Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją budowy linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Radziwiłłów, Puszcza Mariańska, Studzieniec i Mrozy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór inwestorski nad realizacją budowy linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Radziwiłłów, Puszcza Mariańska, Studzieniec i Mrozy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb88670-8454-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy linii napowietrznych oświetlenia ulicznego w miejscowościach Studzieniec, Puszcza Mariańska, Radziwiłłów i Mrozy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings prowadzonego postępowania i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Puszczy Mariańskiej
ul. Stanisława Papczyńskiego 1, 96-330 Puszcza Mariańska;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:inspektor@cbi24.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.21.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚCI I pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Radziwiłłów i Puszcza Mariańska”.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Radziwiłłów, Puszcza Mariańska.
Rodzaj i zakres robót podstawowych, nad których realizacją ma być pełniony nadzór inwestorski określają:
- projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7a, 7b do SWZ, projekty wykonawcze (techniczne), stanowiące załączniki nr 8a, 8b do SWZ, przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9a i 9b do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), stanowiące załączniki nr 10a, 10b do SWZ.
Część pierwsza zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową następujących linii napowietrznych oświetlenia ulicznego:
1/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 380, 379, 349, 221/2, 167/8, w obrębie ulicy Sobańskiego i ulicy Słonecznej w miejscowości Radziwiłłów.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 11 szt. słupów i 11 szt. opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,466 km, montaż ograniczników przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
2/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 44/2, 44/18, 44/29 w sięgaczu ulicy Stanisława Papczyńskiego w miejscowości Puszcza Mariańska.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 5 szt. słupów i 5 szt. opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości
0,195 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
Pełny zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określony został w umowach stanowiących załącznik nr 11a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚCI II pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Studzieniec i Mrozy”.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Studzieniec i Mrozy.
Rodzaj i zakres robót podstawowych, nad których realizacją ma być pełniony nadzór inwestorski określają:
- projekty budowlane stanowiące załączniki nr 7c, 7d do SWZ, projekty wykonawcze (techniczne), stanowiące załączniki nr 8c, 8d do SWZ, przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9c, 9d do SWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB), stanowiące załączniki nr 10c, 10d do SWZ.
Część druga zamówienia obejmuje usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową następujących linii napowietrznych oświetlenia ulicznego:
1/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 112, 137, 229, 56/1, 116/2, 116/3 w miejscowości Studzieniec.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 4 szt. słupów i 4 szt. opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,320 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
2/ Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na działkach nr ew. 184/9, 195/25, 195/8, 218/10, 196/7, 194/2, 191/37, 191/20, 189/10, 185/8, 184/18, w obrębie ulicy Jodłowej w miejscowości Mrozy.
Zakres rzeczowy prac podstawowych obejmuje montaż 6 szt. słupów i 6 szt. opraw oświetleniowych LED na wysięgnikach, montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn w ilości 0,262 km, montaż ogranicznika przepięć, bezpieczników i wykonanie uziomów.
Wyłoniony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie świadczył usługę polegającą na wykonywaniu funkcji Nadzoru Inwestorskiego obejmującą pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozdział 3 – Prawa i obowiązki uczestników procesu budowlanego oraz przepisów wykonawczych.
Pełny zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określony został w umowach stanowiących załącznik 11b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) CZĘŚĆ I pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Radziwiłłów i Puszcza Mariańska”.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:
• wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 300 m – załącznik nr 4 do SWZ „Wykaz usług“.
Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty;
• dysponuje lub będzie dysonował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje:
Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w zakresie branży elektrycznej, wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej wykazał doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 300 m - załącznik nr 5 do SWZ „Wykaz osób”.
2) CZĘŚĆ II pn.: „Nadzór inwestorski, w zakresie którego jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności elektrycznej, nad realizacją robót budowlanych związanych z budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowościach Studzieniec i Mrozy”.
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach potwierdzenia spełnienia warunku wykazał, że posiada następujące doświadczenie:
• wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 300 m – załącznik nr 4 do SWZ „Wykaz usług“.
Dowodami na potwierdzenie tego warunku mogą być np. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawa była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o charakterze obiektywnym Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty;
• dysponuje lub będzie dysonował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi następujące kwalifikacje:
Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej posiadający odpowiednie uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w zakresie branży elektrycznej, wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga, aby wskazany przez Wykonawcę Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej wykazał doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji co najmniej jednej usługi nadzoru inwestorskiego nad ro-botami budowlanymi polegającymi na budowie linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 300 m - załącznik nr 5 do SWZ „Wykaz osób”.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w
odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami w odniesieniu do każdej z części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zapisy dotyczą CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia:
b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, określonych w rozdziale IX SWZ, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
• odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Uwaga : Wykonawca, który złoży ofertę na każdą część zamówienia może posługiwać się tymi samymi referencjami w odniesieniu do każdej z części zamówienia, o ile dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zapisy dotyczą CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia:
a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VIII, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego następujących dokumentów:
• wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy linii napowietrznych oświetlenia ulicznego o długości nie mniejszej niż 300 m i przedstawi dowody, że usługa ta zostały wykonana należycie ( np. referencje). Wykonawca może wykazać spełnienie powyższego warunku zarówno gdy usługi były wykonywane na podstawie jednej umowy lub kilku umów.
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 12 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zapisy dotyczą CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zamówienia.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian:
1) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy prace lub roboty budowlane, nad którymi pełniony jest nadzór, nie zostaną ukończone w terminie pełnienia nadzoru inwestycyjnego określonym w niniejszej Umowie – termin pełnienia nadzoru inwestycyjnego może ulec wydłużeniu stosownie do przewidywanego terminu zakończenia prac lub robót budowlanych,
2) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy prace lub roboty budowlane, nad którymi pełniony jest nadzór, zostaną ukończone przed planowanym terminem pełnienia nadzoru inwestycyjnego określonym w niniejszej Umowie – termin pełnienia nadzoru inwestycyjnego może ulec skróceniu stosownie do terminu zakończenia prac lub robót budowlanych,
3) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku, gdy umowa na roboty budowlane, nad którymi pełniony jest nadzór, zostanie rozwiązana lub któraś ze stron złoży skuteczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub jej części – termin pełnienia nadzoru inwestycyjnego może ulec skróceniu stosownie do czasu koniecznego do rozliczenia Wykonawcy robót budowlanych i formalnego zakończenia inwestycji. Wynagrodzenie inspektora nadzoru ulegnie stosownemu zmniejszeniu zgodnie z zasadą wypłacania wynagrodzenia inspektora nadzoru proporcjonalnie do wartości odbiorowej robót budowlanych,
4) zmiana lub rezygnacja z Podmiotu Udostępniającego Zasoby (dalej: PUZ) na etapie realizacji przedmiotu umowy, za pomocą którego Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny PUZ lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
5) zmiana osób wskazanych do realizacji umowy w przypadku zmiany osób wskazanych w treści oferty, zaproponowane osoby muszą spełniać wymagania określone w SWZ ,
6) zmiana zapisów umowy wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy.
Pozostałe zapisy reguluje Załącznik nr 11a i 11b do SWZ "Projekty umów" w §16 .
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-28 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni