Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-12
  • Numer ogłoszenia512873-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512873-N-2019 z dnia 2019-02-12 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu: Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 63128108000000, ul. ul. Zielona  8 , 61-851  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 593 430, e-mail marlena.jakubiak@zdp.poznan.pl, faks 618 593 429.
Adres strony internetowej (URL): bip.zdp.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.zdp.poznan.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna; ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zarządu Dróg Powiatowych w Poznaniu ul. Zielona 8, 61-823 Poznań, kancelaria – parter , pokój nr 026.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem.
Numer referencyjny: ZDP.WO.261.2.5/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Naprawa nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. Profilowanie wraz z zagęszczeniem.” na drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, polegającego na trzykrotnym wykonaniu robót budowlanych związanych z profilowaniem i zagęszczeniem dróg o nawierzchni gruntowej łącznie 30,510 km x 3 (trzy naprawy), tj. 91,530 km, dróg o nawierzchni tłuczniowej łącznie 8,600 km x 3 (trzy naprawy), tj. 25,800 km poboczy o nawierzchni tłuczniowej łącznie 6,150km x 3 (trzy naprawy), tj. 18,450 km. W przypadku poboczy w ciągu dróg powiatowych nr 2739P oraz 2489P o nawierzchni tłuczniowej , o długości łącznie 13,120km roboty będą wykonywane jednokrotnie na wezwanie Zamawiającego. 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Zadanie I. Drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Komorniki. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m oraz poboczy tłuczniowych o średniej szerokości pasa robót 1,00 – 2,50m; 2) Zadanie II. Drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Pobiedziska. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m; 3) Zadanie III. Drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Zadanie I. Drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Komorniki. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m oraz poboczy tłuczniowych o średniej szerokości pasa robót 1,0 – 2,50m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr: 2498P, 2427P, 1892P, 2457P, 2413P, 2459P, 2491P, 2462P, 2478P o łącznej długości profilowanych odcinków 12,010 km x 3 (trzy naprawy) = 36,030 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowej dróg nr 2392P, 1892P, 2457P, 2491P, 2478P o łącznej długości profilowanych odcinków 2,370 km x 3 (trzy naprawy) = 7,110 km; c) naprawa nawierzchni poboczy tłuczniowych (szerokość 1,5-2,5m) drogi nr 2495P łącznej długości profilowanych odcinków 6,150 km x 3 (trzy naprawy) = 18,450 km; d) jednokrotna naprawa nawierzchni poboczy tłuczniowych ( szerokość 1,0-2,0m) dróg nr 2739P, 2489P o łącznej długości profilowanych odcinków 13,120km ( wykonywana na polecenie Zamawiającego podczas jednej z trzech napraw nawierzchni gruntowych i tłuczniowych. 2) Zadanie II. Drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Pobiedziska. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr: 2394P, 2025P, 2487P o łącznej długości profilowanych odcinków 8,870 km x 3 (trzy naprawy) = 26,610 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowej dróg nr 2394P, 2025P,o łącznej długości profilowanych odcinków 1,860 km x 3 (trzy naprawy) = 5,580km; 3) Zadanie III. Drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr 2434P, 2435P, 2488P, o łącznej długości profilowanych odcinków 9,630 km x 3 (trzy naprawy) = 28,890 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowych dróg nr 2434P, 2435P, 2488P, o łącznej długości profilowanych odcinków 4,370 km x 3 (trzy naprawy) = 13,110 km;

II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych robót w ilości nie większej niż: 1) 37 329,38 zł dla części 1; 2) 20 118,75 zł dla części 2; 3) 26 250,00 zł dla części 3; Zakres: 1) Zadanie I. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m oraz poboczy tłuczniowych o średniej szerokości pasa robót 1,00 – 2,50m na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Komorniki; 2) Zadanie II. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m na terenie gmin: Murowana Goślina, Pobiedziska; 3) Zadanie III. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz ; Warunki: Zamówienie zostanie udzielone jeżeli dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował roboty budowlane należycie oraz zapewni standard wykonania robót nie gorszy od standardu wykonania zamówienia podstawowego, a ponadto zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, z zastrzeżeniem negocjacji wynagrodzenia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał trzy roboty budowlane polegające na profilowaniu i zagęszczeniu nawierzchni gruntowych lub/i tłuczniowych dróg, o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1: 40 000,00 zł brutto każda, - dla części 2: 40 000,00 zł brutto każda, - dla części 3: 40 000,00 zł brutto każda, Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, zostaną one przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela kursów średnich walut obcych) w dniu wszczęcia postępowania tj. zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej. Jeżeli w tym dniu nie zostanie opublikowany średni kurs NBP Zamawiający przyjmie do przeliczenia kurs średni z ostatniej opublikowanej przed dniem wszczęcia postępowania tabeli. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie:  równiarką – 1 szt.,  walcem drogowym (walec gumowo-stalowy o szerokości roboczej wałowania każdej z osi min. 1,0m) – 1 szt., lub walcem drogowym gumowym – 1 szt., i walcem drogowym stalowym - 1 szt.,  przewoźnym zbiornikiem na wodę ze zraszaczem – 1 szt. Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać dysponowanie kompletem ww. sprzętu w odniesieniu do każdej części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ , formularz cenowy stanowiący załącznik 1A, zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 4 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w rozdz. XI pkt 9 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zakresu robót ujęty w zgłoszeniu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia, 2) zmniejszenie zakresu świadczenia w okolicznościach określonych w § 1 ust. 3 i związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia określonego w § 7ust. 1, 3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, opisana w § 7 niniejszej umowy 4) zmiana w zakresie podwykonawstwa, opisana w § 5 niniejszej umowy, 3. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminów o których mowa w § 2 Umowy w przypadku: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, 4) gdy w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafi na przeszkody fizyczne lub warunki hydrologiczne i klimatyczne, jakich mimo swego doświadczenia nie mógł przewidzieć, 5) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 6) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 7) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Powyższe zdarzenia i okoliczności mogące mieć wpływ na przesunięcie terminu należy zgłaszać Zamawiającemu na bieżąco. 4. W sytuacjach przedstawionych w ust. 3, w przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy realizacji robót, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju 5. W przypadku konieczności zmiany terminu realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej pisemnej akceptacji stron przez umocowanych do tego przedstawicieli obu stron i jeżeli dotyczą one istotnych zmian umowy muszą być sporządzone w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I. Drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Komorniki. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m oraz poboczy tłuczniowych o średniej szerokości pasa robót 1,00 – 2,50m;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I. Drogi powiatowe na terenie gmin: Buk, Dopiewo, Kórnik, Mosina, Rokietnica, Stęszew, Suchy Las, Tarnowo Podgórne, Komorniki. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m oraz poboczy tłuczniowych o średniej szerokości pasa robót 1,0 – 2,50m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr: 2498P, 2427P, 1892P, 2457P, 2413P, 2459P, 2491P, 2462P, 2478P o łącznej długości profilowanych odcinków 12,010 km x 3 (trzy naprawy) = 36,030 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowej dróg nr 2392P, 1892P, 2457P, 2491P, 2478P o łącznej długości profilowanych odcinków 2,370 km x 3 (trzy naprawy) = 7,110 km; c) naprawa nawierzchni poboczy tłuczniowych (szerokość 1,5-2,5m) drogi nr 2495P łącznej długości profilowanych odcinków 6,150 km x 3 (trzy naprawy) = 18,450 km; d) jednokrotna naprawa nawierzchni poboczy tłuczniowych ( szerokość 1,0-2,0m) dróg nr 2739P, 2489P o łącznej długości profilowanych odcinków 13,120km ( wykonywana na polecenie Zamawiającego podczas jednej z trzech napraw nawierzchni gruntowych i tłuczniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zakresu robót ujęty w zgłoszeniu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II. Drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Pobiedziska. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie II. Drogi powiatowe na terenie gmin: Murowana Goślina, Pobiedziska. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr: 2394P, 2025P, 2487P o łącznej długości profilowanych odcinków 8,870 km x 3 (trzy naprawy) = 26,610 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowej dróg nr 2394P, 2025P,o łącznej długości profilowanych odcinków 1,860 km x 3 (trzy naprawy) = 5,580km;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zakresu robót ujęty w zgłoszeniu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie III. Drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie III. Drogi powiatowe na terenie gmin: Czerwonak, Pobiedziska, Swarzędz. Profilowanie dróg z zagęszczeniem o średniej szerokości pasa robót 5,0 m; a) naprawa nawierzchni gruntowych dróg nr 2434P, 2435P, 2488P, o łącznej długości profilowanych odcinków 9,630 km x 3 (trzy naprawy) = 28,890 km; b) naprawa nawierzchni tłuczniowych dróg nr 2434P, 2435P, 2488P, o łącznej długości profilowanych odcinków 4,370 km x 3 (trzy naprawy) = 13,110 km;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji zakresu robót ujęty w zgłoszeniu 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe - Złotów
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace wykończeniowe - gk, malowanie Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI