Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWęgierska Górka
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-19
  • Numer ogłoszenia575894-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575894-N-2020 z dnia 2020-08-19 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka: Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Węgierska Górka, krajowy numer identyfikacyjny 71001984000000, ul. Zielona  62 , 34-350  Węgierska Górka, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 641 214, , e-mail wegierska@katowice.lasy.gov.pl, , faks 338 641 481.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wegierska
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wegierska/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_wegierska/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w pokoju nr 4 (Dziennik podawczy) w siedzibie Zamawiającego
Adres:
Nadleśnictwo Węgierska Górka- 34-350 Węgierska Górka, ul. Zielona 62

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020
Numer referencyjny: Zn. spr.: ZG4.270.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:Część 1- Leśnictwo Żabnica,Część 2- Leśnictwo Boracza,Część 3- Leśnictwo Sikorczne,Część 4- Leśnictwa Łukaszne, Ostre,Część 5- Leśnictwo Morońka,Część 6- Leśnictwo Radziechowy,Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część zamówienia musi jednakże obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej części.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45232000-2
45262000-1
45233000-9
45240000-1
45112000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1. będą prace związane z wykonaniem nawierzchni drogi oraz prace odwodnieniowe, obejmujące czynności wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówień, o których mowa w pkt 1 nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. 4. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., zaleceniami Inspektora Nadzoru Zamawiającego oraz dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ . - wymagania dot. gwarancji : okres gwarancji i rękojmi (wyrażony w liczbie miesięcy): minimum 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. W ramach gwarancji i rękojmi zamawiający wymaga usunięcia wszelkich wad i usterek powstałych podczas użytkowania przedmiotu gwarancji i rękojmi. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust 3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonywania prac związanych z robotami ziemnymi, odwodnieniowymi, drogowymi i hydrotechnicznymi.Zamawiający uzna wymóg za spełniony w razie osobistej realizacji czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przez wykonawcę/podwykonawcę.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się złożyć oświadczenia o zatrudnieniu w/w. osób na podstawie umowy o pracę, a w uzasadnionych przypadkach przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. Umowa powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych, w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z punktem 6, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiatego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnianiawarunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, żeposiada środki finansowe lub zdolność kredytową.
Informacje dodatkowe Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: a) dla części 1 – 10 000zł b) dla części 2 – 100 000zł c) dla części 3 – 100 000zł d) dla części 4 – 50 000zł e) dla części 5 – 50 000zł f) dla części 6 – 150 000zł
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie odrębne roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujące swym zakresem wykonanie robót odwodnieniowych wraz z robotami w zakresie nawierzchni dróg o wartości min:a) dla Części 1 zamówienia - Leśnictwo Żabnica - 20 000,00 złb) dla Części 2 zamówienia - Leśnictwo Boracza - 200 000,00 złc) dla Części 3 zamówienia - Leśnictwo Sikorczane - 190 000,00 złd) dla Części 4 zamówienia - Leśnictwa Łukaszne, Ostre - 120 000,00 złe) dla Części 5 zamówienia - Leśnictwo Morońka - 100 000,00 złf) dla Części 5 zamówienia - Leśnictwo Radziechowy - 270 000,00 złWykonawca może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości.2.3.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : dla wszystkich części zamówienia - co najmniej 1(jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej-drogowej lub równoważnej bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, zawodowe lub warunki finansowe , pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka części zamówienia to nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazać tego samego potencjału finansowego w więcej niż jednej Części.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wzakresie wskazanym w załącznikach nr 3,4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będąstanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunkiudziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakimpowołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tychpodmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. Wykonawca, który zamierza powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowaw pkt.1. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie,o którym mowa w punkcie 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brakpodstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Do oferty wykonawca dołączastosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynikaz dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówieniepełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowyw sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadkupodpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dlatakiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialniepotwierdzonej. 7. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a mającymiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub mający siedzibę pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej - składa dokumenty zgodnie z § 7 i 8 rozporządzenia MinistraRozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiającyod wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126). 8.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonychw art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponowałniezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznegooraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp doich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakresdostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innegopodmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okresudziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy inne podmioty, nazdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy,który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6 ppkt2 lit. a-c powyżej. 10. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7 w formie elektronicznej pod określonymi adresamiinternetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie ztych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 11. W przypadkuwskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 6 i 7, któreznajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentówprzechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokościa) dla Części 1 zamówienia - Leśnictwo Żabnica.- 400,00 złb) dla Części 2 zamówienia - Leśnictwo Boracza- 4 000,00 złc) dla Części 3 zamówienia - Leśnictwo Sikorczane- 4 000,00 złd) dla Części 4 zamówienia - Leśnictwa Łukaszne, Ostre 2 500,00 złe) dla Części 5 zamówienia - Leśnictwo Morońka- 2 000,00 złf) dla Części 5 zamówienia - Leśnictwo Radziechowy- 5 000,00 zł2. Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm.). a) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010, tytułem: „Naprawa szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2020” najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego.b) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.c) *Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację ,np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska.d) Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni.e) Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku.f) W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych wykonawców występujących wspólnie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności (aneks).2. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, w następujących zakresach: 1) ceny ofertowej: a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego; b) w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym – zmiana nastąpić może na podstawie pisemnego zawiadomienia Zamawiającego;2) terminu wykonania przedmiotu umowy: a) w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia;b) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, sposobu realizacji zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki geologiczne itp.- w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uwzględniając zaistniałe okoliczności;3) sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;4) sposobu realizacji zamówienia ze względu na niesprzyjające warunki geologiczne5) zmiany osób wyznaczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zawiadomieniu strony przeciwnej. Powyższa zmiana będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zamawiającego.3. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania się o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie niniejszej umowy oraz do dołożenia należytej staranności i działania według ich najlepszej wiedzy w celu wykonania niniejszej umowy.4. Wszystkie zawiadomienia, żądania oraz inna korespondencja dokonywana na podstawie niniejszej Umowy będą sporządzane na piśmie i doręczane drugiej Stronie osobiście lub wysłane za potwierdzeniem odbioru listem poleconym lub przesyłką kurierską albo też wysłane faksem.5. Zawiadomienia dokonane w sposób określony ust. 7 niniejszego paragrafu będą uważane za dokonane z chwilą doręczenia, a w przypadku zawiadomień przesłanych faksem doręczenie uważa się za dokonane z chwilą potwierdzenia ich odbioru przez drugą Stronę. Równocześnie Strony ustalają, iż w razie nieodebrania przez Stronę poprawnie adresowanej jednokrotnie awizowanej przesyłki następuje skutek doręczenia. Każda ze Stron może zmienić swój adres poprzez zawiadomienie przekazane drugiej Stronie w sposób określony powyżej.6. Strony uzgadniają, iż oświadczenia/zawiadomienia dotyczące wypowiedzenia lub odstąpienia od niniejszej umowy, będą składane wyłącznie w formie pisemnej doręczane drugiej Stronie osobiście lub wysłane za potwierdzeniem odbioru listem poleconym lub przesyłką kurierską pod rygorem nieważności.7. W przypadku zmiany przez którąkolwiek ze Stron, adresu, numeru telefonu lub faksu, powiadomi ona o tym fakcie drugą Stronę na piśmie. Powiadomienie takie nastąpi najpóźniej w dniu poprzedzającym taką zmianę. W przypadku braku powiadomienia o takiej zmianie - wysłanie korespondencji na dotychczasowy adres będzie uważane za doręczone.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1)Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnianeoraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2)Wykonawca nie możezastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływutakich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Panadanych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo WęgierskaGórka ; 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: CompNet Sp.z o.o. , ul. Leszczynowa 33A, 62-500Konin , biuro@comp-net.pl ; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Naprawahttps://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=189b1...19 z 27 2019-10-01, 12:41szkód powodziowych na terenie Nadleśnictwa Węgierska Górka w roku 2019” numerZG4.270.7.2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO; 8. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nieprzysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przezwykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnicaprzedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brakjednoznacznego wskazania, które informacje wykonawca uznaje za tajemnicę przedsiębiorstwaoznaczać będzie, że podlegają one ujawnieniu bez zastrzeżeń.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-04, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia umownego brutto przedstawionego w ofercie.2. W przypadku należytego wykonania robót 70% tego zabezpieczenia zostanie zwolnione w ciągu 30 dni po końcowym odbiorze robót, potwierdzonym protokołem odbioru robót o których mowa w § 7 niniejszej umowy i uznaniu robót przez Zamawiającego za należycie wykonane, a pozostała część tj. 30% zostanie zwolniona w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady wykonanych robót, który wynosi … miesięcy od daty odbioru końcowego robót.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji banku za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana formy zabezpieczenia musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmiany jego wysokości.5. O dokonaniu zmiany o której mowa w ust. 4 Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego.6. Zmiana, o której mowa w ust. 4 nie wymaga wprowadzania zmian do umowy w formie aneksu.7. W razie zmiany terminu wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie przedstawić odpowiednio zmienione gwarancje należytego wykonania umowy. W przeciwnym razie Zamawiający jest upoważniony do potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy odpowiednich sum oraz do zrealizowania gwarancji tak, aby uzyskać sumy tytułem zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i na czas określony w umowie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Leśnictwo Żabnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Węgierska Górka, leśnictwo: Żabnica-NAPRAWA DROGI LESNEJ W LESNICTWIE ŻABNICAKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociagów i kabli45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnejROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45232000-2, 45262000-1, 45233000-9, 45240000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Leś nictwo Boracza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Węgierska Górka, leśnictwo: Boracza-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/129 W LESNICTWIE BORACZA, DŁ. 120 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociagów i kabliROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/132 W LESNICTWIE BORACZAKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociagów i kabliROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/133 W LESNICTWIE BORACZA, DŁ. 1100 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45112000-5 Roboty w zakresie usuwania glebyROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45112000-5, 45232000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Leśnictwo Sikorczane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Milówka, leśnictwo: Sikorczane-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/124 W LESNICTWIE SIKORCZANE, DŁ. (120+100) mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/128 W LESNICTWIE SIKORCZANE, DŁ. 250 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/130 W LESNICTWIE SIKORCZANE, DŁ. 420 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/136 W LESNICTWIE SIKORCZANE, DŁ. 320 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Leśnictwa Łukaszne, Ostre
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Lipowa, leśnictwo: Łukaszne:NAPRAWA WLOTU I WYLOTU PRZEPUSTU CKPS NA DRODZE STOKOWEJ NR 220/334 W LESNICTWIE ŁUKASZNEKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe45240000-1 Budowa obiektów in¿ynierii wodnejROBOTY HYDROTECHNICZNENAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/334 NA ZAMEK W LESNICTWIE ŁUKASZNEKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociagów i kabli45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45112000-5 Roboty w zakresie usuwania glebyROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWELokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Lipowa, leśnictwo: Ostre:NAPRAWA DROGI LESNEJ NR 220/529 W LESNICTWIE OSTRE (SZLAK HABSBURGÓW)Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne ni¿ dachowe45240000-1 Budowa obiektów in¿ynierii wodnejROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45111000-8, 45262000-1, 45240000-1, 45232000-2, 45233000-9, 45112000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Leśnictwo Morońka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Lipowa, leśnictwo: Moroka-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/120 W LESNICTWIE MORONKA, DŁ. 300 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/121 W LESNICTWIE MORONKA, DŁ. 250 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane1 Kody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, drógROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Leśnictwo Sikorczane
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Radziechowy-Wieprz, leśnictwo: Radziechowy-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/153 W LESNICTWIE RADZIECHOWY, DŁ. 950 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45112000-5 Roboty w zakresie usuwania glebyROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE-NAPRAWA DROGI STOKOWEJ NR 220/328 W LESNICTWIE RADZIECHOWY, DŁ. 700 mb, SZER. 3,0mKody CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45112000-5 Roboty w zakresie usuwania glebyROBOTY ZIEMNE, ODWODNIENIOWE I DROGOWE
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233000-9, 45112000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja i rękojmia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI