Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBiałystok
WojewództwoPodlaskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-25
ZamawiającyPodlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
Data publikacji ogłoszenia2021-03-08
Numer ogłoszenia2021/BZP 00014243
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014243 z dnia 2021-03-08
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667863
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe Instrukcje korzystania z Platformy dostępne są podadresem:https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htmlZalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatemXAdES.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego:- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisuzaufanego.- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.2512.35.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Siemiatyczach w 2021 roku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej (ON) Zamawiający będzie siękierował następującymi kryteriami oceny ofert: (C) cena – 60% (D) czas realizacji – 40% 1) Przezkryterium cena (C) Zamawiający rozumie sumę składową jednostkowych napraw określonych w zał. Nr1 do oferty. Do oceny Zamawiający przyjmuje cenę jednostkową z VAT wpisaną przezWykonawcę.Szczegółowy sposób wyliczenia liczby punktów w ramach kryterium ceny został określonyw SWZ.2) Przez kryterium (D) do oceny Zamawiający przyjmuje termin wykonania zakresu robót zprotokołu przekazania – przyjęcia określony (w dniach od dnia podpisania protokołu przekazania -przyjęcia), wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Zamawiający przy obliczeniu punktów wtym kryterium zastosuje następujące wyliczenie:- za termin wykonania zakresu robót z protokołuprzekazania – przyjęcia wynoszący 30 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 40pkt- za termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia wynoszący 50 dni od dniapodpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 20 pkt- za termin wykonania zakresu robót z protokołuprzekazania – przyjęci 70 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia - 0 pktZgodnie zwarunkami SWZ termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia wynosimaksymalnie 70 dni od dnia podpisania protokołu przekazania - przyjęcia zakresu robót.Oferta wkryterium termin wykonania zakresu robót z protokołu przekazania – przyjęcia może otrzymaćmaksymalnie 40 punktów. Oferta najkorzystniejsza (ON) = (C) + (D)4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu orazspełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzieleniezamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniudotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Nie dotyczy2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Nie dotyczy3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Nie dotyczy4) zdolnościtechnicznej lub zawodowej:a) dotyczącej Wykonawcy:W zakresie spełnienia warunku wymaganejest:Wykazanie się wykonaniem nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: min.1 zamówienie na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni / remontu nawierzchni w postacinakładki / przebudowy / rozbudowy / budowy drogi publicznej (zgodnie z rozporządzeniemMinistra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunkówtechnicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 2016r., poz.124) każde o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN brutto), z załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych odniego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) dotyczącejosób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:W zakresie spełnienia warunkuwymagane jest wykazanie:KIEROWNIK ROBÓT winien:- posiadać uprawnienia budowlanepozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji technicznej kierownika robót do realizacji zadaniaobjętego niniejszym zamówieniem.c) Potencjał techniczny W zakresie spełniania warunkówwymagane jest wykazanie: - wytwórni mas bitumicznych, frezarki, skrapiarki, rozsypywacza,walcem, przecinarki do asfaltu (informacja o dostępie), - laboratorium drogowe ( informacja odostępie). PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW Z postępowania o udzieleniezamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek zokoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaWykonawca składa: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, októrym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanychprzez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca składa: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeliwykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty;b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;c)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robótbudowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymizasobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego. Szczegółowe wymagania zawarto w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowień umowy określone zostały w SWZ - Projektowane postanowienia umowy –wzór umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: https://pzdw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-25 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-23
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Oferta złożona przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy powinna zawierać: 1) Formularzofertowy,2) Zał. Nr 1 do oferty,3) pełnomocnictwo do złożenia oferty względnie do podpisaniapodmiotowych środków dowodowych lub innych oświadczeń i dokumentów składanych wraz zofertą o ile upoważnienia nie wynikają z innych dokumentów składanych w postępowaniu.4)zobowiązania wymagane postanowieniami SWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega nazdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu.5) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu wymagane postanowieniami SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 - Łomża
Lokalizacja zleceniapodlaskie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie ścian działowych oraz posadzki w mieszkaniu 60 m2 wraz z utylizacją. Możliwość dłuższej współpracy.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.