Naprawa dachów w budynkach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi - etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Naprawa dachów w budynkach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi - etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2024-07-25
  • ZamawiającyCentralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00406102
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa dachów w budynkach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277894

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 282

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-034

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 509361914

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cmwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa dachów w budynkach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406102

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007933/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa dachów w budynkach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi-etap I

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c Więcej informacji znajdą Państwo w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c
Więcej informacji znajdą Państwo w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) znajduje się w rozdziale XXXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO) znajduje się w rozdziale XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAG.2310.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachu w budynku „A”, „C” i „D” Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (skrzydło zachodnie, południowe i wschodnie, pokryte blachą miedzianą)
Powierzchnia dachu:
Budynek „A” – 1318 m2, przedmiot zamówienia obejmuje:
 rozebranie uszkodzonych obróbek blacharskich lukarn, wywietrzników oraz wyłazów dachowych
 wykonanie nowych obróbek dachowych z blachy miedzianej lukarn, wywietrzników oraz wyłazów dachowych
 uzupełnienie obróbki blacharskiej blachą miedzianą ogniomuru (łączenie budynków A i B)
 rozebranie kieli miedzianych i zamontowanie nowych, miedzianych, uszczelnienie łączenia
Budynek „C” – 738 m2, przedmiot zamówienia obejmuje:
 rozebranie uszkodzonych obróbek blacharskich
 wykonanie nowych obróbek dachowych z blachy miedzianej
 uzupełnienie obróbki blacharskiej blachą miedzianą ogniomuru
 rozebranie kieli miedzianych i zamontowanie nowych, miedzianych, uszczelnienie łączenia
Budynek „D” – 1122 m2, przedmiot zamówienia obejmuje:
 rozebranie uszkodzonych obróbek blacharskich
 wykonanie nowych obróbek dachowych z blachy miedzianej
 uzupełnienie obróbki blacharskiej blachą miedzianą ogniomuru
 rozebranie kieli miedzianych i zamontowanie nowych, miedzianych, uszczelnienie łączeń
 rozebranie i odtworzenie opaski uszczelniającej wokół świetlika głównego oraz części uszczelek międzyszybowych
 wymiana obróbek blacharskich wywietrzników (elementów przechodzących przez pokrycie dachowe)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45261920-9 - Konserwacja dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena – 60 punktów
b) Termin gwarancji – 20 punktów
c) Warunki realizacji gwarancji – 20 punktów

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium,
wg następującego wzoru:

P= (Cn/Cb)*60 + TG + WG
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN GWARANCJI (TG)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WARUNKI REALIZACJI GWARANCJI (WG)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachu w budynku „B” Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (skrzydło północne, pokryte papą)
Powierzchnia dachu:
Budynek „B” – 898 m2
 rozebranie uszkodzonych obróbek papowych
 montaż nowych obróbek papowych
 położenie nowej warstwy papy na istniejącym pokryciu dachowym celem naprawy licznych nieszczelności w całym pokryciu
 położenie nowej papy na świetlikach i uszczelnienie połączeń wraz z obróbką papową
 uszczelnienie przejść dachowych
 wywołanie przeciwspadów w miejscach ich uszkodzenia
 naprawa orynnowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45261920-9 - Konserwacja dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena – 60 punktów
b) Termin gwarancji – 20 punktów
c) Warunki realizacji gwarancji – 20 punktów

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium,
wg następującego wzoru:

P= (Cn/Cb)*60 + TG + WG
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN GWARANCJI (TG)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WARUNKI REALIZACJI GWARANCJI (WG)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dachu w budynku stróżówki Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi (część skrzydła zachodniego, dach pokryty blachą stalową, ocynkowaną)
Powierzchnia dachu:
Budynek „E”/ „stróżówka” – 58 m2
 zabezpieczenie budynku przed zalaniem wynikającym z mycia dachu
 umycie pokrycia dachowego
 uszczelnienie i przygotowanie blachy pod położenie powłoki uszczelniającej
 wymiana pasa nadrynnowego wraz z orynnowaniem
 położenie masy-lakieru uszczelniającego w kolorze blachy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261220-2 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45261400-8 - Pokrywanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261910-6 - Naprawa dachów

45261920-9 - Konserwacja dachów

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45261320-3 - Kładzenie rynien

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) Cena – 60 punktów
b) Termin gwarancji – 20 punktów
c) Warunki realizacji gwarancji – 20 punktów

Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium,
wg następującego wzoru:

P= (Cn/Cb)*60 + TG + WG
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN GWARANCJI (TG)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: WARUNKI REALIZACJI GWARANCJI (WG)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
I. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:

DLA CZĘŚCI I (blacha miedziana)
co najmniej dwie roboty budowlane polegające na naprawie/ położeniu dachu
z blachy montowanej na rąbek stojący, o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2,
w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
DLA CZĘŚCI II (papa)
co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na naprawie/ położeniu dachu krytego papą, o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2; w obiekcie wpisanym
do rejestru zabytków;
DLA CZĘŚCI III (blacha stalowa ocynkowana)
co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na naprawie/ położeniu dachu
z blachy stalowej, o powierzchni nie mniejszej niż 30 m2; w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;

Powierzchnia dachów wskazana w warunku może dotyczyć kilku budynków należących do jednego podmiotu, pod warunkiem, że robota budowlana była wykonywana na dachach ze wskazanego w warunku materiału i była realizowana w ramach jednego kontraktu.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego Wykonawcę.

II. DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia:
1. jedną osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą łącznie:
a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
i
b) kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 282),
z uwzględnieniem art. 37f i 37g tej ustawy, bądź odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi przy zabytku nieruchomym w zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu zamówienia;

Więcej informacji znajdą Państwo w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żądać będzie:
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Do złożenia powyższych oświadczeń i dokumentów, Zamawiający wezwie wyłącznie tego Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. Termin na złożenie ww. oświadczenia będzie nie krótszy niż 5 dni od dnia wezwania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty, jeżeli dotyczy: pełnomocnictwo, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia
1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 125 ust.1 PZP, stanowiący Załączniki nr 2 do SWZ składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zgodnie z art. 58 ust. 5 PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe informacje znajdą Państwo w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie (w formie aneksu do
umowy) pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 455 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy znajdą Państwo w SWZ w załączniku nr 3 - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f13dc9f-1656-4690-bc3e-7f6e9c57976c

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2022, poz. 835). Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wybitej szyby - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę wybitej szyby - wystawowa, możliwy problem z wysunięciem kraty, wykrzywiona. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI