Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Nalot fotogrametryczny i opracowanie ortofotomap, modelu 3D, chmury punktów, NMT, NMPT i mapy potencjału solarnego w ramach projektu "KOŁOBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKołobrzeg
WojewództwoZachodniopomorskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-15
ZamawiającyGmina Miasto Kołobrzeg
Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00013578
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013578 z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Nalot fotogrametryczny i opracowanie ortofotomap, modelu 3D, chmury punktów, NMT, NMPT i mapy potencjału solarnego w ramach projektu "KOŁOBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nalot fotogrametryczny i opracowanie ortofotomap, modelu 3D, chmury punktów, NMT, NMPT i mapy potencjału solarnego w ramach projektu "KOŁOBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000480/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Nalot fotogrametryczny - wykonanie pionowych i ukośnych zdjęć lotniczych, skaningu laserowego i opracowanie na jego podstawie ortofotomapy, fotoplanów ukośnych, modelu 3D, chmury punktów...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu "KOŁOBRZEG. HUMAN, PART and SPACE" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Umowa z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju nr DPT/BDG II/POPT/95/19 z dnia 11 czerwca 2019 r. w ramach konkursu „Human Smart Cities. Inteligentne miasta współtworzone przez mieszkańców”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały wskazane w SWZ w Rozdziale VIII
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został wskazany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.2.2021.K
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) Wykonanie pionowych zdjęć lotniczych w paśmie RGB oraz w bliskiej podczerwieni CIR o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0 cm.2) Opracowanie, na podstawie zdjęć lotniczych, ortofotomapy w kompozycji barwnej RGB oraz w kompozycji z bliską podczerwienią CIR, o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0 cm, w układzie PL-2000 strefa 5.3) Wykonanie czterech zestawów barwnych zdjęć ukośnych, w paśmie RGB, o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0 cm w centralnej części zdjęć.4) Opracowanie, na podstawie zdjęć ukośnych, czterech fotoplanów/ortofotomap ukośnych w kompozycji barwnej RGB.5) Pozyskanie chmury punków poprzez wykonanie skaningu laserowego (LiDAR) o gęstości punktów nie mniejszej niż 25 pkt/m2.6) Opracowanie Numerycznego Modelu Terenu (NMT) i Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu (NMPT) na podstawie skaningu laserowego (LiDAR).7) Opracowanie modelu 3D miasta w formie siatki „mesh” (z nałożonymi teksturami).8) Opracowanie mapy potencjału solarnego dachów budynków.9) Implementacja oprogramowania desktop i aplikacji internetowej do przeglądania i publikacji danych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie wyliczona wg wzoru: Ocena badanej oferty = C + UAI. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres utrzymania aplikacji internetowej na środowisku serwerowym Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, w wysokości minimum 100.000 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli:a) Wykonawca wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:aa. dwie usługi wykonania pionowych zdjęć lotniczych o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0 cm i opracowania na ich podstawie ortofotomapy o terenowej wielkości piksela ≤ 5,0 cm, orazab. jedną usługę wykonania skaningu laserowego (LiDAR) i opracowania na jego podstawie chmury punktów o gęstości nie mniejszej niż 15 pkt/m2, orazac. jedną usługę wykonania ukośnych zdjęć lotniczych i opracowania fotoplanów/ortofotomap ukośnych, orazad. jedną usługę implementacji aplikacji internetowej do publikacji i porównywania orotofotomap oraz fotoplanów/ortofotomap ukośnych, orazae. jedną usługę implementacji aplikacji internetowej do publikacji modeli 3D „mesh”.Wykonawca może wykazać realizację kilku powyższych usług w ramach jednego zrealizowanego zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi zostać spełniony co najmniej przez jednego Wykonawcę.b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, tj.:ba. Specjalistą ds. zdjęć lotniczych - co najmniej jedną osobą, posiadającą 3-letnie doświadczenie w realizacji nalotów fotogrametrycznych oraz kontroli cyfrowych zdjęć lotniczych potwierdzone udziałem w dwóch usługach, w których wykonano cyfrowe, fotogrametryczne zdjęcia lotnicze,bb. Specjalistą ds. ortofotomapy - co najmniej jedną osobą, posiadającą 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu ortofotomap, potwierdzone udziałem w co najmniej dwóch usługach, w których wykonano ortofotomapę oraz posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii dla zakresu „fotogrametria i teledetekcja”, zgodnie z art. 43 pkt 7ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r., poz. 2052 z póź. zm.).Uwaga: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie jedną umowę.W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego jest dopuszczalne łączenie funkcji osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek może zostać spełniony przez jednego wykonawcę lub łącznie wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy P.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oferty.Uwaga: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;2) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 4 do SWZ.Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Dokumenty składane wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ:1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;2) Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XX pkt. 6 ppkt 3) SWZ i/lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy);3) Dowód wniesienia wadium w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy), w tym umocowanie do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – oświadczenie składane na formularzu ofertowym zgodnie z postanowieniami Rozdziału XXIII pkt. 3 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie jw. przedkłada się, w przypadku określonym w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy P.z.p., zgodnie z treścią Formularza ofertowego. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy został wskazany w projekcie umowy - w paragrafie 11
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę SmartPZP: https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-15 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełny tytuł postępowania: Nalot fotogrametryczny i opracowanie ortofotomap, modelu 3D, chmury punktów, NMT, NMPT i mapy potencjału solarnego w ramach projektu "KOŁOBRZEG. HUMAN, PART and SPACE"
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej - Świnoujście
Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
Data dodania21-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż stolarki okiennej.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.