Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00043146
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 299 20 42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea664720-a6cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Usługi nadzoru inwestorskiego - Smoleńsk 9 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna) Syrokomli 21 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej– umowa POIS.01.03.01-00-0031/16-00.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl. W przypadkach określonych w SWZ dopuszczalne jest również składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp@asp.krakow.pl.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej - platformazakupowa.pl: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. - Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zsiedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte wofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG RP, KRK) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówieńPublicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON: 000275783. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl . 3) Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na: „Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - „Kompleksowa termomodernizacja budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16”- umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00” - znak postępowania: BZP-3942-16/2021. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisyodrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-3942-16/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 56100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w zakresie instalacji sanitarnych (c.o. i wentylacji mechanicznej), instalacji elektrycznych oraz towarzyszących im robót budowlanych, przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz ścisła współpraca z Zamawiającym zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, współudział w pozyskaniu wszystkich decyzji administracyjnych umożliwiających użytkowanie i eksploatację wykonanych instalacji. 2. Świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w następujących branżach1) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego wyznacza się na Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane,2) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej,3) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej.3. Roboty budowlane i instalacyjne, objęte nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia, są wykonywane w ramach realizowanej kompleksowej termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętej projektem pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16"- umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00. Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót, realizowanych na podstawie umowy o roboty budowlane, polegających na:1) Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku. Wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach ogrzewanych z rur stalowych zaciskowych, instalacja prowadzona natynkowo. Grzejniki stalowe płytowe, z wbudowanym zaworem z nastawą wstępną.2) Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją o wydajności 18300 m3/h. Wykonaniu pomieszczenia wentylatorowni na poddaszu.3) Wykonaniu dwóch zewnętrznych szachtów dla wentylacji mechanicznej. Wykonaniu otworów w stropach wraz z ich obudową. Obudowa pionów i kanałów wentylacyjnych.4) Wymianie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku, gdzie zakres tych robót obejmie: a) wymiana rozdzielnicy głównej bez zmiany lokalizacji (wymiana obudowy do zabudowy aparatury modułowej)b) wymiana linii zasilających (WLZ-tów) od rozdzielnicy głównej do rozdzielnic piętrowychc) modernizację i wymianę rozdzielnic piętrowych bez zmiany lokalizacji;d) modernizację i wymianę instalacji oświetlenia podstawowego w technologii LED, uzupełnienie instalacji o nowe punkty świetlne w uzgodnieniu z użytkownikieme) instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z monitoringiem opraw,f) modernizację instalacji gniazd wtykowych (obwody gniazd komputerowych DATA nie wchodzą w zakres robót),g) instalację przeciwprzepięciową i instalację ochrony przeciwporażeniowej. Na ten zakres jeszcze nie został wyłoniony Wykonawca robót budowlanych. Inspektor Nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zmianami), ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019, ze zm.), oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 poz.282 ze zmianami).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ obowiązującej w niniejszym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 17. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym. Całkowita wartość przewidywanych usług w wysokości 40.800,00 złotych netto, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba sprawowania Nadzoru Inwestorskiego dla przyszłych przewidywanych robót budowlanych, w obiekcie na którym będą prowadzane prace zamówienia podstawowego. Zakres zamówień, których udzielenie przewiduje Zamawiający obejmie usługi pełnienia nadzoru Inwestorskiego w branżach, jak w zamówieniu podstawowym, tj. konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, co wynika z zakresu przewidywanych do wykonania robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa pożarowego i likwidacją barier architektonicznych w budynku przy ul. Smoleńsk 9 wpisanym do rejestru zabytków. Przewidziane do nadzorowania będą roboty budowlano - remontowe wewnętrzne, roboty remontowe, instalacje sanitarne oraz roboty elektryczne. Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej ręki na powtórzenie podobnych usług, Wykonawcy zamówienia podstawowego, jest zrealizowanie usług objętych zamówieniem podstawowym prawidłowo, z najwyższą starannością, w zgodności z umową zawartą z Zamawiającym. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego, jak również zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia (planowany okres jego realizacji wynosi 6 miesięcy).

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XIX.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży elektrycznej w realizacji w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach zabytkowych

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach zabytkowych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek zdolności technicznej lub zawodowej - w zakresie potencjału kadrowego Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia, osobami, które skieruje do realizacji zamówienia (po jednej osobie na każdą z wymienionych funkcji) tj. które będą pełniły funkcję inspektora nadzoru w następujących branżach:a) Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane, wyznacza się na Koordynatora Zespołu, posiadającej: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót lub uprawnienia równoważne, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa; posiada minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla robót budowlanych bądź w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy lub kierownik robót; b) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej, posiadającej: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w tej specjalności lub uprawnienia równoważne, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla robót instalacyjnych w branży sanitarnej bądź w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy lub kierownik robót; c) Inspektora nadzoru w branży elektrycznej, posiadającej:uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń, uprawniające do nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w tej specjalności lub uprawnienia równoważne, która w dniu podpisania umowy będzie członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, posiadającą minimum 3 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru dla robót instalacyjnych w branży elektrycznej bądź w kierowaniu robotami instalacyjnymi jako kierownik budowy lub kierownik robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda: 1) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, b)art. 109 ust. 1 pkt 5) i 7) ustawy Pzp, - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. 2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – o ileWykonawca nie wskazał w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, danych umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuZamawiający wymaga złożenia:- wraz z ofertą - oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3- na wezwanie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w szczególności :a) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) mocodawców tj. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) osobę ustanowionego pełnomocnika d) jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania) 2.Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1SWZ (zgodnie z art. 125 ust.1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to tymczasowo potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania 455 oraz z uwzględnieniem zapisów art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, działając zgodnie z art. 455 ust. 1, dopuszcza również możliwość zmiany umowy, bez przeprowadzenia nowego postępowania, w następujących okolicznościach i w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie zmienione z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi w umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy,3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: w sytuacji gdy w czasie trwania umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar umownych; 4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, których nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w części lub całości, 5) odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego (wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmian prawa); 6) zmiany osoby przewidzianej do realizacji zamówienia przez Wykonawcę do pełnienia Inspektora Nadzoru pod warunkiem, że osoba zaproponowana będzie posiadała co najmniej takie uprawnienia, które potwierdzają spełnienie warunku w stopniu nie mniejszym niż wymagany i w jakim został zaoferowany w trakcie postępowania udzielenie zamówienia do oceny w kryterium poza cenowym w zakresie doświadczenia. 7) zmiany terminu realizacji umowy, jeśli nie zostanie podpisana umowa z wykonawcą robót opisanych w § 1 ust. 3 i 5, do dnia 5 lipca 2021 r. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest zaistnienie sytuacji dopuszczającej zmianę oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - obliczenie kosztów zmian. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wpływającej na termin realizacji robót – termin może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy pozacenowych kryteriów oceny ofert - przez obiekt zabytkowy, (dla potrzeb niniejszego postępowania), należy rozumieć obiekty wpisane do rejestru zabytków, bądź zlokalizowane w układzie urbanistycznym wpisanym do rejestru zabytków lub wpisane do gminnej ewidencji zabytkówKryteria pozacenowe dotyczą doświadczenia osób dedykowanych do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru, które to doświadczenie, ma istotny wpływ na jakość wykonania zamówienia.
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie robot ziemnych i fundamentów - Nowy Targ
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie robot ziemnych i fundamentów dla osady 3ch domków i tarasów. Praca w okolicy Nowego Targu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI