Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i rozbudowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiśniew wraz z siecią kanalizacyjną” (etap I )
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiśniew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-12
  • ZamawiającyGmina Wiśniew
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00294962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiśniew wraz z siecią kanalizacyjną” (etap I )

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 13

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-112

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 6417313

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wisniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiśniew wraz z siecią kanalizacyjną” (etap I )

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9474b7e4-14d5-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039014/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiśniew wraz z siecią kanalizacyjną"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,
dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 2. Wykonawca
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 4. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Za datę przekazania oferty,
wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).7. Zamawiający przekazuje link do
postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. Dane postępowanie można
wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając
wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. 8. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu
komunikacji, niż opisany w ust. 1.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu wypełnienia, ciążącego na
Zamawiającym,obowiązku informacyjnego zobowiązuje się Wykonawców zainteresowanych udziałem
w postępowaniu, do zapoznania się z „Klauzulą informacyjną”, stanowiącą załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.271.10.2022.DS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w rozumieniu art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2021 poz. 2351 z późniejszymi zmianami) przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiśniew wraz z siecią kanalizacyjną” (etap I ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) zdolności technicznej lub zawodowej:
dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) osobą posiadającą:
• uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
• doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej
na co najmniej 1 robocie budowlanej obejmującej budowę, rozbudowę bądź przebudowę oczyszczalni ścieków
- której Wykonawca powierzy funkcję inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej,
b) osobą posiadającą:
• uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych
• doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej na co najmniej 1 robocie budowlanej obejmującej budowę, rozbudowę bądź przebudowę oczyszczalni ścieków
- której Wykonawca powierzy funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej,
c) osobą posiadającą:
• uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
• doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej na co najmniej 1 robocie budowlanej obejmującej budowę, rozbudowę bądź przebudowę oczyszczalni ścieków
- której Wykonawca powierzy funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej.
d) osobą posiadającą:
• uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej,
- której Wykonawca powierzy funkcję inspektora nadzoru branży drogowej.

Osoby wskazane powyżej muszą posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie przepisów wcześniejszych lub którego odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych - w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy, wymagają zgody stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) w zakresie wynagrodzenia umownego:
a) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, w szczególności w związku ze zmianami zawartej przez zamawiającego umowy
o roboty budowlane lub o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu,
b) w przypadku wystąpienia w czasie trwania niniejszej umowy zmian mających wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę w postaci zmiany:
• stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
(zmianie może ulec wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy, jeżeli zmiany
te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać).
2) w zakresie podwykonawstwa:
a) zmiana podwykonawcy, rezygnacja z podwykonawcy lub ustanowienia nowego zakresu podwykonawstwa, wykonanie części zamówienia przez podwykonawcę mimo nie wskazania tego w ofercie, z zastrzeżeniem, że powoływanie się na zasoby podwykonawcy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wiąże się z wykazaniem spełniania warunków udziału w postępowaniu przez nowego podwykonawcę.
3) w zakresie personelu:
a) zmiany inspektora nadzoru, w przypadku uzasadnionej konieczności zastąpienia tych osób, w szczególności z powodu wystąpienia okoliczności losowych, w tym: śmierci, choroby, zmiany pracodawcy wskazanej osoby, pod warunkiem że Wykonawca dostarczy pisemne oświadczenie uzasadniające konieczność dokonania takiej zmiany i wskaże w zamian osoby o wymaganych kwalifikacjach. Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków spełniać będzie wymagania określone w SWZ.
3. Zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp, Strony wprowadzają zasady zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
Zasady zmiany umowy określono w par. 9 projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia do 5 liczby wykonawców, według rankingu ofert, które otrzymały najwyższą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert, określonych w części XVII SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady lub pojedyncze osoby do prac na dociepleniach - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady lub pojedyncze osoby do prac na dociepleniach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI