Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ pn. Budowa drogi nr 1 , nr 2, nr 3, wraz z przebudową infrastruktury technicznej” cz. I, II, III, IV.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubawska 15
1.5.2.) Miejscowość: Rybno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236966055
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rybno@gminarybno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ pn. Budowa drogi nr 1 , nr 2, nr 3, wraz z przebudową infrastruktury technicznej” cz. I, II, III, IV.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae638969-de2f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.gminarybno.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminarybno.pl/ https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIK.271.5.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest NADZÓR INWESTORSKI nad wykonaniem prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa drogi nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa, drogi nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia, drogi nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie wraz z przebudową infrastruktury technicznej o tj. dla 3 dróg o dł. ok. 1 654,0 mb, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
NADZÓR INWESTORSKI WSPÓŁPRACUJE Z WYKONAWCĄ INWESTYCJI NA ETAPIE PROJEKTU I WYKONANIA ROBÓT.
Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru w zakresie:
1. Część I - Pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej.
KAŻDY Z WYKONAWCÓW MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA DOWOLNĄ ILOŚĆ BRANŻ (CZĘŚCI), Każda branża będzie oceniana odrębnie.
Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót
budowlanych w formie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacji projektową,
Przedmiot zamówienia realizowany ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa załącznik nr 6 cz. 1, 2, 3, 4 SWZ: Program funkcjonalno - użytkowy,
Droga nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa - drogi o dł. ok. 1 244,0m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 1 244,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jezdni na dł. 1 244,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym mini rondo, wyniesione skrzyżowanie, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 1 244,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 1 117,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia - drogi o dł. ok. 248,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną,
d) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
e) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 242,0 m ,
f) budowa sieci wodociągowej,
g) roboty ziemne,
h) podbudowy,
i) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 248,0 m,
j) roboty wykończeniowe,
k) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
l) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 242,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 242,0 m
m) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie - droga o dł. ok. 162,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 158,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 162,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym próg zwalniający, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 158,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 162,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas stawienia się na budowie na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest NADZÓR INWESTORSKI nad wykonaniem prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa drogi nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa, drogi nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia, drogi nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie wraz z przebudową infrastruktury technicznej o tj. dla 3 dróg o dł. ok. 1 654,0 mb, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
NADZÓR INWESTORSKI WSPÓŁPRACUJE Z WYKONAWCĄ INWESTYCJI NA ETAPIE PROJEKTU I WYKONANIA ROBÓT.
Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru w zakresie:
2. Część II - Pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci kanalizacji deszczowych.
KAŻDY Z WYKONAWCÓW MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA DOWOLNĄ ILOŚĆ BRANŻ (CZĘŚCI), Każda branża będzie oceniana odrębnie.
Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót
budowlanych w formie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacji projektową,
Przedmiot zamówienia realizowany ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa załącznik nr 6 cz. 1, 2, 3, 4 SWZ: Program funkcjonalno - użytkowy,
Droga nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa - drogi o dł. ok. 1 244,0m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 1 244,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jezdni na dł. 1 244,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym mini rondo, wyniesione skrzyżowanie, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 1 244,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 1 117,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia - drogi o dł. ok. 248,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną,
d) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
e) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 242,0 m ,
f) budowa sieci wodociągowej,
g) roboty ziemne,
h) podbudowy,
i) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 248,0 m,
j) roboty wykończeniowe,
k) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
l) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 242,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 242,0 m
m) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie - droga o dł. ok. 162,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 158,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 162,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym próg zwalniający, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 158,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 162,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas stawienia się na budowie na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest NADZÓR INWESTORSKI nad wykonaniem prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa drogi nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa, drogi nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia, drogi nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie wraz z przebudową infrastruktury technicznej o tj. dla 3 dróg o dł. ok. 1 654,0 mb, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
NADZÓR INWESTORSKI WSPÓŁPRACUJE Z WYKONAWCĄ INWESTYCJI NA ETAPIE PROJEKTU I WYKONANIA ROBÓT.
Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru w zakresie:
3. Część III - Pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci wodociągowych.
KAŻDY Z WYKONAWCÓW MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA DOWOLNĄ ILOŚĆ BRANŻ (CZĘŚCI), Każda branża będzie oceniana odrębnie.
Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót
budowlanych w formie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacji projektową,
Przedmiot zamówienia realizowany ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa załącznik nr 6 cz. 1, 2, 3, 4 SWZ: Program funkcjonalno - użytkowy,
Droga nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa - drogi o dł. ok. 1 244,0m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 1 244,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jezdni na dł. 1 244,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym mini rondo, wyniesione skrzyżowanie, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 1 244,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 1 117,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia - drogi o dł. ok. 248,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną,
d) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
e) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 242,0 m ,
f) budowa sieci wodociągowej,
g) roboty ziemne,
h) podbudowy,
i) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 248,0 m,
j) roboty wykończeniowe,
k) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
l) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 242,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 242,0 m
m) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie - droga o dł. ok. 162,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 158,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 162,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym próg zwalniający, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 158,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 162,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas stawienia się na budowie na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest NADZÓR INWESTORSKI nad wykonaniem prac projektowych oraz robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa drogi nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa, drogi nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia, drogi nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie wraz z przebudową infrastruktury technicznej o tj. dla 3 dróg o dł. ok. 1 654,0 mb, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
NADZÓR INWESTORSKI WSPÓŁPRACUJE Z WYKONAWCĄ INWESTYCJI NA ETAPIE PROJEKTU I WYKONANIA ROBÓT.
Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru w zakresie:
4. Część IV - Pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w zakresie branży telekomunikacyjnej (kanał technologiczny).
KAŻDY Z WYKONAWCÓW MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ NA DOWOLNĄ ILOŚĆ BRANŻ (CZĘŚCI), Każda branża będzie oceniana odrębnie.
Zakres nadzorowanego przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie pełno branżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
b) przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych i uzyskanie na ich podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego organu na prowadzenie robót
budowlanych w formie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowe,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacji projektową,
Przedmiot zamówienia realizowany ww. zadanie realizowane w formie ryczałtowej.
Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa załącznik nr 6 cz. 1, 2, 3, 4 SWZ: Program funkcjonalno - użytkowy,
Droga nr 1 relacji ul. Lubawska – ul. Sportowa - drogi o dł. ok. 1 244,0m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 1 244,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jezdni na dł. 1 244,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym mini rondo, wyniesione skrzyżowanie, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 1 244,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 1 117,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 2 relacji droga nr 1 – ul. Wyzwolenia - drogi o dł. ok. 248,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) przebudowa kolizji z siecią elektroenergetyczną,
d) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
e) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 242,0 m ,
f) budowa sieci wodociągowej,
g) roboty ziemne,
h) podbudowy,
i) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 248,0 m,
j) roboty wykończeniowe,
k) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
l) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 242,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 242,0 m
m) inne roboty w tym inwentaryzacja
Droga nr 3 relacji droga nr 1 – Szkoła Podstawowa w Rybnie - droga o dł. ok. 162,0 m
Zakres robót obejmuje w szczególności :
a) roboty przygotowawcze,
b) oświetlenie,
c) sieć teletechniczna (kanał technologiczny),
d) sieć kanalizacji deszczowej na dł. ok. 158,0 m ,
e) budowa sieci wodociągowej,
f) roboty ziemne,
g) podbudowy,
h) nawierzchnię (asfaltową) na jedni na dł. 162,0 m,
i) roboty wykończeniowe,
j) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, w tym próg zwalniający, przejścia dla pieszych i przejazdy dla rowerów,
k) elementy ulic w tym chodnik o dł. ok. 158,0 m i chodnik plus ścieżka rowerowa dł. ok. 162,0 m
l) inne roboty w tym inwentaryzacja.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 47 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas stawienia się na budowie na wezwanie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na nadzorze inwestorskim w branży na którą składa ofertę, oraz posiada stosowne uprawnienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, załącznik nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.