Naprawa przeciekającego stropu nad laboratorium- powtórka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa przeciekającego stropu nad laboratorium- powtórka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyMiędzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-20
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00060020
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
naprawa przeciekającego stropu nad laboratorium- powtórka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4735145

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 6131992

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

naprawa przeciekającego stropu nad laboratorium- powtórka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79caa34f-b94f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004874/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 naprawa przeciekającego stropu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.2komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsłgująca TLS 1.2., najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
6.4 włączona obsługa JavaScript;
6.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”
7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
7.1 plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu– zegarem Głównego Instytutu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) Zamawiający informuje, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, adres: ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją umowy o współpracy. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@mssw.pl
3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarcie umowy.
4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacja usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych).
5. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
7. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO Zamawiający informuje, że:
a) Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia wynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
b) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
c) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy,
d) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RB-11/P/21'

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Roboty modernizacyjne polegają na wykonaniu:
a. Roboty rozbiórkowe:
• rozbiórka okładzin ceramicznych posadzki,
• rozbiórka pozostałych warstw popdosadzkowych ( szlichty, folii PCV oraz styropiany) do górnej powierzchni żelbetowych płyt stropowych,
• rozbiórka okładzin ceramicznych i tynków na ścianach do wysokości 30 cm nad posadzką
• demontaż koryt odwodnienia liniowego i wpustów podłogowych,
• usunięcie zawilgoconych i uszkodzonych elementów sufitu podwieszonego,
• demontaż sufitu podwieszonego w zakresie koniecznym do wykonania robót naprawczych stropu,
• demontaż instalacji odwodnieniowej pod stropem, oraz innych instalacji w zakresie koniecznym do wykonania robót naprawczych stropu,
• skucie uszkodzonych tynków na dolnej powierzchni stropu,

b. Naprawa połączeń pomiędzy płytami kanałowymi stropu:
• w razie stwierdzenia pęknięć wzdłuż krawędzi styku pomiędzy poszczególnymi płytami kanałowymi stropu wykonanie napraw w następujący sposób:
 usunięcie spękanego betonu z pomiędzy płyt,
 oczyszczenie powierzchni pionowych stykających się płyt z usunięciem ewentualnych zanieczyszczeń chemicznych i tłuszczy - np. myjka ciśnieniową z użyciem środków myjących, odtłuszczających,
 naniesienie na oczyszczona powierzchnię zaprawy szczepnej (kontaktowej) np. Sopro Repadur MH 851 lub równoważną,
 wypełnienie tak przygotowanych powierzchni styku betonem samozagęszczalnym (beton SCC) C20/25, (z wcześniejszym zabezpieczeniem dolnej powierzchni płyt przed wypłynięciem betonu)
c. Naprawa uszkodzeń konstrukcji płyt kanałowych stropu:
• oględziny stanu dolnej i górnej powierzchni betonowej płyt stropowych i w razie stwierdzenia uszkodzeń, ubytków ( przekuć kanałów) oraz odsłoniętego korodującego zbrojenia, wykonanie napraw zaprawami systemie PCC w następujący sposób:
 usunąć luźny beton, usunąć rdzę ze stali zbrojeniowej, do uzyskania stopnia czyszczonej powierzchni Sa 2 1,
 na oczyszczoną stal zbrojeniową nanosimy zaprawę cementową antykorozyjną np. Sopro Repadur KS 850 lub równoważną,
 na oczyszczoną powierzchnię betonu nanosimy pędzlem zaprawę kontaktową np. Sopro Repadur MH 851 lub równoważną,
 nałożenie zaprawy do uzupełniania ubytków betonu np. Sopro Repadur 50 (852) lub równoważną,
 nałożenie warstwy wykańczającej, wygładzającej np. Sopro Repadur 5 (853) lub równoważną,
d. Wykonanie izolacji przeciwwodnej zespolonej (podpłytowej ) dla klasy obciążenia powierzchni stopu wodą W3-I w następujący sposób:
 ułożenie na górnej powierzchni stropu paroizolacji np. z folii paroizolacyjnej (po wcześniejszej naprawie uszkodzeń i połączeń płyt kanałowych stropu i po osuszeniu i usunięciu zalegającej wody z kanałów),
 ułożenie warstwy termicznej/akustycznej ze styropianu klasy EPS 200 lub polistyreny ekstradowanego XPS gr. 4 cm,
 ułożenie warstwy rozdzielającej z foli PE gr. 0,3 – 0,4 mm,
 wykonanie warstwy dociskowej i spadkowej (o spadku ok. 1,5 % w kierunku odwodnienia liniowego i punktowego) z jastrychu cementowego np. Sopro Rapidur® B5 lub równoważnego, zbrojonego siatką z prętów o śr. 3 mm i oczkach 15 x 15 cm,

Uwaga !
Wykonując warstwy podposadzkowe i jastrych należy przygotować odpowiednie, wcześniej zaprojektowane i uszczelnione zagłębienia pod montaż elementów odwodnienia liniowego i punktowego z blachy nierdzewnej,
Rynny odwodnieniowe i wpusty podłogowe powinny być wyposażone po obwodzie w dodatkową ramkę ze stali nierdzewnej,
Wykonując jastrych należy pamiętać o wykonaniu odpowiednich dylatacji takich jak:
 dylatacje krawędziowe ( przy słupach i ścianach) układając wzdłuż krawędzi taśmę dylatacyjną brzegową np. Sopro ERS 961 lub równoważną,
 dylatacje konstrukcyjne ( w miejscach występowania dylatacji w konstrukcji budynku),
 dylatacje strefowe pomiędzy poszczególnymi polami o powierzchni nie przekraczająej 40 m2 w kształcie kwadratów lub prostokątów o długości boków nie większych niż 8 m,
 dylatacje montażowe oddzielające okładzinę ceramiczna od kratek, wpustów, rur instalacyjnych itp.,
 wykonanie izolacji przeciwwodnej na bazie żywicy poliuretanowej na wcześniej przygotowanej powierzchni z jastrychu w tym w zagłębieniach pod elementy odwodnienia liniowego np. masą uszczelniającą Sopro PU-FD lub równoważną, przy krawędziach styku ze ścianami należy dodatkowo ułożyć taśmę uszczelniająca np. Sopro FDB 524 lub równoważną,
 wykonanie wypełnień uszczelniających wokół elementów odwodnienia liniowego, przejść rur kanalizacyjnych i instalacyjnych przez strop za pomocą żywicy epoksydowej np. Sopro EPG 522 zmieszanej z piaskiem kwarcowym Sopro QS 511 lub równoważnej,
przy wykonywaniu przejść rur kanalizacyjnych przez kanały płyt stropowych, należy wykonać „szalowanie” np. rurą o odpowiednio większej średnicy (w celu zabezpieczenia przed niekontrolowanym przedostawaniem się żywicy uszczelniającej do kanału),
 wykonanie okładzin ceramicznych antypoślizgowych klasy R12 na posadzkach i na ścianach (w miejscach wcześniej usuniętych okładzin) układanych na wysokoelastycznej zaprawie klejowej np. Sopro no. 1 400 ekstra lub równoważnej,
 spoinowanie okładzin ceramicznych za pomocą fugi wysokowytrzymała np. Sopro TFb lub równoważnej,
 wypełnianie szczelin dylatacyjnych za pomocą fugi elastycznej wysokowytrzymałej np. Sopro Dur HF-D lub równoważnej,
e. Roboty instalacyjne i wykończeniowe
 wykonanie montażu odwodnienia liniowego i wpustów stropowych wraz z nową instalacja kanalizacyjna,
 uzupełnienie i naprawa tynków i malowanie na dolnej powierzchni stropu,
 uzupełnienie, ponowny montaż mineralnego stropu podwieszonego,
2. Podane w programie funkcjonalno-użytkowym informacje nie zwalniają oferentów z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań.
Opracowanie projektowe winno obejmować cały zakres realizowanego zadania.

3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga złożenia ofert po odbyciu wizji lokalnej. Mając na uwadze powyższe przed terminem złożenia oferty do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Ze względu na zaistniałą sytuację epidemiologiczną „COVID 19” Zamawiający określa termin wizji lokalnej się od dnia 27.05.2021r do dnia 28.05.2021r. w godz. od 11:00 do 13:00. W tym okresie wykonawcy chcący dokonać wizji lokalnej proszeni są o telefoniczny kontakt w celu ustalenia dnia i godziny spotkania. Telefon kontaktowy 22 47 35 401.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Ad. 2.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) Posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1.000.000,00 złotych (słownie: jeden milionów złotych 00/100) wraz z dowodem opłacenia składek

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.

Ad. 2.4. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał:
a) należycie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane łącznie polegające na:

wykonaniu robót w obiekcie użyteczności publicznej o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 100 m2 i wartości robót budowlanych minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy brutto).

Spełnienie warunków posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących środków dowodowych:
1. Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2. dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
- jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego środków dowodowych, o których mowa w pkt 2, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowa, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postepowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby,
której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji
1.2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2.

2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2.
3. Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS
4. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne spełnienie tego warunku dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
1. Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w niniejszym przepisie oraz w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcie stosowania przepisów ustawy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.
2. Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
2.1 Zmiana Stron umowy.
2.2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych Stron.
2.3.Zmiana stawek podatku VAT.
2.4.Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu
rzeczowego (nie zwiększająca ogólnej wartości umowy).
2.5. Zmiana przedstawicielstwa umawiających się Stron wyszczególnionych w § 8 niniejszej
Umowy.
2.6. Zmianę terminu umowy wynikającej z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zkupowa prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

2021-05-20 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI