Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu
„POPRAWA JAKOŚCI WODI I BIORÓŻNORODNOŚI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670110416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woda@woda.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woda.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych na zadaniu
„POPRAWA JAKOŚCI WODI I BIORÓŻNORODNOŚI, ZMINIMALIZOWANIE PRZEPŁYWÓW W POTOKU PÓŁNOCNYM"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d79483f-c90a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Life14CCA/PL/000101 adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia jest współfinansowany z instrumentu finansowego LIFE i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,48224,bd8f83ce9caf9fbbf4d66f336fe0e08b.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://woda-pzp.logintrade.net/zapytania_email,48224,bd8f83ce9caf9fbbf4d66f336fe0e08b.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. poz. 24520)
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie o którym mowa w ust. 1 odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Zamawiającego na stronie https://woda-pzp.logintrade.net
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.
4. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej Wodociągów Miejskich w Radomiu ma możliwość złożenia, zmiany, wycofania oferty a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia: P. Bartłomiej Gauze.
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), kierując wniosek na adres Platformy zakupowej Zamawiającego w miejscu prowadzonego postępowania, w formie .pdf i edytowalnej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ/66/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia - nadzór inwestorski będący przedmiotem zamówienia winien obejmować wszystkie roboty przewidziane do realizacji w ramach zadania, pn.: „Poprawa jakości wody i bioróżnorodności, zminimalizowanie przepływów w Potoku Północnym” w projekcie LIFE14 CCA/PL/000101 pn.: „Adaptacja do zmian klimatu poprzez zrównoważoną gospodarkę wodą w przestrzeni miejskiej Radomia”.
Zakres inwestycji wg opracowanego projektu budowlanego dla całości przedsięwzięcia obejmuje następujące prace:
ukształtowanie nowego odcinka koryta Potoku Północnego na odcinku między torami kolejowymi, a ulicą Olsztyńską, odcinkowo umocnionego faszyną z narzutem kamiennym,
wykonanie budowli wlotowej, dostosowanej do wariantu zbiornika, uwzględniającego projektowaną budowę trasy N-S (lokalizacja w pobliżu zbiornika i linii kolejowej) oraz nową lokalizację przepustu drogowego pod linią kolejową związanego z jej przebudową i przejęciem wód opadowych z odwodnienia nasypu kolejowego rowami do Potoku Północnego i pośrednio do zbiornika,
wykonanie kopanej czaszy zbiornika przeciwpowodziowego, funkcjonującego w okresie przepływów wezbraniowych o pow. ca 2 ha (wymiary ca 80 m x 270 m), z ukształtowaniem stref zastoiskowych,
wykonanie grobli zbiornika z dostosowaniem korony do funkcji drogi technologicznej wokół zbiornika wraz ze zjazdami,
wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w korpusie grobli zbiornika zamykającej oddziaływanie infiltracyjne spiętrzonych wód zbiornika na korpus nasypu kolejowego oraz trasy N-S,
wykonanie na trasie nowo ukształtowanego odcinka koryta Potoku Północnego stref sedymentacyjno - flotacyjnej oraz biofiltracyjnej zlokalizowanych w czaszy zbiornika,
wykonanie konstrukcji wylotowej piętrząco-upustowej, ograniczającej odpływ wód ze zbiornika,
wykonanie rowów opaskowych w stopie skarpy odpowietrznej grobli zbiornika z odprowadzeniem wód do Potoku Północnego poniżej budowli piętrząco - upustowej,
przebudowę sieci gazowej, elektroenergetycznej i kanalizacyjnej kolidującymi z zaproponowaną lokalizacją zbiornika.
Teren planowanej inwestycji zlokalizowany jest w dzielnicy miasta Radomia „Nad Potokiem”, pomiędzy ulicą Olsztyńską, a linią kolejową nr 8 relacji Warszawa - Radom,
w dolinie rzeki Potok Północny w km 3+084 – 3+334 rzeki
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora Czynności Inspektorów Nadzoru
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (posiadanie wiedzy i doświadczenia) obowiązany jest wykazać, że:(a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego na budowie lub przebudowie lub odbudowie betonowych budowli piętrzących lub obiektów zbiorników wodnych lub stawów o różnych funkcjach. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej 500 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
(b) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót elektrycznych w zakresie sieci elektrycznych. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej 50 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
(c) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca musi się wykazać wykonaniem co najmniej 1 zamówienia, polegającego na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót instalacyjnych w zakresie sieci gazowych
i sanitarnych. Wartość nadzorowanych robót powinna wynosić co najmniej
200 000 zł brutto w ramach jednego zamówienia.
2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej (dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) obowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. pełnić następujące funkcje:
1) Inspektor nadzoru w zakresie budownictwa wodnego (w rozumieniu Prawa Budowlanego) Koordynator Czynności Inspektorów Nadzoru – bezpośrednio odpowiedzialny za nadzór nad robotami hydrotechnicznymi oraz za koordynację pracy inspektorów wszystkich specjalności – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub obiektów budowlanych melioracji wodnych lub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych na budowie (kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru).
2) Inspektor nadzoru robót elektrycznych – odpowiedzialny za nadzór nad robotami elektrycznymi objętymi projektem, niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik robót lub inspektor nadzoru
w zakresie robót elektrycznych w tym: przy co najmniej dwóch robotach, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub modernizacja sieci elektrycznych i elektroenergetycznych.
3) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci gazowych i kanalizacyjnych – niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
a) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w zakresie sieci gazowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia);
b) co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu bądź kierowaniu robotami,
w tym min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu bądź kierowaniu robotami dla co najmniej dwóch inwestycji obejmujących budowę, przebudowę lub modernizację sieci gazowej lub kanalizacyjnej.