Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych w bud. nr 2 skrz....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych w bud. nr 2 skrz. A, B, D.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
  • Termin składania wniosków2022-08-29
  • ZamawiającyZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00302439
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych
w bud. nr 2 skrz. A, B, D.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 44 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych
w bud. nr 2 skrz. A, B, D.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5e5cab-17c1-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247095/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych w bud. nr 2 skrz. A, B, D - O/ZUS Legnica

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/zus

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/zus

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie
korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich
użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem:
http://portal.smartpzp.pl/zus

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r.,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem Pani/-a danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń
Społecznych-Centrala: ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa. 2. Pani/Pana dane osobowe jako •osoby reprezentującej Wykonawcę
(imię i nazwisko,stanowisko służb.,umocowanie do reprezentowania), •osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy (imię i
nazwisko,nr tel.służb., adres email) zostały nam przekazane przez ... 3. Pani/Pana dane osobowe jako osoby reprezentującej
Wykonawcę są przetwarzane na podst.art.6 ust.1 lit.c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów
regulujących zasady reprezentacji (m.in. ustawy ksh, kc,w związku z bieżącą realizacją Umowy oraz w celu przeprowadzania
czynności audytowych i kontrolnych. 4. Pani/Pana dane osobowe jako osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy są
przetwarzane na podst.art.6 ust.1 lit.c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów uPzp,ustawy kc, w
związku z realizacją Umowy i nałożonymi na administratora obowiązkami związanymi z weryfikacją niezbędnych
uprawnień,kwalifikacji i innych okoliczności faktycznych związanych z postępowaniem, którymi muszą wykazać się osoby fizyczne
wskazane przez Wykonawcę oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być osoby lub podmioty,które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym
zażądają udostępniania Umowy wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy
na podstawie przepisów prawa. 6. Dane osobowe mogą zostać udostępnione kancelariom prawnym,firmom doradczym i dostawcom
systemów informatycznych,z którymi współpracuje administrator. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez
maksymalnie 4 lata licząc od dnia zawarcia Umowy,co jest związane z czasem w jakim Umowa wraz z zał. podlega obowiązkowi jej
archiwizacji. 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art.22 RODO; 9.Posiada Pan/-i: •na podst.art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących, •na podst.art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, •na podst.art.18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art.18 ust.2 RODO**, •prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/-i, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/-a narusza przepisy RODO; 10. Nie przysługuje Pani/Panu: •w związku z art. 17 ust.3 lit.b,d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, •prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO. 11. W sprawach dot.przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
następujący sposób: listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych,ul. Szamocka 3,5, 01- 748
Warszawa lub przez e mail:ODO@zus.pl.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz jej
załączników
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego UE lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 190000.271.5.2022-ZAP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa pokrycia dachowego wraz z wymianą rynien i rur spustowych w bud. nr 2 skrz. A,B,D. Roboty budowlane należy prowadzić odcinkami, w sposób zapewniający całkowitą szczelność dachu w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych. Niedopuszczalne jest zawilgocenie lub zalanie izolacji termicznej bądź przegród budowlanych. Nie należy prowadzić prac dekarskich podczas opadów atmosferycznych oraz przy silnym wietrze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres prac określają:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiar robót;
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium: Cena - 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie posiadania doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, tj. zakończył (rozpoczęcie może mieć miejsce wcześniej) co najmniej jedno zadanie polegające kompleksowym remoncie pokrycia dachowego o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto.
2) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy będzie dysponował:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy, będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą rolę kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1117).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane;
- inne odpowiednie dokumenty - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy - jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 do SWZ);
2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówień - jeżeli dotyczy (załącznik nr 9 do SWZ);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika stanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ). Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
4. Warunki w zakresie niepodlegania wykluczeniu każdy z Wykonawców musi spełniać z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy oraz zapisów w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/zus

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzek - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania posadzek. Inwestycja to budynek handlowy we Wrocławiu. Termin wykonania do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa podkładów chłonnych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Legnica: Modernizacja odcinków dróg powiatowych nr 2204D i 2203D w m. Wilczyce
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: BUDOWA SIŁOWNI PLENEROWEJ WRAZ Z PLACEM ZABAW WE WSI MOKRA GMINA SKIERNIEWICE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Program Rozwoju Lokalnego – Zielone EKO-Miasto Stalowa Wola: Projekt budowy 3 ogródków społecznych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI