Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski przedsięwzięć realizowanych w ramach Projektu pn. „Poprawa stanu infrastruktury zespołu pałacowo-parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RADZYŃ PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 351-24-60
1.5.8.) Numer faksu: 83 352-80-85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@radzyn-podl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski przedsięwzięć realizowanych w ramach Projektu pn. „Poprawa stanu infrastruktury zespołu pałacowo-parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e91451-a999-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003335/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór inwestorski w zakresie przedsięwzięcia pn.: "Poprawa stanu infrastruktury zespołu paacowo - parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
RPLU.13.03.00-06-0001/20 „Poprawa stanu infrastruktury zespołu pałacowo-parkowego i obszaru miejskiego w Radzyniu Podlaskim”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
umradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej sekretariat@radzyn-podl.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:-specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,-format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,-oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,-integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.5. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 12 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście miniportalu.6. Oświadczenie, o którym mowa w § 14 ust. 1 SWZ, pełnomocnictwa powinny być złożone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, w jednym z formatów danych określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. Nr 2247, z późn. zm.), wskazanych dla danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne (.txt, .rtf, .pdf, .xps, .odt, .ods, .odp, .doc, .xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv).7. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz inne dokumenty (jeżeli przepisy prawa wymagają) w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE L119 z 04.05.2016, s.1 „RODO”) Zamawiający przedstawia klauzulę informacyjną, dotyczącą Wykonawcy składającego ofertę jako osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną:1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Radzyń Podlaski. 2. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA: Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski. Adres e-mail: sekretariat@radzyn-podl.pl tel. 83 351 24 60. 3. DANE KONTAKTOWE INSP. OCHRONY DANYCH: Inspektor ochrony danych, konktakt e-mail: targoński@radzyn-podl.pl lub pisemnie na adres Administratora. 3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 4. ODBIORCY DANYCH: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy.5. PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNAROD: Nie dotyczy.6. OKRES PRZECH. DANYCH: Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie z danych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.7. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Stosownie do art. 22 RODO – posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO: Przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.9. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane osobowe są pozyskiwane od osób, których dane dotyczą bądź od uprawnionych podmiotów na podstawie ustawy.10. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.Por. § 31 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z § 31 SWZ z dnia 4 maja 2021r., znak: WRG.271.2.2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A – „Nadzór inwestorski rewitalizacji zespołu pałacowego Potockich w Radzyniu Podlaskim” – w ramach którego świadczone będą usługi nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem 1) „Rewitalizacja zespołu pałacowego Potockich w Radzyniu Podlaskim”, jako roboty budowlane oraz prace konserwatorskie i restauratorskie, dalej zwane także łącznie „robotami budowlanymi”, w zespole pałacowo-parkowym Potockich w Radzyniu Podlaskim i przystosowanie obiektu do nowych funkcji.W ramach części A zamówienia nadzór inwestorski w ramach przedsięwzięcia „Rewitalizacja zespołu pałacowego Potockich w Radzyniu Podlaskim” będzie prowadzony w odniesieniu następujących robót budowlanych:1) remont i przebudowa wnętrz korpusu głównego wraz z instalacjami wewnętrznymi;2) wykonanie podłóg i posadzek w pomieszczeniach; 3) remont elewacji budynku w zakresie elewacji korpusu głównego i części skrzydła wschodniego, 4) przebudowa nawierzchni dziedzińca, wykonanie odwodnienia terenu, przebudowę sieci podziemnych, remont muru oporowego oraz wykonanie publicznej toalety.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia – oraz podpisał w tym zakresie umowę z wykonawcą. Umowa z wykonawcą przedsięwzięcia „Rewitalizacja zespołu pałacowego Potockich w Radzyniu Podlaskim” stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, z późn. zm.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w ramach Części A określa § 3 ust. 9-11 SWZ.Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach Części A zamówienia obejmuje następujące branże:a) konstrukcyjno-budowlaną,b) elektryczną,c) sanitarną;Wykonawca, wykonujący nadzór inwestorski skieruje do wykonania zamówienia osoby spełniające wymagania określone w § 9 ust. 2 SWZ;Wykonawca, ze względu na charakter i zakres prac podlegających nadzorowi w ramach części A zamówienia, jest zobowiązany do skierowania do wykonania Przedmiotu zamówienia osób, które będą wspierały koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego wiedzą dotyczącą prowadzenia prac konserwatorskich, badań architektonicznych oraz badań archeologicznych – osoby te powinny spełniać wymagania określone w § 9 ust. 2 pkt. 2 SWZ.Wykonawca robót budowlanych nadzorowanych w ramach Części A ma wykonać powierzone mu prace do dnia 30.06.2023 r. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach Części A obejmuje – zgodnie z § 3 ust. 10 pkt. 32 i 33 SWZ -obowiązki wykraczające poza tak określony termin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71351914-3 - Usługi archeologiczne
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawienastępujących kryteriów oceny ofert:cena (C) - 100%;Punkty w ramach kryterium Cena (C) będą liczone następująco:najniższa wartość ceny w badanych ofertach : wartość ceny w ofercie badanej x MP x waga kryterium C - ilość punktów za cenę w badanej ofercieMP - max. ilość punktów: 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawienastępujących kryteriów oceny ofert:cena (C) - 100%;Punkty w ramach kryterium Cena (C) będą liczone następująco:najniższa wartość ceny w badanych ofertach : wartość ceny w ofercie badanej x MP x waga kryterium C - ilość punktów za cenę w badanej ofercieMP - max. ilość punktów: 1004.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B – „Nadzór inwestorski rewitalizacji placu publicznego "Rynek" w Radzyniu Podlaskim” – w ramach którego świadczone będą usługi nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem „Rewitalizacja placu publicznego „Rynek" w Radzyniu Podlaskim”, jako odtworzenie historycznej przestrzeni miejskiej poprzez przebudowę placu publicznego W ramach części B zamówienia nadzór inwestorski w ramach przedsięwzięcia „Rewitalizacja placu publicznego „Rynek" w Radzyniu Podlaskim” będzie prowadzony w odniesieniu następujących robót budowlanych:1) wymiana nawierzchni placu wraz z niwelacją terenu;2) przebudowa kanalizacji deszczowej;3) budowa fontanny wraz z niezbędną infrastrukturą; 4) przebudowa schodów do budynków mieszkalnych z usługami w parterze pierzei północnej;5) budowa oświetlenia placu.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na wybór Wykonawcy robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia – oraz podpisał w tym zakresie umowę z wykonawcą. Umowa z wykonawcą przedsięwzięcia „Rewitalizacja placu publicznego „Rynek" w Radzyniu Podlaskim” stanowi załącznik nr 4 do SWZ. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, z późn. zm.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy w ramach Części B określa § 3 ust. 9-11 SWZ.Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach Części B zamówienia obejmuje następujące branże:a) inżynieryjno-drogową,b) elektryczną,c) sanitarną.Wykonawca, wykonujący nadzór inwestorski skieruje do wykonania zamówienia osoby spełniające wymagania określone w § 9 ust. 3 SWZ;Wykonawca robót budowlanych nadzorowanych w ramach Części B ma wykonać powierzone mu prace do dnia 30.06.2022 r. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach Części B obejmuje – zgodnie z § 3 ust. 10 pkt. 32 i 33 SWZ -obowiązki wykraczające poza tak określony termin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy