Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 299 20 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea664720-a6cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Usługi nadzoru inwestorskiego - Smoleńsk 9 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna) Syrokomli 21 (branża budowlana, instalacji sanitarnych, elektryczna)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014- 2020, Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.3. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1. Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej– umowa POIS.01.03.01-00-0031/16-00.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl. W przypadkach określonych w SWZ dopuszczalne jest również składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres: zp@asp.krakow.pl.Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej - platformazakupowa.pl: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. - Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej: a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader. Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zsiedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte wofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG RP, KRK) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówieńPublicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” lub „Ogólne Rozporządzenie”, mają charakter danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły ofertę, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Danych (dalej: „Administrator”) jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON: 000275783. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Administratora, e-mail: iod@asp.krakow.pl . 3) Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na: „Nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych i instalacyjnych w budynku ASP im. J. Matejki w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętych projektem - „Kompleksowa termomodernizacja budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16”- umowa nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00” - znak postępowania: BZP-3942-16/2021. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisyodrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-3942-16/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 56100,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, w zakresie instalacji sanitarnych (c.o. i wentylacji mechanicznej), instalacji elektrycznych oraz towarzyszących im robót budowlanych, przez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz ścisła współpraca z Zamawiającym zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, współudział w pozyskaniu wszystkich decyzji administracyjnych umożliwiających użytkowanie i eksploatację wykonanych instalacji. 2. Świadczenie usług, o których mowa w ust. 1, Wykonawca zapewni przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru w następujących branżach1) Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej, którego wyznacza się na Koordynatora Zespołu, zgodnie z art. 27 ustawy - Prawo budowlane,2) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej,3) Inspektor nadzoru w branży elektrycznej.3. Roboty budowlane i instalacyjne, objęte nadzorem stanowiącym przedmiot zamówienia, są wykonywane w ramach realizowanej kompleksowej termomodernizacji budynku Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie przy ul. Smoleńsk 9 objętej projektem pn.: „Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie - pl. Matejki 13, ul. Smoleńsk 9, ul. Karmelicka 16"- umowa o dofinansowanie nr POIS.01.03.01-00-0031/16-00. Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla robót, realizowanych na podstawie umowy o roboty budowlane, polegających na:1) Wymianie instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku. Wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach ogrzewanych z rur stalowych zaciskowych, instalacja prowadzona natynkowo. Grzejniki stalowe płytowe, z wbudowanym zaworem z nastawą wstępną.2) Wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją o wydajności 18300 m3/h. Wykonaniu pomieszczenia wentylatorowni na poddaszu.3) Wykonaniu dwóch zewnętrznych szachtów dla wentylacji mechanicznej. Wykonaniu otworów w stropach wraz z ich obudową. Obudowa pionów i kanałów wentylacyjnych.4) Wymianie instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku, gdzie zakres tych robót obejmie: a) wymiana rozdzielnicy głównej bez zmiany lokalizacji (wymiana obudowy do zabudowy aparatury modułowej)b) wymiana linii zasilających (WLZ-tów) od rozdzielnicy głównej do rozdzielnic piętrowychc) modernizację i wymianę rozdzielnic piętrowych bez zmiany lokalizacji;d) modernizację i wymianę instalacji oświetlenia podstawowego w technologii LED, uzupełnienie instalacji o nowe punkty świetlne w uzgodnieniu z użytkownikieme) instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z monitoringiem opraw,f) modernizację instalacji gniazd wtykowych (obwody gniazd komputerowych DATA nie wchodzą w zakres robót),g) instalację przeciwprzepięciową i instalację ochrony przeciwporażeniowej. Na ten zakres jeszcze nie został wyłoniony Wykonawca robót budowlanych. Inspektor Nadzoru działa w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zmianami), ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 2019, ze zm.), oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2020 poz.282 ze zmianami).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III SWZ obowiązującej w niniejszym postępowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 17. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym. Całkowita wartość przewidywanych usług w wysokości 40.800,00 złotych netto, została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba sprawowania Nadzoru Inwestorskiego dla przyszłych przewidywanych robót budowlanych, w obiekcie na którym będą prowadzane prace zamówienia podstawowego. Zakres zamówień, których udzielenie przewiduje Zamawiający obejmie usługi pełnienia nadzoru Inwestorskiego w branżach, jak w zamówieniu podstawowym, tj. konstrukcyjno - budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, co wynika z zakresu przewidywanych do wykonania robót budowlanych związanych z poprawą bezpieczeństwa pożarowego i likwidacją barier architektonicznych w budynku przy ul. Smoleńsk 9 wpisanym do rejestru zabytków. Przewidziane do nadzorowania będą roboty budowlano - remontowe wewnętrzne, roboty remontowe, instalacje sanitarne oraz roboty elektryczne. Warunkiem udzielenia zamówienia z wolnej ręki na powtórzenie podobnych usług, Wykonawcy zamówienia podstawowego, jest zrealizowanie usług objętych zamówieniem podstawowym prawidłowo, z najwyższą starannością, w zgodności z umową zawartą z Zamawiającym. Zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 zostanie udzielone na warunkach zamówienia podstawowego, jak również zostanie uzgodnione wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia (planowany okres jego realizacji wynosi 6 miesięcy).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w Specyfikacji Warunków Zamówienia - ROZDZIAŁ XIX.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży elektrycznej w realizacji w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach kubaturowych (kat. IX – XIX i kubatura pow. 5000 m3)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator Zespołu) w realizacji usług dla robót budowlanych w obiektach zabytkowych
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe Inspektora nadzoru w branży instalacji sanitarnych w realizacji usług dla robót instalacyjnych w obiektach zabytkowych
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7