Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-25
  • ZamawiającyPodlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00014243
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elewatorska 6

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-620

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 6767139

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdw.wrotapodlasia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami wojewódzkimi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85819a31-7fdf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001623/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Remonty cząstkowe nawierzchni.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są podadresem:https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlZalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatemXAdES.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisuzaufanego.- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2512.35.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert: (C) cena – 60% (D) czas realizacji – 40% 1) Przezkryterium cena (C) Zamawiający rozumie sumę składową jednostkowych napraw określonych w zał. Nr1 do oferty. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę jednostkową z VAT wpisaną przezWykonawcę.Szczegółowy sposób wyliczenia liczby punktów w ramach kryterium ceny został określonyw SWZ.2) Przez kryterium (D) do oceny Zamawiający przyjmuje termin wykonania zakresu robót zprotokołu przekazania – przyjęcia określony (w dniach od dnia podpisania protokołu przekazania -przyjęcia), wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający przy obliczeniu punktów wtym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:- za termin wykonania zakresu robót z protokołuprzekazania – przyjęcia wynoszący 30 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 40pkt- za termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia wynoszący 50 dni od dniapodpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 20 pkt- za termin wykonania zakresu robót z protokołuprzekazania – przyjęci 70 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 0 pktZgodnie zwarunkami SWZ termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia wynosimaksymalnie 70 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia zakresu robót.Oferta wkryterium termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia może otrzymaćmaksymalnie 40 punktów. Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (D)4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu orazspełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniudotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Nie dotyczy2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:W zakresie spełnienia warunku wymaganejest:Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: min.1 zamówienie na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni / remontu nawierzchni w postacinakładki / przebudowy / rozbudowy / budowy drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniemMinistra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunkówtechnicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 2016r., poz.124) każde o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto), z załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) dotyczącejosób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:W zakresie spełnienia warunkuwymagane jest wykazanie:KIEROWNIK ROBÓT winien:- posiadać uprawnienia budowlanepozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót do realizacji zadaniaobjętego niniejszym zamówieniem.c) Potencjał techniczny W zakresie spełniania warunkówwymagane jest wykazanie: - wytwórni mas bitumicznych, frezarki, skrapiarki, rozsypywacza,walcem, przecinarki do asfaltu (informacja o dostępie), - laboratorium drogowe ( informacja odostępie). PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z postępowania o udzieleniezamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek zokoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaWykonawca składa: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanychprzez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty;b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;c)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robótbudowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymizasobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy –wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: 1) Formularzofertowy,2) Zał. Nr 1 do oferty,3) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisaniapodmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz zofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.4)zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega nazdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu.5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
2021-03-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI