Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu „POPRAWA JAKOŚCI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu „POPRAWA JAKOŚCI WODI I BIORÓŻNORODNOŚI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2021-06-23
  • ZamawiającyWodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00083241
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu
„POPRAWA JAKOŚCI WODI I BIORÓŻNORODNOŚI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670110416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Filtrowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woda@woda.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woda.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu
„POPRAWA JAKOŚCI WODI I BIORÓŻNORODNOŚI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d79483f-c90a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt Life14CCA/PL/000101 adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia jest współfinansowany z instrumentu finansowego LIFE i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,48224,bd8f83ce9caf9fbbf4d66f336fe0e08b.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,48224,bd8f83ce9caf9fbbf4d66f336fe0e08b.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. poz. 24520)
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie o którym mowa w ust. 1 odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Zamawiającego na stronie https://woda-pzp.logintrade.net
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.
4. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej Wodociągów Miejskich w Radomiu ma możliwość złożenia, zmiany, wycofania oferty a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia: P. Bartłomiej Gauze.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), kierując wniosek na adres Platformy zakupowej Zamawiającego w miejscu prowadzonego postępowania, w formie .pdf i edytowalnej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/66/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Skrócony opis przedmiotu zamówienia - nadzór inwestorski będący przedmiotem zamówienia winien obejmować wszystkie roboty przewidziane do realizacji w ramach zadania, pn.: „Poprawa jakości wody i bioróżnorodności, zminimalizowanie przepływów w Potoku Północnym” w projekcie LIFE14 CCA/PL/000101 pn.: „Adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia”.
Zakres inwestycji wg opracowanego projektu budowlanego dla całości przedsięwzięcia obejmuje następujące prace:
 ukształtowanie nowego odcinka koryta Potoku Północnego na odcinku między torami kolejowymi, a ulicą Olsztyńską, odcinkowo umocnionego faszyną z narzutem kamiennym,
 wykonanie budowli wlotowej, dostosowanej do wariantu zbiornika, uwzględniającego projektowaną budowę trasy N-S (lokalizacja w pobliżu zbiornika i linii kolejowej) oraz nową lokalizację przepustu drogowego pod linią kolejową związanego z jej przebudową i przejęciem wód opadowych z odwodnienia nasypu kolejowego rowami do Potoku Północnego i pośrednio do zbiornika,
 wykonanie kopanej czaszy zbiornika przeciwpowodziowego, funkcjonującego w okresie przepływów wezbraniowych o pow. ca 2 ha (wymiary ca 80 m x 270 m), z ukształtowaniem stref zastoiskowych,
 wykonanie grobli zbiornika z dostosowaniem korony do funkcji drogi technologicznej wokół zbiornika wraz ze zjazdami,
 wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w korpusie grobli zbiornika zamykającej oddziaływanie infiltracyjne spiętrzonych wód zbiornika na korpus nasypu kolejowego oraz trasy N-S,
 wykonanie na trasie nowo ukształtowanego odcinka koryta Potoku Północnego stref sedymentacyjno - flotacyjnej oraz biofiltracyjnej zlokalizowanych w czaszy zbiornika,
 wykonanie konstrukcji wylotowej piętrząco-upustowej, ograniczającej odpływ wód ze zbiornika,
 wykonanie rowów opaskowych w stopie skarpy odpowietrznej grobli zbiornika z odprowadzeniem wód do Potoku Północnego poniżej budowli piętrząco - upustowej,
 przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej i kanalizacyjnej kolidującymi z zaproponowaną lokalizacją zbiornika.
Teren planowanej inwestycji zlokalizowany jest w dzielnicy miasta Radomia „Nad Potokiem”, pomiędzy ulicą Olsztyńską, a linią kolejową nr 8 relacji Warszawa - Radom,
w dolinie rzeki Potok Północny w km 3+084 – 3+334 rzeki

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (posiadanie wiedzy i doświadczenia) obowiązany jest wykazać, że:
(a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na budowie lub przebudowie lub odbudowie betonowych budowli piętrzących lub obiektów zbiorników wodnych lub stawów o różnych funkcjach. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej 500 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
(b) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót elektrycznych w zakresie sieci elektrycznych. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej 50 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
(c) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót instalacyjnych w zakresie sieci gazowych
i sanitarnych. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej
200 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.

2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) obowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. pełnić następujące funkcje:

1) Inspektor nadzoru w zakresie budownictwa wodnego (w rozumieniu Prawa Budowlanego) Koordynator Czynności Inspektorów Nadzoru – bezpośrednio odpowiedzialny za nadzór nad robotami hydrotechnicznymi oraz za koordynację pracy inspektorów wszystkich specjalności – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru).
2) Inspektor nadzoru robót elektrycznych – odpowiedzialny za nadzór nad robotami elektrycznymi objętymi projektem, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:

a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót lub inspektor nadzoru
w zakresie robót elektrycznych w tym: przy co najmniej dwóch robotach, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub modernizacja sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci gazowych i kanalizacyjnych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w zakresie sieci gazowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu bądź kierowaniu robotami,
w tym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu bądź kierowaniu robotami dla co najmniej dwóch inwestycji obejmujących budowę, przebudowę lub modernizację sieci gazowej lub kanalizacyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Powyższe nastąpi według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz zrealizowanych usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zadania te były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy- Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Powyższe nastąpi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy zobligowani są do załączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 6 do IDW - wycena usług

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawcy zobligowani są do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 1.500,00 zł (tysiąc pięćset)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały przewidziane w par. 15 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa Zamawiającego. Adres został podany wyżej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-23 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-22

2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI