Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Bielsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopytko
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-382
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielsko@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-bielsko/zamowienia-publiczne4
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909617db-1751-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334220
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/56469/summary
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie https://josephine.proebiz.com/pl oraz poczty
elektronicznej z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://josephine.proebiz.com/pl
Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
bielsko@katowice.lasy.gov.pl.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy na stronie
internetowej https://josephine.proebiz.com/pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochr. danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
„RODO”, Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana d.osob. jest Zamawiający tj. PGL LP Nadleśnictwo Bielsko.
Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Info. o przetwarzaniu Pani/Pana d.osob. może Pani/Pan
uzyskać w PGL LP Nadleśnictwo Bielsko z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Kopytko 13; telefon: 33 / 8183169;
2.Pani/Pana dane osob. przetw. będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związ. z postęp. o udzielenie zam. publ. pn.:
„Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka”, (znak sprawy: SA.2111.2.2023.2024);
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osob. będą os. lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postęp. w oparciu o art.
18 oraz art. 74ust. 1 ustawy Pzp;
4.Dostęp do danych będą miały wył. podmioty uprawnione do tego na podst. przepisów prawa oraz pracownicyAdministratora.
Przekazywanie powyższym podmiotom d.osob. dokonywane jest wył. w celach okr. w pkt. 3. Administrator przekazuje dane tylko w
syt., gdy jest to niezbędne do realiz. danego celu przetw. d.osob. i tylko w zakr. niezbęd. do jego zrealiz.W pozostałym zakr. dane nie
będą nikomu przekaz. poza przyp., gdy obowiązek ich udostępn. wyn. z obowiązujących przep. pr.;
5.Pani/Pana dane osob. będą przechow., zgodn. z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dn. zakoń. postępow. o
udziel.zam., a jeżeli czas trw. umowy przekracza 4 lata, okres przechowyw. bejmuje cały czas trw. umowy;
6.Obowiązek podania przezPanią/Pana d.osob. bezpośr. Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym okr. w przepisach
ustawy Pzp, związ. z udziałem w postęp. o udzielenie zam. publ.; konsekw. niepodania okr. danych wyn. z ustawy Pzp; Pani/Pana
dane osob. nie będą przetw. w sp. zautomatyzow. i nie będą profilowane;
7.W zakresie przetw. d.osob. posiada Pani/Pan nast. prawa:
a)na podst. art. 15 RODOprawo dostępu do d.osob. Pani/Pana dotycz.;
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana d.osob. , przy czym skorzystanie z pr. do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyn. postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zak. niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności prot. oraz jego załączników;
c)na podst. art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetw. d.osob. z zastrz. przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ogr. przetwa. nie ma zastosw. w odniesieniu do przechowyw., w celu apewnienia korzystania ze śr.
ochr. prawnej lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publ. UE lub państwa
członkow.
d)wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochr.Danych Osob.w przyp.uznania, iż przetwarz. Pani/Pana d.osob. narusza przepisy o
ochr. d.osob., w tym przepisy RODO.
8.W przyp.uznania, że przetw. d.osob. odbywa się w sp. niezgodny z pr., przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa
UrzęduOchrony Danych Osobowych.
9.Zamawiający udostępnia dane osob. , o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożl. korzystania ze śr. ochr. prawnej, o których
mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu term. na ich wniesienie.
10.Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiąz. informacyjnym wyn. z art. 14 RODO względem osób fiz., których
dane przekaz.
zostanąZamawiającemu w zw. z prowadz. postęp. i które Zamawiający ośrednio pozyska od Wykonawcy bior. udział w
postęp.,chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o kt. mowa w art. 14 ust. 5 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w zw. z
prowadzeniem nin. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osob. , o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych , gdyż podstawą prawną przetw. d.osob. jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.2111.2.2023.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 606886,63 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - naprawa mostu drogowego nr inw. 223/131 na potoku Barbara,
leśnictwo Wielka Łąka, oddział 118c, 124a obręb leśny Wapienica, działka nr 1409, 1419/1, 1443, obręb ewidencyjny
Wapienica, jednostka ewidencyjna M. Bielsko-Biała, powiat M. Bielsko-Biała, województwo śląskie
4.2.5.) Wartość części: 98962,78 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza będzie oferta, której suma kryteriów przedstawi najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – naprawa mostu drogowego nr inw. 223/132 na potoku Świniarka,
leśnictwo Wielka Łąka, oddział 121g, obręb leśny Wapienica, działka nr 1420, obręb ewidencyjny Wapienica, jednostka
ewidencyjna M. Bielsko-Biała, powiat M. Bielsko-Biała, województwo śląskie
4.2.5.) Wartość części: 166122,31 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza będzie oferta, której suma kryteriów przedstawi najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – naprawa mostu drogowego nr inw. 223/164 na potoku Błatnia, leśnictwo Wielka Łąka, oddział 131c, 142f,
obręb leśny Wapienica, działka nr 1419/1, obręb ewidencyjny Wapienica, jednostka ewidencyjna M. Bielsko-Biała, powiat M.
Bielsko-Biała, województwo śląskie
4.2.5.) Wartość części: 204885,74 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza będzie oferta, której suma kryteriów przedstawi najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – naprawa mostu drogowego nr inw. 223/173 na potoku Błatnia, leśnictwo Wielka Łąka, oddział 129i, 140f,
obręb leśny Wapienica, działka nr 1385, obręb ewidencyjny Wapienica, jednostka ewidencyjna M. Bielsko-Biała, powiat M.
Bielsko-Biała, województwo śląskie
4.2.5.) Wartość części: 136915,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza będzie oferta, której suma kryteriów przedstawi najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że:
a) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności niezbędne
przy realizacji wszystkich czynności składających się na przedmiot zamówienia, a związanych z obsługą maszyn i
prowadzeniem pojazdów.
UWAGA:
- W przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia,
zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
- Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1
ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach
określonych w przepisach odrębnych, lub osoby spełniające wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia
2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
- Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im
uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z
zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii, a także w sytuacji określonej w art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia
2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa. Wskazane w niniejszym punkcie osoby powinny
biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy wskazane osoby nie wykazują się biegłą znajomością języka
polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt tłumacza na okres realizacji umowy w celu realizacji
potrzeb wynikających z wykonywanego zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty
techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne
parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań
równoważnych (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej), podanych w tabeli na końcu formularza Oferta,
stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry
określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach (m.in. w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót) – będą one
stanowić załączniki do
oferty – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych,lub/oraz rozwiązań
równoważnych podczas realizacji zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta przetargowa,
2. Kosztorys ofertowy,
3. Przedmiotowe środki dowodowe,
4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
(podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy,
6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe
zamówienie określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich
Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie),
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie
będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają na formularzu OFERTA oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 17 wzoru umowy,
stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-07 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/tender/56469/summary
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-07 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia:
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia: Niezwłocznie po podpisaniu umowy;
- Okres realizacji zamówienia: 3 miesiące od daty podpisania umowy.
2. Dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
- Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy
w wysokości 5% ceny brutto.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).