty następuje wyłącznie w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektr.) lub w postaci elektr.opatrzonej podpis.zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.Do założenia konta na Platformie nie
wymagany jest certyfikat kwalifik. Wyk.składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy, klikając w zakładce „Oferty” przycisk „Złóż ofertę”. Po kliknięciu wyk. zostanie przeniesiony na str. składania
oferty, na której można załączyć formularz oferty oraz inne pliki składające się na ofertę oraz pliki nie stan. treści oferty, składane wraz z ofertą.Zam. informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektr.Przesyłane dok. powinny być zał. w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg,.jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg.Wymagania sprzętowe:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11;lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome,Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najn. wersji przeglądarek;system operacyjny Windows7 i późn.;zainstalowane środ. Java w wersji min. 1.8 (jre);w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web;oprogr. SzafirHost w systemie oper.;stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;komp.klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy,jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wers.;zainstalowany progr.Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę format.pdf.Pozostałe wymag.techn. i organizac. wysyłania i odbierania dok. elektr., elektr. kopii dok. i oświad. oraz inf.przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy.Wszelkie inf. stanowiące tajemnicę przedsięb. w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wyk. zastrzeże jako tajemnicę przedsięb., powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zazn.polecenia „Załącznik stan. tajemnicę przeds.”.Jeżeli wyk.korzysta z kwalifik. podpisu elektr., w zależności od formatu kwalifik. podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnętrzny, wewn.) wyk. dołącza do Platformy uprzednio podpisane dok. wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewn.) lub dok. z wszytym podpisem (typ wew.)Dok. w form.„pdf” należy podpisywać tylko form. PAdES.Zam.dopuszcza podpisanie dok. w formacie innym niż„pdf”, wtedy należy użyć form.XAdES.Pełen opis w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art.13 ust.1i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w spr. ochr. osób fizyczn. w związku z przetwarz. danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osob.)(Dz.Urz.UE L119 z 04 maja2016 r.str.1-RODO) Zam. informuje, iż administr. danych osob. jest Nadleśnictwo Miastko, Pasieka14A,77- 200 Miastko. W sprawach dotyczących przetwarz. danych osob. można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektr.pod adr. miastko@szczecinek.lasy.gov.pl lub telef. pod nr 59 857 0550.Zam. przetwarza dane osob. zebrane w niniejszym postęp. o udziel. zam. publicznego w sposób gwarantujący zabezp. przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osob., o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochr. prawnej, o których mowa w dziale IXPZP, do upływu term. do ich wniesienia. Do przetw. danych osob., o których mowa w art.10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie os. posiadające upoważnienie. Os.dopuszczone do przetwarz.takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Dane osob.przetwarz. będą na pods. art.6 ust.1lit.cRODO w celu związanym z prowadzeniem niniejsz. postęp. o udziel. zam. publ. oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w spr. zam.publiczn. oraz jej realizacji, a także udokument.postęp. o udziel. zamów. i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osob. będą osoby lub podmioty, którym dok. postęp. zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podst.ustawy o dostępie do inf. publ. Dane osob. pozyskane w związku z prowadz.niniejsz. postęp. o udzielenie zam. pub. będą przechow., zgodnie z art.78 ust.1PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoń. postęp.o udziel. zam. publ., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowyw. obejmuje cały czas trwania umowy w spr. zam.publ..Niezależnie od postanowień powyżej, w przypadku zawarcia umowy w spr. zam. publ.,dane osobowe będą przetwarz. do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zam. publ.. Dane osob. pozyskane w związku z prowadz. niniejsz. postęp. o udziel. zam.mogą zostać przekazane podmiot. świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe.Os.której dotyczą pozyskane w związku z prowadz. nin. postęp.dane osob. ma prawo:dostępu do swoich danych osob. zgodnie z art.15RODO przy czym w syt., gdy wyk.obowiązków, o których mowa w art. 15ust.1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zam.może żądać wskazania dodatk. inform. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postęp. o udzielenie zam.publicznego;do sprostowana swoich danych osob. – zgodnie z art.16RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osob., o którym mowa w art. 16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udziel. zam. publ., ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania od Zam.jako administr., ograniczenia przetwarz.danych osob. z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.;wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osob. w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osob. narusza przepisy o ochronie dan. osob., w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danych osob. jest wymogiem ustaw. określonym w przepisachPZP,związanym z udziałem w postęp. o udziel. zam. publ.; Pozostałe inform. w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 135870,6 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr 1 zamówienia - Naprawa, konserwacja drogi pożarowej (DP) nr 2 w leśnictwie Łodzierz
Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności:
Część nr 1 zamówienia:
odcinek przewidziany do naprawy 600 m, który obejmuje:
- profilowanie nawierzchni z zagęszczeniem podłoża,
- wzmocnienie nawierzchni odcinkami kruszywem łamanym o frakcji 0/31,5 gr. 10 cm,
- w razie konieczności miejscowe odtworzenie rowów przydrożnych.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko - droga pożarowa nr 2 leśnictwo Łodzierz w gm. Miastko , obręb Kamnica oddz. 165, 164, 163, 195
4.2.5.) Wartość części: 64130,17 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:1)Cena, 2)Okres gwarancji Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie
cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Okres
gwarancji”(G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:a. Kryterium gwarancji jakości na
całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym
okresu gwarancji jakości.
b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.
c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące liczone od daty końcowego odbioru robót. Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, do oceny oferty w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 36 miesięczny okres gwarancji jakości.
d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
e. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 24 miesięczny okres gwarancji jakości.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr 2 zamówienia - Naprawa i konserwacja odcinka drogi pożarowej (DP) nr 17 w leśnictwie Biały Dwór
Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności:
Część nr 2 zamówienia:
- droga o nawierzchni z gruntu rodzimego,
- na odcinku 190 m nawierzchnia drogi wymaga wzmocnienia kruszywem łamanym o frakcji 0/31,5 gr. 10 cm,
- na odcinku 1800 m należy dokonać profilowania nawierzchni oraz zagęszczenia nawierzchni,
- na krótkich odcinkach wymagana odtworzenia rowów przydrożnych.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Miastko droga pożarowa nr 17 w leśnictwie Biały Dwór w gm. Biały Bór, obręb Sępólno Małe oddz. 443, 474, 505, 504, 554.
4.2.5.) Wartość części: 71740,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:1)Cena, 2)Okres gwarancji Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie
cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Okres
gwarancji”(G) ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:a. Kryterium gwarancji jakości na
całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym
okresu gwarancji jakości.
b. Maksymalną liczbę punktów jaką można uzyskać w tym kryterium to 40 punktów.
c. Najkrótszy możliwy okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 24 miesiące liczone od daty końcowego odbioru robót. Najdłuższy oceniany w ramach kryterium okres gwarancji to 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, do oceny oferty w przedmiotowym kryterium zostanie przyjęty 36 miesięczny okres gwarancji jakości.
d. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach. Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące to przygotuje ofertę niezgodnie z SWZ co skutkować będzie odrzuceniem oferty.
e. W przypadku niewypełnienia w formularzu ofertowym stosownej rubryki Zamawiający uzna, że wykonawca deklaruje najkrótszy tj. 24 miesięczny okres gwarancji jakości.
Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny ofert. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż:
na część zamówienia nr 1 - 35 000,00 zł brutto.
na część zamówienia nr 2 - 40 000,00 zł brutto.
Przez jedną robotę należy rozumieć roboty wykonane na podstawie jednej umowy.
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej 1 szt. walca wibracyjnego lub statycznego min. 7,5 ton masy własnej,
b) co najmniej 1 szt. równiarki samojezdnej,
c) co najmniej 1 szt. koparki kołowej o pojemności łyżki powyżej 0,25 m3,
d) co najmniej 1 szt. samochodu samowyładowczego o ładowności min. 5 ton,
e) co najmniej 1 szt. wibratora płytowego lub ubijaka,
f) co najmniej 1 szt. rozkładarki pospółki/kruszywa.
c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie obu części zamówienia mogą wykazywać te same roboty i ten sam potencjał techniczny celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dla obu części zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.
3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4.Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 z późn. zm.),
f) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP
- wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, , aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.
b) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale 15 SWZ, sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Brak złożenia kosztorysu ofertowego wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 PZP;
c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3A i załącznik 3B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:
- Wykonawcę,
-Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby – do oferty należy załączyć także oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i załącznik 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP,
e) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów (niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
f) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit f) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.15.-9.19 SWZ,
h) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na formularzu oferty zał. nr 2 do SWZ).
i) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).
Pełen opis w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
na część zamówienia nr 1 - 650,00 zł
na część zamówienia nr 2 - 700,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 23 2030 0045 1110 0000 0093 6420 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Miastko część zamówienia nr …….”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
8) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 SWZ i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym formularzu.
2. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
Pełen i szczegółowy opis w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian Umowy:1) Dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy poprzez zmianę zakresu robót budowlanych przewidzianych do wyk. w ramach niniejszej Umowy w przypadku:a) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodat., których wykonanie ma na celu prawidłowe zrealizowanie Przedm. Umowy, a konieczność ich wykonania wynika z wad dok.,b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodat. niezb. do prawidłowego wykonania Przed.Umowy, które nie zostały przewidziane w dokument. przekazanej przez Zamawiającego,c) zmiany dok.wykonane z inicjatywy Zam. ze względu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatk.;d) zmiany decyzji administr., na podstawie których prowadzone są roboty budowl. objęte Umową, powodujące zmianę dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dok.,
2) dopuszczalna jest zmiana Przedm. Umowy, w szczególności zmiana sposobu wyk. Przedm. Umowy, zakresu robót, lokalizacji robót w sytuacji:a) wystąpienia innych war. geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te wskazane przez Zamawiającego w dok., powodujących konieczność zmiany sposobu wyk. Przedm. Umowy;b) wystąp.na terenie budowy niewybuchów, niewypałów, znalezisk archeol. lub innych niezinwentaryzowanych obiek., które uniemożliwiają lub utrudniają wyk. robót na war. przewidzianych w Umowie
3) Dopuszczalna jest zmiana technologii wyk. robót lub materiałów przewidzianych w dok. w przypadku niedostępności odpowiednich surowców lub mater. na rynku bud. albo zaniechania produkcji mater. przewidzianych w dokumentacji, co utrudnia możliwość wykonania Przedmiotu Umowy, tj. w szczególności powoduje opóźnienie w postępie robót, a Wyk., pomimo zachowania należytej staranności, nie mógł temu zapobiec.
4) Dopuszczalna jest zmiana term. wykonania Umowy w przypadku:
a) wystąpienia niemożl. do przewidzenia niekorz. war. atmosf., uniemożliw. prowadzenie prac, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki bud.. Przez niekorzystne warunki atmosf. rozumie się nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry – uniemożliwiające prowadzenie zewnętrznych robót budowlanych w ogóle bądź bez niewspółmiernych nakładów utrzymujące się dłużej niż 3 dni,
b) opóźnienia innych inwestycji lub robót budowlanych prowadzonych przez Zamawiającego lub innych zamawiających, które to inwestycje lub roboty kolidują z wykonaniem robót objętych Umową, co uniem.Wyk. termin. wyk.Um.,
c) opóźnienia Zam.w wykonaniu jego zobowiązań wynikających z Umowy lub przepisów powszechnie obowiązującego prawa, co uniemożliwia terminowe wykonanie Um. przez Wyk.,d)
podmiotów trzecich, które to opóźnienie powstało z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, a powoduje brak możliwości wykonywania robót, co ma wpływ na termin wykonania Umowy,f) wstrzymania wykonania Umowy przez Zamawiającego z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym terminie,g) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych, które wymagały wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę;h) wystąpienia awarii na terenie budowy, za którą odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonania robót budowlanych przez Wykonawcę,
Pełen i szczegółowy opis w zał. nr4SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy (SmartPZP), https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia dostępny jest na stronie
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko