Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem: Modernizacja dawnego skrzydła mieszkalnego budynku E w Filii nr 2 Szpitala Wojewódzkiego w celu poszerzenia bazy łóżkowej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cwiertka@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad zadaniem: Modernizacja dawnego skrzydła mieszkalnego budynku E w Filii nr 2 Szpitala Wojewódzkiego w celu poszerzenia bazy łóżkowej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c236b3b5-c41b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054712/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski nad zadaniem: Modernizacja dawnego skrzydła mieszkalnego budynku E w Filii nr 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w celu poszerzenia bazy łóżkowej i Oddziału Rehabilitacji Kardiolog
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Nadzór inwestorski nad zadaniem: Modernizacja dawnego skrzydła mieszkalnego budynku E w Filii nr 2 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu w celu poszerzenia bazy łóżkowej i Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ / załącznik nr 1 do umowy - Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej: OPZ) na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednymi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, które muszą spełniać następując wymagania:
W tym zakresie Zamawiający wymaga dysponowania osobami:
Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego (odpowiedzialny za przebieg nadzoru), pełniący również funkcję Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych - 1 osoba
wymagania:
1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (z aktualnym wpisem na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów)
2. doświadczenie w branży: min. 5 lat (po uzyskaniu uprawnień),
3. doświadczenie jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru dla co najmniej dwóch zakończonych robót budowlanych w obiektach kubaturowych w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, zawierających w swoim zakresie: roboty ziemne, instalacje elektryczne, wentylacyjne lub klimatyzacyjne, wod.-kan., c.o., o wartości robót co najmniej 1,5 mln zł brutto każda (wartość dotyczy sumy wartości robót wszystkich branż).
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Robót Elektrycznych i Teletechnicznych– 1 osoba
1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2. doświadczenie w branży: min. 5 lat (po uzyskaniu uprawnień),
3. doświadczenie w nadzorowaniu na stanowisku Inspektora nadzoru specjalności elektrycznej na co najmniej dwóch zadaniach realizowanych, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, o wartości łącznej robót min. 1 mln zł brutto każda .
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego Robót Sanitarnych– 1 osoba
1. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wodno-kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2. doświadczenie w branży: min. 5 lat (po uzyskaniu uprawnień),
3. doświadczenie w nadzorowaniu na stanowisku Inspektora nadzoru specjalności wodno-kanalizacyjnych na co najmniej dwóch zadaniach realizowanych, w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, o wartości łącznej robót min. 1 mln zł brutto każda.
4. przynajmniej jedna inwestycja, w której zakresie były wykonywane gazy medyczne,
Zgodnie z & 4 ust. 10 projektu umowy Inspektor z chwilą zawarcia Umowy w przedmiotowym postępowaniu załącza kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez członków Zespołu Inspektora uprawnień do wykonywania funkcji inżyniera nadzoru w danej specjalności
w zakresie wskazanym powyżej oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz oświadczenia złożone przez osoby wchodzące w skład Zespołu Inspektora o podjęciu się pełnienia w Zespole Inspektora obowiązków inżyniera nadzoru w danej specjalności, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
3. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia –
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
5. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - wykaz (w celu przyznania punktów w kryterium K-2)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: zgodnie z
& 15 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 20 tygodni od daty zawarcia umowy (nie dłużej niż 12 miesięcy)